Suomen toiseksi suurin kaupunki, sinkulle loistava tilaisuus päästä pienellä rahalla ok-porhoksi!
http://asunnot.oikotie.fi/vuokrattavat-asunnot/7382179
OK-porhoksi 615 eurolla kuussa
7
189
Vastaukset 7
- ei ok...
Paritalo.
- Toi on kätsy!
Vuokraisäntä kun asuu siinä yläkerrassa, niin vuokranperintään ei ole pitkä matka. Vaikka mainoskatkolla voi käydä heittämässä pikaiset.
- Ok-Loordi
Tuossa sen näkee eron omaan ja vuokrattuun: oma ok-talo 220 neliötä maksaa 250 eur/kk asuminen kun taas vuokralla saa laittamalla melkein 2,5 kertaisen summan kuussa rahaa eli 615 euroa / kk tuon 25 neliötä. eli melkein vain kymmenesosan samasta neliömäärästä!
- Hyvä idea
Tuo on opiskelijalle oiva ensikosketus omakotitalo-elämään jos lapsuudenkoti on ollut kasarmi.
Ainoa pikkuseikka, asunto tuo ei kuvien perusteella voi olla. Ikkunoiden pinta-alan pitäisi olla vähintään 10% lattiapinta-alasta eikä lattia saisi olla maanpinnan alapuolella. Eli 625 €/kk jostain 25 m2 askarteluhuoneesta on aika paljon, lisäksi omistaja rikkoo lakia markkinoimalla asuntoa joka ei ole asunto.
- Joskus isäntä
Ja silti tuollekin isännälle soittaa joka päivä puolen kymmentä välittäjää päivittäin valehdellakseen, että heillä olisi hyvä vuokralainen jo tiedossa ja puhuvat suvereenisti asunnosta, jottei isäntä pahastu ja lyö luuria korvaan.
- OK-Porho
Pöh, ei OK-Porhoa tuollaiset typerät lait koske. Kuka tuota lakia valvoo, asuntopoliisi tulee ja kieltää?! Porho käskee sellaisen painua helvetiin tontiltaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231182
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71557
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398