Kallion kirkon vieressä neljännellä linjalla on D-Asema, Diakonissalaitoksen toimipiste, joka etsiskelee yksinäisiä vanhuksia, jopa taloni rappukäytävään asukasluettelon karmeihin, ovat lappujansa esille laittaneet.
Minä skeptikko epäilen että etsivät ysksinäisä vanhuksia mahdolliset testamenttilahjoitukset mielessään.
Tämä liittyy Seniorit-vamos kampanjaan jota puuhaajat kutsuvat välittämisen kansanlikkeeksi. Eiköhän se Helsinki-mission, pastori Olli Valtonen, kok., ole tätäkin soppaa mukana hämmentämässä.
Nyt huomasin että ovat yhteistyössä Kallion kirjaston kanssa, näyttävät elokuvia vanhuksille, ja kaffettakin tarjoilevat, en tiedä kumman kustannuksella kirjaston vai DL:n.
Mikäs siinä, mutta olis kiva tietää mikä on uskonnollisen tuputuksen osuus tuossakin toiminnassa.
DL:n Seniorit-vamos Kallion kirjastossa
7
142
Vastaukset
Moikka a.matsoni.
Kaffet tarjoaa Vamos ja leffan kirjasto. 8)
Tilaisuudet ovat aina kaikille avoimia ja maksuttomia, eikä niissä tuputeta muuta kuin mahdollisesti keksejä.
Tervetuloa mukaan katsomaan menoa ja Kultahattu-leffaa nyt torstaina 20.2. klo 13, kirjaston Dekkarikirjastoon.
Ystävällisesti
Janne Palander
tapahtumat & markkinointi
Kallion kirjasto
http://www.helmet.fi/kallionpaivakinoOnko teillä joku sanahälytys päällä, että tulee vinkki missä keskusteluissa Kallion kirjasto mainitaan, vai etsitkö sinä keskusteluja oma-aloitteisesti kokopäiväisesti?
rainbowshy kirjoitti:
Onko teillä joku sanahälytys päällä, että tulee vinkki missä keskusteluissa Kallion kirjasto mainitaan, vai etsitkö sinä keskusteluja oma-aloitteisesti kokopäiväisesti?
Moikka.
Jarla keskustelussa mainitsinkin kätevän Google Alertsin, eli ilmoitukset.
http://www.google.com/alerts?hl=fi- hyvä kirjasto
Mmm keksejä ja kaffeeta, hyvä homma.
- Thunderstorm.
rainbowshy kirjoitti:
Onko teillä joku sanahälytys päällä, että tulee vinkki missä keskusteluissa Kallion kirjasto mainitaan, vai etsitkö sinä keskusteluja oma-aloitteisesti kokopäiväisesti?
Mitä sanahälytyksiä vaparit käyttävät?
- www.liitykirkkoon.fi
Hienoa toimintaa Kallion kirjastolla ja DL:lla. Vanhusten yksinäisyys on tosiasia ja hyvä, että on tällaista tavoittavaa toimintaa.
Kalliossa myös seurakuntalaiset ovat aktivoituneet positiivisesti.
http://www.kotimaa24.fi/artikkeli/kymmenet-avasivat-kotinsa-kodittomille/ - Hyvää toimintaa
Kuulostaa hyvältä toiminnalta. Yhteiskunnan eri tahojen tulee toimia yhteistyössä DL kuten kirkkokin toimivat erinomaisen rakentavasti. Moitteita ja haukkuja sataa niiltä, joille kirkko ja uskonto ovat kielteisiä asioita ja ykkösarvo elämässä. Mutta jos on vähän sydäntä ja laajakatseisuutta, ymmärtää, että on hyvä, kun autetaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 342353
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle472096- 402032
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3201850- 1171493
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161425Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71308Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101157- 411055
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661036