Huomasin että luottoraha on uudistunut mutta en saanut lainaa ilman palkkakuitin lähettämistä, kannattaako lähettää?
Uudistunut LuottoRaha
17
1178
Vastaukset
- Impotentti kari
Tottakai kannattaa lähettää kaikki henkilökahtaiset tietonsa kaikille epämääräisille tahoille , aivan ehdottomasti ! Voit samantien liimata kaiken itseäsi koskevan tiedon palkkatietoineen S-Marketin taululle
- perttineronen
Saako siwaa käyttää kans jos haluu ?
- karikonkari
Eiks luottoraha ole ollut aika kauan markkinoilla? Kenellä kokemuksia?
- Lerppu kari
Vain huonoja kokemuksia näistä roskapaikoista ja niiden takana olevista "kareista"
- arvuuttelija
Hakemuksen lähetettyäni ei tullut mitään muuta kuin tyhjä sivu. Onkohan järjestelmässä tällä hetkellä joku vika?
- 10+11
en saanut lainaa.. viestissä sanottiin että valitettavasti tällä hetkellä emme voi myöntää lainaa. ei kannata hakea täältä..
- kova kari
10+11 kirjoitti:
en saanut lainaa.. viestissä sanottiin että valitettavasti tällä hetkellä emme voi myöntää lainaa. ei kannata hakea täältä..
mun käskettiin naida omaa mutsia takaapäin ja lähettää siitä kuva !
- Ihmettelijänppoika20
Valitettavasti emme juuri nyt voi myöntää sinulle lainaa. Onko joku saanut täältä lainan?
- karin vaimo
Ei v*ttu ! jos joku käskee hypätä kaivoon niin te hyppäätte ?! YES ! Hienoa persepäiset apinat !
- Pirjo4
Hakeminen ei onnistu.
- niinköss
miksi ei
- sjhdjkfhdjshf
Eipä tippunut. Outoa.
- ssssssss32
onkohan siellä kaikki rahat maailmalla.
- 20+16
ssssssss32 kirjoitti:
onkohan siellä kaikki rahat maailmalla.
luottokriteerit varmaan kiristyneet...
- Joak
Luottoraha on kotimainen firma, kyllä kai sen pitäisi olla ihan luotettava http://lainaajalainaa.blog.com/2014/03/17/suomalaista-luottorahaa/
Ei tosin ole henkilökohtaista kokemusta, mutta paljon kertoo jo se, saako firmaan helposti yhteyden eli onko asiakaspalvelu puhelimen kautta tavoitettavissa ja miten siellä suhtaudutaan asiakkaisiin. Jos vastaanotto on avoin ja rehellisen oloinen, asiat selvitetään ja kysymyksiin vastataan asianmukaisesti, ainakin minulla luottamus kasvaa. Sen sijaan jos puhelimeen ei vastata, jos vastataan eikä kuitenkaan tiedetä mitään, vastaanotto on penseä, en kyllä toista kertaa asioi kyseisen firman kanssa... - 1234567_
Ootteko saaneet tehtyä tuonne maksusuunnitelmaa ja milloin sen voi tehdä?
- VippiKari
Voi tehdä yöllä klo 01-01.30.
Vain silloin on heidän maksusopimuspäällikkö töissä.
Satasen lainasta ottavat 150e maksusopimuksen tekemisestä ja satasen lainan voi maksaa takaisin 3 vuoden aikana niin että kk-erä on aina sama 50 euroa. Onneksi heillä on näin joustava systeemi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241576- 291413
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!711259- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18972Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865