Huomasin että luottoraha on uudistunut mutta en saanut lainaa ilman palkkakuitin lähettämistä, kannattaako lähettää?
Uudistunut LuottoRaha
17
1153
Vastaukset
- Impotentti kari
Tottakai kannattaa lähettää kaikki henkilökahtaiset tietonsa kaikille epämääräisille tahoille , aivan ehdottomasti ! Voit samantien liimata kaiken itseäsi koskevan tiedon palkkatietoineen S-Marketin taululle
- perttineronen
Saako siwaa käyttää kans jos haluu ?
- karikonkari
Eiks luottoraha ole ollut aika kauan markkinoilla? Kenellä kokemuksia?
- Lerppu kari
Vain huonoja kokemuksia näistä roskapaikoista ja niiden takana olevista "kareista"
- arvuuttelija
Hakemuksen lähetettyäni ei tullut mitään muuta kuin tyhjä sivu. Onkohan järjestelmässä tällä hetkellä joku vika?
- 10+11
en saanut lainaa.. viestissä sanottiin että valitettavasti tällä hetkellä emme voi myöntää lainaa. ei kannata hakea täältä..
- kova kari
10+11 kirjoitti:
en saanut lainaa.. viestissä sanottiin että valitettavasti tällä hetkellä emme voi myöntää lainaa. ei kannata hakea täältä..
mun käskettiin naida omaa mutsia takaapäin ja lähettää siitä kuva !
- Ihmettelijänppoika20
Valitettavasti emme juuri nyt voi myöntää sinulle lainaa. Onko joku saanut täältä lainan?
- karin vaimo
Ei v*ttu ! jos joku käskee hypätä kaivoon niin te hyppäätte ?! YES ! Hienoa persepäiset apinat !
- Pirjo4
Hakeminen ei onnistu.
- niinköss
miksi ei
- sjhdjkfhdjshf
Eipä tippunut. Outoa.
- ssssssss32
onkohan siellä kaikki rahat maailmalla.
- 20+16
ssssssss32 kirjoitti:
onkohan siellä kaikki rahat maailmalla.
luottokriteerit varmaan kiristyneet...
- Joak
Luottoraha on kotimainen firma, kyllä kai sen pitäisi olla ihan luotettava http://lainaajalainaa.blog.com/2014/03/17/suomalaista-luottorahaa/
Ei tosin ole henkilökohtaista kokemusta, mutta paljon kertoo jo se, saako firmaan helposti yhteyden eli onko asiakaspalvelu puhelimen kautta tavoitettavissa ja miten siellä suhtaudutaan asiakkaisiin. Jos vastaanotto on avoin ja rehellisen oloinen, asiat selvitetään ja kysymyksiin vastataan asianmukaisesti, ainakin minulla luottamus kasvaa. Sen sijaan jos puhelimeen ei vastata, jos vastataan eikä kuitenkaan tiedetä mitään, vastaanotto on penseä, en kyllä toista kertaa asioi kyseisen firman kanssa... - 1234567_
Ootteko saaneet tehtyä tuonne maksusuunnitelmaa ja milloin sen voi tehdä?
- VippiKari
Voi tehdä yöllä klo 01-01.30.
Vain silloin on heidän maksusopimuspäällikkö töissä.
Satasen lainasta ottavat 150e maksusopimuksen tekemisestä ja satasen lainan voi maksaa takaisin 3 vuoden aikana niin että kk-erä on aina sama 50 euroa. Onneksi heillä on näin joustava systeemi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569