Uudistunut LuottoRaha

karikonkari

Huomasin että luottoraha on uudistunut mutta en saanut lainaa ilman palkkakuitin lähettämistä, kannattaako lähettää?

17

1286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Impotentti kari

      Tottakai kannattaa lähettää kaikki henkilökahtaiset tietonsa kaikille epämääräisille tahoille , aivan ehdottomasti ! Voit samantien liimata kaiken itseäsi koskevan tiedon palkkatietoineen S-Marketin taululle

      • perttineronen

        Saako siwaa käyttää kans jos haluu ?


    • karikonkari

      Eiks luottoraha ole ollut aika kauan markkinoilla? Kenellä kokemuksia?

      • Lerppu kari

        Vain huonoja kokemuksia näistä roskapaikoista ja niiden takana olevista "kareista"


    • arvuuttelija

      Hakemuksen lähetettyäni ei tullut mitään muuta kuin tyhjä sivu. Onkohan järjestelmässä tällä hetkellä joku vika?

      • 10+11

        en saanut lainaa.. viestissä sanottiin että valitettavasti tällä hetkellä emme voi myöntää lainaa. ei kannata hakea täältä..


      • kova kari
        10+11 kirjoitti:

        en saanut lainaa.. viestissä sanottiin että valitettavasti tällä hetkellä emme voi myöntää lainaa. ei kannata hakea täältä..

        mun käskettiin naida omaa mutsia takaapäin ja lähettää siitä kuva !


    • Ihmettelijänppoika20

      Valitettavasti emme juuri nyt voi myöntää sinulle lainaa. Onko joku saanut täältä lainan?

      • karin vaimo

        Ei v*ttu ! jos joku käskee hypätä kaivoon niin te hyppäätte ?! YES ! Hienoa persepäiset apinat !


    • Pirjo4

      Hakeminen ei onnistu.

      • niinköss

        miksi ei


    • sjhdjkfhdjshf

      Eipä tippunut. Outoa.

      • ssssssss32

        onkohan siellä kaikki rahat maailmalla.


      • 20+16
        ssssssss32 kirjoitti:

        onkohan siellä kaikki rahat maailmalla.

        luottokriteerit varmaan kiristyneet...


    • Joak

      Luottoraha on kotimainen firma, kyllä kai sen pitäisi olla ihan luotettava http://lainaajalainaa.blog.com/2014/03/17/suomalaista-luottorahaa/
      Ei tosin ole henkilökohtaista kokemusta, mutta paljon kertoo jo se, saako firmaan helposti yhteyden eli onko asiakaspalvelu puhelimen kautta tavoitettavissa ja miten siellä suhtaudutaan asiakkaisiin. Jos vastaanotto on avoin ja rehellisen oloinen, asiat selvitetään ja kysymyksiin vastataan asianmukaisesti, ainakin minulla luottamus kasvaa. Sen sijaan jos puhelimeen ei vastata, jos vastataan eikä kuitenkaan tiedetä mitään, vastaanotto on penseä, en kyllä toista kertaa asioi kyseisen firman kanssa...

    • 1234567_

      Ootteko saaneet tehtyä tuonne maksusuunnitelmaa ja milloin sen voi tehdä?

    • VippiKari

      Voi tehdä yöllä klo 01-01.30.
      Vain silloin on heidän maksusopimuspäällikkö töissä.
      Satasen lainasta ottavat 150e maksusopimuksen tekemisestä ja satasen lainan voi maksaa takaisin 3 vuoden aikana niin että kk-erä on aina sama 50 euroa. Onneksi heillä on näin joustava systeemi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe