Tiedän muutaman, jotka ovat suorastaan jumalaisia ilmestyksiä. Myös entisillä tai nykyisillä misseillä näyttää olevan vahva taipumus uskonnollisuuteen. Esimerkiksi Anne Pohtamo ja ne muutamat, jotka on eduskunnassakin olleet. Myös Räsänen oli nuorempana vetävän näköinen, samoin hänen tyttärensä nykyään. Epäreilua, vai mitä?
Miksi kristityt naiset ovat kauniita?
90
358
Vastaukset
- 23refd
Mulla menee kohta järki jos trollit vielä tästä huononevat.
- Näinhän se on
Kyllä munkin mielestä Pohtamo oli nuorena kaunis (miss Universum).
- Jees.
Sit sä voisit liittyä vapareihin.
- Ennen oli normaali
Näinhän se on kirjoitti:
Kyllä munkin mielestä Pohtamo oli nuorena kaunis (miss Universum).
Pohtamohan hurahti vasta keski-ikäisenä uskoon, eli ei ollut hihhuli ennestään.
- heh Heh
Ihan reilua se on koska vastaavasti atskit on toooodella rumia. Säilyy balanssi luomakunnassa. ..
- iIkimys
Miehellä on taipumus pitää oman kotimaansa naisia kauniimpina kuin muita.
Naiset taas diggaavat tummia ja eksoottisia.- 465435
Toiveajattelua, atskit ei oo eksoottisia vaan outoja.
- Hiski+naapurin.kissa
> Miehellä on taipumus pitää oman kotimaansa naisia kauniimpina kuin muita. <
Ja tuo selittyy pitkälti kulttuurievoluutiolla. - zyrt
Älä viitsi ilkimys alkaa tuollaista kyökkipsykolgisointia....
Mistä sinä muka tiedät että miehet tuollaisista naisista ja naiset tuollaisista miehistä?
Eivät kaikki, eikä edes pääosa seurakunnissa pyörivistä naisista ole juurikaan missiainesta.
Mutta ei pidäkkään olla.
Ei ihmisen arvo ole ulkoisessa kauneudessa, vaan hänen luonteessaan ja muussa olemuksessaan.
Elämälle kiitos teistä upeista, oikeista naisista, olitte te sitten uskovia tai uskonnottomia.
Te teette elämästä elämisen arvoista!- Ihme ja kumma
Miksi vapareista ei löydy missiainesta?
- Selvä se
Ihme ja kumma kirjoitti:
Miksi vapareista ei löydy missiainesta?
Koska se on katkerien ja epäonnistuneiden peitejärjestö.
- leffafviikki
" Ei ihmisen arvo ole ulkoisessa kauneudessa, vaan hänen luonteessaan ja muussa olemuksessaan."
Tähän sopii mainiosti seuraava leike; ) )
www.youtube.com/watch?v=94lcEw9G11k leffafviikki kirjoitti:
" Ei ihmisen arvo ole ulkoisessa kauneudessa, vaan hänen luonteessaan ja muussa olemuksessaan."
Tähän sopii mainiosti seuraava leike; ) )
www.youtube.com/watch?v=94lcEw9G11kLeikki leikkinä 8).
Aikuisten oikeasti tyhjäpäinen, omahyväinen tai ilkeä missi ei ole mukava seuralainen. Jos mies ei edellytä naiselta muuta kuin nättiä ulkokuorta, niin mikäs siinä. Minä haluan puolisoltani ja ystäviltäni enemmän.
Jopa suorastaan ruma ihminen voi olla hurmaava, jos hänellä on hieno luonne.
Ei ulkoinenkaan kauneus ole täysin merkityksetöntä. Mitäpä me ihmiset vieteillemme mahtaisimme. Ja onhan niitä mukavia ihmisiä kauniidenkin joukossa.- zyrt
Phoebus kirjoitti:
Leikki leikkinä 8).
Aikuisten oikeasti tyhjäpäinen, omahyväinen tai ilkeä missi ei ole mukava seuralainen. Jos mies ei edellytä naiselta muuta kuin nättiä ulkokuorta, niin mikäs siinä. Minä haluan puolisoltani ja ystäviltäni enemmän.
Jopa suorastaan ruma ihminen voi olla hurmaava, jos hänellä on hieno luonne.
Ei ulkoinenkaan kauneus ole täysin merkityksetöntä. Mitäpä me ihmiset vieteillemme mahtaisimme. Ja onhan niitä mukavia ihmisiä kauniidenkin joukossa.Rumuus ja kauneus ovat makuasioita. On minulla kavereita, joista osa on oman makuni mukaan rumia, osa kauniita ja osa siltä väliltä. Joku toinen voisi sijoitella heidät toisin kuin minä. Mutta kaikki he ovat mukavia.
zyrt kirjoitti:
Rumuus ja kauneus ovat makuasioita. On minulla kavereita, joista osa on oman makuni mukaan rumia, osa kauniita ja osa siltä väliltä. Joku toinen voisi sijoitella heidät toisin kuin minä. Mutta kaikki he ovat mukavia.
Hyvien ihmisten kanssa on ilo elää!
- zyrt
Phoebus kirjoitti:
Hyvien ihmisten kanssa on ilo elää!
Juu. Pahoja ihmisiä minä vältänkin jos vaan mahdollista.
- .,,,
Ikä huomioiden Päivi on edelleen aika kivan näköinen.
- Se Päivi
Sano se.
- Ikä huomioitu
heh heh kirjoitti:
On vai?
http://www.ita-savo.fi/sites/default/files/images/news_item/11103570-r.jpgKyllä on. Ilman meikkiäkin naiseksi tunnistaa. Meikattuna jopa vähän seksikäskin.
- hei...
kekek-kekek kirjoitti:
Iranilaiset naiset onkin komeita...
Aika moni on, kun kaapunsa riisuvat. Iranilaiset eivät olekaan arabeja, ehkä siinä selitys kauneuteen:)
hei... kirjoitti:
Aika moni on, kun kaapunsa riisuvat. Iranilaiset eivät olekaan arabeja, ehkä siinä selitys kauneuteen:)
Epäilisin syyksi monipuolista geeniaineistoa, kun alueen läpi on mennyt monelaista porukkaa, ja muinaisilla hallitsijoilla (Persian kuninkaat, Aleksanteri Suuri) oli tapana siirrellä väkeä tuhansien kilometrien päähän.
- olen samaa mieltä
Kaunis hän on vieläkin. Uskovissa loistaa se sisäinen rauha ja levollisuus, joka ei ei ole tästä maailmasta: onhan uskova Pyhän Hengen temppeli,.
- SamiA
Käänteisesti, miksi tasa-arvo liberalismia ajavat naiset ovat yleensä vähemmän kauniita? Aiheuttaako vähemmän kauneus, sen että eräät aktivoituvat ajamaan naisten ja homojen oikeuksia? Sekin on vähän outoa, että eduskunnan ja hallituksen vähemmän kauniit ovat myös niitä, jotka kokevat eniten seksuaalista häirintää.
Siitä olen samaa mietä, että seurakunnat pursuavat kauniita hvyin koulutettuja nuoria naisia. Heitä on enemmistö. Uskovista miehistä on pulaa.- ImasÖ
--- seurakunnat pursuavat kauniita hvyin koulutettuja nuoria naisia. Heitä on enemmistö. ---
Viikon paras vitsi tähän mennessä. - 17+7
ImasÖ kirjoitti:
--- seurakunnat pursuavat kauniita hvyin koulutettuja nuoria naisia. Heitä on enemmistö. ---
Viikon paras vitsi tähän mennessä.Niin se vaan on. Ymmärrän että harmittaa.
- Ruma.
ImasÖ kirjoitti:
Viikon paras vitsi tähän mennessä.Ei se mikään vitsi ole. Suurin osa Suomen uskovista on naisia. Vapaissa suunnissa jäsenistä n. 2/3 osaa edustaa kauniimpaa sukupuolta.
- SamiA
ImasÖ kirjoitti:
Viikon paras vitsi tähän mennessä.Ei tämä mikään vitsi ole, mene itse ja katso, niin näet.
Seurakunnat pursuavat lamaannuttavan kauniita hyvin koulutettuja nuoria naisia. - :))
SamiA kirjoitti:
Ei tämä mikään vitsi ole, mene itse ja katso, niin näet.
Seurakunnat pursuavat lamaannuttavan kauniita hyvin koulutettuja nuoria naisia.Etkä sinä saa heistä yhtäkään, vaikka kuinka pullistelisit:)
- ( ( ;
:)) kirjoitti:
Etkä sinä saa heistä yhtäkään, vaikka kuinka pullistelisit:)
Kevät tulossa jo, ilmiselvästi ...
- Uskissöpöliinit
Ulkonäkö ja maailmankatsomus taitaa korreloida keskenään ihan yhtä lailla kuin merirosvojen katoaminen maailmasta ja ilmaston lämpeneminen.
Tässä muutama kaunis uudestisyntynyt kristitty hemaiseva hempukka seurakunnista ja telkusta:
http://www.jpnews.fi/wp-content/uploads/2011/11/lauluyhtye-Vaimojen-Ääni.jpg
http://distilleryimage0.s3.amazonaws.com/c444c1ced8c211e2803b22000aaa07e6_6.jpg
http://www.metodistikirkko.fi/tampere/kuvat/rituylipahkala.jpg
http://www.jpnews.fi/wp-content/uploads/2011/11/evankelista-Eliina-Heinonen.jpg
http://www.aamuposti.fi/sites/default/files/documentimages/20381693.jpg
Kristuksen morsiankin on livets ord-kamaa ja hyvää mainosta hihhuleille:
http://www.inthecity.fi/resource/files/tuksuuuggg.jpg
http://static.stara.fi/wp-content/uploads/2010/06/johannatukiainen_rmj2010_01.jpg - miss ei kirj.
SamiA kirjoitti:
Ei tämä mikään vitsi ole, mene itse ja katso, niin näet.
Seurakunnat pursuavat lamaannuttavan kauniita hyvin koulutettuja nuoria naisia.Miksi uskovat miehet ovat rumia?
- zyrt
miss ei kirj. kirjoitti:
Miksi uskovat miehet ovat rumia?
Ei pidä yleistää, mutta jos katsoo vaikka Timo Soinia tai Kari Mäkistä, niin.... Ai niin vielä yksi Ted Haggard. Mutta toki on niin, että kauneus on katsojan silmissä.
http://www.pacificviews.org/weblog/archives/images/haggard1.JPG >>Sekin on vähän outoa, että eduskunnan ja hallituksen vähemmän kauniit ovat myös niitä, jotka kokevat eniten seksuaalista häirintää.
- SamiA
ImasÖ kirjoitti:
Viikon paras vitsi tähän mennessä.Tarkoitin vapaissa sunnissa olevia naisia.
Siellä penkit pursuavat toinen toistaan kauniimpia naisia. Jos kävisit joskus, tietäisit tämän. - zyrt
SamiA kirjoitti:
Tarkoitin vapaissa sunnissa olevia naisia.
Siellä penkit pursuavat toinen toistaan kauniimpia naisia. Jos kävisit joskus, tietäisit tämän.Monissako penkeissä olet käynyt pursuamassa?
- zyrt
Ruma. kirjoitti:
Ei se mikään vitsi ole. Suurin osa Suomen uskovista on naisia. Vapaissa suunnissa jäsenistä n. 2/3 osaa edustaa kauniimpaa sukupuolta.
Ei kauneus ole sukupuolesta kiinni. Tuokin väitteesi naisten enemmistöstä uskovaisissa perustuu siihen kuuluisaan mutuun. Jäsenyys jossain seurakunnassa ei kerro ihmisen uskonharhoista mitään.
- Alkoi kiinnostaa
zyrt kirjoitti:
Ei pidä yleistää, mutta jos katsoo vaikka Timo Soinia tai Kari Mäkistä, niin.... Ai niin vielä yksi Ted Haggard. Mutta toki on niin, että kauneus on katsojan silmissä.
http://www.pacificviews.org/weblog/archives/images/haggard1.JPGOnko Kari Mäkinen tullut uskoon? Milloin?
- zyrt
Alkoi kiinnostaa kirjoitti:
Onko Kari Mäkinen tullut uskoon? Milloin?
Se on tietysti vaan oletus että hän uskoo jumalaan. Mistäs minä sen tietäisin onko hän tosissaan puheissaan vai ei.
"Käänteisesti, miksi tasa-arvo liberalismia ajavat naiset ovat yleensä vähemmän kauniita?"
Selitys on hyvin yksinkertainen, kuten lähes aina, kun sinä keksit jonkun älyvapaan kysymyksen. Sinä perustat kysymyksesi ennakkoluuloihisi ja harhakuvitelmiisi.
- Jackal_5on
"Miksi kristityt naiset ovat kauniita?"
Miksi ihmiset nyt yleensä pitävät toisia ihmisiä viehättävinä?
Veikkaisin sillä olevan jotain tekemistä sen kanssa, että olemme suvullisesti lisääntyvä laji, joka harjoittaa seksuaaliluontoisia sosiaalisia toimintoja.
"Myös entisillä tai nykyisillä misseillä näyttää olevan vahva taipumus uskonnollisuuteen."
Epäilemättä. Itseäni tosin ärsyttää missikilpailujen käyttäminen minkäänlaisena argumenttina puhuttaessa naiskauneudesta yleisellä tasolla, koska kyseisissä kisoissa korostuu hyvin kapealainen käsitys kauneudesta.
Ainakaan minusta kun naisen ei tarvitse olla keskimittaisen miehen pituinen, liki aliravittu ja häthätää täysi-ikäinen liukuhihnamannekiini ollakseen oikeasti kaunis. En nyt sano että tuo kuvaus kattaisi läheskään kaikkia missejä tai sellaiseksi pyrkiviä, mutta tuollainen kauneusihanne kyseisistä kisoista pääsääntöisesti välittyy.
"Esimerkiksi Anne Pohtamo ja ne muutamat, jotka on eduskunnassakin olleet. Myös Räsänen oli nuorempana vetävän näköinen, samoin hänen tyttärensä nykyään."
Juu no ovathan he kukin tavallaan ulkoisesti ihan viehättäviä naisia, mutta mitä sitten?
"Epäreilua, vai mitä?"
Mikä tuossa nyt on epäreilua?
Uskovaisuus ei kuitenkaan korreloi mitenkään kauneuden kanssa, eikä uskonnollinen vakaumus tai sen puute myöskään ole mikään automaattinen este tutustua eri tavoin ajattelevaan ihmiseen, joten en oikein nyt näe mikä tämän aloituksesi pointin olisi tarkoitus olla.
Ei niin että sillä olisi mitään varsinaista merkitystä minkään kannalta, mutta ihan vaan sivuhuomiona, kaunein minun tietämäni nainen on muuten ateisti.- onko?
"kaunein minun tietämäni nainen on muuten ateisti."
Onko se Halonen? - on se
onko? kirjoitti:
Onko se Halonen?:D :D
- Jackal_5on
onko? kirjoitti:
Onko se Halonen?"Onko se Halonen?"
Ei. - Ehehehe.
Jackal_5on kirjoitti:
"Onko se Halonen?"
Ei.On se. :D Turha kieltää. Jäit kiinni housut kintuissa.
- Jackal_5on
Ehehehe. kirjoitti:
On se. :D Turha kieltää. Jäit kiinni housut kintuissa.
"On se. :D Turha kieltää."
Riippumatta siitä kehen Haloseen nyt viittaat, se ei ole hänen sukunimensä.
"Jäit kiinni housut kintuissa."
Mitenkähän se on mahdollista ottaen huomioon, että minä kommentoin vapaakäyttöisellä keskustelufoorumilla anonyyminä rekisteröimättömällä nimimerkillä ja housut jalassa? - En minä vaan muut
Jackal_5on kirjoitti:
"On se. :D Turha kieltää."
Riippumatta siitä kehen Haloseen nyt viittaat, se ei ole hänen sukunimensä.
"Jäit kiinni housut kintuissa."
Mitenkähän se on mahdollista ottaen huomioon, että minä kommentoin vapaakäyttöisellä keskustelufoorumilla anonyyminä rekisteröimättömällä nimimerkillä ja housut jalassa?Niin, sano se. Sen sinä varmaan haluaisit tietää. Mutta ei sitä kannatakaan tunnustaa, ainakaan täällä.
- Jackal_5on
En minä vaan muut kirjoitti:
Niin, sano se. Sen sinä varmaan haluaisit tietää. Mutta ei sitä kannatakaan tunnustaa, ainakaan täällä.
"Niin, sano se. Sen sinä varmaan haluaisit tietää."
No kieltämättä olisi ihan jännä kuulla mistä minä nyt mielestäsi jäin kiinni ja miten?
"Mutta ei sitä kannatakaan tunnustaa, ainakaan täällä."
Ai mitä niin?
- Atbi
Minun puolestani nainen tai mies saa kuulua mihin tahansa uskontoon, jos hänen persoonaallisuutensa on kaunis. Minäkin olen rakastunut palavasti juutalaiseen juuri tämä persoonan vuoksi, en uskon(juutalaisuus on tosin muutakin kuin uskoa). Se on hänen henkilökohtainen asiansa ja sellasena hän sen pitääkin koska se ei näy ulospäin.
Entäs sitten ne rumat ateistinaiset jotka hurahtavat uskoon? Voi jumala kuinka typerä aloitus.
- Kelpaa kun on hiljaa
Ne on pieni vähemmistö missä tahansa. Toisaalta seurakunnat tarvitsevat myös vapaaehtoistyötä.
Kelpaa kun on hiljaa kirjoitti:
Ne on pieni vähemmistö missä tahansa. Toisaalta seurakunnat tarvitsevat myös vapaaehtoistyötä.
Vähemmistö on myös kauniit kristityt naiset jotka luopuvat uskostaan, eiks ni?
- siinä selitys
jospa heistä vain ne kauniit hurahtavat ja kun ihminen on onnelinen rumakin alkaa säteilmään
- heh heh
Tällä naisella on varmaan jonkinsorttista sisäistä kauneutta, koska ei se kauneus ainakaan ulospäin näy.
http://www.youtube.com/watch?v=lORCuR84-_8- SuuriLähimmäisRakkau
Kannattaa varsinkin tässä filmissä kiinnittää tuohon ylitsepursuvaan lähimmäis rakkauteen,kuten kirjan neuvoo.
- näin on
Miksi sinä vaan naisten ulkonäöstä kirjoitat? Minun ateistimieheni on kaunis. Katselen häntä mielelläni.
Käsittääkseni uskovaiset naiset ei pakkeloi ja puunaa itseään siihen malliin kuin vähemmän uskovaiset.
Kaikenlainen mämmikourainen kotikosmetologia ja turha tukanvärjäily vanhentaa ihoa ja harventaa tukan.
Kyllä shampoon ja saippuan pitäisi riittää.- zyrt
Mistä sinä tuollaisen käsityksen olet saanut? Olen kyllä siitä samaa mieltä että shampoon ja saippuan pitäisi riittää niin miehille kuin naisillekin, mutta kun ei vaan tunnu riittävän.
Miksi julkisuuden henkilöissä aina katsotaan naisten ulkonäköä, miksi ei miesten? Miksi Timo Soini saa römpsöttää nenä leveenä, maha pystyssä ja tukka mitenkuten, eikä kukaan puutu siihen, mutta naisista aina pitää huomauttaa. Minua suututtaa se, että varsinkin naisia kritisoidaan ulkonäöstä, mutta miehet saa mennä lonksuttaa miten haluavat. Voi helevata kun katsoi vaikka Lipposta. Olipas komia äijä. :D
No joo, tämä tästä purkauksesta, mutta kerronpa kauneusihanteeni elokuvan puolelta. Pitää hetki miettiä, mutta..
http://www.oceleb.com/img/paul-newman/paul-newman-1.jpg
http://www.kino-teatr.ru/acter/album/83390/381673.jpg zyrt kirjoitti:
Mistä sinä tuollaisen käsityksen olet saanut? Olen kyllä siitä samaa mieltä että shampoon ja saippuan pitäisi riittää niin miehille kuin naisillekin, mutta kun ei vaan tunnu riittävän.
Miksi julkisuuden henkilöissä aina katsotaan naisten ulkonäköä, miksi ei miesten? Miksi Timo Soini saa römpsöttää nenä leveenä, maha pystyssä ja tukka mitenkuten, eikä kukaan puutu siihen, mutta naisista aina pitää huomauttaa. Minua suututtaa se, että varsinkin naisia kritisoidaan ulkonäöstä, mutta miehet saa mennä lonksuttaa miten haluavat. Voi helevata kun katsoi vaikka Lipposta. Olipas komia äijä. :D
No joo, tämä tästä purkauksesta, mutta kerronpa kauneusihanteeni elokuvan puolelta. Pitää hetki miettiä, mutta..
http://www.kino-teatr.ru/acter/album/83390/381673.jpgTuossahan sinulle on puunattu ja puleerattu mies mutta hänhän on onkin h... :-D
http://im.mtv.fi/image/105518/portrait/164/273/239064de28cecd4e48ad29fc6074bea6/rJ/1048720.jpgzyrt kirjoitti:
http://www.kino-teatr.ru/acter/album/83390/381673.jpgNo onhan se karsean näköistä kun ruttunaamaset akat kävelee piikkikorkokengissä silmäluomet sinisinä ja huulipunaa nenässä asti ja sitten kuvittelevat olevansa jotain tyylikuningattaria...
- zyrt
kekek-kekek kirjoitti:
Tuossahan sinulle on puunattu ja puleerattu mies mutta hänhän on onkin h... :-D
http://im.mtv.fi/image/105518/portrait/164/273/239064de28cecd4e48ad29fc6074bea6/rJ/1048720.jpgEi tuo mitenkään puleerattu ole. Ihan kivan näköinen ja muutenkin mukavan tuntuinen, vaikka jonkinlainen uskis lieneekin. Miksi sinä hänen oletetun homoutensa nyt esille otit?
- zyrt
kekek-kekek kirjoitti:
No onhan se karsean näköistä kun ruttunaamaset akat kävelee piikkikorkokengissä silmäluomet sinisinä ja huulipunaa nenässä asti ja sitten kuvittelevat olevansa jotain tyylikuningattaria...
Sinun kommenttisi tulevat aina vaan naisvihamielisemmiksi. Miksi? Onko ollut ihmissuhdevaikeuksia, vai mistä tuo jäkättäminen johtuu?
- zyrt
"Käsittääkseni uskovaiset naiset ei pakkeloi ja puunaa itseään siihen malliin kuin vähemmän uskovaiset."
- Mistä sinä tuollaisen käsityksen olet saanut?
http://is11.snstatic.fi/img/320/1288629665301.jpg - cvghujikm
zyrt kirjoitti:
Sinun kommenttisi tulevat aina vaan naisvihamielisemmiksi. Miksi? Onko ollut ihmissuhdevaikeuksia, vai mistä tuo jäkättäminen johtuu?
kekellä ei ole tainnut oikein flaksi käydä.
- poikki vaan
Jos kätesi himoitsee, niin katkaise se ja heitä menemään. Jumala olkoon sinulle armollinen!
- ( ( ;
Ja jos silmäsi viettelee sinua riuhtaise se pois ja heitä jortsikkaan ja jos mikä ulokkeesi tahansa sinua viettelee heitä se pois; ) ) lista jatkuu niin kauan kuin ruuminosia riittää ...
- Totta Mooses
( ( ; kirjoitti:
Ja jos silmäsi viettelee sinua riuhtaise se pois ja heitä jortsikkaan ja jos mikä ulokkeesi tahansa sinua viettelee heitä se pois; ) ) lista jatkuu niin kauan kuin ruuminosia riittää ...
Jumala on siunannut kristityt naiset kauneudella. He ovat Jumalan silmäterä.
- ope-10
( ( ; kirjoitti:
Et ymmärrä jos-sanan merkitystä.
- zyrt
Totta Mooses kirjoitti:
Jumala on siunannut kristityt naiset kauneudella. He ovat Jumalan silmäterä.
Jaaa, että kun hurahtaa uskoon, niin ulkonäkö muuttuu? :D
- KUN käännät silmäsi
ope-10 kirjoitti:
Et ymmärrä jos-sanan merkitystä.
Sehän on sellanen juttu että kyllä ihminen voi hallita silmiensä liikkeet, jos siis joku tosi vetävän näkönen nainen pyörii lähellä, ihan silmien ulottuvilla, niin kyllä jotkut tyypit ovat kehittäneet sellaisen itsehillinnän että oksat pois.
Toinen juttu on taasen se, kannattaako ja milloin pukeutua iskettäväksi?
- Yks vaan
Minä tapasin yhden Kuunteleva kirkko palstalle kirjoittaneen naisen. Luonnekin oli vielä hieno ja meikittäkin hän oli todella kaunis. Hän oli hyvin sopusuhtainen ihminen ja kauneinta hänessä oli se,ettei ollut yhtään itsekeskeinen vaikka näyttikin kivalta.
- Persona non grata
Oliko se meikitön prinsessa mummomuori vai Anna-Kaisa?? :-D
- Iki-ateisti
Pääsitkö pukille? Ohjeeksi:
Alle 13cm on pieni.
13-16cm keskikokoinen.
Yli 16cm on vain ateisteilla.
Tämä on faktaa eikä fiktiota.
"Epäreilua, vai mitä? "
Epäreilua minkä suhteen? Ei minulle ole mikään ongelma, että myös kristityistä löytyy kauniita naisia. Onko sinulla tapana kadehtia toisia, jos he eivät kuulu ryhmääsi ja heillä on jotain ominaisuuksia, joita arvostat?- Ateisti-soturi
Monella heistä on ollut isot tulot ja ovat saaneet helppoa rahaa, josta on seurannut alkoholismia ja huumeisiin sekaantumista. Kristinusko on toimiva kävelykeppi, kun omat jalat eivät kannata raunioitunutta ihmismieltä. Kristinusko pelastaa aivotoiminnaltaan surkastuneet yksilöt, ja siinä mielessä se on hyvä asia.
Myönnetään, totta se vaan on. - 654645
Luonnonvalinta on tehnyt kristityistä naisista kauniimpia kuin ateistinaisista.
Suurin osa ateisteista on yksinäisiä, katkeria, epäonnistuneita ja elävät avioliiton ulkopuolella. - ++ ++ ++
Carola Haqqkvist on kaunis esimerkki hienosta, kristitystä naisesta.
http://photos.posh24.com/p/1543692/z/carola_haggkvist/carola_haggkvist_gra_jacka_mon.jpg- Atskien naisihanne
zyrt kirjoitti:
Samaa uskonlahkoa kuin tämäkin nainen.
http://www.verkkomedia.org/pics/prinsessa_tukiainen.jpgNiinkö,mitä uskonlahkoa hän edustaa? Entä Carola?
- Ihan totta
Atskien naisihanne kirjoitti:
Niinkö,mitä uskonlahkoa hän edustaa? Entä Carola?
Juu, eipä ole noilla kahdella yhteistä muuta kuin ateistien märissä päiväunissa.
- 45434566
Ihan totta kirjoitti:
Juu, eipä ole noilla kahdella yhteistä muuta kuin ateistien märissä päiväunissa.
Jälkimmäinen edustaa ateistien naisihannetta.
- zyrt
Atskien naisihanne kirjoitti:
Niinkö,mitä uskonlahkoa hän edustaa? Entä Carola?
Livets ord.
"Tukiaisen perhe oli uskovainen. Vanhemmat kuuluivat karismaattiseen ruotsalaiseen seurakuntaan nimeltään Livets ord ja he matkasivat usein Uppsalan kokouksiin.
- Monessa perheessä pidetään kulisseja yllä, mutta meidän perhe oli oikeesti hyvä. Kaiken lähtökohtana oli ydinperhe ja onnellisuus.
16-vuotiaana Johanna perehtyi Livets ordiin kunnolla. Silloin vanhemmat lähettivät hänet kesäksi Ruotsiin seurakunnan johtajan Robert Ekin ja tämän perheen - vaimon ja seitsemän lapsen luo. Yhteisö oli tuolloin kovasti julkisuudessa, sillä myös tunnettu ruotsalainen laulaja Carola Häggkvist oli löytänyt herätysliikkeen."
http://www.savonsanomat.fi/viihde/puhtoinen/1109722 - zyrt
Ihan totta kirjoitti:
"Ihan totta"
Eikö vastaus kelvannutkaan, vai miksi et kommentoi?
- tutsi2
Sisäinen kauneus näkyy ulospäin, siksi niin.Kun ihmisellä on hyvä olla se näkyy ulospäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun429375T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli332121Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo271830- 1351621
Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?1951194Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast81149- 711107
- 92952
- 49865
- 78850