Isot häpyhuulet ja roikkuva klitoris..

Tietoa??

Omistan siis isot häpyhuulet ja 'roikkuvan' klitoriksen, en koe että itse klitoris olisi liian suuri vaan että nimenomaan se on liian alhaalla.. Olen pitkään harkinnut jo leikkausta ja tullut siihen tulokseen että leikkautan. Leikkaukseen hakeudun koska alapää on todella kivulias esimerkiksi pyöräillessä, seksissä ja koen sen erittäin epähygieeniseksi.
Onko kenelläkään tietoa leikkauksista, hinnoista, missä tehtiin, oletko tyytyväinen?

Klitoristani ei siis käsitykseni mukaan tarvitse leikata, vaan hieman 'nostaa', jolloin myös häpyhuulia ei tarvitsisi leikata kuin pienen osan.
Olen yrittänyt lukea ko. Aiheesta netistä hyvinkin paljon, mutta en saanut selkoa nimenomaan tuon klitoriksen nostamisesta?
Olisin erittäin kiitollinen jos löytäisim täältä ihmisiä jotka ovat kokeneet saman.

5

690

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mieti 2 kertaa

Hulluja on monenlaisia.
      Menisit vapaaehtoisesti silvottavaksi ja vielä maksaisit siitä.?
      Ajattele: Mitä on pois leikattu niin sitä ei takaisin saa... esim. tuntoa... (sittenhän se seksi ei tuntuis miltään?)

• aapee1

Olen lukenut ko. Aiheesta melko paljon ja tiedostan riskit kyllä.
      Jos kyse olisi muusta kuin terveydellisestä, harkitsisin todella tarkkaan.
      En aio elää elämääni tuntien kipua kokoaikaa, mutta kiitos kuitenkin :-)

• isot häppärit ja klitta on just kiihottavinta;)

sellaiset omaavat naiset mulle viestii vaan, haluun nuolla ja sormettaa ahh nauttia pitkään;) oon 30v komea 182cm jolla laatuliha jalkojen välissä odottaa ottajaansa;)

[email protected]

• siellä 1

taas tyypillinen20cm todellisuudessa naisella on suurempi klitoris kuin sun pippelis syöhän viel nallepuuroa niin kasvat

• älä

poista sitä roikkuvaa klitorista meitä on monia jätkiä jotka tulevat kiimasta sekopäisiksi katellessaan sua aah oot kiihottava kulta anna imen sua

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      61
      11635
    2. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      96
      8831
    3. Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa

Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.
      Maailman menoa
      12
      4407
    4. Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon

Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka
      Maailman menoa
      21
      3954
    5. Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen

Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti
      Maailman menoa
      5
      3861
    6. Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta

Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j
      Maailman menoa
      7
      3646
    7. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      90
      3616
    8. Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA

, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle
      Perussuomalaiset
      14
      3446
    9. Perussuomalaisiin minä luotan

Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.
      Maailman menoa
      34
      3222
    10. Koulu-uhkaus.

Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.
      Hyrynsalmi
      45
      2425
    Aihe