Miksi ihmisten

Miksi ihmisten täytyy puolustaa jumaliansa, varsinkin kun ne jumalat sattuu useissa tapausissa olevan kaikkivoipia, jotku lentelee lentokoneella taloja päin, jotku käy hakkaamassa homoja, jokku hylkää perheenjäsenensä, ja ylipäänsäkin melko äärimmäisiä konsteja löytyy, miksi ei ihmiset anna jumaliensa hoitaa näitä hommia ihan ite, koska ne ovat kuulemma kuitenkin kaikkivoipia?

21

115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zorroritari

      Nokun ei ne hoida. Muttä älä kysy miksi -se olisi jumalanpilkkaa.

    • Miksi se miksi kysymys olis jumalanpilkkaa?

      • ilkimyksen isoisä

        Vilkaise joskus *JC:n löpinöitä kreationismipalstalla. Ihmisen ei ole sopivaa kysellä Jumalan luomistöistä tjsp. (Suomeksi: turpa kiinni tai tulee h/keppiä.)


      • ilkimyksen isoisä kirjoitti:

        Vilkaise joskus *JC:n löpinöitä kreationismipalstalla. Ihmisen ei ole sopivaa kysellä Jumalan luomistöistä tjsp. (Suomeksi: turpa kiinni tai tulee h/keppiä.)

        juu, olen niitä lueskellu. :)


    • siunausta kaikille

      Jumalaa ei tarvitse puolustella. Se mitä minä uskovana teen on lähetystyö. Tärkeintä minulle on, että jokaiselle menee sanoma perille ennenkuin on liian myöhäistä. Jumala ei tarvitse puolustelua mutta sana Jumalasta tarvitsee. Moni yrittää vääristellä ilmoitusta ja riistää siltä arvon. Silloin minä saavun paikalle ja teen parhaani korjatakseni tilanteen.

      • ilkimyksen isopappa

        Muista että sinua on kielletty olemasta tekemisissä uskottomien kanssa, syntinen. Eikö sana kuulu?


      • siunausta kaikille
        ilkimyksen isopappa kirjoitti:

        Muista että sinua on kielletty olemasta tekemisissä uskottomien kanssa, syntinen. Eikö sana kuulu?

        Aivan. En saa seurustella mutta saan levittää uskoa ja väärinkäsitysten korjaaminen on osa sitä.


      • Mutta miksi jumalasi ei tee sitä itse henkilökohtaisesti, niin ettei jää epäselvyyksiä eikä tulkinnan varaa, vaan sinun täytyy tehdä se hänen puolesta, ja ainakaan minun mielestä et tee kovin hyvää työtä, sori.


      • siunausta kaikille
        A.Mikkonen kirjoitti:

        Mutta miksi jumalasi ei tee sitä itse henkilökohtaisesti, niin ettei jää epäselvyyksiä eikä tulkinnan varaa, vaan sinun täytyy tehdä se hänen puolesta, ja ainakaan minun mielestä et tee kovin hyvää työtä, sori.

        Uskottoman puheet eivät voi horjuttaa uskovaa. Uskova on vahva ja Herra on hänen kanssaan. Epäuskoisen puhe on hänelle sietämätöntä hapatetta.

        Jumala näkee sinunkin epäuskosi ja saat siitä palkan itsellesi.


      • siunausta kaikille kirjoitti:

        Uskottoman puheet eivät voi horjuttaa uskovaa. Uskova on vahva ja Herra on hänen kanssaan. Epäuskoisen puhe on hänelle sietämätöntä hapatetta.

        Jumala näkee sinunkin epäuskosi ja saat siitä palkan itsellesi.

        En olekaan epäillyt, että minun puheeni uskovaa "horjuttaisi", mutta kunhan muuten vaan kyselen, vaikka että miksi sinun täytyy se kertoa mitämieltä kaikkivaltias on, koska kyseinen henkihän voisi sen tehdä myös itse, ilman välikäsiä, niin ettei jäisi minkäänlaista epäselvyyttä, sinähän tyydyt vain turhanpäiväiseen uhkailuun, "usko tai muuten... "


      • Ikiateisti.
        A.Mikkonen kirjoitti:

        En olekaan epäillyt, että minun puheeni uskovaa "horjuttaisi", mutta kunhan muuten vaan kyselen, vaikka että miksi sinun täytyy se kertoa mitämieltä kaikkivaltias on, koska kyseinen henkihän voisi sen tehdä myös itse, ilman välikäsiä, niin ettei jäisi minkäänlaista epäselvyyttä, sinähän tyydyt vain turhanpäiväiseen uhkailuun, "usko tai muuten... "

        Siunausta kaikille on trolli, katso toinen tämänpäiväinen ketju


      • siunausta kaikille
        A.Mikkonen kirjoitti:

        En olekaan epäillyt, että minun puheeni uskovaa "horjuttaisi", mutta kunhan muuten vaan kyselen, vaikka että miksi sinun täytyy se kertoa mitämieltä kaikkivaltias on, koska kyseinen henkihän voisi sen tehdä myös itse, ilman välikäsiä, niin ettei jäisi minkäänlaista epäselvyyttä, sinähän tyydyt vain turhanpäiväiseen uhkailuun, "usko tai muuten... "

        Myös Paavalia syytettiin uhkailusta ja pelottelusta, vaikka hän vain kertoi mitä hänelle oli ilmoitettu. On totuus, että ihminen on Jumalalle portto, jos elää epäuskossa.


      • Ikiateisti. kirjoitti:

        Siunausta kaikille on trolli, katso toinen tämänpäiväinen ketju

        Niinhän toi taitaa olla, mutta sitkee sellainen. :)


      • siunausta kaikille
        siunausta kaikille kirjoitti:

        Myös Paavalia syytettiin uhkailusta ja pelottelusta, vaikka hän vain kertoi mitä hänelle oli ilmoitettu. On totuus, että ihminen on Jumalalle portto, jos elää epäuskossa.

        Jumala käyttää epäuskoisia prostituoituinaan.


      • siunausta kaikille kirjoitti:

        Myös Paavalia syytettiin uhkailusta ja pelottelusta, vaikka hän vain kertoi mitä hänelle oli ilmoitettu. On totuus, että ihminen on Jumalalle portto, jos elää epäuskossa.

        Mutta tuossakin käytettiin välikäsiä.


      • Apo-Calypso
        siunausta kaikille kirjoitti:

        Uskottoman puheet eivät voi horjuttaa uskovaa. Uskova on vahva ja Herra on hänen kanssaan. Epäuskoisen puhe on hänelle sietämätöntä hapatetta.

        Jumala näkee sinunkin epäuskosi ja saat siitä palkan itsellesi.

        Pidä partapellesi sekä läpimätä ja kupansyömä "uskosi" ja rupinen satukirjasi.


    • I am god

      "Miksi ihmisten täytyy puolustaa jumaliansa,"

      Koska jumalia ei ole. Ihmiset puolustavat omia mielikuviaan ja toiveitaan.

    • zyrt

      Ei ne jumaliaan puolusta vaan omaa uskomustaan ja siis itseään.

    • näin se on

      Joka noin tekee "jumalansa nimissä" ei ole löytänyt rauhaa Jeesuksessa ja ei ole löytänyt yhteyttä Isään Jumalaan vaan on sairas ja hänen jumalkaipuunsa täyttää jumalisuuden kaipuu ja korvikejumala, siis epäjumala. Lue Apostolien teot luku 17.
      Varmaan aidosti asiaa ateistina pohdit, kun et ole päässyt todelliseen jumalyhteyteen.
      Jos ihminen ei ole löytänyt Jumalaa hän sisimmän täyttää epäjumala, saatanapalvonta ja jopa ateismi.

    • "miksi ei ihmiset anna jumaliensa hoitaa näitä hommia ihan ite"

      Eiköhän se johdu ihan siitä, että ihmiset tiedostamattaan tajuavat, etteivät jumalat tee mitään. Jotkut eivät kuitenkaan uskalla tai ymmärrä tehdä siitä johtopäätöksiä, kuten että jumalia ei taida olla olemassakaan oman pään ulkopuolella.

    • "...miksi ei ihmiset anna jumaliensa hoitaa näitä hommia ihan ite, koska ne ovat kuulemma kuitenkin kaikkivoipia?"

      Niin, miksi jumalat eivät itse ole toteuttaneet laeissaan antamiaan tuomioita, esimerkiksi kivityksiä, vaan ovat aina delegoineet ne marioneteilleen. Jumalilla olisi useita keinoja homoseksuaalisen käytöksen poistamiseen planeetalta, mutta jostain syystä he vain valitsevat ajatustensa julkituomiseen kanavan, joka usein kärsii eriasteisesta persoonallisuushäiriöstä - joka tietenkin saattaa johtua jumalien interventiosta ihmisen mieleen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe