tietääkö kukaan missä metsoloiden kuvaus paikat sijaitsee?? tarkkoja ja osoitteita olisi mukava saada!
METSOLAT!!
6
1549
Vastaukset
- Pyylät
Kainuussa Hoikan kunnassa,Urjanrinteiden välittömässä läheisyydessä.
- mouhijärvi
Täältä löytyy tietoa:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/6881506 - hnjt43rh
pyylät oon vitun huumori tyyppi hei! :D
- Teppo708
Mouhijärvellä on suurimmaksi osaksi kuvattu ja Sappeen hiihtokeskuksessa.. Joitain kohtauksia myös Tampereella ja Nokian läheisyydessä kuten mm Riston ja Raijan kotitalo... Samoissa maisemissä on kuvattu myös muitakin tv sarjoja ja suomalaisia elokuvia. Esim Osmon ja Liisan talo oli myös Lehmän Vuosi sarjassa Väkeväisten talona ja jos joku tarkkaan katsonut on Lehmän Vuosi sarjaa katsoessa huomannut niin Takalan tila on samassa pihapiirissä missä on Kaukovaaran talo ja navetta Kaukovaaran talona käytetty rakennus näkyy siinä kun Sirkka Takala menee polttamaan roskia järvenrantaan... Ensimäisessä Pekko elokuvassa on kuvattu mm kohtaus jossa yksi porukka tulee mustalla autolla ja taustalla näkyy rakennus jossa oli Hoikan säästöpankki...
- vähämyöhäs
Varmaan odottivat yli kolme vuotta vastaustasi...
- Anonyymi
vähämyöhäs kirjoitti:
Varmaan odottivat yli kolme vuotta vastaustasi...
Itse asiassa 2025 löyty nyt vastaus👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456852
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505836- 1255036
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.444587Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?543986- 643140
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.553080Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m252682- 422340
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢162273