Marko Selkomaa huutaa vihaisesti ja riehuu tv:ssä kun Hitler

Voiko olla TOTTA?

Käänsin juuri tv7:lle ja se sattui olemaan äänettömällä ja kauhistuin, kun huomasin jonkun saarnaajann ilmeilevän vihaisesti, liikkuen rauhattomasti edestakas ja huitoen dramaattisesti käsiään aivan samoin, kuin Adolf Hitler.

Laitettuani äänen päälle ja tarkemmin katsoessani tunnistin hänet Marko Selkomaaksi, joka huusi "saarnaansa" kuin syötävä ja käski vielä ostaa oman kalenterinsa aulasta, jotta voi seurata missä milloinkin eksyttää Suomen kansaa!!!

Kaiken huippuna oli vielä koko sali täynnä ääliöitä kuulemassa karmeaa huijaripappia!!!???

22

307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksei ihmiset näe

      Kuinka ihmiset jaksaa kuunnella tuollaista vihaista miestä - jo tuskailmeisistä kasvoista ja kiivaista eleistä näkee, ettei ole Pyhää Henkeä nähnytkään.

      Häneltä puuttuu täysin Jumalan rauha ja pyhyys, se voitelu jota oikeilla saarnaajilla on.

      • säälittävää

        Ja kuinka te jaksatte HAUKKUA ja PARJATA häntä. Kuuntelin samanohjelman enkä löytänyt mitään valitettavaa.

        Mutta jos katkeruus on sydämessä ja katsoo jakuuntelle vain VIKOJA ETSIÄKSEEEN niin tulos on se, SYDÄMENKYLYYDESTÄ suu puhuu.


    • Rea Aalto

      Tätä se eksytys on, ja kansa huutaa aamenta hänen käskystään!
      Miten pitkälle hän vielä meneekään, sen tulemme näkemään!
      Jumala sallii hänen puhua niin kauan kuin Hän sen hyväksi näkee!
      Sillä eksyttäjilläkin on oma tehtävänsä Raamatun mukaan!

      Tälläkin palstalla on jo moni tunnustanut omalla suullaan olevansa samassa hengessä tuon villitsijän kanssa! Nimimerkit tähkäpää ja jaikal ja sekä erilaisilla nimimerkeillä kirjoittavat!

      • @@@

        Niinpä ja kun arvostelee, tulee rankkoja ryöppyjä niskaan. Totuutta ei haluta kuulla.


      • Variksenmarja

        Totta, eksyttäjät ovat Jumalan lähettämiä. Heillä on oma tärkeä tehtävä seurakunnan puhdistamisessa aikojen lopussa. Siinä selviää, kuka pysyy totuudessa ja kuka ei.


      • Talvimyrsky

        "Tälläkin palstalla on jo moni tunnustanut omalla suullaan olevansa samassa hengessä tuon villitsijän kanssa! Nimimerkit tähkäpää ja jaikal ja sekä erilaisilla nimimerkeillä kirjoittavat!"

        Onpa hyvä huomio Rea, että ovat paljastaneet karvansa, nytpä tiedämme kummalla puolella hekin ovat, eikä luottamusta enää heru, kunnes myöntävät Selkomaan huijariksi!!!


    • häh??

      Siis mitä? Pitää ostaa hänen aikataulunsa(kalenteri), no enpä ole ennen moista kuullut. Koskahan joku muu alkaa myydä omaa kalenteriaan? Oliskohan siinä mukana sittenkin joku kirjanen(selittäisi maksullisuuden), tuntuu kornilta, että jonkun aikatauluista pitää maksaa.

    • Shateet lähetä, sham

      Markolla on tarina hallussa ja sshateet tulossa - vaan, MITKÄ sateet?

      Hyvää tarkoittavan shamaanin tukijoukoissa ovat NokiaMissio (ex), ainakin puolet helluntaiherätystä, tai ylikin. Niin ja palstan karismaattiset sokeat reetat, jaikalii ja tähkäpää...;(

      • Rea Aalto

        Shateet lähetä, sham

        Latter rain- uskonliike

        Tämän uskonliike käyttää seuraavaa Raamatun paikkaa tuekseen :
        Jooel:

        2:23 Ja te, Siionin lapset, iloitkaa ja riemuitkaa Herrassa, teidän Jumalassanne, sillä hän antaa teille syyssateen, vanhurskauden mukaan, vuodattaa teille sateen, syyssateen ja kevätsateen, niinkuin entisaikaan.

        Käsite " Latter rain" eli myöhäissade, kevätsade-lopunajan hengenvuodatus on lähtöisin Azusa kadulta Los Angelesissa.
        Kaun sen jälkeen ilmaantui "Later rain uskonliike" , mikä tapahtui v 1948 North Battelford Saskatchewan Kanadassa.
        Veljekset Ern ja George Hawtin sekä P.G. Hunt olivat mukana v 1947 William Branhamin tilaisuudessa.( Okkulttinen julistaja)Tilaisuuden jälkeen he olivat niin innoissaan niistä yliluonnollisista manifestaatioista / ilmiöistä mitä olivat nähneet Branhamin kokouksessa että he alkoivat heti etsimään samanlaisia ilmiöitä omassa elämässään.
        Tästä seurasi "herätys" joka sai suurta huomiota-Nämä kolme miestä perustivat organisaation nimeltä "Sharon" ( Saaron)jota myös kutsuttiin nimellä "Saaronin veljet" ja heidän ilmoitustensa otsikossa luki: "Sharon star" ( Saaronin tähti)
        Täältä ne juuret ovat lähtöisin.Mutta Jooelin kirjan Hengen vuodatus kuvaa Israelin kansan kohtaloa lopun aikana, eikä suinkaan sitä mitä nämä amerikkalaiset ovat
        opettaneet.Näiltä amerikkalaisilta eksyttäjltä Marko Selkomaa on opetuksensa ja voitelunsa saanut.. lähtemällä seuraamaan heidän oppejaan asuessaan Kanadassa 12.5 vuotta.


      • Sananlukija
        Rea Aalto kirjoitti:

        Shateet lähetä, sham

        Latter rain- uskonliike

        Tämän uskonliike käyttää seuraavaa Raamatun paikkaa tuekseen :
        Jooel:

        2:23 Ja te, Siionin lapset, iloitkaa ja riemuitkaa Herrassa, teidän Jumalassanne, sillä hän antaa teille syyssateen, vanhurskauden mukaan, vuodattaa teille sateen, syyssateen ja kevätsateen, niinkuin entisaikaan.

        Käsite " Latter rain" eli myöhäissade, kevätsade-lopunajan hengenvuodatus on lähtöisin Azusa kadulta Los Angelesissa.
        Kaun sen jälkeen ilmaantui "Later rain uskonliike" , mikä tapahtui v 1948 North Battelford Saskatchewan Kanadassa.
        Veljekset Ern ja George Hawtin sekä P.G. Hunt olivat mukana v 1947 William Branhamin tilaisuudessa.( Okkulttinen julistaja)Tilaisuuden jälkeen he olivat niin innoissaan niistä yliluonnollisista manifestaatioista / ilmiöistä mitä olivat nähneet Branhamin kokouksessa että he alkoivat heti etsimään samanlaisia ilmiöitä omassa elämässään.
        Tästä seurasi "herätys" joka sai suurta huomiota-Nämä kolme miestä perustivat organisaation nimeltä "Sharon" ( Saaron)jota myös kutsuttiin nimellä "Saaronin veljet" ja heidän ilmoitustensa otsikossa luki: "Sharon star" ( Saaronin tähti)
        Täältä ne juuret ovat lähtöisin.Mutta Jooelin kirjan Hengen vuodatus kuvaa Israelin kansan kohtaloa lopun aikana, eikä suinkaan sitä mitä nämä amerikkalaiset ovat
        opettaneet.Näiltä amerikkalaisilta eksyttäjltä Marko Selkomaa on opetuksensa ja voitelunsa saanut.. lähtemällä seuraamaan heidän oppejaan asuessaan Kanadassa 12.5 vuotta.

        Paavalipa sanoi tässä kohdassa Jooel 2. jo tapahtuneen, MITEN selitätte?

        APOSTOLIEN TEOT

        2 luku

        1 Ja kun helluntaipäivä oli tullut, olivat he kaikki yhdessä koolla.
        2 Ja tuli yhtäkkiä humaus taivaasta, niinkuin olisi käynyt väkevä tuulispää, ja täytti koko huoneen, jossa he istuivat.
        3 Ja he näkivät ikäänkuin tulisia kieliä, jotka jakaantuivat ja asettuivat heidän itsekunkin päälle.
        4 Ja he tulivat kaikki Pyhällä Hengellä täytetyiksi ja alkoivat puhua muilla kielillä, sen mukaan mitä Henki heille puhuttavaksi antoi.
        5 Ja Jerusalemissa asui juutalaisia, jumalaapelkääväisiä miehiä, kaikkinaisista kansoista, mitä taivaan alla on.
        6 Ja kun tämä ääni kuului, niin kokoontui paljon kansaa; ja he tulivat ymmälle, sillä kukin kuuli heidän puhuvan hänen omaa kieltänsä.
        7 Ja he hämmästyivät ja ihmettelivät sanoen: "Katso, eivätkö nämä kaikki, jotka puhuvat, ole galilealaisia?
        8 Kuinka me sitten kuulemme kukin sen maan kieltä, jossa olemme syntyneet?
        9 Me parttilaiset ja meedialaiset ja eelamilaiset ja me, jotka asumme Mesopotamiassa, Juudeassa ja Kappadokiassa, Pontossa ja Aasiassa,
        10 Frygiassa ja Pamfyliassa, Egyptissä ja Kyrenen puoleisen Liibyan alueilla, ja täällä oleskelevat roomalaiset, juutalaiset ja käännynnäiset,
        11 kreetalaiset ja arabialaiset, me kuulemme kukin heidän puhuvan omalla kielellämme Jumalan suuria tekoja."
        12 Ja he olivat kaikki hämmästyksissään eivätkä tienneet, mitä ajatella, ja sanoivat toinen toisellensa: "Mitä tämä mahtaakaan olla?"
        13 Mutta toiset pilkkasivat heitä ja sanoivat: "He ovat täynnä makeata viiniä."
        14 Niin Pietari astui esiin niiden yhdentoista kanssa, korotti äänensä ja puhui heille: "Miehet, juutalaiset ja kaikki Jerusalemissa asuvaiset, olkoon tämä teille tiettävä, ja ottakaa minun sanani korviinne.
        15 Eivät nämä ole juovuksissa, niinkuin te luulette; sillä nyt on vasta kolmas hetki päivästä.
        16 Vaan tämä on se, mikä on sanottu profeetta Jooelin kautta:
        17 'Ja on tapahtuva viimeisinä päivinä, sanoo Jumala, että minä vuodatan Henkeni kaiken lihan päälle, ja teidän poikanne ja tyttärenne ennustavat, ja nuorukaisenne näkyjä näkevät, ja vanhuksenne unia uneksuvat.
        18 Ja myös palvelijaini ja palvelijattarieni päälle minä niinä päivinä vuodatan Henkeni, ja he ennustavat.
        19 Ja minä annan näkyä ihmeitä ylhäällä taivaalla ja merkkejä alhaalla maan päällä, verta ja tulta ja savupatsaita.
        20 Aurinko muuttuu pimeydeksi ja kuu vereksi, ennenkuin Herran päivä tulee, se suuri ja julkinen.
        21 Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.'


    • juttututtu

      Onhan se sangen kummallista, kun Selkomaa hyppyyttää/ aikatauluttaa Jumalaa milloinka mitäkin saa tehdä. Kaikki! silmät kiinni nyt, nouse ylös, heiluta kättäsin ja odota kunnes MINÄ sen huomioin, ja Jumalan pitäisi tähän kaikkeen ehtiä mukaan.

      Nopsaan parani; maksat, munuaiset, olkapäät, jalat, lonkat ym.ym....sarjatyönä.

    • DoctorT

      Selkomaan romahdus ja tekohengellisen kulissin kaatumiseen ei ole pitkä aika!

      Ja taas tulee helluntailiikkeelle turpiin. HS/RV-media ja mitä siellä taustalla onkin ollut.

      Ja elämä jatkuu. Anteeksi ei kansalta pyydellä, eikä asioita selvitellä ja taas tulee seuraava huligaani, ELLEI HERRA PUUTU VÄKEVÄSTI HULLUUTEEN!

      • Rea Aalto

        Kyllä Herra Jeesus Kristus puuttuu, kun on aika:

        Hesekiel:
        34:1 Minulle tuli tämä Herran sana:

        34:2 "Ihmislapsi, ennusta Israelin paimenia vastaan, ennusta ja sano heille - paimenille: Näin sanoo Herra, Herra: Voi Israelin paimenia, jotka ovat itseänsä kainneet! Eikö paimenten ole kaittava lampaita?

        34:3 Te olette syöneet rasvat, pukeneet päällenne villat, teurastaneet lihavat; mutta ette ole kainneet laumaa,

        34:4 ette ole vahvistaneet heikkoja, ette ole parantaneet sairaita, sitoneet haavoittuneita, tuoneet takaisin eksyneitä, etsineet kadonneita, vaan te olette vallinneet niitä tylysti ja väkivaltaisesti.

        34:5 Ja niin ne ovat hajaantuneet paimenta vailla ja joutuneet kaikkien metsän petojen syötäviksi - hajaantuneet ne ovat.

        34:6 Minun lampaani harhailevat kaikilla vuorilla ja kaikilla korkeilla kukkuloilla; pitkin koko maata ovat minun lampaani hajallaan, eikä kenkään niistä välitä eikä niitä etsi.

        34:7 Sentähden, paimenet, kuulkaa Herran sana:

        34:8 Niin totta kuin minä elän, sanoo Herra, Herra, totisesti, koska minun lampaani ovat ryöstettävinä ja koska minun lampaani ovat kaikkien metsän petojen syötävinä, kun paimenta ei ole ja kun minun paimeneni eivät välitä minun lampaistani, vaan minun paimeneni kaitsevat itseänsä, eivätkä kaitse minun lampaitani,

        34:9 sentähden, paimenet, kuulkaa Herran sana:

        34:10 Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä käyn paimenten kimppuun, vaadin lampaani heidän kädestänsä ja teen lopun heidän lammasten-kaitsennastaan, eivätkä paimenet saa enää kaita itseänsä. Minä pelastan lampaani heidän kidastansa, eivätkä ne sitten enää ole heidän syötävinänsä.

        34:11 Sillä näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä itse etsin lampaani ja pidän niistä huolen.

        34:12 Niinkuin paimen pitää huolen laumastaan, kun hän on lampaittensa keskellä ja ne ovat hajallaan, niin minä pidän huolen lampaistani, ja minä pelastan ne joka paikasta, minne ne ovat hajaantuneet pilvisenä ja pimeänä päivänä.

        34:13 Minä vien ne pois kansojen seasta ja kokoan ne muista maista, tuon ne omaan maahansa ja kaitsen niitä Israelin vuorilla, puronotkoissa ja kaikissa maan asuttavissa paikoissa.

        34:14 Hyvillä ruokamailla minä niitä kaitsen, ja Israelin korkeilla vuorilla on niillä oleva laitumensa. Siellä ne saavat levätä hyvällä laitumella, ja lihava ruokamaa niillä on oleva Israelin vuorilla.

        34:15 Minä itse kaitsen lampaani ja vien itse ne lepäämään, sanoo Herra, Herra.

        34:16 Kadonneet minä tahdon etsiä, eksyneet tuoda takaisin, haavoittuneet sitoa, heikkoja vahvistaa; mutta lihavat ja väkevät minä hävitän. Minä kaitsen niitä niin, kuin oikein on.

        34:17 Mutta te, minun lampaani! Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä tahdon tuomita lampaan ja lampaan, oinasten ja vuohipukkien välillä.

        34:18 Eikö teille riitä, että olette hyvällä laitumella, kun vielä tallaatte jaloillanne loput laitumestanne, ja että saatte juoda kirkasta vettä, kun vielä hämmennätte jaloillanne loput?

        34:19 Ja onko minun lampaitteni oltava laitumella siinä, mitä jalkanne ovat tallanneet, ja juotava sitä, mitä jalkanne ovat hämmentäneet?

        34:20 Sentähden sanoo Herra, Herra niille näin: Katso, minä, minä tuomitsen lihavan lampaan ja laihan lampaan välillä.

        34:21 Koska te olette kylki- ja niskavoimalla sysineet ja sarvillanne puskeneet kaikkia heikkoja, kunnes olette saaneet ne ajetuiksi ulos ja hajallensa,

        34:22 niin minä tahdon vapauttaa lampaani, etteivät ne enää jää ryöstettäviksi; ja minä tahdon tuomita lampaan ja lampaan välillä.

        34:23 Ja minä herätän heille yhden paimenen heitä kaitsemaan, palvelijani Daavidin; hän on kaitseva heitä ja oleva heidän paimenensa.

        34:24 Ja minä, Herra, olen heidän Jumalansa, ja minun palvelijani Daavid on ruhtinas heidän keskellänsä. Minä, Herra, olen puhunut.

        34:25 Ja minä teen heidän kanssansa rauhan liiton; minä lopetan maasta pahat eläimet, niin että he asuvat turvallisesti erämaassa ja nukkuvat metsiköissä;

        34:26 ja minä teen siunatuiksi heidät ja kaiken, mitä minun kukkulani ympärillä on, ja vuodatan sateen ajallansa - ne ovat siunauksen sateita.

        34:27 Ja kedon puut kantavat hedelmänsä, ja maa antaa satonsa, ja he saavat olla turvassa maassansa. Ja he tulevat tietämään, että minä olen Herra, kun minä särjen heidän ikeensä puut ja pelastan heidät heidän orjuuttajainsa käsistä.

        34:28 Eivätkä he enää ole pakanain ryöstettävinä, eivätkä metsän pedot heitä syö, vaan he asuvat turvassa, kenenkään peloittelematta.

        34:29 Ja minä annan nousta heille istutuksen, joka on oleva kunniaksi, niin ettei heidän tarvitse siinä maassa menehtyä nälkään eikä enää kärsiä pakanain pilkkaa.

        34:30 Ja he tulevat tietämään, että minä, Herra, heidän Jumalansa, olen heidän kanssansa ja että he, Israelin heimo, ovat minun kansani, sanoo Herra, Herra.

        34:31 Niin, te olette minun lampaani, minun laitumeni lampaat, te ihmiset; minä olen teidän Jumalanne, sanoo Herra, Herra."
        .


    • AikaOnTäytetty

      >>>>>>>>>>>>>>>>>>>Kyllä Herra Jeesus Kristus puuttuu, kun on aika:

    • Marko on palvelutyönsä ja uuden evankeliumin vanki. Tulee kovin usein hänen kohdallaan mieleen lause: "Tule takaisin!" Nyt hän on kuin marionetti. Helluntaiherätyksen tyhjäksi kupattava marionetti, joka antaa kaikkien villitsevien tuulten puhaltaa, koska muuten hänen laivansa uppoaa..

      Jos Marko näitä ikäviä tekstejä lukee, toivon, että hän muistaa miten Paavalin haaksirikossa kävi - laiva ja kaikki sen lasti menetettiin, mutta yksikään ihminen ei kuollut. Ei rukoilla Markon "palvelutyön" puolesta, rukoillaan hänen puolestaan!

    • Synnin orja

      MITÄ JEESUS KEHOTTI meitä TEKEMÄÄN?

      Täyttämään sivustot Herran palvelijoiden solvauksilla, muka varoituksilla eksytyksistä.
      Niinkö? Jokainen, joka ei näe muuta kuin eksytystä, on itse eksyttäjä. Eksyttää ihmisiä pois Jumalan sanasta ja siitä, miten se kehottaa meitä elämään. Minun Raamatusta löydy kehotusta saarnaamaan eksytyksestä. Ei löydy. Kerrotaan vaan, että katsokaa, ettei teitä eksytetä. Siis katsokaa itse itseänne, ei ole uskovan saarnan aiheena eksytys. Sillä silloinhan korotamme sitä, mistä puhumme.

      JEESUS ANTOI KÄSKYN: MENKÄÄ JA TEHKÄÄ KAIKKI KANSAT MINUN OPETUSLAPSIKSENI. Näin minun Raamattu ohjeistaa.
      Kuka on seuraavaksi raadeltavananne, te ulkokultaiset fariseukset.
      Meller, Jalovaara, Selkomaa, tv.seiska, Herzog ym. on jo muutamaan kertaan käsitelty, joten joko uusi kierros alkaa, vai löytyykö uusia solvattavia.
      Tiedättekö, että teette syntiä omalle tilillenne. Herra käyttää vajavaisia ihmisiä työhönsä siksi, että täydellisiä ei ole.
      Siksi kannatta katsoa omaan sieluunsa ja korottaa Jeesusta Kristusta, sekä pyytää omia syntejään anteeksi, sillä muiden synneistä emme ole vastuussa.


      Matt. 28:19
      Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen

      Rinnakkaisviitteet
      Matt. 24:14 Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu.
      Mark. 16:15 Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille.
      Mark. 16:16 Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.
      Luuk. 24:47 ja että parannusta syntien anteeksisaamiseksi on saarnattava hänen nimessänsä kaikille kansoille, alkaen Jerusalemista.
      2Kor. 13:13 Herran Jeesuksen Kristuksen armo ja Jumalan rakkaus ja Pyhän Hengen osallisuus olkoon kaikkien teidän kanssanne.
      1Piet. 1:2 ja jotka Isän Jumalan edeltätietämisen mukaan ovat Hengen pyhittämisen kautta valitut Jeesuksen Kristuksen kuuliaisuuteen ja hänen verellänsä vihmottaviksi. Lisääntyköön teille armo ja rauha.

      • Köhöm!

        > Minun Raamatusta löydy kehotusta saarnaamaan eksytyksestä. Ei löydy.

        Veljeni, jos joku teistä eksyy totuudesta ja hänet joku palauttaa, niin tietäkää, että joka palauttaa syntisen hänen eksymyksensä tieltä, se pelastaa hänen sielunsa kuolemasta ja peittää syntien paljouden. Jaak. 5:19


    • mitä tää on

      No joo suomen maassa on noin 250 helluntaiseurakuntaa joissa jokaisessa julistetaan joka sunnuntai ihan yksinkertaista kirkasta evankeliumia ilman että siitä kukaan puhu tai kirjoittaa tääll mitään.

      Mikä tässä yhdenmiehen jutussa on niin erikoista että siitä pitää kirjoittaa yhtenään !?

      Mikä se on joka ylittää kynnyksen en ymmärrä sitä !

      Ja mikä se on syy mennä tätä yhtä miestä kuuntelemaanja uskovien siis, ja täyttää näitä huoneita ja kolehtihaaveja ja kuluttaa paljon energiaa, eikös se evankelistan sanoma ole tarkoitettu uskomattomille eikä uskoville?

      • Anonyymi

        Herra siunatkoon Marko Selkomaata ja perhettään!


    • Anonyymi

      Selkomaa on nyt kiertämässä Kainuun helluntaiseurakuntia. Selkomaalta saa amerikkalaisen Bethel-seurakunnan haudallamakaajien siunauksen.

    • Anonyymi

      Hes.33:31 He tulevat sinun luoksesi joukoittain, istuvat edessäsi minun kansanani ja kuuntelevat sinun sanojasi, mutta he eivät tee niitten mukaan, sillä he osoittavat rakkautta suullansa, mutta heidän sydämensä kulkee väärän voiton perässä.

    • Anonyymi

      Pieni loppukaneetti? Vapaamuurari Gallen-Kallelan kerrotaan maanneen haudassa .Ei siis haudan päällä harjoitellessaan samoja rituaaleja kuin Selkomaa. Eli pisti vielä paremmaksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4925
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3114
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1621
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe