mitä ajattelet näistä

kero

ocean-
eräs trotskilainen
korppi
jokutyyppi19
atrytone
brony 4ever
fnfn
kiekkoilija94
siilio
HeKeKee

107

127

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fluttershy<3

Minä ajattelen niistä että ne kirjottaa suolistoon.

• Mitäpä minä... *olankohautus*
      Kiva porukka erilaisia ihmisiä, jotka kirjoittelevat tänne...

• Nefarion

Ocean: Vaikuttaa iha mukavalta tyypiltä näitten kirjotusten perusteella
      Trotski: Meiän pikku kommari

• ocean-: ocean on mukava tyyppi jonka kanssa on mukava jutella. S24:n perusteella on vaikea sanoa mutta mitä muuten oon jutellu niin ois mun elämä aika syvältä ilman sitä.
      eräs trotskilainen: pakko lainata nefarionia. Mukava tyyppi ja hyviä mielipiteitä. Tykkäisin tutustua.
      korppi™: adhd. Mut ei mulla kitään sitä vastaan oke kunhan ei spämmi.
      jokutyyppi19: semmonen neutraali.
      atrytone: minä ite
      brony 4ever: enpä oo ehtiny tutustua häneen kovin tarkasti. (tein just comebackin) mukava tyyppi jauhaa vaan vähän liikaa broneista
      fnfn: mukava piristus joka pomppii aina välillä keskustelujen välistä.
      kiekkoilija94: semmomen perustyyppi
      siilio: ihan mukava.
      HeKeKee: toinen piristys

• "epäilen"

Epäilen bronya homoseksuaaliksi

• ocean- No en tunne kovin hyvin. Ei taida kommentoida nykyään enää niin paljon. Vaikuttaa ihan kivalta.
      eräs trotskilainen Hyvä ja järkevä tyyppi.
      korppi Kiva tyyppi. Useasti ärsyttävä, mutta hänkin on vakkari ja hänellä on järkeviä mielipiteitä.
      jokutyyppi19 Hyvä tyyppi. Hyviä mielipiteitä. Ei ota varsinaista puolta kovin usein keskustelussa.
      atrytone No kun en todellakaan tiedä. Varmaan ihan kiva.
      brony 4ever Miksköhän kaikki dissaavat häntä? Onko se, että on brony joku syy dissata ja syrjiä joka asiassa? Mitä vikaa on ihmisessä, joka katsoo My little ponya?
      fnfn Ihan kiva kai. Vähän ollut tuossa vääntöä, kun hän ei tajua pointtejani. Ainakin jokutyyppi taisi viitata siihen, että hänellä olisi ihan hyviä kommentteja.
      kiekkoilija94 Kiva hänkin. En tunne kovin hyvin.
      siilio Se kirjoitetaan siiliö. Mielellään myös kunnioittava iso alkukirjain, vaikka se unohtuikin tuosta profiilista.
      HeKeKee Hyvä tyyppi.

• ocean-: mie itte
        eräs trotskilainen: Mukava tyyppi, fiksun olonenki.
        korppi: Kai se on ihan hyvä jätkä, mitä ollu vaikeuksia oppia pitämään tostaki, mutta jooo.
        jokutyyppi19: En mie nykyää tiijä ku hirviästi sen kommenteja nykyää ehtiny lukemaa ku enimmäksee tuolla Ropeassa pyörii...
        atrytone: Ylleensä se joka pelastaa mun päivän. Eli hyvä tyyppi todellaki.
        brony 4ever: Emt yhtään.
        fnfn: En mie tiijä, nii vähä lukenu sen viestejä, vaikuttaa hyvältä tyypiltä.
        kiekkoilija94: Sama ^^
        siilio: Hajuakhaa, varmaa hyvä tyyppi, hirviästi ollu sen kaa tekemisissä.
        HeKeKee: Nice guy. Mie oon nykyää täällä nii vähän nii en oikiasti hirviästi tiijä.

• En oikeen tiiä noista monia, mutta ihan kivoi ja asiallisii kommentoijia. Ja sitten korppi the "Yritänpäs kirjoittaa mahdollisimman epäselvästi" autohittaaja...ihan järkeviä mielipiteitä, hyvä ropettaja vaikka säännöt ei ookkaan iha selvät. Mitäpäs tässä muuta.

• Miksi ihmisistä puhutaan "tyyppeinä"? Ovatko he täysiä luusereita?

• lomatoyt kirjoitti:

Miksi ihmisistä puhutaan "tyyppeinä"? Ovatko he täysiä luusereita?

täällä päin ainakin sanotaan aina tyyppi

• uusi-atrytone kirjoitti:

täällä päin ainakin sanotaan aina tyyppi

"Tyyppi" on ihmisarvon poissulkeva nimitys. Autot ovat "tyyppejä", joilla on "tyyppivikoja".

• Tyypit, hyypiöt ja ihmiset. Näitä on paljon. Ainakin minulla. Minä en pidä nimistä.

• Suurin osa nimistä kuulostaa tyhmiltä. Onhan toki hyviäkin nimiä esim. William (se on myös toisen persoonani nimi), Elisabeth, Vadelma (joku täällä suomi24:ssä sanoi olevansa sen niminen), Roland ja Vladimir. Hyvä nimiyhdistelmä olisi Juudas Hannibal. Myös William Alexander Lutch ja Margharetta Cecilia Lutch olisivat hyviä. Tai Michael Mathews ja Jonathan Wild.

• jokutyyppi19 kirjoitti:

Suurin osa nimistä kuulostaa tyhmiltä. Onhan toki hyviäkin nimiä esim. William (se on myös toisen persoonani nimi), Elisabeth, Vadelma (joku täällä suomi24:ssä sanoi olevansa sen niminen), Roland ja Vladimir. Hyvä nimiyhdistelmä olisi Juudas Hannibal. Myös William Alexander Lutch ja Margharetta Cecilia Lutch olisivat hyviä. Tai Michael Mathews ja Jonathan Wild.

Tuollaisen listan kokosit. Ja aivan turhaan. Saitko vähän näyttää taas tietämystäsi. Onko sinulla sivupersoonia? Lopeta tänne kirjoitteleminen. Mielisairaalan netti-aika meni jo.

Suurin osa nimistä kuulostaa tyhmiltä. Onhan toki hyviäkin nimiä esim. William (se on myös toisen persoonani nimi), Elisabeth, Vadelma (joku täällä suomi24:ssä sanoi olevansa sen niminen), Roland ja Vladimir. Hyvä nimiyhdistelmä olisi Juudas Hannibal. Myös William Alexander Lutch ja Margharetta Cecilia Lutch olisivat hyviä. Tai Michael Mathews ja Jonathan Wild.

Tykkään sanasta Vladimir

• ~Me ollaan luusereita kaikki, kun oikein silmin katsotaan. Me ollaan luusereita elämän. Ihan jokainen~

• Geitä (gay) ne on ne sankarit...

Geitä (gay) ne on ne sankarit...

AliceDolly olisitko ystävällinen ja menisit takaisin keittiöön? Mitä tuo välilyönti tuossa nimessä edes tarkoittaa?

• Eräs trotskilainen

Minulla olisi oma versio tuosta, mutta sen kertominen paljastaisi identiteettini.
        ...Tai olkoon menneeksi, eihän näitä kukaan entinen luokkalaiseni lue.

~Me ollaan tunnelissa kaikki, kun oikein silmiin katsotaan. Me ollaan tunnelissa elämän, ihan jokainen.~

Jos tunnistit, niin terkkuja sinnekin. Turun bussissa oli kivaa kesällä -12.

• Eräs trotskilainen kirjoitti:

Minulla olisi oma versio tuosta, mutta sen kertominen paljastaisi identiteettini.
        ...Tai olkoon menneeksi, eihän näitä kukaan entinen luokkalaiseni lue.

~Me ollaan tunnelissa kaikki, kun oikein silmiin katsotaan. Me ollaan tunnelissa elämän, ihan jokainen.~

Jos tunnistit, niin terkkuja sinnekin. Turun bussissa oli kivaa kesällä -12.

AliceDolly olisitko ystävällinen ja menisit takaisin keittiöön? Mitä tuo välilyönti tuossa nimessä edes tarkoittaa?

• Eräs trotskilainen
        lomatoyt kirjoitti:

Älä spämmi.

Älä spämmi.

Itse sinä niitä viestejä lähettelet. Kuolema se tulla jolkottaa ja elämästä pitää siis nauttia.

• Eräs trotskilainen
        lomatoyt kirjoitti:

Itse sinä niitä viestejä lähettelet. Kuolema se tulla jolkottaa ja elämästä pitää siis nauttia.

En sentään lähettele samoja viestejä kahteen kertaan. Nauttiakseen elämästä tulee ottaa myös toiset huomioon, niin että se siitä lähimmäisenrakkaudesta, vai?

En sentään lähettele samoja viestejä kahteen kertaan. Nauttiakseen elämästä tulee ottaa myös toiset huomioon, niin että se siitä lähimmäisenrakkaudesta, vai?

Kuolema se tulla jolkottaa

• lomatoyt kirjoitti:

Kuolema se tulla jolkottaa

Kuolema häilyy olalla jatkuvasti, jotain uuttta?

• Mikäköhän helvetti lomatoytiä riepoo?

• Varmaan kuukautiset... XD

Varmaan kuukautiset... XD

Tuollaisen listan kokosit. Ja aivan turhaan. Saitko vähän näyttää taas tietämystäsi. Onko sinulla sivupersoonia? Lopeta tänne kirjoitteleminen. Mielisairaalan netti-aika meni jo.

• lomatoyt kirjoitti:

"Mielisairaalan netti-aika meni jo."
        Miten sinä siinä sitten vielä kirjoittelet?

"Mielisairaalan netti-aika meni jo."
        Miten sinä siinä sitten vielä kirjoittelet?

Olen lähettänyt ylläpidolle tiedon kaikista rekisteröityneistä käyttäjistä ja heidän lähettämistä viesteistä.

• lomatoyt kirjoitti:

Olen lähettänyt ylläpidolle tiedon kaikista rekisteröityneistä käyttäjistä ja heidän lähettämistä viesteistä.

Ihanaa. Mullehan net eivät voi tehä mittään, tiijät sen.

• Miehet (anteeksi, en tiedä oletko mies mutta olettaisin niin) luulevat naisen paikan olevan keittiössä. He eivät ilmeisesti tiedä, mitä heidän kanssaan voi tehdä muissa huoneissa.........köhköh, anteeksi mitä? XD

• Olen lähettänyt ylläpidolle tiedon kaikista rekisteröityneistä käyttäjistä ja heidän lähettämistä viesteistä.

• Eräs trotskilainen
        lomatoyt kirjoitti:

Mitä tarkoitat?

• Jos et voi tehdä sitä myös keittiössä, olet aika rajoittunut... XD Mutta eihän se naisen paikka toki keittiössä ole (tasa-arvo :) ).

Mitä tarkoitat?

Palsta poistetaan. Jos sitä ei poisteta, vien asian poliisille. Ilmiannan sitten vaikka itseni, mutta poliisille vien kuitenkin.

Jos et voi tehdä sitä myös keittiössä, olet aika rajoittunut... XD Mutta eihän se naisen paikka toki keittiössä ole (tasa-arvo :) ).

Seksi on tosiaan kivaa ja siitä on myös näköjään kiva keskustella.

• Eräs trotskilainen
        lomatoyt kirjoitti:

Seksi on tosiaan kivaa ja siitä on myös näköjään kiva keskustella.

On siinä meillä harras kristitty :D

On siinä meillä harras kristitty :D

Ja siinä harras kommuNISTI.

• Eräs trotskilainen
        lomatoyt kirjoitti:

Ja siinä harras kommuNISTI.

Kommari olen, mutten vedä huumeita.

Jotain lisättävää?

Kommari olen, mutten vedä huumeita.

Jotain lisättävää?

Onko vaikeaa vain lopettaa sitä viestittelyä, niin että minäkin VOISIN JUMALAUTA LOPETTAA!

• Eräs trotskilainen
        lomatoyt kirjoitti:

Onko vaikeaa vain lopettaa sitä viestittelyä, niin että minäkin VOISIN JUMALAUTA LOPETTAA!

Vastailet kuitenkin, vaikken olisikaan täällä. Onko sinulla jokin riippuvuus?

Vastailet kuitenkin, vaikken olisikaan täällä. Onko sinulla jokin riippuvuus?

On riippuvuus. Pitääkö sekin sinulle vääntää rautalangasta. Painu jmalauta vieköön hiiteen tältä palstalta!

• Eräs trotskilainen
        lomatoyt kirjoitti:

On riippuvuus. Pitääkö sekin sinulle vääntää rautalangasta. Painu jmalauta vieköön hiiteen tältä palstalta!

En painu, lälläslää!

En painu, lälläslää!

Tuommoinen lällättely se vasta kypsää onkin. Painu sinne matemaatikkopalstalle ratkaisemaan merkityksettömiä laskutehtäviä!

• lomatoyt kirjoitti:

Tuommoinen lällättely se vasta kypsää onkin. Painu sinne matemaatikkopalstalle ratkaisemaan merkityksettömiä laskutehtäviä!

Kyllä on kommarilla vaikeaa nyky-yhteskunnassa, kun pitää esittää tuolla lailla.

• Eräs trotskilainen
        lomatoyt kirjoitti:

Se ratkesi jo, mutta hyvä on, mie menen safkalle.

• Eräs trotskilainen
        lomatoyt kirjoitti:

Kyllä on kommarilla vaikeaa nyky-yhteskunnassa, kun pitää esittää tuolla lailla.

Millä lailla? Ketä mie nyt olen esittänyt?

Se ratkesi jo, mutta hyvä on, mie menen safkalle.

Matematiikka on Saatanan tieteenala, jolla ei tee yhtään mitään.

• Miksiköhän palsta poistettaisiin? Miksi spämmit samoja viestejä?

• Koko saamarin nuoret-osio poistetaan.

• lomatoyt kirjoitti:

Koko saamarin nuoret-osio poistetaan.

Palsta poistetaan. Jos sitä ei poisteta, vien asian poliisille. Ilmiannan sitten vaikka itseni, mutta poliisille vien kuitenkin.

• lomatoyt kirjoitti:

Rauhotuha nyt vähän lomatyot.

• ocean-- kirjoitti:

Rauhotuha nyt vähän lomatyot.

Mikä ihme sinä olet moralisoimaan?

• lomatoyt kirjoitti:

Mikä ihme sinä olet moralisoimaan?

Mien oo moraalisoinu. Ja iha vaa näi etten mikhää. Mie voisinki samantien poistaa tilini ja häipyä, vittuako mie täälä mithään tehen. Heippa vaa sulleki.

• ocean-- kirjoitti:

Mien oo moraalisoinu. Ja iha vaa näi etten mikhää. Mie voisinki samantien poistaa tilini ja häipyä, vittuako mie täälä mithään tehen. Heippa vaa sulleki.

Tervemenoa vaan.

• lomatoyt kirjoitti:

Tervemenoa vaan.

Miksi pitää vääntää murteella?

• lomatoyt kirjoitti:

Miksi pitää vääntää murteella?

Tiijä sitte että olinko tosissani tosta lähtemisestä...
        Koska mie puhun murteela, mie ajattelen murteela, hankalaa yrittää ruveta vääntää jotain kirjakieltä ku aina puhunu murteela., mistä helvetistä mie tiijän. Anna mun murteen olla, mitä se sua haittaa?

• ocean-- kirjoitti:

Tiijä sitte että olinko tosissani tosta lähtemisestä...
        Koska mie puhun murteela, mie ajattelen murteela, hankalaa yrittää ruveta vääntää jotain kirjakieltä ku aina puhunu murteela., mistä helvetistä mie tiijän. Anna mun murteen olla, mitä se sua haittaa?

Viestit ovat vaikealukuisia, koska niissä ei puhuta suomea.

• lomatoyt kirjoitti:

Viestit ovat vaikealukuisia, koska niissä ei puhuta suomea.

NO VOI PERKELE SOIKOON! ONKO NIITÄ SITTE PAKKO LUKIA?!!!!!!!???????

-EI OO!

Mulla on ihan oikiasti ollu viimiset 2 viikkoa kamalia ja mien nyt kyllä yhtään jaksa yhtään mittää ja sie rupiat morkkaamaan mua, arvaa onko ihan helvetin hauskaa? Mulla on ollu ihan helvetin paska koulun alku, eikä mun kaveri kuuntele mua, vaikka mie yritän ymmärtää sitä ja kuunnella! VITTU ETTÄ ON NII SAATANAN HAUSKAA!

• ocean-- kirjoitti:

-EI OO!

Mulla on ihan oikiasti ollu viimiset 2 viikkoa kamalia ja mien nyt kyllä yhtään jaksa yhtään mittää ja sie rupiat morkkaamaan mua, arvaa onko ihan helvetin hauskaa? Mulla on ollu ihan helvetin paska koulun alku, eikä mun kaveri kuuntele mua, vaikka mie yritän ymmärtää sitä ja kuunnella! VITTU ETTÄ ON NII SAATANAN HAUSKAA!

MITÄ HELVETTIÄ MIE OON MUKA TEHENY SULLE!?

• ocean-- kirjoitti:

-EI OO!

Miksi profiilinimessäsi on tuollainen viiva?

• Karolin ++
        ocean-- kirjoitti:

-EI OO!

Rauhoitu Ocean, sie oot hyvä tyyppi ja mie tykkään siusta, et kyllä mee mihinkään.

Joidenkin mielestä vaan on hauskaa aukoa päätään ja nimitellä ilman yhtään mitään syytä. En voi kehottaa olemaan välittämättä, se kun ei aina onnistu (ihminen on ihminen) mutta vastaamaan ei kannata ryhtyä.

• lomatoyt kirjoitti:

Miksi profiilinimessäsi on tuollainen viiva?

No sattuu olemaan.

• Karolin ++ kirjoitti:

Rauhoitu Ocean, sie oot hyvä tyyppi ja mie tykkään siusta, et kyllä mee mihinkään.

Joidenkin mielestä vaan on hauskaa aukoa päätään ja nimitellä ilman yhtään mitään syytä. En voi kehottaa olemaan välittämättä, se kun ei aina onnistu (ihminen on ihminen) mutta vastaamaan ei kannata ryhtyä.

Joskus vaa ei voi ittelleen mithään...

• Karolin ++ kirjoitti:

Minne minä menen! Vastaa!!!½!! MINNE MINÄ MENEN!?!

• ocean-- kirjoitti:

No sattuu olemaan.

Se ärsyttää niin samperisti!

• ocean-- kirjoitti:

• lomatoyt kirjoitti:

Se ärsyttää niin samperisti!

Sitte ärsyttää, mie sannoin jo ettei sun oo pakko lukee mun kommenteja, sama pätee nickiin, sitä ei oo pakko tuijotella. Rehellisesti sanoen mulla ei just nyt TÄLLÄ HETKELLÄ kiinnosta mitä sie musta, mun nickistä tai muustakaa aattelet, ku oot tolla tuulella.

• lomatoyt kirjoitti:

En tiijä kelle puhut tai ketä tarkotat joten en vastaa.

• ocean-- kirjoitti:

En tiijä kelle puhut tai ketä tarkotat joten en vastaa.

SINUA! Auta minut pois tästä palvelusta!

• lomatoyt kirjoitti:

SINUA! Auta minut pois tästä palvelusta!

....voi sua. Mien kyllä usko että sie saisit ku parin viikon porttikiellon jos mie ilmottasin susta.

• ocean-- kirjoitti:

....voi sua. Mien kyllä usko että sie saisit ku parin viikon porttikiellon jos mie ilmottasin susta.

Miks sie ylipäätään kohistit ton viestin mulle? Mitä mie muka tekisin? Miks mie tekisin niin?

• ocean-- kirjoitti:

Miks sie ylipäätään kohistit ton viestin mulle? Mitä mie muka tekisin? Miks mie tekisin niin?

Ilmoita vain profiilistani.

• lomatoyt kirjoitti:

Ilmoita vain profiilistani.

Tiäts, mie oon kyllä hirveen yllättyny et mien suoranaisesti haluais tehä sitä....

Miks mie?

• Karolin ++
        ocean-- kirjoitti:

Tiijän... on mullakin pinna mennyt netissä X( Kyllähän minä osaisin rumaa tekstiä kirjoitella ja valitettavasti pari kertaa olen ärsyyntynyt siinä määrin että.... noh.

Mutta tuolla kiusaamispalstalla neuvotaan yhdessä ketjussa, että kannattaa hankkia jokin "kuori", muuten ei pärjää maailmassa. Sitä vaan, että miten olisi a) normaali itsetunto tai b) järkevä tapa reagoida kiusaamiseen.

Sulla syyhyää sormet, uskon sen. Sitten jos on paljastanut itsestään enemmän tai jotenkin ennestään "tuttu" kirjoittajan kanssa, niin toi tuntuu tosi karseelle.

Arvaapa kuin paljon tota ärsyttää, kun se ei saa mua vastaamaan itselleen mitään.

• ocean-- kirjoitti:

Tiäts, mie oon kyllä hirveen yllättyny et mien suoranaisesti haluais tehä sitä....

Miks mie?

Sinä voit päästää minut pois tästä palvelusta, niinkuin kukatahansa muukin.

• lomatoyt kirjoitti:

Sinä voit päästää minut pois tästä palvelusta, niinkuin kukatahansa muukin.

Ei siitä välttämättä saa porttikieltoa, uso poies. Varmasti vaikka kui moni ilmotti lifemockerista, kauan kesti että se häipy.

• Karolin ++ kirjoitti:

Tiijän... on mullakin pinna mennyt netissä X( Kyllähän minä osaisin rumaa tekstiä kirjoitella ja valitettavasti pari kertaa olen ärsyyntynyt siinä määrin että.... noh.

Mutta tuolla kiusaamispalstalla neuvotaan yhdessä ketjussa, että kannattaa hankkia jokin "kuori", muuten ei pärjää maailmassa. Sitä vaan, että miten olisi a) normaali itsetunto tai b) järkevä tapa reagoida kiusaamiseen.

Sulla syyhyää sormet, uskon sen. Sitten jos on paljastanut itsestään enemmän tai jotenkin ennestään "tuttu" kirjoittajan kanssa, niin toi tuntuu tosi karseelle.

Arvaapa kuin paljon tota ärsyttää, kun se ei saa mua vastaamaan itselleen mitään.

En oo varma kelle tota tarkotit....mut jooooooo, mulla rupiaa häirittemmää jos mien saa sanottua mithään joten se vaa tulee tavallaan silleen...automaattisesti.

• ocean-- kirjoitti:

Ei siitä välttämättä saa porttikieltoa, uso poies. Varmasti vaikka kui moni ilmotti lifemockerista, kauan kesti että se häipy.

Koeta silti edes ilmoittaa.

• ocean-- kirjoitti:

En oo varma kelle tota tarkotit....mut jooooooo, mulla rupiaa häirittemmää jos mien saa sanottua mithään joten se vaa tulee tavallaan silleen...automaattisesti.

Karolin painu hiiteen tältä palstalta!

• Karolin ++
        ocean-- kirjoitti:

No sinulle tietysti. (Sua kyllä nyt ihan vaan pompotellaan. Ihminen vastaa itse siitä että miten sen nettiprofiili keskustelee tai on keskustelematta. Minäkin voisin vaatia, että "lupaan olla heittelemättä kiviä naapurin ikkunaan sillä ehdolla, että tulet ulos pitämään minua kädestä. Muuten heitän ikkunan rikki. Eli sinä päätät..." Tuota kutsutaan manipuloinniksi.)

• Karolin ++ kirjoitti:

No sinulle tietysti. (Sua kyllä nyt ihan vaan pompotellaan. Ihminen vastaa itse siitä että miten sen nettiprofiili keskustelee tai on keskustelematta. Minäkin voisin vaatia, että "lupaan olla heittelemättä kiviä naapurin ikkunaan sillä ehdolla, että tulet ulos pitämään minua kädestä. Muuten heitän ikkunan rikki. Eli sinä päätät..." Tuota kutsutaan manipuloinniksi.)

Et tiedä miltä minusta tuntuu! Et jmalauta vieköön tiedä. Älä sinä jmalauta vieköön anna mitään saatanan diagnooseja. Älä anna tai tapan itseni. Sinä et minua diagnosoi! Et jumalauta vieköön diagnosoi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• lomatoyt kirjoitti:

Koeta silti edes ilmoittaa.

Eeeenpä taija, se on iha oikiasti sun oma juttus sulkia kone/känny ja lähtiä lätkimmään. Mien yksinkertasesti halua, sun on vaa ite päätettävä lähtiä joksiki aikaa.

• Karolin ++ kirjoitti:

Tet kommentoita päälekkäin nii mennee sekasin tässä....

• ocean-- kirjoitti:

Eeeenpä taija, se on iha oikiasti sun oma juttus sulkia kone/känny ja lähtiä lätkimmään. Mien yksinkertasesti halua, sun on vaa ite päätettävä lähtiä joksiki aikaa.

En pysty. Ilmoita.

• lomatoyt kirjoitti:

En pysty. Ilmoita.

En ennen ku kerrot mikä sulla on, muuten mien pysty siihen ( en kyllä oo varma pystynkö sittekää...mut.....)

• Anteeksi nyt mutta en ymmärrä, miksi Nuoret-palsta nyt yhtäkkiä pitäisi poistaa? Olisi kiva kuulla selitys. Kaikella rakkaudella vaan, mutta mitä *********? :)

• Koska sinun ja minun kaltaiset alhaisen IQn omaavat kirjoittelevat tänne joutavaa pashaa.

• Eräs trotskilainen

• Eräs trotskilainen
        lomatoyt kirjoitti:

No paskaa sitten.

Ei sitäkään kukaan pakota syömään.

(Linkki poistettu eettisistä syistä.)

Ei sitäkään kukaan pakota syömään.

(Linkki poistettu eettisistä syistä.)

Sinä sitä olet näköjään syönyt ja paljon.

• Karolin ++

• Karolin ++

(Miksi te ruokitte trollia/kirjoittajaa, jonka teidän mielestänne pitäisi lopettaa kirjoittelu?)

• Painu sinne matemaatikkopalstalle!

• lomatoyt kirjoitti:

Painu sinne matemaatikkopalstalle!

Voisiko joku ilmoittaa profiilini asiattomaksi ja antaa minulle porttikiellon.

• lomatoyt kirjoitti:

Voisiko joku ilmoittaa profiilini asiattomaksi ja antaa minulle porttikiellon.

Miks?

• entinen korppi™
        ocean-- kirjoitti:

Miks?

HAHA! mitä jos ei ilmoiteta:D mee sinä lomatoyt sinne kirkko kertoo(joku ton niminen) palstalle

T:korppi™ jonka nikki on varastettu

• kurpizza_
        entinen korppi™ kirjoitti:

HAHA! mitä jos ei ilmoiteta:D mee sinä lomatoyt sinne kirkko kertoo(joku ton niminen) palstalle

T:korppi™ jonka nikki on varastettu

Lomatoyt on jo poistanut profiilinsa ja lähtenyt lätkimään... :(

• kurpizza kirjoitti:

Myöhäistä...

Ja se lomatoyt taas. EIPÄ ENÄÄ! >:D

• veh kirjoitti:

Ja se lomatoyt taas. EIPÄ ENÄÄ! >:D

väh?

• Siis lomatoyt taas aloitti sen kuuluisan keskustelunsa, joka ei oikein aio loppua. Tämäkin aihe sitten... :D

• Aaa.. okei.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4302
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      38
      2582
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      105
      2438
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      107
      2219
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1937
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1925
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1607
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      193
      1602
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1588
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      79