Kiertävää sohvanäyttelya pitävä kauppias höynäytti mummolta ja papalta 5000,- surkeasta sohvaryhmästä. Mitä tällaisille voi tehdä?
Varokaa kiertäviä sohvakauppiaita
5
1331
Vastaukset
- 12+13
vieläkö niitä oikeasti on olemassa... tuohan oli yleistä joskus 60-70luvulla. Ei kai nyt kukaan enää nykyään noihin erehdy.
- sohva sohva
Äitini osti tuollaisesta kiertävästä sohvanäyttelystä sohvan ja tuolin. Vuodemekanismilla yhden tuolin kanssa maksoi noin 2000 euroa. Aikaa tästä on noin viisi vuotta ja tähän asti ainakin on tuote ollut niin hyvä kuin luvattiin, kangas on hyvin kestänyt kulutusta yms. Muutkin kivijalkakaupat kierreltiin, mutta ei löytynyt mieleistä ennen tuota.
- RSV tiedossa
Sama peli on ollut niillä aina, ensisijassa iäkkäitä ihmisiä höymättävät.
- 1212
ennen oli tyylinä se että halvat tekonahkasoffat myivät ja 'palveluna' veivät arvokalusteet, niin kustavilaiset kuin talonpoikaisetkin ilmaiseksi 'kaatopaikalle' eli omiin liiveihin meni.
- Anonyymi
Minun äitini luona poikkeaa, toisinaan sohvakauppias. Ekan kerran oli vaihtanut sohvaryhmän melkein samanlaiseen, pieni väriero oli. Lisäksi ryhmään kuului 2 nojatuolia. Äidin asunto on senverran pieni ettei edellisessä ollut kuin yksi nojatuoli.
Noh kun tää äijä taas poikkea ja äiti valitti ahtautta. Äijä vaihtoi sohvaryhmän sellaiseen jossa oli yksi tuoli. Äiti ei pidä tästäkään sohvasta eikä tuolista. On liian tumma väri. Siispä taas kun Äijä saapuu, saa hän huijata Äitiä 🤨😣🤔
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211781
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231466Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1691308Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1571268- 1461260
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531039