Hyvä video missä edesmennyt Ariel Sharon ensin puhuu siitä, kuinka palestiinalaisia alistava miehitys on saatava loppumaan kerta kaikkiaan.
Sen jälkeen pahat voimat lähtevät liikkeelle ja Sharon kirotaan Pulsa Denuralla:
http://www.youtube.com/watch?v=RpyGwuYJ1Ag
Huomaatteko miten rauhaa vastustavat voimat kiehuvat myös täällä heti kun nostetaan kissaa pöydälle.
Sharonia kohdannut kirousloitsu
8
108
Vastaukset
- KTS( ei kirj.)
Me muslimit päätämme täällä mistä puhutaan, huomaatteko. Otamme ateisteja kamuiksi ja häpäisemme uskontonne, senkin keppulalössi. Kristittyjä muka. Netistä löytyy. Juutalais osioon teimme samaa.
- KTS(ei kirj.)
Facebook
Twitter
share email
share url
Ilmoita asiaton viesti
KTS(ei kirj.)
14.1.2014 11:29
0
Sulje
Niin, en minä. Minä yritän tehdä pimeydentyöni niin, että hullut ei huomaa. Jos täytän etusivun tempauksilla, niin siitä tiedätte, että olette loukanneet minun herkkää sieluani. Peräreikääkin on tarjottu. Sopiihan sekin, mutta ei täällä.
KTS
14.1.2014 11:24
Ja tämä edellinen en tosiaankaan ollut minä vaan nikkejä väärentävä ja listoja kopsaava palstaterroristi Nostetaas vähä
- YlösSiioniin
Miepä rukkoilin Arielin sielun pelastuksen puolesta juuri pari viikkoa ennen kuolemaa, että messias Yeshua antaisi hänelle armon ja pelastuksen. Ehkä hän sai sen. Sitten kuolema tuli hänelle voitoksi. Amen.
Nostetaas vähä
- 234rtg
Vähän jo lapsellista höpissä kirouksista ja pahoista voimista.
- Roskaa!
Samat rabbit langettivat kuolemankirouksen MYÖS eräille muille poiitikoille. HEISTÄ yksikään ei ole kuollut! Heikot on kiroukset.
- Mielipide1
Eräs mielipide
15.1.2014 10:04
0
Sulje
Mistä lähtee KTS:n suunnaton Israel viha? Samasta hengestä kuin Hitlerilläkin? Israel on ainoa Lähi-idän demokratia.
"Minä sanon siis: ei kaiketi Jumala ole hyljännyt kansaansa? Pois se! Sillä olenhan minäkin israelilainen, Aabrahamin siementä, Benjaminin sukukuntaa... Miten siis on? Mitä Israel tavoittelee, sitä se ei ole saavuttanut, mutta valitut ovat sen saavuttaneet; muut ovat paatuneet, niinkuin kirjoitettu on: 'Jumala on antanut heille uneliaisuuden hengen, silmät, etteivät he näkisi, ja korvat, etteivät he kuulisi, tähän päivään asti'." - Roomalaiskirje 11:1-8
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292178
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261738Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121339Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701211Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121177- 88992
- 83876
- 17867
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16761Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107701