Putous ja IIna Kuustonen

Tyhmä kansa?

Täytyy sanoa, että millä Kuustoset ovat lahjoneen kohulehdet ja television, jos sanotaan, että Iina kuustosen putoushahmo on suosituin, tai sitten Suomen kansa on aivan IDIOOTTEJA. ne vuodet elämästäni, jotka olen ollut ulkomailla, ei minkään maan kansalaiset ole kehuneet suomalaisia. Minä en kyllä koskaan sanonut olevani suomalainen, joten kaikki puhuivat suoraan suomalaisista, kun vaan otin suomalaiset puheeksi ihan uteliaisuudesta. Ihanpa potutti että olin suomalainen, vaikka en minä katso tymäksi itseäni. Kaikki aina sanoivat suomalaisia tyhmiksi ryssiksi. joka sanoo suomalaisia kehuttavan ulkomailla, niin valehtelee. politikothan ei tietenkään moiti suomalaisia varsinkaan nyt EU-aikaan kun siten haalivat tyhmät suomipolitikot maksamaan miljardit euroopan huijarimaille. JA SUOMIPOIKA MAKSAA. Tyhmyydestä sakotetaan.

15

510

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iina voittoon!

      Jäbäleisson oli hyvä! toivottavasti Iina voittaa tänä vuonna. Toiseksi paras oli Antsku Imatralta.

      • afg

        Typerä on hahmo.

        Pois ekana.


    • kopkooopp
    • Näin on näkkileivät

      Ei ku kyl Antsku on parempi. Rasilan hahmo putoo taas viimestään kolmantena. Ymmi pudotkoon ekana.

    • sdflsdfjsdf

      Ei, kyllä Jäbä Leisson naurattaa joka kerta, toisin kuin Antsku, Slaikka, Ymmi, Jarmo tai Martin. Sirkka "Sika" hymyilyttää joskus.

      • en tajuu............

        Mikä siinä naurattaa???


      • jäbä joutaa tippua
        en tajuu............ kirjoitti:

        Mikä siinä naurattaa???

        Ei naurata lainkaa, liian överiks menny. Samaa mantraa kuin aiemmta Iinan hahmot. Idiots hahmo on poikkeus, siitä iinalle pisteet.


    • Paskaa

      S. Vainola putos ekana. Kuka seuraava? Jäbä L. vai Pärnuun pellekoululainen. Just. Niin huono hahmo, että ees nimi ei jää mieleen. Semmoi saa pudota pois.

      • 12+1

        Seuraavaks tippuu joko Riku tai Jugi.

        Jäbä voittaa ja Antsku tulee toiseksi.


      • niin ärsyttävä!!!
        12+1 kirjoitti:

        Seuraavaks tippuu joko Riku tai Jugi.

        Jäbä voittaa ja Antsku tulee toiseksi.

        No ei todellakaan Jäbä voita!!!!!!!!!!


      • jäbä vekeen...
        niin ärsyttävä!!! kirjoitti:

        No ei todellakaan Jäbä voita!!!!!!!!!!

        Ei pitäs voittaa. Liian överiä ,liian niinkun kaikki muutkin iinan aiemmat. Ja saman toistoo. Jotain järkeäkin pitäs käyttää. Ootteko huomanneet ettei Iinan muisti pelaa josta saanut pistelyä? Ei muista hetkeen päästä mitään mitä pitäs toistaa niis tehtävissä ...? Joillain taas loistava mieleenpainamiskyky, kuten Kristalla...Rikulla Akulla jne...


      • nii ärsyttävä
        jäbä vekeen... kirjoitti:

        Ei pitäs voittaa. Liian överiä ,liian niinkun kaikki muutkin iinan aiemmat. Ja saman toistoo. Jotain järkeäkin pitäs käyttää. Ootteko huomanneet ettei Iinan muisti pelaa josta saanut pistelyä? Ei muista hetkeen päästä mitään mitä pitäs toistaa niis tehtävissä ...? Joillain taas loistava mieleenpainamiskyky, kuten Kristalla...Rikulla Akulla jne...

        En tajuu ollenkaan ton Jäbän höpötyksiä. Eikä se muutenkaan ole mikään hauska.


    • Tosi ärsyttävä

      Se Idiots hahmo Kutri Hölinä olis ollu parempi hahmo.
      Kutri Hölinä olis hahmo joka yrittää päästä Idolssiin. Siit olis kehittäny parempaa vitsiä ku tosta hiton jäpästä, joka väkisin tunkee sitä "mitä jäpä duunaa" mantraa joka väliin. On tosi mielikuvitukseton.
      Tanssii hahmojen kanssa, niin hyvä oli Iinan kaula-aukko.

      • tarkkakatsoja

        Eihän Iinan kaula-aukko ollut Tanssii hahmojen kanssa-pätkässä kokonaan oma... Hänelle oli laitettu dekoltee-alueelle jotkut pilailutyyppiset tekorintakupit, jotka pursusivat hameen rintamuksesta. Näitä tekorintakuppejahan se Stubbikin tuijotti mun mielestä siinä Instagram-kuvassa joka poistettiin, mutta jengi ei tajunnut sitä *lol*


    • Joo joo

      No oli sit vaikka tekotissit, mut kyllähän se hyvältä näytti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      377
      1451
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1263
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      114
      1187
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1072
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      41
      951
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      886
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      796
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      777
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      662
    Aihe