Näillä näkymin kisat kisaillaan upeissa maisemissa syyskuun alussa:) Ei muuta kuin Kiilopäälle kokemaan Lapin lumo!
Erävaelluksen SM-kisat Kiilopäällä 4-7.9.2014
8
758
Vastaukset
- adsf
Olisko jonkinlaista lähdettä tälle tiedolle?
- usko en
Taidat vain nähdä unta. Kerro lisää ja heitä faktat pöytään.
- messisollut
Suomen Ladun sivuilla ei vielä näy tulevien kisojen paikkaa.
Joten aloittajan viesti ei pidä paikkaansa.- totta se on
Erävaelluskillan sivuilla on tietoa kilpailusta. http://www.eravaelluskilta.fi/index.php/era-sm14/11-vaeltajatarinat
Kisakutsu julkaistaan Latu ja Polku lehden numerossa 2/2014.
Hienoa että kilpailulle löytyi järjestäjä.
- janetskij
Niinpä näkyi olevan Latu ja Polku-lehdessä tieto:
XLV SM-Erävaellus Kiilopäällä 4-7.9.2014.
erävaelluskilta.fi
erasm.fi - tietoa?
onko vai eikö ole tänä vuonna 2014?
- kilpareinot
Mitäs tykkäsitte kisoista?`oli ihan ok mun mieslestä...
- + + +
sen alamäkihiihon olis voinu jättää pois. ja ehkä lisälenkki luisteluun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986208KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495687Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602703Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072128Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071828- 1251744
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191623Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811290- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331068