Onko vakavarainen ja miten ihmiset kauan pysyvät siellä töissä, vaihtuvuus?
Loimaan Seurahuone, minkälainen työpaikkana?
58
4667
Vastaukset
- o.oloo
Tätä asiaa siis kysytään vuoden välein?
- Picwic
Ehkä kysymys on joillekin aiheellinen.
Ei kaikki lue Loimaan palstaa jatkuvasti.
Ja miksi ei saisi kysyä?
- loimaankyösti
Vaihtuvuus suurta. Syitä ei aleta täällä keskustelualueella sen suuremmin käymään läpi. Käy kokeilemassa niin saat oman käsityksen muodostettua
- l,ikli,ki,loi,o
Kun Loimaan huussihuonelela on pysyvät ilmoituksen Mollin sivuilla sali-ja keittiöhenkilökunnasta, niin osaatko itse mitään miettiä?
Nekin jotka sinne pakko työllistetään polttavat vihannekset, jättävät lihat paistamatta ja tarjoilevat sormet lautasen sopassa. - Huono työilmapiirikö
Joo. olen myös huomannut, että siellä vaihtuu henkilökunta aika tiheään.
Ei hyvä.
Se sanoo jo jotain paikan ilmapiiristä.
Olen käynyt mollin sivuilla ja siellä komeilee jatkuvasti kyseisen paikan salihenkilökunta haku tai vastaanottotiskille, mistä se sitten johtuu, täytyy itse kukin ottaa siitä selvää, jos sinne hakee töihin ja kokee itse.- Lintuparvella
Kuka tai ketkä sen omistaa? Yksityinen vai iso ketju?
- KyöstiPMahtisonni
Lintuparvella kirjoitti:
Kuka tai ketkä sen omistaa? Yksityinen vai iso ketju?
Grönholmit, yksityinen omistaja.
- fdgrertett5e
KyöstiPMahtisonni kirjoitti:
Grönholmit, yksityinen omistaja.
Onko ne ne saatanan güggelheimin rikkaat? Sitten minä tajuan.
- Rebecca-89
Oiskohan työajatkin syynä, ravintola-alalla porukka vaihtuu tiuhaan tahtiin, jotkut saa päivätyön ja vaihtavat jne
- Rebecca-89
Oiskohan työajatkin syynä, ravintola-alalla porukka vaihtuu tiuhaan tahtiin, jotkut saa päivätyön ja vaihtavat jne
- Yrittäjä itsekin
Mitäs vikaa Grönholmeissa on?
Yritteliästä väkeä. kun viitsivät pyörittää Loimaalla hotellia.- Puuhapete74
Omiin korviin ei ole kantautunut kuulopuheina kun moitteita maineesta. Ravintolan palvelut kuitenkin ovat mainioita, ja ruoka erinomaista. En siis tiedä, että mistä joidenkin kenkä puristaa. Liekö se kuulu loimaalainen kateus ;)
- ut6u7ii87k8kio
" ovat mainioita, ja ruoka erinomaista"
Et sitten ole missään muussa paikassako käynytkään syömässä?- Peku88
mä kävin loimaan hesessä kerran, siel ei saanu pirtelöö. Petyin suuresti.
- työnhakija kans
Kannaatko sinne sitte hakea töihin, jos ilmapiiri siellä ei ole kummoinen?
Mollin sivuilla siellä on muutamien kuukausien jälkeen aina samat paikat auki taas.
Porukka ei viihdy siellä vai saako potkut? - derrekki
Paras ruoka Loimaalla ja viihtyisä ympäristö. Ei ole nuhraantunut kalusto, niinkuin eräässä.
Suosittelen lämpimästä ja Loimaalla kateus jyllää.- Matlokkiii
On siellä kyllä hyvää ruokaa ja palvelu on hyvää.
Totta - Anonyymi
Matlokkiii kirjoitti:
TottaMikä ruoka??????
- Anonyymi
Matlokkiii kirjoitti:
TottaNiin että missä on hyvä palvelu ja ruoka?? Ei ainakaan Loimaan seurahuoneen sörsselit. Taitaa olla Saarioisten valmis kamaa.hyh Hyhky.kaupunkin herrojen ns ilmainen lounas paikka ja parit konjakit jaksaa taas koko päivän puhua huu haata
- oioi8oiloil.p
Varmasti "erinomainen" kun läpi on 10 vuodessa mennyt henkilökuntaa 258!
- Kutojaverkko
Mistäs sinä sen tiedät, että noin tarkka luku ollut työntekijöitä siellä?
- oioi8oiloil.p
Kutojaverkko kirjoitti:
Mistäs sinä sen tiedät, että noin tarkka luku ollut työntekijöitä siellä?
juu .... oli oikeassa! laskin väärin. läpimenneitä onkin 259! siinä saa kirjoittaa työtodistusta joka toinen viikko.
- 258
oioi8oiloil.p kirjoitti:
juu .... oli oikeassa! laskin väärin. läpimenneitä onkin 259! siinä saa kirjoittaa työtodistusta joka toinen viikko.
Pienetpä on murheet. Onneksi sentään joku työllistää ja antaa arvokasta työkokemusta. Itella antaa potkut 1200:lle ja Rautaruukki tietysti saman verran. Tutkisitko muidenkin firmojen vaihtuvuutta ja katsoisit samalla työttömien määrää? Jokainen työpaikka on arvokas vaikka se ei koko työikää kestäisikään.
- no saatana!
258 kirjoitti:
Pienetpä on murheet. Onneksi sentään joku työllistää ja antaa arvokasta työkokemusta. Itella antaa potkut 1200:lle ja Rautaruukki tietysti saman verran. Tutkisitko muidenkin firmojen vaihtuvuutta ja katsoisit samalla työttömien määrää? Jokainen työpaikka on arvokas vaikka se ei koko työikää kestäisikään.
Kohtahan Loimaan seurahuone on erottanut/antanut potkut 300 hääääh?
- Oula3
Taas oli todellista palvelua huippu ravintolassa,
kallit hinnat ja kuitinkin sai vain pyytämällä omistajilta, MIKSIKÖHÄN??? - Mami2
Olikohan samaa rahanpesua kuin Joulupäivänäkin, kun lipunmyyntiin kelpasi VAIN käteinen. Ei korttikone toiminut, ihmekyllä baareissa toimi????
Mitähän verottaja tuumii?? - sinnevaan
Ruoka on hyvää, palvelu pelaa, loppu ei asiakkaille kuulu.. Veikkaan että pelkkä loimaalainen kateus syynä p- puheisiin. Oikein mukava henkilökunta kaikinpuolin.
- sinnevaan
ja ainakin minä muut ovat aina saaneet kuitin..
- Been there...
Suosittelen, että kuulut maraan tai pamiin ja olet valmis tappelemaan palkoistasi, viikkolevoista, jp-päivistä ynnä muista "pikkujutuista" sekä sietämään diivailua omistajaherttuattarelta. Innea vain valitsemallesi tielle.
- Tietämätön likka
Joku nainenko sen paikan omistaa vai?
Siis ilmaista työtäkö siellä pitäis tehdä omistajan hyväksi? - loimaalainen
ompas taas vitun hämmentävää kun joku menestyy niin läskit alkaa vinkumaan. mitä itse olen menoa katsellut niin kyllä kantahenkilökunta on melkolailla vakiintunutta ja muutenkin asiansa osaavaa. ja sinä joka älähdät korttikoneesta niin oletko tietoinen että jos korttikone on paikassa a rikki ja toinen korttikone toimii paikassa b niin näillä ei mitään yhteyttä toisiinsa ole? kaiken kaikkiaan mukava paikka !
- Stadin kokki
Valitettavasti loimaalta ei löydy kunnon ravintolaa...mikä olisi tämän päivän tasoa....nämä muutamat ovat jämähtäneet yhdeksänkymmentä luvun tasolle...pieni uudistus tekisi terää
- Memmu2
MIllainen sinun mielestäsi on kunnon ravintoal ABC vaiko ???
- Marj
En ole hyvää juttua kuullut, muutama kaveri on siis ollut töissä ja asiakkaanakin siellä on tullut oltua. Nykyään hinnat ovat korkeemmalla ja korkeemmalla, kun Greta on jonkun pystin voittanut.
Kuulin myös pari vuotta sitten tutun tilanneen kelkan yökerhon puolelta. Oli maistunut pelkästään vedeltä. Tuttu oli mennyt huomauttamaan asiasta tiskille. No, tiskillä ollut mies työntekijä oli maistanu pillistä juomaa ja laittanut seuravaalle asiakkaalle, joka oli tilannut kelkan.
Myös maksuasioissa koitetaan kusettaa ihmisiä yön tunneilla... Esim. 10e juoma onkin vaihtunut 100e laskuun - mama1
Samanlaisia kokemuksia on viime viikonvaihteelta, vettä myytiin isollarahalla
ja töykeäast palveltii, ei ikinä enäär yöstöhuoneelle!! - Suoraan rattiin
Vettä kuulemma jakavat.
- Äijä yli 60 v
On Loimaalla oikeasti yksi hyvä ruokapaikka nykyään Turuntiellä.
Kiinalaisen ravintolan nimi on muistaakseni Eastern Dragon -seisova lounaspöytä päivisin maksaa 8,50 euroa ja on todella hyvää. Itse en vanhana äijänä enää suosi muita Loimaan räkälöitä ja maksa mistään perus juntti mössöstä.
- Anonyymi
Ei ainakaan osta omasta kunnasta
- Anonyymi00039
Äitiäni Milja Saarista kohdeltiin todella huonosti työntekijänä. Otti ja liittyi salaa ammattiliittoon ja sen jälkeen seurahuone joutui maksamaan korvauksia todella paljon. Jalallani en siihen rotankoloon astu ikinä. Terv. Mika Saarinen
- Anonyymi00040
Ei ole tullut käytyä terv. "haiseva vanha ukko"
- Anonyymi00041
kaikki loimaalla tietää paikan maineen. vika on omistajissa, pelkkää kiusantekoa ja ilkeilyä työntekijöille.
- Anonyymi00042
Mites ne kiusaa?
- Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
Mites ne kiusaa?
Camilla on mukava ainakin
- Anonyymi00044
Kaikki ne ovat fiksuja. Aina olen saanut hyvää palvelua. Joku voi vaikuttaa ylpeältä mutta pari lausetta ja kaikki on ok!
- Anonyymi00045
Olkipukkivarasto. Loimien luomaa vaan.
- Anonyymi00046
Lajisuris tietää
- Anonyymi00053
No nyt no semmonen mistä en tiedä puolesta tai vastaan! En haluaisi uskoa väitteitä mutta en usko niitä ihan tyhjästäkään keksityn. Palstan kommentaattoreita haluan muistuttaa, että asiakashan voi olla ja yleensä onkin vilpittömän tietämätön työpaikkakiusaamisista. Jos työntekijät on muuttuneet esim. ilottomaksi, se voi tietty olla merkki. Naistyöntekijät kautta linjan on lakanneet esim. hymyilemästä mutta tämä kai johtuu muista syistä
lajijasuris
- Anonyymi00047
muutama tuttu ollu siellä töissä, hetken. ylimielinen asenne työntekijöitä kohtaan. kaikesta huomautellaan. töihin tultava varttin käskytyksellä. tai varttia ennen työajan alkua teksiviestillä, että pysy kotona. pari kaveria kertonut tunteneensa itsenssä siellä ollessaan olevansa huonoja työntekijöitä. uudessa paikassa huomanneet tuntevansa, hei minähän oon ihan hyvä. eiköhän sille vaihtuvuudella jokin syy ole.
- Anonyymi00048
mutta on rehellinen työantaja ei pimeeää työvoimaa.
- Anonyymi00049
onneksi suurin osa työnantajista on rehellisiä. vielä vois olla ihan asiallinen. mutta ei taida kuulua em. tyyliin.
- Anonyymi00050
Tarkotat tummaa naista ? jos huoliteltu ulkonäkö vaan antaa sen kuvan.
- Anonyymi00051
Säälittävää mollaamista.
Pidetään huoli paikallisitayrityksistä ja olemme ylpeitä niistä jotka paikkakunnalla toimivat - Anonyymi00052
jaa, jos on paikkakuntalainen yritys voi siis kohdella työntekijöitään huonosti. sillä sen siis voi kuitata.
- Anonyymi00054
Kiinni vaan niin jää taas aukko Loimaan palveluihin. Suljetaan koko keskusta ja rapautetaan palvelut ja asuntokanta👍💪
- Anonyymi00055
arvostella voi ja pitää. ei vettä saa mydä viinan seassa, on meinaan ihan omaa kokemusta. loppuillasta kummasti ryypyt laimenee. ja tiedän myös työntekijöiden huonosta kohtelusta.
- Anonyymi00056
Mene kokeileen
- Anonyymi00057
Tyhmiltä rahat pois, se lienee yleinen tapa ravintola-alalla kun kukaan järkevä ei muutenkaan rahojaan juo ja syömiset voi itsekin tehdä tai edes einekset kaupasta hakea.
- Anonyymi00058
Niinpä! Ja jos sitten juodaan kaveriporukalla, niin miksei vaikka vuorotellen kunkin luona. Säästyisi paljon ns. korkinavauksesta tai hanasta valutuksesta ts. kun suosikkijuomat lienee edelleen kalja, lonkero ja siideri niin hakee kaupasta tai Alkosta ja eikun juomaan!
Eikä drinkkien/shottien teko mitään vaikeeta ole, mutta siinä tietysti tarvii sitä sun tätä ainesta eikä kaikki säily avattuina kauaa yms. Joskus tietty voi olla kiva käydä.
Sama homma syömisten kanssa ellei sitten ole huonokätinen yms. oikeaa terveyshaittaa eikä mitään "tänään vähän väsyttää tai masentaa" tai jos on aito lounasetu (palkan päälle ns. setelit), jolloin lounas maksaa saajalleen vain muutaman euron riippuen verotuksesta. Parhaimmat einekset on suht kalliita mutta vaikka ottaisi lisäksi valmissalaattia ym, niin tulee silti paljon halvemmaksi kuin n. 14€ lounas. Pikaruokaa voi syödä max. kerran viikossa, ei joka päivä.
lajijasuris
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2802898Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka482284Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1141723
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051654Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181- 551179