Huomaatkos Soffiina...

...huomaatkos tän lössin kaksijakoisen ja skitsofreenisen ajattelutavan Ariel Sharonin kuoleman johdosta. Toisella silmäkulmalla itketään muka krokotiilinkyyneleitä suurmiehen menetyksen johdosta ja toisella silmällä vilkutellaan viekkaasti että "siites sait kun menit luovuttamaan Gazan".

Eli lössin "jumala" on sama kuin Sharonin päälle Pulsa Denura demonisen kirouksen langettaneilla kabbalarabbeilla: Itse Pääperkele!

16

68

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hopi hopi..

Komenna pian keittiöstäs se justiina- sohviinasi kirjoittamaan II- persoona.
      Parit pillerit siinä sivussa huuleen, niin homma pelaa.

• Soffi, siionisti

Näillä on herjaava henki. Lue nyt tuotakin netmissioonilaisen pölvästin vihanpurkausta.

Helluntailaisuus on pelkkä roskauskonto. Ei kannata piitata mitä nämä sanovat. Kysehän on heidän kohdallaan pelkästä uskonnollisesta huijauksesta. Heidän epäloogisuutensakin todistaa tämän. Sotkeentuvat omissa valheissaan.

Itse Sharonista en osaa sanoa, mutta en kyllä lähtisi hänen toimiaan kaikin kohdin ylistämäänkään, vaikka siionisti olenkin. Hän epäilemättä oli määrätietoinen maan asuttamisessa, mutta totta on, ettei arabienkaan yli ole oikeudenmukaista ajaa, miten sattuu.

Toisaalta kyllä tiedän nekin velmut. Vaikka rahansa saavat, niin parku alkaa. Toisaalta he myös itse kaikintavoin silkasta mafian käskystä jarruttavat kaikkea hyvää työtä alueellaan, eivät varsinkaan naisten, leskien sallisi ottaa mitään apua israelilaisilta. He itse tyhmyyttään tekivät tästä oikein elokuvan. Jonka YLE tyhmyydessään näytti.

• KTS (Ei kirj.)
        Soffi, siionisti kirjoitti:

Näillä on herjaava henki. Lue nyt tuotakin netmissioonilaisen pölvästin vihanpurkausta.

Helluntailaisuus on pelkkä roskauskonto. Ei kannata piitata mitä nämä sanovat. Kysehän on heidän kohdallaan pelkästä uskonnollisesta huijauksesta. Heidän epäloogisuutensakin todistaa tämän. Sotkeentuvat omissa valheissaan.

Itse Sharonista en osaa sanoa, mutta en kyllä lähtisi hänen toimiaan kaikin kohdin ylistämäänkään, vaikka siionisti olenkin. Hän epäilemättä oli määrätietoinen maan asuttamisessa, mutta totta on, ettei arabienkaan yli ole oikeudenmukaista ajaa, miten sattuu.

Toisaalta kyllä tiedän nekin velmut. Vaikka rahansa saavat, niin parku alkaa. Toisaalta he myös itse kaikintavoin silkasta mafian käskystä jarruttavat kaikkea hyvää työtä alueellaan, eivät varsinkaan naisten, leskien sallisi ottaa mitään apua israelilaisilta. He itse tyhmyyttään tekivät tästä oikein elokuvan. Jonka YLE tyhmyydessään näytti.

Soffiina on asiallinen ja maltillinen siionisti. Ihan toista maata kuin tää lössi täällä.

• Unohdin kirjautua mutta tässä olin siis minä.

• Soffie Teurastaja

Jees. Eli: ken.

Jos on itse asustellut noilla kulmilla ja itse joutunut jopa sotatoimien keskelle, se herättää luonnollisia vihantunteita sitä nk. vihollisen puolta kohtaan. Meni 30 vuotta, ennenkuin oma silmitön vihani alkoi laskea ja näen arabit jo ihmisinä. Uskonpa, että jopa heilläkin ON joitain oikeuksia. Tämä on pitkä askel. 20 vuotta sitten olisin marssinut määrätietoisesti kohti Kooteetä lähinnä kirves kourassa, julma katse silmissä.

Onneksi tutustuimme vasta tällä vuosituhannella.

Mutta koskaan en ollut epälooginen, kuten nämä helluntaihuijarit. Mielipiteeni ovat aina perustuneet varmoihin tosiasioihin.

• Soffie Teurastaja kirjoitti:

Jees. Eli: ken.

Jos on itse asustellut noilla kulmilla ja itse joutunut jopa sotatoimien keskelle, se herättää luonnollisia vihantunteita sitä nk. vihollisen puolta kohtaan. Meni 30 vuotta, ennenkuin oma silmitön vihani alkoi laskea ja näen arabit jo ihmisinä. Uskonpa, että jopa heilläkin ON joitain oikeuksia. Tämä on pitkä askel. 20 vuotta sitten olisin marssinut määrätietoisesti kohti Kooteetä lähinnä kirves kourassa, julma katse silmissä.

Onneksi tutustuimme vasta tällä vuosituhannella.

Mutta koskaan en ollut epälooginen, kuten nämä helluntaihuijarit. Mielipiteeni ovat aina perustuneet varmoihin tosiasioihin.

Tää niitten epäloogisuus on silmiinpistävää. Tuossa yhdessäkin ketjussa mainitaan "KTS:n provokaatio Sharonia vastaan".

Siis mitä?

Minä esittelin eräiden rabbien provokaatiota Sharonia vastaan, joka oli asiaton ja mauton.

Rabbeissakin on kunnon porukkaa ja he eivät langeta kirouksia.

• hell.narsismi
        KTS kirjoitti:

Tää niitten epäloogisuus on silmiinpistävää. Tuossa yhdessäkin ketjussa mainitaan "KTS:n provokaatio Sharonia vastaan".

Siis mitä?

Minä esittelin eräiden rabbien provokaatiota Sharonia vastaan, joka oli asiaton ja mauton.

Rabbeissakin on kunnon porukkaa ja he eivät langeta kirouksia.

Helluntailaiset valehtelevat, sillä muuta he eivät voi. Ei heidän tarkoituksensakaan ole puhua totta, vaan ainoastaan voittaa väittely. He ovat riidankylväjiä, kristinuskon ja kristittyjen vastaisia, tämä onkin heidän pääsanomansa, muuta sanomaa heillä ei ole koskaan ollutkaan.

Nytkin tuo Ronningien "raamatunkäännös": toinen käännös, ei sama, joka on kristityillä ollut 2000 vuotta. Ei. Jopa Jumalan sanan kohdalla he hyökkäävät Kristusta ja Hänen seuraajiaan vastaan.

Keitä helluntailaiset sitten seuraavat? Kuten satanismin olemukseen kuuluu: itseään, omia tekojaan. Helluntailaisuus on narsistinen lahko.

• ilm.12 syyttäjä lensi
        hell.narsismi kirjoitti:

Helluntailaiset valehtelevat, sillä muuta he eivät voi. Ei heidän tarkoituksensakaan ole puhua totta, vaan ainoastaan voittaa väittely. He ovat riidankylväjiä, kristinuskon ja kristittyjen vastaisia, tämä onkin heidän pääsanomansa, muuta sanomaa heillä ei ole koskaan ollutkaan.

Nytkin tuo Ronningien "raamatunkäännös": toinen käännös, ei sama, joka on kristityillä ollut 2000 vuotta. Ei. Jopa Jumalan sanan kohdalla he hyökkäävät Kristusta ja Hänen seuraajiaan vastaan.

Keitä helluntailaiset sitten seuraavat? Kuten satanismin olemukseen kuuluu: itseään, omia tekojaan. Helluntailaisuus on narsistinen lahko.

kiroat helluntailaisia kirjoituksissasi minkä kerkeät ja sitten väität olevasi vanhurskas? Syytät helluntailaisia saa--ta--noiksi ja itse olet kuin veljien syyttäjäksi kutsuttu, joka yötä päivää syytät ja kiroat.Ketäköhän itse kirkastat?

• hell.vainoajat
        ilm.12 syyttäjä lensi kirjoitti:

kiroat helluntailaisia kirjoituksissasi minkä kerkeät ja sitten väität olevasi vanhurskas? Syytät helluntailaisia saa--ta--noiksi ja itse olet kuin veljien syyttäjäksi kutsuttu, joka yötä päivää syytät ja kiroat.Ketäköhän itse kirkastat?

Nuo ovat teidän, ei Raamatun oppeja.
        Mikä syyttäjä sinä olet? Käyn kahdenkeskistä keskustelua KTS:n kanssa.

Te ette ole kenenkään kristittyjen veljiä, vaan antikristittyjä.
        Ette te enää kristittyjä petä.

• hell.narsismi kirjoitti:

Rönningin käännös on mitä ilmeisimmin tarkoitettu tätä lopun ajan eksytystä varten jossa kristityiksi naamioituneet kabbalistiset saatananpalvojat hyökkäävät valheen kaikella voimalla ja viettelyksellä kristinoppia vastaan.

Ei sattumalta ole Lindemanin kaltaosille eksyttäjille ja Jeesuksen aseman romuttajille annettu ohjelmatilaa TeeVeeSeiskassa!

• Soffixxiina
        KTS kirjoitti:

Rönningin käännös on mitä ilmeisimmin tarkoitettu tätä lopun ajan eksytystä varten jossa kristityiksi naamioituneet kabbalistiset saatananpalvojat hyökkäävät valheen kaikella voimalla ja viettelyksellä kristinoppia vastaan.

Ei sattumalta ole Lindemanin kaltaosille eksyttäjille ja Jeesuksen aseman romuttajille annettu ohjelmatilaa TeeVeeSeiskassa!

En voinut vastustaa kiusausta käydä vähän profeteeraamassa...

En muuten tiennyt sinun olevan niin läheisissä väleissä juutalaisiin rabbeihin, että he jopa tilaavat sinulta kirouksia...

Olen ällistynyt. Mutta pakko se on uskoa, kun helluntaiprofetiapalstalla näin väitetään.
        .

• voi herran kengät

Mitä vielä hullumpaa mahtaa joutua lukemaan kuin tämäkin aloitus tuolta hiipparilta !

• Soffiina

Painu pehkuihis.

• näin on

Aina vaan hullumpia aloituksia ja tekstejä ilamaantuu näiltä pitää ottaa taas talteen !

• VoihanSoffinanvillat

KTS Köklöpölöttäjä taas vauhdissa ja tapansa mukaan on neulansa juuttunut rammariin...rammariin...rammariiin...

• Soffiina

Helluntailaiset eivät KOSKAAN tunnusta rikoksiaan. YHTÄKÄÄN. Mutta ed. mainitun lahkolaisen kaltaisen kiusaajajoukkionsa välityksellä vähättelemään ja pilkkaamaan uhrejaan.

Helsingin Saalemistako saat ohjeesi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      90
      1947
    2. Jumankauta sä olet hyvännäköinen

Ihan mun miehen näköinen 😍
      Ikävä
      58
      1103
    3. Nainen, huomasitko kun muutin sinua?

Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/
      Ikävä
      97
      1055
    4. Misä tulipalo?

Mikä palaa Haapavedellä?
      Haapavesi
      9
      995
    5. Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä

Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html
      Maailman menoa
      204
      979
    6. Tämä kesä ei ollut vielä meidän

Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos
      Ikävä
      64
      941
    7. IS Viikonloppu 12.-13.7.2025

Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko
      Sanaristikot
      56
      909
    8. Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit

Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.
      Ikävä
      86
      850
    9. Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan

Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      838
    10. Teet tämän niin

Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸
      Ikävä
      41
      780
    Aihe