Mediassa ja monet ryhmät arvostelevat nuoria rankasti ja tämä johtaa osalla syrjäytymiseen, miksi vihata nuoria?
Nuoriso on vihatuin kansaluokka.
5
233
Vastaukset
- kunnioittaen
kuinkahan se tosiasiassa, eiköhän nuorista olla paremminkin huolissaan.
Vuonna 2020 on jokin toine ikäryhmä "vihatuin" niin pelkään.- tuulilla hintansa
Olen asunut paikkakunnalla 30v. Teini-ikäisiltä, sekä tytöiltä että pojilta olen olen kuullut paljon halveksuntaa ja nokittelua, köyhä jätkä kun olen.
En ole nostanut näistä äläkkää, koska nuorista etsii kaikissa ikäluokissa energisyydelleen purkautumistietä. Entisistä koiraleuoista on tullut hyväksyvämpiä. Niin makaa kuin petaa.
- vakava asia
Dinosauruksilla voi olla vahvoja ennakkoluuloja.
Tokihan nuoriso hyppii herkemmin silmille kun ei ole vielä sitä äitimäistä tai isällistä asennetta että pitääkin olla se vastaanottaja tuolle kaikelle kuormalle, mitä sieltä voi tulla. Kyllä ne jotkut dinosauruksetkin osaa olla äärettömän lapsellisia kun niille on kilahtanut auktoriteetti päähän. - rupunuori
Nuoret ovat muka laiskoja, tyhmiä ja itsekkäitä. Sen takia kun he valittavat 1€/tunti ilmaistyövoimana olosta. Lisäksi he muka ryyppäävät valtavillä työttömyys-, sossu- ja opiskelijarahoillaan. He myös muka elävät siivellä eivätkä ikinä halua työllistyä. Lisäksi köyhien nuorten pitäisi joustaa kun valtiolla menee niin huonosti ja firmat eivät tienaa tarpeeksi.
- Anonyymi
Kyllä se on aivan totta, että opintolainat menivät ravintolan kassaan ja
naisten naurattamiseen ja muuhun vallattomuuteen.
Sinne kai ne menisivät työttömyysrahatkin jos olisin se työtön.
Mutta kun opiskelujen jälkeen meninkin töihin ja sain palkkaa vuosikymmeniä.
Siitäpä kertyikin ihan asiallinen eläke, millä on turvallista elellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1192715Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701121Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2151119- 401035
- 61001
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38951- 36926
- 47904
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123873Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36837