Me on Soffiinan kanssa pantu merkille kuinka lössi aina brassailee muka "Israelin siunaamisella".
Todellisuudessa en ole nähnyt mitään muuta kuin kirouksia sinne päin lössiltä lähtevän. Milloin kirotaan Rabin ja Sharon, milloin taas paikallinen Shalom- rauhanliike, Tzelem ihmisoikeusliike tai rabbien rauhanliike.
Puhutaan "rauhan rukoilemisesta Jeruisalemille" mutta todellisuudessa jänskätään sodan alkamisella ja toivotaan rauhan loppumista mahdollisimman pian jotta saataisiin apokalyptiikka pelittämään.
Fanittajalössin valheet!
17
59
Vastaukset
- Pyllistele muualla
Haista home. Sinä ja sivupersoonasi. Nyt riittää.
- j.t.p.
Suosittelen, ettei kukaan täysijärkinen ota kantaa tämän trollin avauksiin. Laittakaa sana kiertämään.
- Ingenjör_81
Mistä lähtee KTS:n suunnaton Israel viha? Samasta hengestä kuin Hitlerilläkin? Israel on ainoa Lähi-idän demokratia.
"Minä sanon siis: ei kaiketi Jumala ole hyljännyt kansaansa? Pois se! Sillä olenhan minäkin israelilainen, Aabrahamin siementä, Benjaminin sukukuntaa... Miten siis on? Mitä Israel tavoittelee, sitä se ei ole saavuttanut, mutta valitut ovat sen saavuttaneet; muut ovat paatuneet, niinkuin kirjoitettu on: 'Jumala on antanut heille uneliaisuuden hengen, silmät, etteivät he näkisi, ja korvat, etteivät he kuulisi, tähän päivään asti'." - Roomalaiskirje 11:1-8Kenellä on Israelvihaa?
Viittaan jälleen:
Rabin
Sharon
Shalom- rauhanliike
Tzelem ihmisoikeusliike
rabbien rauhanliike.
Pelkkää kirousta teijän taholta !
Ei minulta eikä Soffiinalta!- matkanvarrelta poimi
KTS kirjoitti:
Kenellä on Israelvihaa?
Viittaan jälleen:
Rabin
Sharon
Shalom- rauhanliike
Tzelem ihmisoikeusliike
rabbien rauhanliike.
Pelkkää kirousta teijän taholta !
Ei minulta eikä Soffiinalta!Edellinen taisi vain koota sinun suusi tunnustus, eli vihasi Israelia kohtaan.
Aivankuin luterilaisuus- juuristaan. matkanvarrelta poimi kirjoitti:
Edellinen taisi vain koota sinun suusi tunnustus, eli vihasi Israelia kohtaan.
Aivankuin luterilaisuus- juuristaan.Luterilaisuuden juurissa ei oo MITÄÄN vikaa!
Ensin oletin että Soffiina hieman liioittelee puhuessaan karsimaattis-saatanoista mutta nyt huomaankin että itse asiassa hieman kaunisteli tilannetta.
Sanoisin pikemminkin uskonpuhdistajamme Martti Lutherin sanoja lainaten, että itse perkeleet helvetissä ovat kunniallisempia ja siveämpiä kuin te!- julma hell.lapsuus
KTS kirjoitti:
Luterilaisuuden juurissa ei oo MITÄÄN vikaa!
Ensin oletin että Soffiina hieman liioittelee puhuessaan karsimaattis-saatanoista mutta nyt huomaankin että itse asiassa hieman kaunisteli tilannetta.
Sanoisin pikemminkin uskonpuhdistajamme Martti Lutherin sanoja lainaten, että itse perkeleet helvetissä ovat kunniallisempia ja siveämpiä kuin te!Totta kirjoitat. Mutta nämä raivostuvat kun aivan suoraan osoitetaan heidän valheensa, sotkeentuvat niihin, kuten ovat vuosikymmeniä tehneet ja sitten suuttuvat kun niistä suoraan sanotaan. Minä sain isän vyöllä selkääni lähes päivittäin kun ihmettelin moista helluntaioppia, jota ensin opetetaan, ja lapselta, joka ei ole helluntailainen, moista paskaoppia vaaditaan, mutta ei itse tehdä samoin.
Nämä ovat per'keleitä, enkä heitä muiksi kutsu. - mulkeroiden kusetama
KTS ei vihaa Israelia, mutta te vihaatte. Tiedän tämän kokemuksesta. Ainoa mihin te Israelia ja juutalaisia tarvitsette, on tekosiunata heitä / meitä, jotta itse saisitte "siunauksen". Tiedän teidän mulkeroiden jopa saaneenkin, ei Jumala lupauksiaan petä. Te siunaatte ja Jumala antaa lottovoiton. Kauppa on kauppa.
Mutta iankaikkisuuteen ei niillä valhesiunauksillanne ole menemistä.
- 6+8
Suosittelen lämpimästi, ettei kukaan osallistu tämän TROLLIN avauksiin.
- Soffixxiina
Kuka sinua on pyytänyt osallistumaan? Jokainen tekee ratkaisunsa itse.
Muttei tietenkään helluntailaisuudessa. Käskyjä tulee sivusta.
Hei, teillä jokaisella kirjoittajalla on oikeus omiin ajatuksiinne! Älkää antako huijarilahkon käskyttäjien orjuuttaa teitä! Teillä on oikeus vapaaseen ajatteluun! Älkää piitatko johtajienne välihuudoista, he pelkäävät jo todella rahakirstujensa tulevaisuudessa jäävän vajaiksi!
- 14+2
Suosittelen lämpimästi, ettette osallistu tämän Trollin avauksiin.
- ei lahkon orja
Suosittelen lämpimästi, ettette anna toisten ohjata ajatuksianne ja tekojanne.
Olkaa itsenäisiä. Tehkää ja toimikaa kuten itse hyväksi koette.
Vastustakaa Per'keleitä, niin ne teistä pakenee. - ehdottomasti7
Suosittelen lämpimästi, ettette osalllistu tämän TROLLIN avauksiin.
- kiitos.
Kiitos kun ystävällisesti kerrot, että juuri sinä olet nimeltämainittuun foorumikirjoittajaan kohdistuvan herjausketjun aloittaja.
Poliisi tietää jo sinusta.
- apuaa,poliiisiiii
Poliisilla varmasti muutakon tekemistä kuin tälläisten pellekirjoittajien kyylääminen.
Uhkaukset ovat sitten ihan eri asia.- helluntairikolliset:
Kysymys onkin lahkonne organisoimasta laajemmasta rikosvyyhdistä, joka käsittääkseni on Suojelupoliisin alainen asia.
Teidän jokainen herjaava ja lainvastainen viestinne on uusi tiili omaan vankilaanne.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 841702
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/88918- 54902
- 8892
IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56859Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html190822Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos58803Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.80745Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.172740Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸41740