Fanittajalössin valheet!

Me on Soffiinan kanssa pantu merkille kuinka lössi aina brassailee muka "Israelin siunaamisella".

Todellisuudessa en ole nähnyt mitään muuta kuin kirouksia sinne päin lössiltä lähtevän. Milloin kirotaan Rabin ja Sharon, milloin taas paikallinen Shalom- rauhanliike, Tzelem ihmisoikeusliike tai rabbien rauhanliike.

Puhutaan "rauhan rukoilemisesta Jeruisalemille" mutta todellisuudessa jänskätään sodan alkamisella ja toivotaan rauhan loppumista mahdollisimman pian jotta saataisiin apokalyptiikka pelittämään.

17

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pyllistele muualla

Haista home. Sinä ja sivupersoonasi. Nyt riittää.

• j.t.p.

Suosittelen, ettei kukaan täysijärkinen ota kantaa tämän trollin avauksiin. Laittakaa sana kiertämään.

• Ingenjör_81

Mistä lähtee KTS:n suunnaton Israel viha? Samasta hengestä kuin Hitlerilläkin? Israel on ainoa Lähi-idän demokratia.

"Minä sanon siis: ei kaiketi Jumala ole hyljännyt kansaansa? Pois se! Sillä olenhan minäkin israelilainen, Aabrahamin siementä, Benjaminin sukukuntaa... Miten siis on? Mitä Israel tavoittelee, sitä se ei ole saavuttanut, mutta valitut ovat sen saavuttaneet; muut ovat paatuneet, niinkuin kirjoitettu on: 'Jumala on antanut heille uneliaisuuden hengen, silmät, etteivät he näkisi, ja korvat, etteivät he kuulisi, tähän päivään asti'." - Roomalaiskirje 11:1-8

• Kenellä on Israelvihaa?

Viittaan jälleen:
        Rabin
        Sharon
        Shalom- rauhanliike
        Tzelem ihmisoikeusliike
        rabbien rauhanliike.

Pelkkää kirousta teijän taholta !

Ei minulta eikä Soffiinalta!

• matkanvarrelta poimi
        KTS kirjoitti:

Kenellä on Israelvihaa?

Viittaan jälleen:
        Rabin
        Sharon
        Shalom- rauhanliike
        Tzelem ihmisoikeusliike
        rabbien rauhanliike.

Pelkkää kirousta teijän taholta !

Ei minulta eikä Soffiinalta!

Edellinen taisi vain koota sinun suusi tunnustus, eli vihasi Israelia kohtaan.
        Aivankuin luterilaisuus- juuristaan.

• matkanvarrelta poimi kirjoitti:

Edellinen taisi vain koota sinun suusi tunnustus, eli vihasi Israelia kohtaan.
        Aivankuin luterilaisuus- juuristaan.

Luterilaisuuden juurissa ei oo MITÄÄN vikaa!

Ensin oletin että Soffiina hieman liioittelee puhuessaan karsimaattis-saatanoista mutta nyt huomaankin että itse asiassa hieman kaunisteli tilannetta.

Sanoisin pikemminkin uskonpuhdistajamme Martti Lutherin sanoja lainaten, että itse perkeleet helvetissä ovat kunniallisempia ja siveämpiä kuin te!

• julma hell.lapsuus
        KTS kirjoitti:

Luterilaisuuden juurissa ei oo MITÄÄN vikaa!

Ensin oletin että Soffiina hieman liioittelee puhuessaan karsimaattis-saatanoista mutta nyt huomaankin että itse asiassa hieman kaunisteli tilannetta.

Sanoisin pikemminkin uskonpuhdistajamme Martti Lutherin sanoja lainaten, että itse perkeleet helvetissä ovat kunniallisempia ja siveämpiä kuin te!

Totta kirjoitat. Mutta nämä raivostuvat kun aivan suoraan osoitetaan heidän valheensa, sotkeentuvat niihin, kuten ovat vuosikymmeniä tehneet ja sitten suuttuvat kun niistä suoraan sanotaan. Minä sain isän vyöllä selkääni lähes päivittäin kun ihmettelin moista helluntaioppia, jota ensin opetetaan, ja lapselta, joka ei ole helluntailainen, moista paskaoppia vaaditaan, mutta ei itse tehdä samoin.

Nämä ovat per'keleitä, enkä heitä muiksi kutsu.

• mulkeroiden kusetama

KTS ei vihaa Israelia, mutta te vihaatte. Tiedän tämän kokemuksesta. Ainoa mihin te Israelia ja juutalaisia tarvitsette, on tekosiunata heitä / meitä, jotta itse saisitte "siunauksen". Tiedän teidän mulkeroiden jopa saaneenkin, ei Jumala lupauksiaan petä. Te siunaatte ja Jumala antaa lottovoiton. Kauppa on kauppa.

Mutta iankaikkisuuteen ei niillä valhesiunauksillanne ole menemistä.

• 6+8

Suosittelen lämpimästi, ettei kukaan osallistu tämän TROLLIN avauksiin.

• Soffixxiina

Kuka sinua on pyytänyt osallistumaan? Jokainen tekee ratkaisunsa itse.
        Muttei tietenkään helluntailaisuudessa. Käskyjä tulee sivusta.

Hei, teillä jokaisella kirjoittajalla on oikeus omiin ajatuksiinne! Älkää antako huijarilahkon käskyttäjien orjuuttaa teitä! Teillä on oikeus vapaaseen ajatteluun! Älkää piitatko johtajienne välihuudoista, he pelkäävät jo todella rahakirstujensa tulevaisuudessa jäävän vajaiksi!

• 14+2

Suosittelen lämpimästi, ettette osallistu tämän Trollin avauksiin.

• ei lahkon orja

Suosittelen lämpimästi, ettette anna toisten ohjata ajatuksianne ja tekojanne.
        Olkaa itsenäisiä. Tehkää ja toimikaa kuten itse hyväksi koette.
        Vastustakaa Per'keleitä, niin ne teistä pakenee.

• ehdottomasti7

Suosittelen lämpimästi, ettette osalllistu tämän TROLLIN avauksiin.

• Trollille
      • kiitos.

Kiitos kun ystävällisesti kerrot, että juuri sinä olet nimeltämainittuun foorumikirjoittajaan kohdistuvan herjausketjun aloittaja.

Poliisi tietää jo sinusta.

• apuaa,poliiisiiii

Poliisilla varmasti muutakon tekemistä kuin tälläisten pellekirjoittajien kyylääminen.
      Uhkaukset ovat sitten ihan eri asia.

• helluntairikolliset:

Kysymys onkin lahkonne organisoimasta laajemmasta rikosvyyhdistä, joka käsittääkseni on Suojelupoliisin alainen asia.

Teidän jokainen herjaava ja lainvastainen viestinne on uusi tiili omaan vankilaanne.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      195
      11778
    2. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      29
      8194
    3. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      58
      6196
    4. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      171
      5126
    5. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      42
      4891
    6. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      47
      4470
    7. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      116
      4373
    8. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      118
      3855
    9. Juuri muiston ne

Rakastuneet katseesi. Huh
      Ikävä
      81