100e/päivässä rahaa netistä?

onkonämätotta?

Olen huomannut keskusteluista tälläisen sivun www.päiväraha.com pitääkö tämä paikkaansa ja onko kellään kokemuksia? Tekisi mieli kokeilla, mutta en ole vielä pistänyt mitään viestiä eteenpäin..

21

2052

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfgfdg

      No mitäs luulisit? Eikö kukaan oppinut jo WinCapita-jutusta?

      Miksi tää Pedro myisi sulle 199eurolla kuussa enemmän tuloja kun voisi pitää kaikki itsellään? Jos homma toimisi, niin Pedro ottaisi kaikki rahat ja hyödyn itse, eikä tuputtaisi tätä loistavaa rahanteko-ohjelmaansa muille vaivaisella 199eurolla/kk:ssa.

      Pedro(jos on edes hepun oikea nimi) on huijari ja ihan satavarmasti.

    • manimasiina

      Noniin nyt se on testattu. Otin eilen yhteyttä sähköpostilla pedroon ja kysyin miten hänen järjestelmä toimii.

      Okei plussapuolet kaikessa oli että pedro antoi minulle yhden päivän ilmaiseksi kokeilla miten kaikki tapahtuu kunhan vain rekisteröityisin hänen affiliate linkin kautta valuutanvaihtokaupan sivuille, jonka jälkeen sain tunnukset skypeen. Yöllä kello 24:00 sain skypessä ensimmäisen "signaalin" pedrolta jossa käskettiin vaihtaa eurot yeniksi. Vaihdoin n.50senttiä euroja yeniksi. Olin yöllä vielä 20 euroa miinuksella mutta töiden jälkeen iltapäivällä olin voittanu 70e.

      Itse en henkilökohtaisesti vielä ainakaan lähde hommaan mukaan, mutta mikäli ylimääräistä löytyy niin ihan järkevältä homma ainakin vaikutti. Testatkaa itse ja kysykää ilmaista päivää.

    • Peräpedro

      Sivuillaan Pedro kirjoittaa kehittäneensä oman systeeminsä, jolla muka sitten miltei varmasti tehdään törkeästi voittoa... Kertoiko hän tarkemmin minkä takia eurot piti silloin vaihtaa juuri yeneiksi, tai että millä tavoin hän päättelee kannattavimmat vaihdot? Kuulostaa omituiselta, että yht'äkkiä joku ''keksii'' jonkin mullistavan menetelmän, jolla voi jopa kasvattaa sijoittamaansa rahamäärää jopa 14000 % n. päivässä (jos oikein laskin, 50snt --> 70 e, mutta kuitenkin :D).

    • asdasddasdasd

      Onhan noita menetelmiä muillakin, mutta se riippuu kuka sitä oikeasti osaa tehdä. Vaihdot tehdään tutkimalla markettien suuntaa ja pitää olla ajantasalla maiden uutisista. Pedrolla on siis oma kehittämä systeemi, joka hänen sanojensa mukaan antaa 89% tarkkuudella voittoja.

      onhan tässäkin uutisessa, joku samaa tekevä kuin pedro
      http://www.talouselama.fi/sijoittaminen/miljardista jai miljoona kateen/a2070841

    • testaaja123123

      Ekasta päivästä 50e voittoa! :) sain ilmaisen päivän kokeilla pedron signaaleja

    • Vieläkö

      Vieläkö Pedro antaa neuvoja ja signaaleja?

    • Mikä tilanne nyt?

      Niin mikä on tilanne nyt? Vieläkö hän antaa neuvoja ja signaaleja?Tai onko kukaan kokeillut sitä, että antaa Pedron treidata puolestaan?

    • rambo2014

      Kyllähän pedro treidaa vielä puolesta.. ja sähköpostillahan tuo kysyminen onnistuu?!

    • att2

      Noin 30euroa netto joka päivä 18 vuoden ajan.

    • Petra.S

      Pedrohan antoi aikoinaan signaaleja valuuttakaupassa. Mutta se toimintamalli on sittemmin muuttunut? Pedro ilmeisesti treidaa puolesta vai kuinka? Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä treidiryhmästä josta puhuuvat? Kiinnostusta olisi, ja rahaa nyt tuskin koskaan voi olla liikkaa...

      • Notottahanseon

        Singaaleita tulee ja rahaa on niin ettei jaskalle taivu. Mä lähden stadiin tallaamaan on mulla massii taskut pullollaan.. Mä huudan köyhät kyykkyyn!!! Köyhät kyykkyyn!!!
        Kivalla nykyisin sijoittaja ja vielä asantunteva sellainen!!


      • VoihanRähmäää

        Hei petra! hän siis tekee treidejä jos ei itsellä ole kokemusta kaupankäynnistä. olin yhteyksissä kyseiseen kyseiseen henkilöön, mutta tiimi jo ilmeisesti tupaten täynnä :(


    • hmmm.....

      Onko kenelläkään huonoja kokemuksia tästä Pedrosta?

    • vapaataamut

      En ole kuullut. Maksut ym. menneet niinkuin pitääkin. Olen myös jonossa :)

    • hmmm....

      Oletko siis kokeillut jo tätä Pedron systeemiä :) ?

    • vapaataamut

      Olin aikoinaan siinä signaali systeemissä, mutta sitä ei enää ole.

    • hmmm...

      Okei. Saitko nostettua voittosi aina ongelmitta?

    • vapaataamut

      Sain nostettua ihan normaalisti. Siirroissa kesti muutamia päiviä, koska rahat olivat välittäjällä.

    • hmmm...

      Kuulostaa ainakin ihan rehelliseltä touhulta. Kiitos vastauksista :)

    • LuulinRehelliseksi

      Hmm.. jaa-a.. olin aikaisemmin siinä uskossa, että on rehellistä touhua ja homma toimii (ja vaikutti toimivan), mutta nyt joudun ilmeisesti tarkistamaan kantaani, valitettavasti. :( Harkitkaa tarkasti, jos meinaatte mukaan lähteä!

    • DiSH

      Hei, onko tämä Pedro vielä aktiivinen?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      28
      5463
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      307
      3806
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      36
      2930
    4. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      37
      2899
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      162
      2373
    6. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2056
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      122
      1940
    8. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1624
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      5
      1566
    10. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      27
      1528
    Aihe