Suomen perustuslain mukaan,kaikki olemme tasavertaisessa asemass
78
295
Vastaukset
- ¢
ei täällä muita rasisteja ole kuin Mover, eikä se osaa hävetä.
Hieno linkki.
Huhut pois.
Kaikkien asiaan liittyneiden tuulasta temmattujen juttujen vuoksi tämä ansaitsee mielestäni tulla joksikin aikaa lukituksi.
Kiitos, "Hävetkää rasistit!".- olen rasust
Mielenkiintoista, että tämä Moverin mielestä ansaitsee jäädä palstalle oikein kiitosten kera, kun taas päinvastaiset väitteet eivät kuulu palstalle lainkaan.
Itse väitteestä: ei tuossa todistettu, etteivätkö mamut saisi enempää harkinnanvaraisia. Pitäisi nähdä ihan suora tilasto sossutuista keskimäärin per sossun asiakas mamut vs. kantikset. - ¢
olen rasust kirjoitti:
Mielenkiintoista, että tämä Moverin mielestä ansaitsee jäädä palstalle oikein kiitosten kera, kun taas päinvastaiset väitteet eivät kuulu palstalle lainkaan.
Itse väitteestä: ei tuossa todistettu, etteivätkö mamut saisi enempää harkinnanvaraisia. Pitäisi nähdä ihan suora tilasto sossutuista keskimäärin per sossun asiakas mamut vs. kantikset.Mover levittää valheellista propagandaa kaikin mahdollisin keinoin.
- ¢
harkinnanvaraisia tukia jaetaan elintasopakolaisille tonnitolkulla.
- mette.soderman
olen rasust kirjoitti:
Itse väitteestä: ei tuossa todistettu, etteivätkö mamut saisi enempää harkinnanvaraisia. Pitäisi nähdä ihan suora tilasto sossutuista keskimäärin per sossun asiakas mamut vs. kantikset.Lela Palviainen toteaa nimenomaan, että "Jos jollekin kantaväestöläiselle tai maahanmuuttajalle myönnetään esimerkiksi ajokortti, niin se on täysin samoin perustein. Ja ajokortti on äärimmäinen poikkeustapaus. Taustalla ovat olleet esimerkiksi lastensuojelulliset syyt, tai on yritetty aktivoida työelämään. "
"Lapsiperheissä harkinnanvarainen käsittää esimerkiksi harrastusmenoja. Äärimmäisessä hädässä olevalle perheelle annetaan ruokarahaa, vaikka se onkin perustoimentuloon liittyvää.
- Annetaan myös avustusta esimerkiksi paikallisliikennemaksuihin perustellusta syystä. Jos on asumisessa vaikeuksia, niin esimerkiksi vuokrarästejä ja vakuusmaksuja yksityiseen asuntoon annetaan, samoin hautausmenoihin."
OLen itsekin saanut harkinnanvaraista muuttoon, kun vuokraaja myi asunnon alta pois ja mieheni oli samaan aikaan kaksi kuukautta sairaalassa. Tämä oli pätevä syy saada muuttoavustus. Sama koskee ketä tahansa vastaavassa kiipelissä olevaa - myös somalia. - ole raserser
mette.soderman kirjoitti:
Lela Palviainen toteaa nimenomaan, että "Jos jollekin kantaväestöläiselle tai maahanmuuttajalle myönnetään esimerkiksi ajokortti, niin se on täysin samoin perustein. Ja ajokortti on äärimmäinen poikkeustapaus. Taustalla ovat olleet esimerkiksi lastensuojelulliset syyt, tai on yritetty aktivoida työelämään. "
"Lapsiperheissä harkinnanvarainen käsittää esimerkiksi harrastusmenoja. Äärimmäisessä hädässä olevalle perheelle annetaan ruokarahaa, vaikka se onkin perustoimentuloon liittyvää.
- Annetaan myös avustusta esimerkiksi paikallisliikennemaksuihin perustellusta syystä. Jos on asumisessa vaikeuksia, niin esimerkiksi vuokrarästejä ja vakuusmaksuja yksityiseen asuntoon annetaan, samoin hautausmenoihin."
OLen itsekin saanut harkinnanvaraista muuttoon, kun vuokraaja myi asunnon alta pois ja mieheni oli samaan aikaan kaksi kuukautta sairaalassa. Tämä oli pätevä syy saada muuttoavustus. Sama koskee ketä tahansa vastaavassa kiipelissä olevaa - myös somalia.Niin tietenkin Palvi sanoo, eikä olisi muuta saanutkaan sanoa.
Niinhän Halla-ahokin on moneen kertaan sanonut, ettei ole rasisti, ei se vaan näytä kaikille menevän perille.
Olen pettynyt sinuun, että tämäkin pitää selittää. - sdgtyjyj
listasta puutuu mm asunnot jotka helsingissä maksaa 300 000 - 450 000 e.
samoin 1000 e silmälasit, pukurahat, autokoulut yms yms olen rasust kirjoitti:
Itse väitteestä: ei tuossa todistettu, etteivätkö mamut saisi enempää harkinnanvaraisia. Pitäisi nähdä ihan suora tilasto sossutuista keskimäärin per sossun asiakas mamut vs. kantikset.Tyydytän mielenkiintoasi:
Joistakin vähemmistöistä on puhuttu tällä palstalla puhuttu vuosikausia useammallakin rintaäänellä täyttä potaskaa.
Hyvin harva on tuohon pahantahtoiseen ja valheelliseen rasistisperäiseen soppaan halunnut puuttua - vaan kaikki "pillit ja pullat" ovat kuorossa toistaneet typeryyksiä.
On itsestään selvää, että kun jossain joku asiaa oikaisee ja tuo sen tänne tiedoksi - niin se saa pienen, mustamaalaukseen verrattuna kuitenkin pienen tilan.
En tiedä lukuja - eikä se ole pointtikaan. Oleellista on, että asioita hieman palautetaan oikeisiin mittasuhteisiinsa ja lopetetaan typerän vihapuheen jauhaminen.- olen rassi
Mover kirjoitti:
Tyydytän mielenkiintoasi:
Joistakin vähemmistöistä on puhuttu tällä palstalla puhuttu vuosikausia useammallakin rintaäänellä täyttä potaskaa.
Hyvin harva on tuohon pahantahtoiseen ja valheelliseen rasistisperäiseen soppaan halunnut puuttua - vaan kaikki "pillit ja pullat" ovat kuorossa toistaneet typeryyksiä.
On itsestään selvää, että kun jossain joku asiaa oikaisee ja tuo sen tänne tiedoksi - niin se saa pienen, mustamaalaukseen verrattuna kuitenkin pienen tilan.
En tiedä lukuja - eikä se ole pointtikaan. Oleellista on, että asioita hieman palautetaan oikeisiin mittasuhteisiinsa ja lopetetaan typerän vihapuheen jauhaminen.Aha, eli aiheeseenkuulumatonta saa palstalle kirjoittaa, kunhan se on oikeamielistä sellaista ja koska väärämielisetkin.
Sama logiikka kuin siinä, että vasurimilitantti saa puukottaa äärioikeistolaista, koska Hitler. olen rassi kirjoitti:
Aha, eli aiheeseenkuulumatonta saa palstalle kirjoittaa, kunhan se on oikeamielistä sellaista ja koska väärämielisetkin.
Sama logiikka kuin siinä, että vasurimilitantti saa puukottaa äärioikeistolaista, koska Hitler.Pikkupikkuhiljaa olet saamassa käsitystä suomalaisesta elämänmuodosta, johon olet syntynyt.
Asiaankuulumatonta todellakin saa palstalle kirjoittaa ja saa valehdella niin kuin kerkiää.
Rasistisuus ja muu rikollisuus on kielletty - niin oikeistolta kuin vasemmistolta.- heh, heh, heh
ole raserser kirjoitti:
Niin tietenkin Palvi sanoo, eikä olisi muuta saanutkaan sanoa.
Niinhän Halla-ahokin on moneen kertaan sanonut, ettei ole rasisti, ei se vaan näytä kaikille menevän perille.
Olen pettynyt sinuun, että tämäkin pitää selittää.siinäpä oli taas maahanmuuttokritiikkiä, niin lutusta että :)))
- mette.soderman
sdgtyjyj kirjoitti:
listasta puutuu mm asunnot jotka helsingissä maksaa 300 000 - 450 000 e.
samoin 1000 e silmälasit, pukurahat, autokoulut yms ymsOmarahoitusasuntoja ei anneta kenellekään (vai otaksutko, että Helsingissä vuokrat ovaat 300 000 - 400 000?)
Silmälasit saa tarpeeseen kuka tahansa, ,mikäli sairaanhoito sen vaatii; esimerkiksi huomattavasti alentunut näkökyky oikeuttaa ilmaisiin silmälaseihin-
Pukurahat tarkoittavat edelleen romaninaisten perinnehametta (mutta ei puseroa), jonka hinnasta korvataan osa.
Autokoulu mainittiin jo aikaisemmassa keskustelussa; se voidaan maksaa niin suomalaiselle kuin maahanmuuttajallekin, mikäli se katsotaan erittäin välttämättömäksi, mutta se on äärimmäinen tapaus ja harvinainen. - Mover
Omarahoitusasuntoja ei anneta kenellekään (vai otaksutko, että Helsingissä vuokrat ovaat 300 000 - 400 000?)
Silmälasit saa tarpeeseen kuka tahansa, ,mikäli sairaanhoito sen vaatii; esimerkiksi huomattavasti alentunut näkökyky oikeuttaa ilmaisiin silmälaseihin-
Pukurahat tarkoittavat edelleen romaninaisten perinnehametta (mutta ei puseroa), jonka hinnasta korvataan osa.
Autokoulu mainittiin jo aikaisemmassa keskustelussa; se voidaan maksaa niin suomalaiselle kuin maahanmuuttajallekin, mikäli se katsotaan erittäin välttämättömäksi, mutta se on äärimmäinen tapaus ja harvinainen.Täyshullu luotsi helvettiin täältä häiriköimästä!
- ol razzzz
Omarahoitusasuntoja ei anneta kenellekään (vai otaksutko, että Helsingissä vuokrat ovaat 300 000 - 400 000?)
Autokoulu mainittiin jo aikaisemmassa keskustelussa; se voidaan maksaa niin suomalaiselle kuin maahanmuuttajallekin, mikäli se katsotaan erittäin välttämättömäksi, mutta se on äärimmäinen tapaus ja harvinainen.Jos asunnon arvo on tuon 300 000e ja yhteiskunnan varoin asutetaan vaikka tuhat mamuperhettä, niin kyllä se on veronmaksajille 1000 x 300 000e = 300 miljoonan euron lasku. Plus juoksevat kulut. No tietenkin tuo 300 miljoonaa on kertaerän luonteinen, mutta täytyy huomioida myös pääomakulut: 300 miljoonalle 5% korko on 15 miljoonaa vuodessa. Ja todellisuudessa vain Helsingissä sossun elättämiä mamutalouksia on n.10 000 eli 3mrd euron sidottu pääoma, jolle 150 miljoonan euron pääomakulut plus ainakin n.100 miljoonaa ylläpitoon joka vuosi.
No voi olla, että todelliset luvut ovat vaikka puolet mainitsemastani, mutta suuruusluokka on järkyttävä joka tapauksessa. - asdfasdf
mihinkäs turvapaikanhakija ylipäätään tarvitsee muuta kuin vaatteita ja ruokaa?
kielenopiskeluhan niille on jo käsittääkseni muutenkin ilmaista ja sen jälkeen ammattiin opiskelu?
tästä maasta häipyisi puolet näistä kotiinsa sen siliän tien kun eivät saisi ylisuuria tukia joita voivat lähettaa kotiinsa tuekakseen terrorismia. - Jynxtrop
Mover kirjoitti:
Tyydytän mielenkiintoasi:
En tiedä lukuja - eikä se ole pointtikaan. Oleellista on, että asioita hieman palautetaan oikeisiin mittasuhteisiinsa ja lopetetaan typerän vihapuheen jauhaminen.Juu, pari esimerkkiä noista vähemmistöistä joista on jauhettu potaskaa oikein tuelta: perussuomalaiset, maan parasta ajattelevat, maahanmuuttoon järkiperäisesti suhtautuvat ja muut realistit. Olen samaa mieltä - lopetetaan vihapuheen jauhaminen.
Jynxtrop kirjoitti:
Juu, pari esimerkkiä noista vähemmistöistä joista on jauhettu potaskaa oikein tuelta: perussuomalaiset, maan parasta ajattelevat, maahanmuuttoon järkiperäisesti suhtautuvat ja muut realistit. Olen samaa mieltä - lopetetaan vihapuheen jauhaminen.
Olen ihan samaa mieltä kanssasi - vihapuhe pois, oli kohteena perussuomalset tai maahanmuuttajat.
Olen kumpiakin puolustanut tällä palstalla hyvinkin raivokkaasti.
Jostain syystä ihmisen on vaan niin helposti taipumus poteroitua paikkaan, josta ampuu vain yhteen suuntaan.- eee1
Lela Palviainen toteaa nimenomaan, että "Jos jollekin kantaväestöläiselle tai maahanmuuttajalle myönnetään esimerkiksi ajokortti, niin se on täysin samoin perustein. Ja ajokortti on äärimmäinen poikkeustapaus. Taustalla ovat olleet esimerkiksi lastensuojelulliset syyt, tai on yritetty aktivoida työelämään. "
OLen itsekin saanut harkinnanvaraista muuttoon, kun vuokraaja myi asunnon alta pois ja mieheni oli samaan aikaan kaksi kuukautta sairaalassa. Tämä oli pätevä syy saada muuttoavustus. Sama koskee ketä tahansa vastaavassa kiipelissä olevaa - myös somalia.Ei ole tainnut " työelämään aktivointi" oikein onnistua.
- Se Avarakatseinen
Olemme ? Ketkä ME, mielestäsi ?
Selvitäpä vähän MEILLE muille? ... ketkä kuuluvat/pääsevät joukkoon ME? - olen rassiss
Saman selvityksen yhteydessä löytyy näitä epäkohtiakin:
http://m.iltalehti.fi/uutiset/2014011517935495_uu.shtml
Olisikohan Wille-toveri nostanut tuota nastalla?- mette.soderman
Tässä linkissa oli kyse työperäisestä EU-kansalaisesta, joka ei palkallaan selviydy vuokrastaan. Samaan tilanteeseen voi ajautua myös kantasuomalainen - hän saa toki asumistuke. Tarkistin, ja ulkomailta muuttava saa myös tarvitessaan asumistukea, mikäli kuuluu Suomen sosiaaliturvan piiriin, muuten ei.
- olen rass
Tässä linkissa oli kyse työperäisestä EU-kansalaisesta, joka ei palkallaan selviydy vuokrastaan. Samaan tilanteeseen voi ajautua myös kantasuomalainen - hän saa toki asumistuke. Tarkistin, ja ulkomailta muuttava saa myös tarvitessaan asumistukea, mikäli kuuluu Suomen sosiaaliturvan piiriin, muuten ei.
Epäkohta kuin epäkohta. On selvää, että Suomen köyhistä on pidettävä huolta, mutta 500-miljoonaisen EU:n köyhien asumistukiin meillä ei ole varaa.
- mette.soderman
olen rass kirjoitti:
Epäkohta kuin epäkohta. On selvää, että Suomen köyhistä on pidettävä huolta, mutta 500-miljoonaisen EU:n köyhien asumistukiin meillä ei ole varaa.
EU-kansalainen tuskin hakeutuu Suomeen tekemään niin pienipalkkaista työtä, ettei selviä palkallaan ilman yhteiskunnan laajaa tukea. Ei ainakaan pitkäksi aikaa.
- ole rasere
EU-kansalainen tuskin hakeutuu Suomeen tekemään niin pienipalkkaista työtä, ettei selviä palkallaan ilman yhteiskunnan laajaa tukea. Ei ainakaan pitkäksi aikaa.
Hakeutuuhan noita jopa kadunkulmiin kerjäämään.
- Hmm..
Tuossa tilastossa ei huomioitu asuinkuluja niitä ei turvapaikanhakijat maksa!
- mette.soderman
Alun tilastossa mainittiin täsmälleen ne tuet, jotka turvapaikanhakija saa vastaanottokeskuksess asuessaan. Samoin sen toimeentulotuen, jonka hän saa, kun oleskelulupa on myönnetty. Muistin virkistämiseksi sama uudelleen:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014011517935481_uu.shtml
Asumistuen voit itse selvittää Kelan laskurista:
http://www.kela.fi/asioi-verkossa_asumisen-tuet
- gsntdyjtumk
Ei me mitään hävetä.
Suomeen tulleiden pakolaisten elättäminen maksaa kokonaisuudessaan n 2 mijardia € vuodessa kaikkinen menoineen eikä siinä ole mukana asuntoja jotka joudutaan rakentamaan ja maksamaan- mette.soderman
Asunnoilla tarkoitat varmaan kuntien vuokra-asuntoja, koska yhtään nimenomaan maahanmuuttajile rakennettu taloa ei Suomessa ole tehty.
Huomioi, että maassa on niin vähän maahanmuuttajia (n. 3,4% väestöstä), että kunnalliset vuokra-asunnot (liian vähän muuten) rakennetaan ihan suomalaisille opiskelijoille, eläkeläisille, hh-perheille jne. myös asunnottomille alkoholisteille ja muille junan alle jääneille. Tietysti siinäkin on vaikeuksia; suomalaiset eivät esimerkiksi halua kehitysvammaisia naapuriinsa.
Asunto on kaikille, mm. yllämainituille ryhmille vältäämättömyys - ei vain ilmaston vuoksi, vaan koska asunnoton ei saa esimerkiksi työpaikkaa.
Aikoinaan äitini muutti Helsinkiin työn perässä ja totesi, että siellä pyöri hämmästyttävä määrä suomalaisia eronneita miehiä ilman asuntoa. Talonmiehet saattoivat päästää heitä nukkumaan kerrostalojen saunoihin, ja tietenkin parinvaihto oli vilkasta, kun miehet hakivat taas uutta naista, jolla oli asunto. Tilanne tuskin on siitä paljon muuttunut - koko Suomi valuu pikkuhiljaa etelään.
- dgtbfm
Eihän meillä suomessa ole varaa yhteenkään pakolaiseen .
Valtio ottaa joka vuosi uutta velkaa n 6 miljardia euroa ja vanhaa on jo n 100 miljardi.
siis miten meillä on varaa ottaa uusia sosiaalituella eläviä. ??? - srtdym
tasavallan presidentti Niinistö sanoi että julkinen sektori on kasvanut liian suureksi 60 % osuudellaan kansantuotteesta. Suomi ottaa koko ajan lisää lainaa julkisen sektorin kuluihin.
Siis mistä otetaan rahat pakolaisten yms elättämiseen kun varaa ei ole edes suomalaisten sosiaaliturvaan ilman lainen ottoa- ol raz
Mutta onneksi pakolaiset ovat yksityishenkilöitä.
- ¢
Tämä aloitus on valheellisen propagandan levitystä.
Luotsi Moverin päätyö täällä. - toni.
kun perustuslakia tehtiin niin ei kukaan osannut ajatella että tänne tulisi ulkomaalaisia loisia elätettäviksi?
- Jussuf (se sama)
Minä ja kotiväkeni ollaan sosiaalitukien saajina jokaisen euron arvoinen. Oikeastaan ansaitsisimme vieläkin enemmän, koska olemme oikeauskoisia ja syömme vain halal-lihaa. Emmekä ole vieneet yhtään työpaikkaa suomalaisilta.
- ¢..
Jussuf (se sama) kirjoitti:
Minä ja kotiväkeni ollaan sosiaalitukien saajina jokaisen euron arvoinen. Oikeastaan ansaitsisimme vieläkin enemmän, koska olemme oikeauskoisia ja syömme vain halal-lihaa. Emmekä ole vieneet yhtään työpaikkaa suomalaisilta.
tuohan on vale.
saamillasi sossurahoilla olisi voitu palkata vuodeosastolle yksi vaipanvaihtaja lisää, ettei paswkahousujen tarvitsisi olla housut märkänä päiväkausia.
- asdfasdf
miten Suomalainen veronmaksaja on tasavertaisessa asemassa muualta tuleviin kun joutuu maksamaan koko lystin omistaan?
- gstndynmyrt
me emme ole tasavertaisia lain edessä
Helsingissä pienipalkkaiset eivät pysty maksamaan keskustan tai jopa helsingin vuokria ja joutuvat pakenemaan muualle
samaan aikaan suomeen tulevat somalit saa uusimmat ja parhaat asunnot ilmaiseksi helsingin keskustasta ja heidän ei tarvitse tehdä mitään, sossu maksaa perheen elämän - Emme ole
kerjuulla oleva ja kerjäämisen maksava eivät ole tasa-arvoisia.
- Mover
MUTTA, NEEKERIN JÄTTIKYRPÄ(!) TUNTUU NIIN IHANALTA PERSEREIJÄSSÄ. ok(!)
- ¢¿¢
katsoin Prisma ohjelman ja nyt se sitten selvis, miksi afrikkalaisella on jättipenis. Kyse on olosuhteitten muokkaamasta evoluutiosta. Tämä siitin toimii niillä samalla tavalla kuin koiralla kieli, eli sitä kautta poistuu kehosta liika lämpö. Eli sillä suurella koolla ei ole mitään tekemistä naaraan tyydyttämisen kanssa.
- ¢¿¢
jos Moveri ei usko, niin ohjelman voi katsoa Yle Areenasta. Siellä puhutaan vain "muista ulokkeista", mutta aivan selvä mitä sillä tarkoitetaan.
http://areena.yle.fi/tv/2119811
.
- iso d
kasarmimajoitus, ei latiakaan rahaa. siinä ratkaisu, jossa on vain voittajia.
sillä ei kai väärin perustein maahantulleiden rikollisten ja ihmisoikeuksien polkijoitten pidä voittaman?- ¢
vaikka hävittäisikin, niin me maahanmuuttoon järkiperäisesti suhtautuvat olemme silti oikeassa.
- iso d
on rikollinen ja ihmisoikeuksien polkija
- iso d
iso d kirjoitti:
on rikollinen ja ihmisoikeuksien polkija
päinvastoin. olen yhteiskunnan tukipylväs.
sinä olet aivoton trolli. - Totta puhuen
iso d kirjoitti:
päinvastoin. olen yhteiskunnan tukipylväs.
sinä olet aivoton trolli.sinä olet aivoton trolli
- Realisti
¢ kirjoitti:
vaikka hävittäisikin, niin me maahanmuuttoon järkiperäisesti suhtautuvat olemme silti oikeassa.
Maahanmuuttoon järkiperäisesti suhtautuvat tietävät, että Suomeen tulee vähän maahanmuuttajia. Liiankin vähän.
- iso d
Totta puhuen kirjoitti:
sinä olet aivoton trolli
jälleen loistava esimerkki mokukiimaisen "keskustelusta" on tainnut käydä samaa koulua palstan seriffin kanssa.
jatka ihmeessä samaan malliin, ja muista tasaisin väliajoin valittaa ettei kukaan keskustele kanssasi tärkeistä asioista.
tai mistään muustakaan. kirjoitustesi tason perusteella sinua voisi luulla vaikka somaliksi, mutta oikeinkirjoituksen perusteella et ole edes retardi hyysäri, vaan pelkkä harmiton, hupaisa trolli.
ikävää, että niin ennalta-arvattava. yrittäisit yllättää meidät joskus... - iso d
Realisti kirjoitti:
Maahanmuuttoon järkiperäisesti suhtautuvat tietävät, että Suomeen tulee vähän maahanmuuttajia. Liiankin vähän.
perustelisitko? erityisesti voisit kertoa MIHIN niitä maahanmuuttajia oikein tarvitaan?
sosiaalisektorin kasvun takaamiseenko? - iso d
iso d kirjoitti:
jälleen loistava esimerkki mokukiimaisen "keskustelusta" on tainnut käydä samaa koulua palstan seriffin kanssa.
jatka ihmeessä samaan malliin, ja muista tasaisin väliajoin valittaa ettei kukaan keskustele kanssasi tärkeistä asioista.
tai mistään muustakaan. kirjoitustesi tason perusteella sinua voisi luulla vaikka somaliksi, mutta oikeinkirjoituksen perusteella et ole edes retardi hyysäri, vaan pelkkä harmiton, hupaisa trolli.
ikävää, että niin ennalta-arvattava. yrittäisit yllättää meidät joskus...on ennalta-arvattava trolli. Mutta mitä ovat mokukiimaiset?
- iso d
iso d kirjoitti:
on ennalta-arvattava trolli. Mutta mitä ovat mokukiimaiset?
hienoa, sait aikaiseksi noinkin pitkän kirjoituksen jossa on jopa kysymys!!!
jatka samaan malliin! - ¢
iso d kirjoitti:
jatka samaan malliin!tuo on Mover, palstan luotsi. Pahin trolli ja häirikkö. Heikkolahjainen idiootti kuten seksikumppaninsa Omar, joka on somali ja musta neekeri. Ne nussii toisiaan persereikään, koska ovat homoja ja uroksia.
- iso d
iso d kirjoitti:
jatka samaan malliin!ei sitten kuitenkaan osannut vastat kysymykseen
- iso d
iso d kirjoitti:
ei sitten kuitenkaan osannut vastat kysymykseen
hienoa! sait taas melko pitkän lauseen aikaan! kunhan harjoittelet ahkerasti voit yrittää jo useiden virkkeiden mittaisia kirjoituksia. en tiennytkään että kysymyksiin pitäisi täällä vastata.
eihän niin tee kukaan muukaan. varsinkaan mokukiimaiset.
syö pilttisi. - iso d
iso d kirjoitti:
perustelisitko? erityisesti voisit kertoa MIHIN niitä maahanmuuttajia oikein tarvitaan?
sosiaalisektorin kasvun takaamiseenko?odotan edelleen tietoa siitä mihin niitä maahanmuuttajia sitten tarvitaan ja kuinka paljon?
onko meillä kaupungeissa liikaa tyhjiä asuntoja vai toimettomia sosiaalitoimen työntekijöitä?
valtiolla liikaa ylijäämää?
olis nimittäin hauska tietää. - iso d
iso d kirjoitti:
hienoa! sait taas melko pitkän lauseen aikaan! kunhan harjoittelet ahkerasti voit yrittää jo useiden virkkeiden mittaisia kirjoituksia. en tiennytkään että kysymyksiin pitäisi täällä vastata.
eihän niin tee kukaan muukaan. varsinkaan mokukiimaiset.
syö pilttisi.puhuu taas mokukiimaisista, vaikka ei piltinsyönniltään ehdi kertoa mitä hän niillä tarkoittaa
- Realisti
iso d kirjoitti:
odotan edelleen tietoa siitä mihin niitä maahanmuuttajia sitten tarvitaan ja kuinka paljon?
onko meillä kaupungeissa liikaa tyhjiä asuntoja vai toimettomia sosiaalitoimen työntekijöitä?
valtiolla liikaa ylijäämää?
olis nimittäin hauska tietää.Maahanmuuttajia tarvitaan työntekijöiksi ja veronmaksajiksi.
- iso d
iso d kirjoitti:
puhuu taas mokukiimaisista, vaikka ei piltinsyönniltään ehdi kertoa mitä hän niillä tarkoittaa
moku tarkoittaa tässä yhteydessä monikulttuurisuutta.
kiimaisuudesta voit kysyä vanhemmiltasi.
pilttiä syövät kaltaisesi lapsukaiset. (paitsi sotaa ja vainoa pakoon tulleet, he olivat piltinsyönti-iässä noin 15v. sitten...) - iso d
Realisti kirjoitti:
Maahanmuuttajia tarvitaan työntekijöiksi ja veronmaksajiksi.
kerropa vielä mitä sellaista työtä suomessa on johon ei löytyisi suomalaisia tekijöitä?
käsittääkseni meillä on massatyöttömyys, ei työvoimapulaa.
veronmaksajien määrä vähenee vuosi vuodelta, ja verorahoilla elätettävien määrä lisääntyy juurikin väärän maahanmuuttopolitiikan seurauksena.
veronmaksajien määrä EI vähene siksi etteikö niitä veronmaksajia suomesta löytyisi. tämä menee nyt politiikan puolelle, mutta suomen olisi elintärkeää ensisijaisesti panostaa työttömien koulutukseen eikä maailman toiselta puolelta tulleitten kotouttamiseen, joka on hukkaan heitettyä rahaa.
tämäkin fakta on ollut jo vuosia tiedossa mutta kielletty puheenaihe, koska sotii moku-uskonnon opinkappaleita vastaan.
eli kertoisitko sen työn mihin ei tarvittaessa suomalaisia löydy. suomessa siivttiin ja ajettiin busseja ennen kun maahanmuuttajia alettiin rekrytoida niihin hommiin.
suomalaiset siivoaisivat ja ajaisivat busseja edelleen jos panostettaisiin heidän kouluttamiseen ja työllistämiseen. sitä ei tehdä koska se ei edistä mokutusta.
nykytilanteessa saadaan suomalaiset näyttämään tarpeettomilta ja arvottomilta, ja mamut tarpeellisilta ja arvokkailta.
kuulostaako tutulta:"ilman maahanmuuttajia eivät bussitkaan kulkisi..."
kuvitteleeko joku tosissaan ettei satojen tuhansien työttömien joukosta löytyisi halukkaita bussinkuljettajia? heille pitäisi vain järjestää asunnot ohituskaistaa pitkin, kuten nyt tehdään mamun olleessa kyseessä.
mutta: se ala jolle niitä maahanmuuttajia tarvitaan.
kiitos jo etukäteen. - iso d
iso d kirjoitti:
moku tarkoittaa tässä yhteydessä monikulttuurisuutta.
kiimaisuudesta voit kysyä vanhemmiltasi.
pilttiä syövät kaltaisesi lapsukaiset. (paitsi sotaa ja vainoa pakoon tulleet, he olivat piltinsyönti-iässä noin 15v. sitten...)pikku piltinpupeltaja taisi jäädä odottelemaan isukkia ja mamia kotiin...
- iso d
iso d kirjoitti:
pikku piltinpupeltaja taisi jäädä odottelemaan isukkia ja mamia kotiin...
ei vielä paljastanut miten monikulttuurisuus ja kiimaisuus kuuluvat yhteen
- Realisti
iso d kirjoitti:
kerropa vielä mitä sellaista työtä suomessa on johon ei löytyisi suomalaisia tekijöitä?
käsittääkseni meillä on massatyöttömyys, ei työvoimapulaa.
veronmaksajien määrä vähenee vuosi vuodelta, ja verorahoilla elätettävien määrä lisääntyy juurikin väärän maahanmuuttopolitiikan seurauksena.
veronmaksajien määrä EI vähene siksi etteikö niitä veronmaksajia suomesta löytyisi. tämä menee nyt politiikan puolelle, mutta suomen olisi elintärkeää ensisijaisesti panostaa työttömien koulutukseen eikä maailman toiselta puolelta tulleitten kotouttamiseen, joka on hukkaan heitettyä rahaa.
tämäkin fakta on ollut jo vuosia tiedossa mutta kielletty puheenaihe, koska sotii moku-uskonnon opinkappaleita vastaan.
eli kertoisitko sen työn mihin ei tarvittaessa suomalaisia löydy. suomessa siivttiin ja ajettiin busseja ennen kun maahanmuuttajia alettiin rekrytoida niihin hommiin.
suomalaiset siivoaisivat ja ajaisivat busseja edelleen jos panostettaisiin heidän kouluttamiseen ja työllistämiseen. sitä ei tehdä koska se ei edistä mokutusta.
nykytilanteessa saadaan suomalaiset näyttämään tarpeettomilta ja arvottomilta, ja mamut tarpeellisilta ja arvokkailta.
kuulostaako tutulta:"ilman maahanmuuttajia eivät bussitkaan kulkisi..."
kuvitteleeko joku tosissaan ettei satojen tuhansien työttömien joukosta löytyisi halukkaita bussinkuljettajia? heille pitäisi vain järjestää asunnot ohituskaistaa pitkin, kuten nyt tehdään mamun olleessa kyseessä.
mutta: se ala jolle niitä maahanmuuttajia tarvitaan.
kiitos jo etukäteen.Bussikuskeiksi tarvitaan, mutta moneen muuhun homman myös... ei se kuule mene niin että koska meillä on työttömiä, ei voi kukaan tänne muuttaa. Työttömyys ei lisäännny siitä että työvoimaa tulee lisää... sekä työvoimapulaa että työttömyyttä voi olla samanaikaisesti, ja on jo pitkään ollutkin... ei tämä asia miksikään muutu, aina jotkut ovat työttömiä.
- iso d
iso d kirjoitti:
ei vielä paljastanut miten monikulttuurisuus ja kiimaisuus kuuluvat yhteen
eivät ne kuulukaan. mutta esim. afrikkalainen kulttuuri ja kiimaisuus kuuluvat hyvinkin läheisesti.
mokukiimassa kiimaisuutta käytetään kielikuvana.
kunhan olet lukenut muutakin kuin aapisen ja isin jallua niin ehkä ymmärrät kielikuvien käytön kirjoituksessa.
todennäköisesti et, mutta älä välitä. aina voit kysyä viisaammiltasi kuten tähänkin asti.
muista, ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä kysyjiä... - iso d
iso d kirjoitti:
eivät ne kuulukaan. mutta esim. afrikkalainen kulttuuri ja kiimaisuus kuuluvat hyvinkin läheisesti.
mokukiimassa kiimaisuutta käytetään kielikuvana.
kunhan olet lukenut muutakin kuin aapisen ja isin jallua niin ehkä ymmärrät kielikuvien käytön kirjoituksessa.
todennäköisesti et, mutta älä välitä. aina voit kysyä viisaammiltasi kuten tähänkin asti.
muista, ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä kysyjiä...on tyhmä vastaaja
- ¢
Realisti kirjoitti:
Bussikuskeiksi tarvitaan, mutta moneen muuhun homman myös... ei se kuule mene niin että koska meillä on työttömiä, ei voi kukaan tänne muuttaa. Työttömyys ei lisäännny siitä että työvoimaa tulee lisää... sekä työvoimapulaa että työttömyyttä voi olla samanaikaisesti, ja on jo pitkään ollutkin... ei tämä asia miksikään muutu, aina jotkut ovat työttömiä.
ai teillä siellä ihmemaan tonttulassa on 'realistejakin'.
Nerokasta(!) - Realisti
¢ kirjoitti:
ai teillä siellä ihmemaan tonttulassa on 'realistejakin'.
Nerokasta(!)Kiitos, en minä nyt ihan nero ole, mutta kyllä mulla sentään faktat on tiedossa.
- olen rasz
Realisti kirjoitti:
Kiitos, en minä nyt ihan nero ole, mutta kyllä mulla sentään faktat on tiedossa.
Tekstisi puhuu päinvastaista.
- Mikkko2
Joku kantasuomalainen hyyssäri neuvoi Faisalle väärentelyn ja petkuttamisen salat.
- mette.sodermann.
Mover kirjoitti:
Tällasia vastaavia huijauksia löydät kantasuomalaistenkin jäljiltä.
Eli: Ei argumentti!Tarkoitatko sanoa, kun meillä on omasta takaa yksi huijari, kaikkien afrikan huijareiden pitää päästä huijaamaan meitä?
- mutta.neiti
mette.sodermann. kirjoitti:
Tarkoitatko sanoa, kun meillä on omasta takaa yksi huijari, kaikkien afrikan huijareiden pitää päästä huijaamaan meitä?
juuri sitä imaami Mover tarkoittaa. Kerrankin hoksasit mistä on kyse(!)
mette.sodermann. kirjoitti:
Tarkoitatko sanoa, kun meillä on omasta takaa yksi huijari, kaikkien afrikan huijareiden pitää päästä huijaamaan meitä?
Tiedät mitä tarkoitan!
- kappas vaan
mutta.neiti kirjoitti:
juuri sitä imaami Mover tarkoittaa. Kerrankin hoksasit mistä on kyse(!)
paljonpuhuttu muttaneitikin on herännyt. Muuten, onko sun kuppikoko iso D?
- vesikuintosi
Valtaosa suomalaisista poliitikoista, virkamiehistä ja hyyssäreistä on Suomen kansaa vastaan. Ne tosielämästä mitään tietämättömät suosivat lois-mamuja.
He muistuttavat 1970-luvun Suomen syöjiä, taistolaisia. Nehän yrittivät liittää Suomeen Neukkulan vasallimaaksi. - Robin Hood
Lain mukaan olemme kaikki rikollisia, muutenhaan sitä ei tarvittaisi.
Olemme kaikki tasavertaisia, jotkut on vaan tasavertaisempia. Lakikin on vain ihmisen asettama, ei mitään Jumalan sanaa. Lait on aina olleet olemassa pääasiassa rikkaiden omaisuutta suojelemassa. Jo tuhansia vuosia sitten lait määräsivät, että sitä mikä on toisen omaa ei saa haluta ja himoita. Ihmisen tappaminen ei ole mitään siihen verrattuna, että vie rikkaalta hieman siitä mikä on sille muutenkin ylimääräistä. Jokainen järkevä ihminen arvostaa Robin Hoodia. Kuka ei tykkää Robin Hoodista?
Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.3510044- 415454
- 435033
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk2033861- 133423
- 463266
- 312936
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise742693- 442613
- 562523