Minkä kokoinen on naisella tiukka?

Vttttttu kysyy

No mitä te mieheltä tarkoitatte sillä että suomalaisella naisella on tiukka?
Ja unohdetaan tässä nyt kullllin koot.
Olen nähnyt kuvia, joissa miehen nyrkki on pillllussa ja oletan ettei se ole enään tiukka :)


Kysymys: onko naisella tiukka, normaali vai löysä jos WC-paperirullan hylsyn saa naisen sisään juuri ja juuri?

Unohtakaa nyt oman munanneet koko ja vastatkaa yleisellä tasolla. Tottakai lyijykynät sanoo että todella löysä, koska on heille todella löysä. Ja vastaavasti joilla on oluttölkin kokoinen sanoo todella tiukka.


Ja vakkarit älkää alkako tappelemaan keskenään. Olkaa hiljaa, jos toisen vakkarit läsnäolo pelottaa.

12

1662

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tsjaa-a

      yleisellä tasolla?

      jostai se kai luki nii et yleisel tasol jos kyrpä menee vessapaperirullast nii on normipaksune, jos paksumpi nii sitte on normii paksumpi.

      Eli ei sinul varmaa hirvee tiukka olis, mutta ku jotku osaa jota-vitun-lihaksiaan käyttämällä tiukentamaan itteensä.

      tai jottai sellasta.

      Ittellä menee vaa n. 2-3 senttiä kunnes ottaa kiinni eikä saa millää pidemmälle, että minulle oisit varmaa iha tiukka. En oo naisten tiukkuutta vessapaperirullil mitannu...

    • tiukkuutta

      Mun edellinen vaki oli jumpannut pc lihakset niin tiukaksi, että pystyi puristamaan rajusti yhtä sormea.

      • kalleeinarisevaan

        pystykö paskimaan spagettia?


    • sivupersoona Savosta

      Yleisellä tasolla sanon, että voin antaa tukiopetusta oikeinkirjoituksessa.

      • tasolla sanon

        Jos mies teeskentelee olevansa nainen niin auttaako siihen tukiopetus oikeinkirjoituksessa?


      • tasolla sanon kirjoitti:

        Jos mies teeskentelee olevansa nainen niin auttaako siihen tukiopetus oikeinkirjoituksessa?

        Eipä sitä tiedä ennen kuin kokeilee. Ope töihin, niin saapi sitten huomenissa pukitella hyvällä omallatunnolla.

        Täällä on ollutkin paljon naisia viime aikoina. Onkohan sukupuolenvaihdosleikkaus osunut vanhan palstatuttumme kohdalle. Siitähän hän jaksoi jauhaa muinoin ;)
        Tosin tarjoili sitä muille silloin.


    • fisting king

      Lähes jokainen nainen kykenee synnyttämään lapsen. Lähes jokaiseen naiseen mahtuu siis myös miehen nyrkki pilluun. Ei todellakaan kumpikaan tarkoita että kyseinen nainen olisi löysä! Päin vastoin, pillu on erittäin mukautuvainen ja fistaaminen vain harjoittaa pillun lihaksistoa. Käden jäljiltä se palautuu lähes saman tien tiukaksi. Naiset nauttii venytyksen tunteesta, siksi kehittyneimmät yksilöt harrastaa fistaamista. Aivan järkkyjä orgasmeja saavat touhusta, mutta miehen pitää osata tehdä se oikein, ei väkisin repimällä.

      • Sulle fish jtn ääliö

        Oliskohan raskaushormooneilla jotain tekemistä sen kanssa, et naisen lantiolihakset liikkuu ja paikat venyy ennen synnytystä?


      • Treenaaja N

        Tämä fisting onkin mielenkiintoinen aihe tässä naisen tiukkuus keskustelussa.
        Mä olen nainen enkä ole koskaan harrastanut fisting juttua. Päällimmäinen syy on se, ettei mun sisääni mahdu wc-paprurullahylsyä suurempaa.

        Jos sulla on kokemusta/tietoon fistingistä, niin kerrohan kuinka tiukkia nämä naiset ovat tiukimmillaan. Siis jos naisen sisään menee miehen nyrkki, niin kuinka tiukaksi naiset saavat itsensä yhdynnän aikana. Mä ainakin pystyn tiukentamaan itseäni tietynlaisilla hengitysmenetelmällä, joka vetää mukaansa LP-lihakseni.


      • fisting king
        Sulle fish jtn ääliö kirjoitti:

        Oliskohan raskaushormooneilla jotain tekemistä sen kanssa, et naisen lantiolihakset liikkuu ja paikat venyy ennen synnytystä?

        Hormonit eivät muuta lihasten ja kudosten koostumusta, saavatpa aikaan vain että lapsi alkaa lopulta syntyä. Se värkki on tehty venymään ja taas palautumaan takaisin. Käden kun saa tiettyyn asti sormet supussa vietyä, pillu tuntuu oikein imaisevan rannetta myöten. Varmaankin se pimpan suuosan venyvä tiukempi kohta menee nivelten taakse ja paine saa aikaan "imun" tunteen?


      • fisting king
        Treenaaja N kirjoitti:

        Tämä fisting onkin mielenkiintoinen aihe tässä naisen tiukkuus keskustelussa.
        Mä olen nainen enkä ole koskaan harrastanut fisting juttua. Päällimmäinen syy on se, ettei mun sisääni mahdu wc-paprurullahylsyä suurempaa.

        Jos sulla on kokemusta/tietoon fistingistä, niin kerrohan kuinka tiukkia nämä naiset ovat tiukimmillaan. Siis jos naisen sisään menee miehen nyrkki, niin kuinka tiukaksi naiset saavat itsensä yhdynnän aikana. Mä ainakin pystyn tiukentamaan itseäni tietynlaisilla hengitysmenetelmällä, joka vetää mukaansa LP-lihakseni.

        En ole huomannut juurikaan eroa fistaamattomien kanssa, muuta kuin että pimppa ikäänkuin oli eläväisemmän tuntuinen fistausta harrastaneen naisen kanssa ei harrastaneen. Kyse on enemmän rentoutumisen oppimisesta ja siihen että oppii nauttimaan venytyksen tunteesta. Kiire ei saa olla ja liukkaria kosolti. Pikku hiljaa harjoittamalla naisen pimppaan saa mahtumaan vaikka mitä vauvan päätä pienempää.

        Moni kuvittelee fistauksen olevan sitä että käsi työnnetään pimppaan nyrkissä. Big mistake! Käsi työnnetään sormet supussa ja varotaan satuttamasta naista. Luottamus pitää olla suuri, että nainen ei pelkää miehen rikkovan paikkojaan. Sanomattakin selvää että nainen on se joka määrää tahdin siis. Kiihotustila pitää myös olla melkoinen, jotta pimppa on "vastaanottavainen". Se on siis mitä suurimmassa määrin yhteistyötä ja miehenä paras nautinto tulee siitä kun kokee naisen orgasmin rajuuden.


    • Anonyymi

      yksi sormi kun vaan mahtuu märkänä niin on tiukka. muuten on normaali tai löysä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2548
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1932
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1403
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1280
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1275
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1191
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1111
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1065
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1034
    10. 17
      1025
    Aihe