Jos kaikkien maiden rahat tilitettäis mitä on pumpattu esim Afrikkaan niin eikös sillä summalla olis rakentanu malliyhteiskunnan jo 100 kertaan,? Nyt mitään näkyvää ei näy mikään ei muutu .Ainakin ovat vastuuntunnottomia koska tasan tarkkaan tietävät mihin oloihin ne muksut syntyy ,juu Tietävät, kukaan ei siellä tee mitään paitsi kuvausryhmien aikana ,miehet ryyppää ja nussii ja odottavat avustuksia käsi ojossa, itse en anna centtiäkään keräyksiin koska valtio jo jakaa niile rahaa eli minä ,Rahat menee välikäsille ja ruoka apu juntalle joka myi jauhot .Sitä saa mitä tilaa itte ne äänestää johtajansa .
Paljonko Rahaa on Lapioitu Afrikkaan ?
Faktu
1
132
Vastaukset
- Rajansa kaikella
Lapsuudesta muistan, miten äiti sanoi "pitää antaa Afrikan köyhille", olen nyt itse eläkkeellä ja sama jatkuu. Aina vain pitää kerätä Afrikan köyhille.
En ole enää antanut euroakaan, koska mitään kehitystä parempaan ei ole tapahtunut. Rahan syytäminen sinne ei vaan toimi.
Todellakaan miehet eivät tee muuta kuin lapsia. Eivät kehitä mitään, joka veisi taloutta eteenpäin. Afrikka on ikuinen takapajula, elleivät kiinalaiset laita siellä nyt rattaita pyörimään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984