Outoa käytöstä?

hyi että.....

Miksi yksi naisJusseista oliko Anne nimeltään oli hilannut järkyttävän harakkaparven maatilalleen naureskelemaan saamilleen kirjeille?

Kuka enää viitsii edes yrittää yhdeydenottoa naisjusseihin jos isolla porukalla julkisesti naureskellaan kirjoittajille.

Melkoista ylimielisyyttä.

16

1981

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyöpelinvuorelta

      Olipa vastenmielisen oloinen akka. Hui kauhistus, toivottavasti kukaan mies ei tuohon loveen lankea. Eniten ihmettelin sitä, millä tavoin nainen hyväili koiraansa, siinä oli jotain todella outoa??? Lisäksi oli tympeä puhelimessa miehelle jolle soitti, kehui esittelyjaksossa tarjoavansa miehelle "kaiken, mitä mies haluaa" ja akkaporukassa pilkkasivat kirjeiden kirjoittajia. Kuinka tuollaisia edes otetaan ohjelmaan?

      • Mikä hermostuttaa?

        Siis aivan karseeta, eikö ollutkin?

        No ei tosiaankaan ollut. Tällaista sattuu aina ajoittain, eikä kukaan voi olla ihan varma, miten itse vastaavassa tilanteessa käyttäytyisi. Suvaitkaa siis lähimmäisiänne ja viettäkää tuomionkäräjänne omienne keskuudessa.

        Mikä tässä akkaporukassa nyt niin hermostuttaa, sehän on täysin yleismaailmallinen ilmiö? Itse en moiseen edes sekaantuisi, sillä minua kiinnostaa enemmän nämä komeat maajussit ja kehotan teitäkin keskittymään enemmän heihihin. Siellä on monta raavasta nuorta miestä, jotka ovat todella ilo silmälle!


      • paljon kavereita?
        Mikä hermostuttaa? kirjoitti:

        Siis aivan karseeta, eikö ollutkin?

        No ei tosiaankaan ollut. Tällaista sattuu aina ajoittain, eikä kukaan voi olla ihan varma, miten itse vastaavassa tilanteessa käyttäytyisi. Suvaitkaa siis lähimmäisiänne ja viettäkää tuomionkäräjänne omienne keskuudessa.

        Mikä tässä akkaporukassa nyt niin hermostuttaa, sehän on täysin yleismaailmallinen ilmiö? Itse en moiseen edes sekaantuisi, sillä minua kiinnostaa enemmän nämä komeat maajussit ja kehotan teitäkin keskittymään enemmän heihihin. Siellä on monta raavasta nuorta miestä, jotka ovat todella ilo silmälle!

        Anne on ilmeisesti hyvin sosiaalinen ja tykätty "tyyppi" naisten keskuudessa. Sellasen kuvan sai, kun saanut niin monta naispuolista ystävää paikalle. Ainakin minun on tunnustettava, etten edes saisi kasaan kuin pari ystävää tuollaseen tilanteeseen.


      • M29
        paljon kavereita? kirjoitti:

        Anne on ilmeisesti hyvin sosiaalinen ja tykätty "tyyppi" naisten keskuudessa. Sellasen kuvan sai, kun saanut niin monta naispuolista ystävää paikalle. Ainakin minun on tunnustettava, etten edes saisi kasaan kuin pari ystävää tuollaseen tilanteeseen.

        Öh!

        Mun mielestä taas vaikutti hauskalta ja kiihkeän seksikkäältä, fiksulta naiselta. Eikä siinä mun mielestä ketään pilkattu. Sellasta hyväntahtoista naurua kirjeiden hyville läpille jännässä tilanteessa tyttöporukassa..

        Anne vois ottaa yhteyttä, jos luet tätä ja puumahommat kiinnostaa ;)


    • Ei katkera exsä..

      Näin ehkä näin ikänäköisenä väärin, mutta aivan kuin muillakin Jusseilla/jussittarilla olisi ollut seuranaan ystäviä ja kavereita lukemassa kirjeitä..?
      Mitä mieltä heistä olet?

    • ei ollut pilkkaa

      Itse käsitin tilanteen huumorilla. Ja sillä , että oli tuotannon taholta pyydetty ottamaan ystäviä mukaan antamaan neuvoja ja mielipiteitään. No, toiset olivat tyytyneet yhteen ystävään ( ei ollut enempää hyviä ystäviä? ) mutta Anne kait on epävarma valinnoissaan joten halusi useammalta mielipiteitä ja tukea. Aivan kuin Henri love connection ohjelmassa. En käsittänyt naisten iloisuutta ja huulenheittoa pilkkana, mutta minunkin mielestä pari kolme ystävää riittäisi arvoimaan ehdokkaiden kirjeitä ja sisältöä.

      • hyi että.....

        Mun mielestä 1-3 ystävää riittäisi kirjeiden läpikäymiseen, mutta tuollainen lauma akkoja nauraa röhöttämässä ... " kulkaas tätäkin röhöhöhööö että tällainen" selkeää pilkatekoa.


      • rekkula3
        hyi että..... kirjoitti:

        Mun mielestä 1-3 ystävää riittäisi kirjeiden läpikäymiseen, mutta tuollainen lauma akkoja nauraa röhöttämässä ... " kulkaas tätäkin röhöhöhööö että tällainen" selkeää pilkatekoa.

        Niin oli ilkeämielistä ja kyseisen jussittaren kommentit eivät muutenkaan olleet sieltä kauneimmasta päästä. Tyytyisi koiraansa.


      • vuosimalli 52
        rekkula3 kirjoitti:

        Niin oli ilkeämielistä ja kyseisen jussittaren kommentit eivät muutenkaan olleet sieltä kauneimmasta päästä. Tyytyisi koiraansa.

        En enään ihmettele, kun tällaiset ole löytäneet vapailta markkinoilta kaveria itselleen.
        Näin typerää ja lapsellista asennetta toisen ihmisen tunteisiin on harvoin nähty.
        Jos olisin kirjeen lähettänyt, vetätyisin tässä vaiheessa ohjelmasta, jos se olisi mahdollista.
        Kirjeiden lähettäjät joutuvat nyt kiusalliseen asemaan, koska nauhoitus on tehty aiemmin, heidän tietämättään, ja lähetetään
        ilmeisesti ilman ennakko katselua.


    • Mietin vaan

      "Anne on ilmeisesti hyvin sosiaalinen ja tykätty "tyyppi" naisten keskuudessa."

      Ikävä kyllä naiset yleensä pitävät juoruilevista ja pahasuisista naisista. Jokainen luulee olevansa se ystävä, jolle juorut uskotaan eikä ymmärrä olevansa väistämättä myös se, josta juorutaan.

      Voihan tuo Anne olla vain muutenkin suosittu, vaikea sanoa, mutta tuo porukalla kirjeille naureskelu viittaisi juuri tuohon ensinmainittuun.

    • Telkkariin kaikki ta

      Julkisuustyrkkyjä nuo naiset.
      Pääseehän sitä esille tuolleenkin.

    • Minna rules

      No paula-puuma ilkeyksissän jäänyt juurikaan huonommalle. Kaks läskiämmää naureskelee vilpittömin mielin kirjeitä lähetteneille miehille. Luulimme, että perheohjelmassa klttejä olemme. Kyllä Paula ja ystävänsä Minna toi raukkamaisuutensa hyvin esille- Tuo Paula lienee sen Minnan tossun alla. Se Minna vaan makas penkillä, ylimielisesti naurahteli toisten vilpittömiin kirjeisiin. Ja Paula vaan nyökkäili. Tuo minna lienee jokin ope. Noin ylimielisen törkeetä asennetta muilta edes voi odottaa

    • Mää jo

      Ja täysin erimieltä. Toki Anne teki väärin kun keräs karmeen lauman hihittelijöitä ympärilleen. Johtunee kun Anne haeskelee itseään. Kertoi jottako mies jolla kaupungin valot kohillaan, mies jolla moottorisaha pysyy käsissä ja mies, joka hauvansa opettaa itsensä hyväksymään. Tässä olis sellanen mees Jykylästä. Pahus vaan kun myöhästyin viestistäni. Onneni nukuin ojaan.
      Annen kanssa yhtä sun toista.
      Elukat mulle tärkeet ja akat ihan heti perään.
      Tyhmänä siellä ojassa.
      Jos se Anne vielä vapailla niin eikun käytävälle tännepäin.
      Tykkäsin katsoa kun Anne hoikka ja silti naisellinen. Itsekin hoikka mutten pätkääkään naisellinen.
      Ok. Jos kiinnostaa niin tule Sastamalan puhelinkopille fridag eli perjantaina klo 18.
      Taas höpöhöpö.
      Kinkahan tohon Anneen sais yhteyksiä.
      Voisin alkaa vonkaan.
      Mehän ollaan samannäkösiäkin.
      Annelle Youtubesuositus minulta Markultan: Ne harakat kyllä hallitsen. Anne soitahttps://www.youtube.com/watch?v=1QP-SIW6iKY. Kyllä lähtee

      • taas mää

        Jaa Anne. Facebookissa näet yhtä sun toista elämästäni. Kuvineen päivineen. Vaan kun julkisesti oikein uskalla. Tämähän nyt sit meni kovin vaikeeks. Vuosisadan rakkaustarina kuihtuu kun ukko häppii ihtiään. Pahus.

        Nyt valtavia neuvoja kaivataan.
        Olisiko linjoilla konsultaatio- apuja niin ainakin koklastais. Ei se nyt tietenkään varpi ole me ja minä ja Anne. Mutta näyttäis lupaavalta täältä päin kahtoen


      • Ja taas mää. Annea h
        taas mää kirjoitti:

        Jaa Anne. Facebookissa näet yhtä sun toista elämästäni. Kuvineen päivineen. Vaan kun julkisesti oikein uskalla. Tämähän nyt sit meni kovin vaikeeks. Vuosisadan rakkaustarina kuihtuu kun ukko häppii ihtiään. Pahus.

        Nyt valtavia neuvoja kaivataan.
        Olisiko linjoilla konsultaatio- apuja niin ainakin koklastais. Ei se nyt tietenkään varpi ole me ja minä ja Anne. Mutta näyttäis lupaavalta täältä päin kahtoen

        Vihjeenä: Meitä JKL ei monta kitaristia ole jolla samanlaiset hiukset kuin Hammetilla ja yhtä läskiä olemme Kirkn`n kaa. Kaimani ylläpitää yhtä pitkiä hiuksia kuin minä ja vielä on YLEn musavastaava. olen Kirk 10 pitempi ja kaimaani sentin lyhyempi. JKLpieni paikka. Täysin mustat kiharat hiukset ja omituisia kaimani kaa. Sorgen Let´s Eppelin.

        Vaan on omituista vonkaamista.
        Eiks


      • mitä lie vetänyt?
        Ja taas mää. Annea h kirjoitti:

        Vihjeenä: Meitä JKL ei monta kitaristia ole jolla samanlaiset hiukset kuin Hammetilla ja yhtä läskiä olemme Kirkn`n kaa. Kaimani ylläpitää yhtä pitkiä hiuksia kuin minä ja vielä on YLEn musavastaava. olen Kirk 10 pitempi ja kaimaani sentin lyhyempi. JKLpieni paikka. Täysin mustat kiharat hiukset ja omituisia kaimani kaa. Sorgen Let´s Eppelin.

        Vaan on omituista vonkaamista.
        Eiks

        Älä ota enää!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      121
      1589
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      750
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    Aihe