nyt olis hakusessa anime-elokuva, josta on vain hataria muistikuvia sieltä täältä. päähenkilönä on tyttö, joka päätyy jotenkin jonkinlaiseen kellokauppaan? jossa hän sitten ystävystyy paikan omistajan kanssa tai jotain sellaista. sitten hän tapaa nuoren pojan, kuka on ilmeisesti sen kellokaupan omistajan poika/lapsenlapsi? muuta en tosiaan muista, mutta olisi ihanaa, jos joku keksisi mistä leffasta puhun! onhan tietysti mahdollista, että kyseessä ei ole edes anime-elokuva, mutta jonkinsortin animaatio se kuitenkin on!
MIKÄ ANIME-ELOKUVA??
cheryle
6
196
Vastaukset
- cheryle
Leffa löydetty, kyseessä oli Sydämen kuiskaus!
- Paperitiikeri
On muuten hyvä elokuva!
- anime fani
Paperitiikeri kirjoitti:
On muuten hyvä elokuva!
Tosi hyvä ;-)
- leffafani
Itsekkin pidän tästä elokuvasta toosi paljon
- taikatonttu merlin
se on naapurini totoro horot
- Oikeemmassa
taikatonttu merlin Sä taidat olla nyt ihan väärassä, koska Totorolla ei ole mitään tekemistä Sydämmen Kuiskauksen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003467
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342634- 802423
- 842406
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j412083Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411667