hei onko yölliset verenpaineen laskut vaarallisia ? Verenpaine on normaalisti melko korkea keskimäärin ~150/80 Tai 155/85 painat laskujen aikana tulleet lukemat ~ 80/35 75/80 tämä viimeksi oli silloin myös vähän korkeampia lukemia esim ~ 108/ 52 nyt tämä yönä taas tuli tää verenpaineen lasku onglma on mitannut 106/48 ja 111/62 nyt taas oli aika normaali 124/65 olo on kummallinen nytkin heräsin tähän kesken unien viimeksi taistelin että en menisi tajuttomaksi olen nimittäin aikaisemmin mennyt ja syytä ei ole löydetty mutta kun että aluksi paineet on korkeat sitten me laskee alimat paineet mitä mies on minulta mitannut on 65/30 silloin olin jo lähes tajuton ja korkein on taas 180/120 viimeksi kävin tk ja siellä lääkäri vaan haukkui mun mittarin että se on huono ja ei saa mitata useamman kerran yössä jos on onglmaa vaan pitää nukkua kun kerran nukuttaa (mulla vaikea uni onglma ja kun olin unelias niin ajatteli että miksi en nuku kun kerran olisin saannut nukkua ) mutta pelkään että taas tuleee tajuttomuus kun paineet näin heittelee ? onko mahdollista ja uskallko nukkua vaikka tulisi olisko se niin vaarallista ?
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1371433- 1481081
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät69916- 68723
PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.56713Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi231655- 37599
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33551- 39527
Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"
Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi7521