anaalikoukku sidontaan

kirjaudusisään

Näin eräässä videossa tosi seksikkään anaalilelun. Sellaisen ison metallisen koukun jonka päässä oli pallo. pallo laitettiin pyllyyn ja koukun toisen pään saattoi sitten sitoa esim käsiin selän taakse kiinni..

http://www.kaalimato.com/catalog/The Silver Bull_p_8098.html
Kaalimadossa on kuva siitä, mutta tuotetta ei ilmeisesti myydä.

Oletteko te nähneet tuollaisia jossakin ja minkä hintaisia ne ovat olleet?

44

4472

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liity jäseneksi
      • karate Mauri

Melkoiset hintaerot
        suomalainen verkkokauppa 109,50
        saksalainen verkkokauppa 49,00

Kummastakohan ostaisi?

• Hookkis
        karate Mauri kirjoitti:

Melkoiset hintaerot
        suomalainen verkkokauppa 109,50
        saksalainen verkkokauppa 49,00

Kummastakohan ostaisi?

Ookko varma,et kyseessä on presiis sama tuote?? Kalliimpi saattaapi olla vaikka tukevampi.

• uyguygu
      • liity jäseneksi

Ei oo kyllä samanlaisia koukkuja...

• matematiikkaa

Ainoo vaan että tuo saksan hinta on kusetusta. Jäät sen 49 euroa miinukselle etkä saa mitään.
      Ilmaisia lounaita ei ole olemassakaan.

• liity jäseneksi

Paitsi, että olen tilannut tuolta lukuisia kertoja... ja aina olen tuotteet saanut.

Taidat olla joku vitun kepulainen (oma maa mansikka, muu maa mustikka...)?

• Ei toimitusta
        liity jäseneksi kirjoitti:

Paitsi, että olen tilannut tuolta lukuisia kertoja... ja aina olen tuotteet saanut.

Taidat olla joku vitun kepulainen (oma maa mansikka, muu maa mustikka...)?

Älä valehtele. Ei noi mitään toimita.

itse taidan olla joku pakolainen joka ei kotimaastaan välitä. Tilaat vaikka kiinasta kunhan ite säästät muutaman euron.

• liity jäseneksi
        Ei toimitusta kirjoitti:

Älä valehtele. Ei noi mitään toimita.

itse taidan olla joku pakolainen joka ei kotimaastaan välitä. Tilaat vaikka kiinasta kunhan ite säästät muutaman euron.

Mitä se kepulainen oikein vinkuu?

Olet siis kepulainen ja pakolainen, etkä välitä kotimaastasi?

Kaikkihan siellä Kiinassa valmistetaan, joten miksi ei sitten tilaisi sieltä suoraan?

Kokeilepa itse tilata tuolta, ennen kuin haukut muita valehtelijoiksi!

• kommari jäsen

Mitä se kepulainen oikein vinkuu?

Olet siis kepulainen ja pakolainen, etkä välitä kotimaastasi?

Kaikkihan siellä Kiinassa valmistetaan, joten miksi ei sitten tilaisi sieltä suoraan?

Kokeilepa itse tilata tuolta, ennen kuin haukut muita valehtelijoiksi!

Liity jäseneksi - tarkoittaa varmaan kommunistipuoluetta?

Parempi kepulainen kuin tuollainen vasemmistolainen joka ostaa AINA halvimmalla välittämättä muusta kun omasta persiiksestään.
        Ootko sä niin saatanan köyhä ettei ole varaa maksaa muutamaa euroa enempi jotta tulis veroeurot kotimaahan.
        Kaltaisestasi loisesta ei ole mitään iloa Suomelle.
        Mitäs jos käyttäsit ne sossusta saamasi rahat edes kotimaasi ostoksiin.

Otahan pieni aikalisä ja mieti mitä tapahtuisi jos kaikki olisi yhtä idiootteja kuin sinä ja tilaisi aina ulkomailta.
        Kas vain, suomesta katoaa kaikki palvelut / yrittäjyys ja ollaan kohta joku kehitysvaltio. No mutta, pääasia että SINÄ saat hyödykkeesi puoli ilmaiseksi.

En kokeile. Minä tuen suomalaisia yrittäjiä enkä tilaa mitään ulkomailta jos voin kotimaastakin ostaa.

• liity jäseneksi
        kommari jäsen kirjoitti:

Liity jäseneksi - tarkoittaa varmaan kommunistipuoluetta?

Parempi kepulainen kuin tuollainen vasemmistolainen joka ostaa AINA halvimmalla välittämättä muusta kun omasta persiiksestään.
        Ootko sä niin saatanan köyhä ettei ole varaa maksaa muutamaa euroa enempi jotta tulis veroeurot kotimaahan.
        Kaltaisestasi loisesta ei ole mitään iloa Suomelle.
        Mitäs jos käyttäsit ne sossusta saamasi rahat edes kotimaasi ostoksiin.

Otahan pieni aikalisä ja mieti mitä tapahtuisi jos kaikki olisi yhtä idiootteja kuin sinä ja tilaisi aina ulkomailta.
        Kas vain, suomesta katoaa kaikki palvelut / yrittäjyys ja ollaan kohta joku kehitysvaltio. No mutta, pääasia että SINÄ saat hyödykkeesi puoli ilmaiseksi.

En kokeile. Minä tuen suomalaisia yrittäjiä enkä tilaa mitään ulkomailta jos voin kotimaastakin ostaa.

Hei kommari jäsen,

mä maksan varmasti enemmän veroja Suomeen, kuin SINÄ.

Ja tilaan tuotteita Saksasta, koska siellä on paremmat valikoimat, kuin täkäläisillä kepulaisilla. En ole missään vaiheessa sanonut tilaavani mitään Kiinasta (tuon ymmärtäminen vaatii vähän luetun ymmärtämistä).

Tuo "liity jäseneksi" on poimittu tältä sivulta (kuten ketjun aloittajankin nimimerkki).

Nyt vajakki, voit mennä muualle valehtelemaan.

• Punikille...

Hei kommari jäsen,

mä maksan varmasti enemmän veroja Suomeen, kuin SINÄ.

Ja tilaan tuotteita Saksasta, koska siellä on paremmat valikoimat, kuin täkäläisillä kepulaisilla. En ole missään vaiheessa sanonut tilaavani mitään Kiinasta (tuon ymmärtäminen vaatii vähän luetun ymmärtämistä).

Tuo "liity jäseneksi" on poimittu tältä sivulta (kuten ketjun aloittajankin nimimerkki).

Nyt vajakki, voit mennä muualle valehtelemaan.

Hei liity jäseneksi (kommari),

Älä selitä persaukinen kommari.
        Mä maksan kuukaudessa enemmän veroja kun sä koko vuotena ja se on saletti fakta.
        Vain persaukiset tilailee ulkomailta.
        Hintojahan sä oot täällä mainostanut etkä mitään valikoimaa,

Sanoinko minä että tilaisit Kiinasta? En. Ulkomaat on muitakin kuin Kiina. On suomen kannalta ihan sama tilaatko kiinasta vai saksasta.
        Ehkä ymmärrät kun kasvat aikuiseksi?

• liity jäseneksi
        Punikille... kirjoitti:

Hei liity jäseneksi (kommari),

Älä selitä persaukinen kommari.
        Mä maksan kuukaudessa enemmän veroja kun sä koko vuotena ja se on saletti fakta.
        Vain persaukiset tilailee ulkomailta.
        Hintojahan sä oot täällä mainostanut etkä mitään valikoimaa,

Sanoinko minä että tilaisit Kiinasta? En. Ulkomaat on muitakin kuin Kiina. On suomen kannalta ihan sama tilaatko kiinasta vai saksasta.
        Ehkä ymmärrät kun kasvat aikuiseksi?

Hei punikki,

En ole mainostanut mitään hintoja, kerroin vain mistä ko. tuotetta voi tilata (koska sitä kysyttiin).

Edelleenkin Suomessa on niin huonot valikoimat, ettei täältä edes pysty ostamaan haluamiaan tuotteita.

Sulla näyttää olevan sekä faktat että hermot hukassa.

Sä varmaankin katsot pelkkiä kotimaisia elokuvia (Uunoja?) ja ajalet suomalaisella autolla?

• liity punikiksi

Hei punikki,

En ole mainostanut mitään hintoja, kerroin vain mistä ko. tuotetta voi tilata (koska sitä kysyttiin).

Edelleenkin Suomessa on niin huonot valikoimat, ettei täältä edes pysty ostamaan haluamiaan tuotteita.

Sulla näyttää olevan sekä faktat että hermot hukassa.

Sä varmaankin katsot pelkkiä kotimaisia elokuvia (Uunoja?) ja ajalet suomalaisella autolla?

Niin sinä se punikki olet jos et tajunnut.

Sä olet tänne alkanut työntää tota saksan linkkiä joka paikkaan. Luuletko että joku uskoo että yhtäkkiä koko s24 porukka on löytänyt saksan puljun jossa on muka puoli ilmaista.
        Kyllähän suomalaiset kaupat pystyy tilaan ihan mitä vaan - oletko ikinä kysynyt yhdeltäkään?

Ei, olet väärässä. Kyllä minä katson ulkomaisiakin elokuvia ja ajan ulkomaalaisella autolla, mutta olen ostanut ne SUOMESTA.

Sä sen sijaan varmaan waretat kaikki leffat etkä maksa niistä kellekään mitään koska suahan ei tunnetusti kiinnosta kuin oma napa.
        Autollahan sä et aja, koska ajokortti maksaa, mutta sossusta saat onneks bussilippuun rahaa.

• liity jäseneksi
        liity punikiksi kirjoitti:

Niin sinä se punikki olet jos et tajunnut.

Sä olet tänne alkanut työntää tota saksan linkkiä joka paikkaan. Luuletko että joku uskoo että yhtäkkiä koko s24 porukka on löytänyt saksan puljun jossa on muka puoli ilmaista.
        Kyllähän suomalaiset kaupat pystyy tilaan ihan mitä vaan - oletko ikinä kysynyt yhdeltäkään?

Ei, olet väärässä. Kyllä minä katson ulkomaisiakin elokuvia ja ajan ulkomaalaisella autolla, mutta olen ostanut ne SUOMESTA.

Sä sen sijaan varmaan waretat kaikki leffat etkä maksa niistä kellekään mitään koska suahan ei tunnetusti kiinnosta kuin oma napa.
        Autollahan sä et aja, koska ajokortti maksaa, mutta sossusta saat onneks bussilippuun rahaa.

Juu, en tajunnut tuota... mutta kiva, kun kerroit!

Ihan joka paikkaan olenkin tuota linkkiä tunkenut (eli siis yhden kerran ja vain tässä keskusteluketjussa).

Olen tilannut useista suomalaisista kaupoista ja tilaan jatkossakin... mutta niissä ei ole kaikkia tuotteita, joita haluan...
        Pari suomalaista kepukauppiasta on kusettanut rahat pois, eli maksettuja tuotteita ei ole tullut (en ole köyhä, joten pitäkööt rahansa...).

Taas sä alat kuvittelemaan musta jotain mitä mä en ole... :D

• liity punikiksi

Juu, en tajunnut tuota... mutta kiva, kun kerroit!

Ihan joka paikkaan olenkin tuota linkkiä tunkenut (eli siis yhden kerran ja vain tässä keskusteluketjussa).

Olen tilannut useista suomalaisista kaupoista ja tilaan jatkossakin... mutta niissä ei ole kaikkia tuotteita, joita haluan...
        Pari suomalaista kepukauppiasta on kusettanut rahat pois, eli maksettuja tuotteita ei ole tullut (en ole köyhä, joten pitäkööt rahansa...).

Taas sä alat kuvittelemaan musta jotain mitä mä en ole... :D

Paskapuhetta.

Se että äitis on tilannut sulle aku ankan ei tee susta tilaajaa.
        Sähän nyt tietysti kerrot nyt että ketkä on sulta rahaa kusettanut, koska kaikki haluu tietää nämä pissittäjät.

• liity jäseneksi

Paskapuhetta.

Se että äitis on tilannut sulle aku ankan ei tee susta tilaajaa.
        Sähän nyt tietysti kerrot nyt että ketkä on sulta rahaa kusettanut, koska kaikki haluu tietää nämä pissittäjät.

Oletko huolissasi puljusi maineesta?

• liity punikiksi

Oletko huolissasi puljusi maineesta?

En. Kun hoitaa työnsä hyvin niin voi olla huoleti.
        Olen huolissani vaan paskanpuhujista.

Kerrohan nyt mitkä nämä kotimaiset puljut ovat jotka sinun rahasi ovat kusettaneet. Ja muista samalla että perättämön tiedon levittäminen yrityksestä on krimanalisoitu ja saatat joutua maksumieheksi kun lepertelet omiasi.

• liity jäseneksi

En. Kun hoitaa työnsä hyvin niin voi olla huoleti.
        Olen huolissani vaan paskanpuhujista.

Kerrohan nyt mitkä nämä kotimaiset puljut ovat jotka sinun rahasi ovat kusettaneet. Ja muista samalla että perättämön tiedon levittäminen yrityksestä on krimanalisoitu ja saatat joutua maksumieheksi kun lepertelet omiasi.

En kerro niiden puljujen nimiä, mutta toinen oli Tampereelta ja toinen Porvoosta...

Ihan turhaan yrität uhkailla, en ole kertonut mitään perätöntä tietoa...

• liity punikiksi

En kerro niiden puljujen nimiä, mutta toinen oli Tampereelta ja toinen Porvoosta...

Ihan turhaan yrität uhkailla, en ole kertonut mitään perätöntä tietoa...

Höpö höpö juttuja, eihän niitä voi kertoakaan.
        Tyhjänpäivästä lätinää.

• liity jäseneksi

Höpö höpö juttuja, eihän niitä voi kertoakaan.
        Tyhjänpäivästä lätinää.

Älä jauha paskaa, kun et mitään asiasta tiedä!

• liity punikiksi

Et taida itsekään tietää.

• liity punikiksi

Saimpas sanottua viimeisen sanan!

• liity jäseneksi

Saimpas sanottua viimeisen sanan!

En voi kertoa näiden "rahojani kusettaneiden" firmojen nimiä, koska niitä ei ole olemassakaan. Keksin päästäni kuten muutkin juttuni.

• liity punikiksi

En voi kertoa näiden "rahojani kusettaneiden" firmojen nimiä, koska niitä ei ole olemassakaan. Keksin päästäni kuten muutkin juttuni.

Minä olen impotentti sekä debiili ja asun yhä äitini luona. Enkä keksinyt tuota päästäni.

• liity punikiksi

Minä olen impotentti sekä debiili ja asun yhä äitini luona. Enkä keksinyt tuota päästäni.

Niin oletkin. Tiedetään tiedetään....

• liity punikiksi

Niin oletkin. Tiedetään tiedetään....

Oho... piti tietenkin sanoa niin olenkin.

• yöpervonen

Oho... piti tietenkin sanoa niin olenkin.

Tarkoittikos tämä herra liity jäseneksi että kun on tilannut Saksasta niin kumpaa noista mainituista?

Meo.de vai toy-company.de??

Meossahan myydään tosiaan sellastakin, jota ei ihan joka paikasta löydy suomesta, mutta ne mitä löytyy näyttäis olevan halvempia kuin Meolla, joten ei mitenkään edullinen.

Sitten tuo toy-company pulju ei todellakaan mitään toimita, joka nyt oli ihan arvattavissa kun hinnat on muka puoli ilmaiset.

• liity jäseneksi
        yöpervonen kirjoitti:

Tarkoittikos tämä herra liity jäseneksi että kun on tilannut Saksasta niin kumpaa noista mainituista?

Meo.de vai toy-company.de??

Meossahan myydään tosiaan sellastakin, jota ei ihan joka paikasta löydy suomesta, mutta ne mitä löytyy näyttäis olevan halvempia kuin Meolla, joten ei mitenkään edullinen.

Sitten tuo toy-company pulju ei todellakaan mitään toimita, joka nyt oli ihan arvattavissa kun hinnat on muka puoli ilmaiset.

Meo.de sieltä olen tilannut ja asiakkaana sieltä saa todella hyvät alennukset (20-70%).

Vaikka eihän se kepulainen (punikki miesmanboy) sitä usko...

• liity joksikin

Meo.de sieltä olen tilannut ja asiakkaana sieltä saa todella hyvät alennukset (20-70%).

Vaikka eihän se kepulainen (punikki miesmanboy) sitä usko...

Kyllä uskon.
        Katsos kun minä vastasinkin viestiin joka käsitteli toy-companya (joka on kusetusta) eli kyseessä onkin vain suuri väärinkäsitys.

Eihän Meo.de ole todellakaan mikään edullinen vaan suomessa on huomattavasti halvempaa (se tavara jota löytyy) ja toisekseen kyllä täälläkin kantikset niitä alennuksia saa, mutta senhän sä tiesitkin koska olet tilannut niin useasta paikasta.

Vähän vertasin hintoja:
        Fleshwash: Meo 12,25 - suomi 8,0
        Bathmate hydromax: Meo 129 - suomi 105
        Jne jne....
        Toki tuolla on sellasta mitä ei muilla listoilla ole, mutta eihän sellasia voi edes verrata. Ainakin voisin väittää että Saksassa on kate kohdillaan.
        Vaikka Meo laskisi millaset alennusprosentit niin ihan saletisti noi saa suomesta halvemmalla kun laskee kotimaiset alennukset.
        Mites on muuten Meo toimituskulut suomeen. Suomessahan tarjotaan ilmaista rahtia jo aika pienenkin summan jälkeen.

Niin, sinä olit se punikki jos et nyt muista. Itse olen lähimpänä kokoomusta vaikken niitä äänestäkään.

• ei tarvitse liittyä
        liity joksikin kirjoitti:

Kyllä uskon.
        Katsos kun minä vastasinkin viestiin joka käsitteli toy-companya (joka on kusetusta) eli kyseessä onkin vain suuri väärinkäsitys.

Eihän Meo.de ole todellakaan mikään edullinen vaan suomessa on huomattavasti halvempaa (se tavara jota löytyy) ja toisekseen kyllä täälläkin kantikset niitä alennuksia saa, mutta senhän sä tiesitkin koska olet tilannut niin useasta paikasta.

Vähän vertasin hintoja:
        Fleshwash: Meo 12,25 - suomi 8,0
        Bathmate hydromax: Meo 129 - suomi 105
        Jne jne....
        Toki tuolla on sellasta mitä ei muilla listoilla ole, mutta eihän sellasia voi edes verrata. Ainakin voisin väittää että Saksassa on kate kohdillaan.
        Vaikka Meo laskisi millaset alennusprosentit niin ihan saletisti noi saa suomesta halvemmalla kun laskee kotimaiset alennukset.
        Mites on muuten Meo toimituskulut suomeen. Suomessahan tarjotaan ilmaista rahtia jo aika pienenkin summan jälkeen.

Niin, sinä olit se punikki jos et nyt muista. Itse olen lähimpänä kokoomusta vaikken niitä äänestäkään.

Meossa on aika korkeat normaalihinnat, mutta kuten todettua, valikoima on paljon laajempi. Viimeksi kun tilasin sieltä, oli loppusumma 340 euroa ja siitä sain alennusta 70 euroa. Välillä joidenkin tuotteiden alennus voi olla jopa 70 %. Postitus Suomeen maksaa 12,90 (UPS tuo paketin kotiovelle).

Ja tilaan tuolta vain, jos ei Suomesta vastaavaa tuotetta löydy...

• liittyminen on harha
        ei tarvitse liittyä kirjoitti:

Meossa on aika korkeat normaalihinnat, mutta kuten todettua, valikoima on paljon laajempi. Viimeksi kun tilasin sieltä, oli loppusumma 340 euroa ja siitä sain alennusta 70 euroa. Välillä joidenkin tuotteiden alennus voi olla jopa 70 %. Postitus Suomeen maksaa 12,90 (UPS tuo paketin kotiovelle).

Ja tilaan tuolta vain, jos ei Suomesta vastaavaa tuotetta löydy...

Ei noiden valikoimakaan ole mitenkään laajempi, se on vain erilainen, keskittyen pitkälti homoiluun ja "perstappeihin".
        Kyllä noilla katteilla pitää alennusta antaakin.
        Laskin että sinun alennuprosenttisi oli aika tarkkaan 20% eli yhä ihan pirun kallista yhä, varsinkin kun selvästi halvempiin kotimaisiin kauppoihin saa myös tuollaisia alennuksia ilmaisen kuljetuksen.
        Kyllähän suomessakin on näitä -70% yms juttuja nehän on sisäänheittotuotteita ja normaalia mainostusta. Sellasen alen voi antaa joistakin tuotteista missä on pirun iso kate muuten.

Eli tässä se nyt nähtiin... ei siellä Saksassa olekaan halpaa vaan KALLISTA. Valikoima on erilaista joka on ihan ok. Jos jotain ei suomesta saa niin voi ostaa Saksasta kalliilla.
        Muu maa taisi sittenkin osoittautua mustikaksi.

• älä liity
        liittyminen on harha kirjoitti:

Ei noiden valikoimakaan ole mitenkään laajempi, se on vain erilainen, keskittyen pitkälti homoiluun ja "perstappeihin".
        Kyllä noilla katteilla pitää alennusta antaakin.
        Laskin että sinun alennuprosenttisi oli aika tarkkaan 20% eli yhä ihan pirun kallista yhä, varsinkin kun selvästi halvempiin kotimaisiin kauppoihin saa myös tuollaisia alennuksia ilmaisen kuljetuksen.
        Kyllähän suomessakin on näitä -70% yms juttuja nehän on sisäänheittotuotteita ja normaalia mainostusta. Sellasen alen voi antaa joistakin tuotteista missä on pirun iso kate muuten.

Eli tässä se nyt nähtiin... ei siellä Saksassa olekaan halpaa vaan KALLISTA. Valikoima on erilaista joka on ihan ok. Jos jotain ei suomesta saa niin voi ostaa Saksasta kalliilla.
        Muu maa taisi sittenkin osoittautua mustikaksi.

Niin siis siihen 340 euroon sisältyi jo alennettuja tuotteita, joista sai vielä sen 20% alennusta... mutta joo, ei se silti mikään halpahalli ole...

Pidän sekä mansi- että mustikoista... ;o)

• En liitykään
        älä liity kirjoitti:

Niin siis siihen 340 euroon sisältyi jo alennettuja tuotteita, joista sai vielä sen 20% alennusta... mutta joo, ei se silti mikään halpahalli ole...

Pidän sekä mansi- että mustikoista... ;o)

Joo joo... kyllä noi hinnat on tiedossa ja kallista on vaikka kuinka vääntäis.

Valikoima on erilainen ja toihan on tollanen homokauppa... ei suomessa taida pelkkä homokauppa pärjätä kun niitä homppeleita on kuitenkin tosi vähän vaikka televísiosta ja lehdistä saa eri kuvan kun aina ollaan jossain tyrkyllä.
        Ja tiedän, kyllä noita jotkut heterotkin ostelee...

Itse asiassahan noiden tuotevalikoima on todella suppea kun vertaa moniin muihin. Jos perseily kiinnostaa niin eiköhän tuolta kaiken löydä mutta jos hakee jotakin muuta niin sitten kannattaa kysellä muualta ja (halvemmalla).

Tämä tästä. Asia tuli sitten melkoisen vääntämisen jälkeen aika selväksi.
        Ei pahalla, tämähän oli ihan kehittävä keskustelu... melkein.

Susta tuli mieleen eräs tyyppi joka väitti itse tekevänsä peniksen venyttimen (kuminauhasta ja rautalangasta) olevan ihan yhtä hyvä kuin lääketieteellisesti testattu andropenis tai joku vastaava mikä nyt olikaan kyseessä.
        Kuullostaako tutulta?

• liittymätön
        En liitykään kirjoitti:

Joo joo... kyllä noi hinnat on tiedossa ja kallista on vaikka kuinka vääntäis.

Valikoima on erilainen ja toihan on tollanen homokauppa... ei suomessa taida pelkkä homokauppa pärjätä kun niitä homppeleita on kuitenkin tosi vähän vaikka televísiosta ja lehdistä saa eri kuvan kun aina ollaan jossain tyrkyllä.
        Ja tiedän, kyllä noita jotkut heterotkin ostelee...

Itse asiassahan noiden tuotevalikoima on todella suppea kun vertaa moniin muihin. Jos perseily kiinnostaa niin eiköhän tuolta kaiken löydä mutta jos hakee jotakin muuta niin sitten kannattaa kysellä muualta ja (halvemmalla).

Tämä tästä. Asia tuli sitten melkoisen vääntämisen jälkeen aika selväksi.
        Ei pahalla, tämähän oli ihan kehittävä keskustelu... melkein.

Susta tuli mieleen eräs tyyppi joka väitti itse tekevänsä peniksen venyttimen (kuminauhasta ja rautalangasta) olevan ihan yhtä hyvä kuin lääketieteellisesti testattu andropenis tai joku vastaava mikä nyt olikaan kyseessä.
        Kuullostaako tutulta?

Susta tulee mieleen narsisti. Kuullostaako tutulta?

• liitokset
        liittymätön kirjoitti:

Susta tulee mieleen narsisti. Kuullostaako tutulta?

Ei.
        Tiedän vain mistä puhun.

• inna2
    • Per Skoukku

Persekoukku?! XD! voiko siitä ripustaa kaverin roikkumaan? Voi helevettiläinen! Kaikellaista!! Persekoukku, jonka päässä on pallo! Kaikkia ne pösilöt keksii.

• Vetokoukulla

Luetko sen jutun kiinnostuneena kokeilemaan?

Sinulle sopii varmasti auton vetokoukku paremmin! On vähän kylmä, varo ettei tulehduksia palelluttamisesta.

• Antti Pumeeba
        Vetokoukulla kirjoitti:

Luetko sen jutun kiinnostuneena kokeilemaan?

Sinulle sopii varmasti auton vetokoukku paremmin! On vähän kylmä, varo ettei tulehduksia palelluttamisesta.

Oho! Onpas hinaajalla kummat fantasiat. Laskisit varmasti ameeban punttiin kun näkisit karvapersehomon istuvan autosi vetokoukkuun.

• (Veto)koukussa

Olisikin tapaus, jos joku istuisi autosi vetokoukussa kun kesäaamuna olit menossa töihin. Mullapa irrotettava koukku, nii kukaan ei tule siihen istumaan! :)

• voikauhiapaikka

Helevetin koukkuperseet!

• Nainensixtysix

Oliskin ollu hienoo, jos olis ollut asiallisat keskustelua. =(

• kirjaudusisään

Niimpäniin. Näin aloittajana olen aika pettynyt. Luulin että näistä yli 40 viestistä enemmän kuin kolme olisi keskittynyt asiaan...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      85
      6304
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3783
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3140
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      369
      1696
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1388
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1330
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      949
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      946
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      870
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      859
    Aihe