Junan alle

Hosu

Oon tässä ajatellut junan alle menemistä. Miksi ihmiset asettuvat sillä tavalla, että alaraajat irtoaa ja koko keho menee palasiksi? Kun itse ajatteelin, että sen voisi suorittaa laittamalla kaulan vain toisen kiskon pälle niin, että junan tullessa pää lähtee irti ja muu kroppa pysyy koskemattomana. Jos joku tietää myös kivusta/kuoleman nopeudesta jotain niin kertokaa ihmeessä?

40

6846

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yritetään ymmärtää

      Sinulla on ymmärrettävästi todella paha olla, kun suunnittelet tuoallaista. Sinua voisi auttaa nyt jos kirjoittaisit vaikka tänne, miten elämäsi koet: mikä sinua noin ahdistaa, tiedätkö syitä, oletko yksinäinen, sairas, onko ongelmia töissä tai opiskeuissa, ihmissuhteissa.
      Oletko jo kauan ajatellut noin? Oletko saanut mitään apua. Kirjoita niin yritetään vaistailla.

      • Hosu

        No juu mitä tohon pelkuruuteen ja ajattelemiseen kuskin kannalta sanomaan kun että jaa. Pelkurin kusipään lisäksi olen vielä luuserikin.

        Oon yksinäinen ja pyrin välttelemään sosiaalisia tilanteita. Kaippa sairastan jonkinlasta sosiaalisten tilanteiden pelkoa, koska kammoan arvostelluksi tulemista. On ollu myös rankkaa koulukiusausta lapsuudessa.
        Nytten on pamahtanu vielä kaksisuuntainen mielialahäköiriökin tähän vielä ja koulunkäyntikin tuppautuu menemään vituiksi.

        Oon tällä hetkellä mieliairaalassa iitsemurhayrityksen takia, mikä sekin meni yllättäen siis pieleen. Olin tajuttomana hengityskoneessa useita päiviä ( yritys lääkkeillä ja alkoholilla). Ihan tosissani olen tän junan alle jäämisen kanssa. Kunhan päästävät ulos täältä hoidosta.


      • yritetään auttaa
        Hosu kirjoitti:

        No juu mitä tohon pelkuruuteen ja ajattelemiseen kuskin kannalta sanomaan kun että jaa. Pelkurin kusipään lisäksi olen vielä luuserikin.

        Oon yksinäinen ja pyrin välttelemään sosiaalisia tilanteita. Kaippa sairastan jonkinlasta sosiaalisten tilanteiden pelkoa, koska kammoan arvostelluksi tulemista. On ollu myös rankkaa koulukiusausta lapsuudessa.
        Nytten on pamahtanu vielä kaksisuuntainen mielialahäköiriökin tähän vielä ja koulunkäyntikin tuppautuu menemään vituiksi.

        Oon tällä hetkellä mieliairaalassa iitsemurhayrityksen takia, mikä sekin meni yllättäen siis pieleen. Olin tajuttomana hengityskoneessa useita päiviä ( yritys lääkkeillä ja alkoholilla). Ihan tosissani olen tän junan alle jäämisen kanssa. Kunhan päästävät ulos täältä hoidosta.

        Älä tee hätiköityä ratkaisua. Sinun iässä tuollaiset kaksisuuntaisdiagnoositkin voivat olla iahn juosten purtuja. Kun vuosia tulee ja juttelet ongelmistasi, niin alat saada rohkeutta. Monet kiusatut ovat selvinneet myös.
        Jospa pyuydät saada itsellsi nyt apua ja terapiaa. Sen itsemuhan kyllä voi tehdä myöhemminkin jos siltä tuntuu.
        En ole niin luuseri, koet vain sisäisiä häpeää ja se hämärtää itsestäsi totuuden. Koulua voi jatkaa sitten kun ole vahvempi.
        Kirjoittele lisää.


    • Jopas jotain!

      No jopa oli "loistoajatus", huh, Karmeeta"!

      Tiedätkö yhtään miltä junankuljettajasta tuntuu, jos ajaa jonkun päälle? Satun tuntemaan pari junankuljettajaa, jolle tälläiset tyypit ovat aiheuttaneet hirveitä tuntoja.
      Moni on shokissa pitkään, ja vain yhden pelkurin takia?
      Tästä on kirjoitettu paljon.

      Keksi edes parempi tapa, niin että et vahingoita rehellisiä työntekijöitä työssään!

      Muutenkin täysin tyhmää, mene juttelemaan jonkun kanssa.

      Kai sinusta edes hitunen rohkeutta riittää?

      Yleensäkin tämä palsta on muuttunut jonkinlaiseksi "itsemurha-palstaksi", jossa pelkurit, jotka eivät uskalla hakea edes apua ja elää, ovat valloittaneet tilan.

      Eikö tämän pitäisi olla niiden todellisten surullisten, joiden omaiset ovat kuolleet - palsta?

      Sanon teille kaikille "itsemurhan yrittäjille" että ottakaa itseänne niskasta kiinni, lopettakaa itsesäälissä rypeminen!
      Jos on ongelmaa ja ette selviä yksin, niin menkää juttelemaan jonkun kanssa!
      Yrittäkää edes vähän myönteistä elämänkatsomusta!

      Ajatelkaa omaisianne ja läheisiänne, minkä surun he kokevat!

      Ei itsemurha ole mikään ratkaisu, se on vain pelkurimainen teko.

      • olikovielmuita

        Tuo "itseästä niskasta kiinni"-ottaminen on aika naiivi neuvo, sillä sen nyt ymmärtää alakouluikäinen penskakin.Myös se että "puhumalla ongelmat selviää" ei perustu mihinkään todellisuuteen, se on vain loppuunkulunut fraasi jota hoetaan kun muuta ei keksitä. Oliko muita neuvoja?


      • Anonyymi

        Hohhoijaa. Sinäki ku eläisit edes päivän sellaisten mielenterveysongelmien kanssa, jotka aiheuttaa jatkuvasti itsetuhoisia ajatuksia, ymmärtäisit tasan että se ei ole pelkuruutta. Ja MILLON TAJUATTE ETTÄ ITSETUHOISESSA TILASSA OLEVA EI PYSTY AJATTELEMAAN KETÄÄN, EI LAPSIA EI VANHEMPIA SISARUKSIA, pitääkö vielä luetella. No , ehkä sinäkin tajuat sen sitten kun se vietti sinut vie mennessään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hohhoijaa. Sinäki ku eläisit edes päivän sellaisten mielenterveysongelmien kanssa, jotka aiheuttaa jatkuvasti itsetuhoisia ajatuksia, ymmärtäisit tasan että se ei ole pelkuruutta. Ja MILLON TAJUATTE ETTÄ ITSETUHOISESSA TILASSA OLEVA EI PYSTY AJATTELEMAAN KETÄÄN, EI LAPSIA EI VANHEMPIA SISARUKSIA, pitääkö vielä luetella. No , ehkä sinäkin tajuat sen sitten kun se vietti sinut vie mennessään.

        Vitut, itsarin tekijä on kaukana pelkurista. Uskaltaa lopettaa itsensä, joka akasta ja ukosta ei siihen ole.

        Joskus vaan se itsari on ainoa keino. Mietis vaikka kiduttavaan sairauteen sairastunutta, tai vaikka Hitler bunkkerissaan neuvostojoukkojen saartamana ja ainoa pakokeino välttää vankeus kidutus ja teloitus on tappaa itsensä.


    • 9+3

      Itsemurhaa hautoville pitäisi olla om palstansa.

      • ei hyvältä tunnu

        Ei tämä kyllä sovi noille jutuille. Monet ovat juuri menttäneet rakkaansa ja surevat, myös lapset lukevat näitä palstoja.


    • Suuside

      Anna heittää vain. Ei tyylillä väliä, kunhan hyppäät, kävelet tai makaat raiteilla. Laitanko sinulle junien aikataulu linkit tänne? Mikä päivä ajattelit ja monenko aikaa? Jos millään viitsisit laittaa vielä paikkakunnan ja tarkemman paikan voisi tulla seuraamaan!

      • voi sitä tuskaa

        Itsemurha on vihoviimeinen teko. Hoidan henkilkö jonka oaminen on kuollut itsemurhan kautta: jatkuvasti vanhus suree, kaipaa, pelkää ja puhuu rakkaastaan vaikka aikaa on kulunut kymmeniä vuosia.


      • Anonyymi

        Joo kiitti, Mikkeliin tarviis


      • Anonyymi

        Laita Mikkelin juna-aikataukut


    • Paskanjauhantaa

      Ihan on nyt pakko sanoa, että jos ap olisi oikeasti halunnut itsarin tehdä ei hän olisi jäänyt henkiin. Jos otat lääkkeita ja alkoholia niin miksi jäät kiinni? Olisit mennyt vaikka metsään mistä kukaan ei ois sua voinu löytää ja vähin äänin. Huomion hakua tuo on eikä muuta.
      Muista kertoa läheisille junan aikataulu jonka alle olet jäämässä niin tulevat pelastamaan sinut jälleen!
      Voi voi kun on paha olla, niin voi olla muillakin, mutta PERKELE tälle paskalle maailmalle ja kusipäisille ihmisille en anna sitä iloa että tekisin itsarin.

      • Jjggjkkkkgggj

        No lääkkeisiin ei todellakaan aina kuole vaikka niitä söisi kuinka paljon, kokemusta on.


    • TulinJaNäinValon

      Riihimäen asemalla on hyvät näkymät, anna mennä vaan.

    • toipunut

      Varmaan ku kaikkia ei kiinnosta tapa, mutta karu itekki joskus ku sairastui masennukseen nii ajattelisin et tekisin ton junan alle jäämisen noin. Mutta en kuitenkaan halunnu loppujelopuks nii tehä vaa ennemmi tuhoutua kunnolla samalla :D masentuneet ymmärtää tämmöset ajatukset ja sulle viestiketjun aloittaja tän viestin kirjotinki . mutta nykyään oon iha toipunu itsetuhosuutta eikä kävis mielen vieressäkkää pomppia junan alle. jaksaa ajatella mitä tuskaa siitä muille tulisi, usko pois jaksat sinäki jokupv ku et lähe mihinkää täältä:) oikeen paljon voimia<3 ( mikäli elät vielä)

    • kullanainon

      ja kyllä muute lääkkeisiin kuolee jos tarpeeksi vettää. oha noita kasoittain semmosii kuolleita

    • Meowmie

      Aika tietämätöntäväittää et lääkkeisiin ei kuole mä itse oon heränny teholta koomasta ja ainoa syy et henki ei lähteny oli se et joku koiranulkoiluttaja löysi ja ei muut ku mediheli paikalle

    • Haudalla

      Menet raiteitten väliin, pystyssä , pistä kätes ristiin. Veturinkuljettaja kyllä huomaa sinut , ehkä sekunnin riippuu nopeudesta. Ja SINÄ menet atomeiksi. Suosittelen!!!

      • muistakaatämä

        Ruumis menee atomeiksi, mutta sielu menee helvettiin.


      • Haudalla

        Suolen pätkät ja veri veturin tuulilasissa. SINUN ei tarvitse enään välittää mistään mitään. Juna pysähtyy siihen ja alkaa tutkinta. Veturinkuljettajalle ensimmäisenä pistetään pilli suuhun vaikka kuinka on vetänyt monopoli raidetta. Pysykää vittu kaukana raiteista!!!


    • kissa8809

      Oletko uskovainen, että tommoista kirjoitat?

    • Elina32-

      Miten menee ketjun aloittajalla?

    • Haudalla

      Joko menit!!!

    • Kiksuli

      Ketjun aloittaja Hosu on menehtynyt v. 2016 Tampereella. :(

      • Onnetonerkki

        No sittenpä pääsi päämääräänsä.


      • Anonyymi

        Mistä tiedät että on aloittaja?


    • Huhhuhtssuksukkiitosei

      En tiiä mikä mua vuosia tuossa yritti saada hautaan. Kova vimma tuntu kumplivan et mun on pakko tehdä se itse.

      Itsemurha on vain oman tilanteen karkaamista, muiden ihmisten vastuulle pistämistä omasta kurjuudesta. Joka on yleensä: kurjuutta omassa päässä.

      Ihmiset on hassuja, hyvin yllättäen he yrittävät auttaa, varsinkin jos yhtään haluaa ottaa vastaan, eikä sille ihme saatanalle nöyrry.

      Meni tunteisiin, 3 vuotta haaveilin junaraiteille menosta. En mennyt ja onneksi en mennyt.

      Itsemurha ajatukset on pakkoajatuksia. Se on kuin riippuvuus. Käsittämätön...

    • Anonyymi

      Onko Hosu menehtynyt vuosia sitten, surullista

    • Anonyymi

      Nopeinta on hypätä sillalta rautatien sähkölankoihin. Tai kiivetä sähköpylvääseen ja hypätä kiinni ajolankaan.

    • Anonyymi

      nose pää vaan kiskolle kaulan kohilta ja päänuppi irtoaapi, ei jää kitumaan tosin pää elää vielä 12 sek eli ehdit katsella kun vierit kuin pallo radanpenkalle

    • Anonyymi

      Minä suren ja kaipaan äitiäni joka menehtyi neljä vuotta sitten. OLen yksinäinen ja suru murtaa minua palanen kerrallaan.Tiedän kolme tapausta jotka ovat kuolleet junan alla lähellä Jyväskylää. Lähtijälle se on nopea tapa mutta junankuljettajalle kova paikka. Olen itse miettinyt itsemurhaa mutta selvinnyt ainakin toistaiseksi. Ammattiapua saan joka toinen viikko ja lääkkeitä mutta toivoni olen laittanut tulevaan sähköhoitoon aivoihin. Minulle on kerrottu että kaikki saavat siitä apua vakavaan masennukseen. Aloitukseen on vain aikaa paljon, 1-2 kuukautta ja ahdistus on joka päiväistä.Käyn haudalla usein ja saatan olla paikalla lähes tunnin.

    • Anonyymi

      Paina korva kiiskoille ja kuuntele milloin juna olisi tulossa ja lähde juoksemaan sitä junaa vastaan sitten tulee nokkakolari sen junan kanssa.

      Kiskoilla ei saisi kyllä istua edes piknikilläkään joskus oli kuuma kesäpäivä pysähdyin istumaan kiskojen päälle juomaan yhden kaljapurkin, lepotauko.

      Mutta junat menevät aika nopeasti, sellainen voi tulla huomaamattakin lujaa sitten.

    • Anonyymi

      Minä aion mennä junan alle. Muutama päivä sitten jo seisoin radalla jossa kauempana oli pysähdyksissä oleva juna. Turvallinen olo tulee suunnitelmasta. Sillä voin lopettaa tämän maanpäällisen helvettini. Mitään syytä jatkaa ei ole. Juna ei voi väistää se ei voi mennä pieleen. Minulta on viety kaikki. En pysty enää jatkamaan Tein kaikkeni mutta mikään ei riitä.

      • Anonyymi

        Sinulla on nyt hirveän toivoton olo. Oletko varma ettei asiat voisi olla paremmin tuonnempana?
        Elä kiirehdi suunnitelmasi kanssa vaan yritä saada muita ajatuksia mieleesi itsarin tilalle.
        Pystytkö kertomaan tilanteestasi enemmän/tarkemmin? Mikä on huonosti?
        Jos joku voisi auttaa sinua?
        Parempaa huomista.


      • Anonyymi

        Millä tavalla kaikki meni pieleen? Onko tosiaan asiat niin huonosti, että mitään ei ole enää tehtävissä? Toisaalta se voi helpottaa olotilaa kun tietää, että tarvittaessa voi heittää lusikan nurkkaan.

        Älä nyt kuitenkaan mene junan alle kovin nopealla aikataululla. Voisit vielä puoli vuotta sinnitellä ja katsoa, onko mitään parempaa ajanjaksoa mahdollisesti tulossa.


    • Anonyymi

      Miten tällä palstalla on sikin sokin joitain itsemurhatoiveviestejä ja surutyötä koskevia viestejä?

      Eikö palstan otsikko jo kerro että palsta on tarkoitettu jälkimmäiseen aihepiiriin.

      Itsemurhasuunnitelmat yms. sopii ehkä masennus- ja ahdistuspalstoille?

      • Anonyymi

        Mutta mä en löydä sitä ahdistus masennus palstaa


    • Anonyymi

      Niin mut kuoleeko, jos otan pullon irti migistä ja lasken tähän huoneeseen hiilidioksidia. Ja vien pullon takas ja meen mormisti nukkuun. Niin sitten kun poliisi tutkii, niin kirjottaa paperiin että se vaan kuoli ja asia on selvä. Tuskin niillä on aikaa koko kaupungin migien hiilidioksidi pullojen painemittareita lukee.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1957
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1506
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      27
      1423
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe