STOP panetteluille

Mitä niin?

Nyt on aika etsiä sitä hyvää, mitä helluntailaisuuteen liittyy.

12

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omakokemus

Mitä hyvää siihen liittyy? Kun itse erosin ja vaimoni myös noin 13 vuotta sitten hellareista, niin meistä on tänä aikana tullut heille se että olemme p.as.kaa heille.

• ___:(

Uskonto ja mielisairaus ovat lähellä toisiaan

• Tosi vajavaisia

Raamattu on perusteena, mutta ihmiset ovat vajavaisia.

• Jeesus Herra

Ymmärrystä vailla olevia on paljon, mutta Jeesus rakastaa myös eronneita. Usko vaan niin.

• Raukat-

Niin ja sitten niitä toisten menneisyyden penkojia. Ikään kuin synnittömän löytäisivät. Onnettomat

• Rakkaus-,

Hellarienkin Raamattu sanoo näin.

Matteuksen evankeliumi:
      24:12 Ja sentähden, että laittomuus pääsee valtaan, kylmenee useimpien rakkaus.

Johanneksen evankeliumi:
      13:35 Siitä kaikki tuntevat teidät minun opetuslapsikseni, jos teillä on keskinäinen rakkaus."
      17:26 Ja minä olen tehnyt sinun nimesi heille tunnetuksi ja teen vastakin, että se rakkaus, jolla sinä olet minua rakastanut, olisi heissä ja minä olisin heissä."

Roomalaiskirje:
      5:5 mutta toivo ei saata häpeään; sillä Jumalan rakkaus on vuodatettu meidän sydämiimme Pyhän Hengen kautta, joka on meille annettu.
      12:9 Olkoon rakkaus vilpitön, kammokaa pahaa, riippukaa hyvässä kiinni.
      13:10 Rakkaus ei tee lähimmäiselle mitään pahaa. Sentähden on rakkaus lain täyttämys

• Helluntaiherätys on tehnyt pitkään hyvää työtä vankiloissa ja annan tälle työlle suuren arvon. Myös lähetystyössä helluntailaiset ovat kunnostautuneet melko hyvin. Tämän osalta toivoisin kuitenkin, että lähetystyö suunnattaisiin kokonaan sellaisiin maihin, jotka eivät ole kristittyjä.

• voimme vain rukoilla

Mazdels, ne maat, joissa ei kristittyjä ole, ovat ns. suljettuja maita, joiden työstä ei voida juuri kertoilla. Pidetään kunniassa tämä käytäntö ja annetaan lähetysjärjestöjen työskennellä turvallisesti. Suomen helluntailaisilla on työtä monessa ns. ei-kristityssä maassa.

• Luulen,,

Mielestäni he kulkevat Jumalan johdattamina. Mitä Jumala haluaa, on toinen juttu.

• Nykyisin

Täällä on mennyt tilanne aika pahaksi.

• HELLUNTAI

STOP PANETTELUILLE. ON SYNTIÄ.

• Lopeta paha

SEIS.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      282
      3369
    2. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      6
      2385
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      253
      2164
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      68
      2049
    5. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      72
      1708
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      342
      1342
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      25
      1117
    8. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      65
      1069
    9. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      23
      1036
    10. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      993
    Aihe