Minulla on worldometers ohjelma ladattuna koneelleni ja katson siitä aika-ajoin maailman menoa.
Syntyvyys kasvaa kasvamistaan ja tuntuu ettei maailma kestä tuota tahtia.
Mitä siis tehdä noille jotka kärsivät? Ovat aliravittuja ja asunnottomia ja.....
Onko apu miten vaikuttava tilanteeseen?
Autan jotain lasta joka jää henkiin ja saa lapsia jotka eivät jää henkiin ellen auta heitäkin, kun autan, hekin saavat lapsia....
Eli omantunnonkysymys on että poikiiko apuni vain lisää kärsimystä?
Ainut jossa näen valoa olisi syntyvyyden säännöstely jotenkin. Pitäisi saada nämä köyhyydessä ja puutteessa elävät huolehtimaan ehkäisystä jottei lapsia siunaantuisi niin paljon sellaiseen ympäristöön jossa heidän mahdollisuutensa ovat niin vähäiset. Vähenisi kärsivien määrä ja tasapainottuisi syntyvyys lähemmäksi sitä jonka maapallo voi kestää. Miten te näette mahdolliseksi pitää jonkinlainen balanssi? Mietin sitäkin että jos auttaisin jotain niin olisiko julmaa sanoa että sitten et saa synnyttää kuin korkeintaan kaksi lasta, mikä oikeus minulla olisi rajoittaa toisen vapautta lapsimääriinsä? Kärsimyksenkin katsominen on niin vaikeaa, kuitenkin tulee sellainen häpeän tunne että miksi ei tehdä mitään.
Mikä ihme voisi pelastaa tilanteen ja miten se pitäisi mielestänne aloittaa?
Valtavia ovat erot ihmisen mahdollisuuksissa elämäänsä, aivan liian valtavat.
vaikea paikka
4
99
Vastaukset
- mette.sodermann.
Niinpä, pitäisikö niiden ihan itse tajuta tehdä jotain, eikä vain ruikuttaa apua valkoisilta?
- hohojaa
http://fi.wikipedia.org/wiki/Palmuöljydiesel
kansa antaa almuja pelastusjärjestöille
firmat käy kuppaamassa maat ja elinmahdollisuudet - sryrjy
kehitysmaiden väestö lisääntyy 200 000 ihmisellä päivässä
- Rassistisika
Vain vähä-älyiset molopäät jakavat kehitysapua ja ottavat pummilapsia Afrikasta.
Mitä enemmät molopäät tunkevat rahaa ko. tahoille, sitä enemmän apinoita tellukselle syntyy.
Vähitellen nämä yksinkertaiset ja lukutaidottomat neegerit valuvat Eurooppaan pummamaan, raiskaamaan ja ryöstämään. Vähintäänkin eläteiksi.
Sitäkö molopäät todella haluatte???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984