Onko Österbyntiellä sijaitseva selvittämättömän kolmoismurhan tapahtumapaikkana toiminut talo tällä hetkellä autiona vai asuinkäytössä? Numeroa en viitsi laittaa nettiin, ettei tule sanomista. Paikalliset kyllä tietävät talon numeron.
Kirkkonummen murhatalo
14
4684
Vastaukset
- ei vanhene koskaan
Ylen Elävästä arkistosta löytyy poliisi-tv:n juttu asiasta vuodelta 2000(?).
- Kuulin Esson baaris
Siinä asutaan ja on asuttu aina. Miksi talon pitäis olla autio vain siksi että joku älykääpiö murhaa perhen?
- joo'
EI oo vissii ihan älykääpiö kun ei ole jäänyt kinni.
joo' kirjoitti:
EI oo vissii ihan älykääpiö kun ei ole jäänyt kinni.
Varsinkin kun poliisit piti ratsiaa aika lähellä ky. taloa.
Vai oliko poliisi paikalla, ettei murhaajan menolle ja tulolle ei olisi silminnäkijää?
- -AP-
^ en itse ainakaan uskaltaisi asua talossa, jonka entisten asukkaiden murhaajaa ei ole saatu kiinni.
- Anonyymi
Vanhaan kommenttiin vastaan mut tuskin se murhaaja sitä taloa (tai kaikkia siinä asuvia/käyviä) vihaa vaan on vihannut sitä perhettä jonka surmasi. Talo on ihan kivan oloinen ja tuntuisi järjettömältä jättää se autioksi sen historian takia
- knummi
siihen tontille on ainaki rakennettu toinen talo et en tiiä asutaaks siin murhatalos..
- Anonyymi
Tarkenna?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkenna?
Tätä samaa harmaa vammanen sontaa on muillakin palstoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkenna?
Ei kait se ole talon vika, jos siellä on joku murhattu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kait se ole talon vika, jos siellä on joku murhattu?
On se. Talo tulisi haastaa oikeuteen.
- Anonyymi
Naapuritalo tullut myyntiin näköjään
- Anonyymi
Onko murrhatalo jo myynnissä?
- Anonyymi
En ihmettelis vaikka murhaaja itse asuisi siinä nykyään.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517383Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?435221HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3032856- 1592239
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki362155- 241774
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1401688Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4091616mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111527Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t41467