Saisiko tyhmä nyt rautalangasta väännettyä tietoa, että mikä nyt on tällä hetkellä se raja millä saa ostaa usasta ilman tulleja tai alvia tai muita ylimääräsiä??
Tuote, jonka haluaisin ostaa(barbi), maksaa ebayssa 28€ siihen postit varmaan 12-13€ niin mitä joudun maksamaan lisää vai joudunko mitään? Onko raja vielä -45€?? Olen googlannu ja vaikka mitä, löytyy vanhaakin tietoa niin siksi en oikein luota. Laskuri löytyi myös ja sanoo 42€ summalle tulevan alvia jonku reilu 9€ ja tullia reilun 1€ verran. Olen kuullut, että jotkut hehkuttaa kuinka halpaa on ostaa mutta kyllä nuo alvit nostaa jo hintaa kivasti... Jos sais nyt ihan kunnon tietoa niin olisin super kiitollinen! :)
Usasta tilaaminen+tullit ym.
Joopa1
3
107
Vastaukset
- lklöölk
Ei sitten tullut mieleen katsoa tietoa Tullin sivuilta
http://www.tulli.fi/fi/suomen_tulli/julkaisut_ja_esitteet/asiakasohjeet/ostaminen_ulkomailta/tiedostot/019_yksityish.pdf- Joopa1
En jaksa lukea tuota sivustoa. Voitko kertoa minulle paljonko tulleja ja veroja menee.
Tulliraja on nykyisin 150 euroa, joten tullia ei tarvitsi tuollaisesta maksaa, mutta jos paketti "jää tulliin", silloin maksettavaksi tulee ALV, joka tapauksessasi olisi 24% tuotteen (tavara toimituskulut) hinnasta. ALV-raja on nykyisin 22 eurossa (muuttui vuoden 2013 alussa).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818