Pastorin ajatuksia

wind --

.......pahimpaan kaamokseen....

Nuori pastori Jarrid Wilson on kansan mies ja suosittu nuorten joukossa. Kristityn ajatukset levittäytyvät koskemaan jokaista ihmistä maailmankatsomuksesta riippumatta.......


I can’t ever recall a person who came to faith because of hate. Learn to love like Jesus, serve like Jesus, and forgive like Jesus. Remove the word hate from your vocabulary, and start reflecting an image of Jesus that portrays him differently than a man standing on a soap-box wielding a megaphone. Let’s start a movement of people who are willing take hate out of the equation, and love people regardless of their sins.


***********************

It is Ok not to be OK

Sometimes it’s hard to express your feelings to the people around you. Not because you’re afraid of what they’ll say, but because our culture doesn’t seem to be very keen on being honest about their pains. The reality is that way too many people are putting on a facade of perfection in order to keep people from knowing how they are truly hurting. It’s as if everyone feels like showing pain is a sign of weakness. I’m here to tell you that it’s ok to not be ok sometimes. Remember, even Jesus himself wept.

1. It’s ok to cry.

- There is nothing wrong with crying. Who ever said crying is for babies was a liar, and definitely not ever watched The Notebook. The reality is that even Jesus himself wept, and that crying can sometimes be the relief you need to move on and re-group.

2. It’s ok to get frustrated. - No one has the answers to everything, and even the smartest of people in the world find themselves frustrated sometimes. It’s ok to not know the answer, solution, or reason for things that have taken place. The light at the end of the tunnel is knowing that God has everything under control, even when we ourselves do not. Don’t let anyone tell you it’s wrong to get frustrated. Sometimes frustration is the breeding ground of change.

3. It’s ok to get stressed.

- Let’s face it, stress is unavoidable. I’m not saying it’s going to consume your entire life, but stress is one of those things that all of us will eventually encounter in one way or another. When you come into areas of your life that are considered stressful, realize that it’s only going to last as long as you allow it to. Stress is unavoidable, but allowing it to control your life is not. It’s ok to be stressed sometimes, just don’t let stress become who you are.

4. It’s ok to not understand.

- Not everything is going to have an answer, but that’s where the beauty of faith comes in. There are circumstances and events in your life that you aren’t going to understand, but you have to realize that it’s ok to not know all the answers. There is humility in saying “I don’t know.” And frankly, sometimes admitting that you don’t know is the first step in finding peace and comfort in your situation. Don’t let anyone tell you that it’s wrong to admit you don’t understand.

It’s ok to not be ok.

- Jarrid Wilson
http://jarridwilson.com/

Kuva Facebookin kautta.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=619872371407266&set=a.549519975109173.1073741826.204154336312407&type=1&theater

4

187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apina.

      blaa blaa, suosittu missä? Amerikan jeesuslandiassa?

    • wind --

      Kristinuskokin voidaan liberaaleimmillaan esittää ihan sympaattisessa valossa missä kaikki haluaa toisilleen vain hyvää jne. Jos uskontouhut pysyisikin tavallisten tallaajien touhuna niin ei olisi valittamista. Käytäntö on kuitenkin ollut toinen.
      Kristinuskollakin kun on epämiellyttävä taipumus organisoitua pyramidin muotoon jossa valta keskittyy huipulle ja lopuksi se ottaa kuristusoteen rahvaasta.

      Uskonnon voittokulku edellyttää maallista harvainvaltaa jota se aina alkaa tukemaan, sekä matalaa koulutustasoa, mutta sivistys, vapaa tiedonkulku ja demokratia ovat sille huonoin kasvualusta. Uskonto muokkautuu vallanpitäjien mieleiseksi ja se alkaa aina ajamaan heidän arvojaan, josta kotoinen luterilaisuus on surullinen esimerkki.

      Historian näkökulmasta uskonnot ovatkin olleet ihmiskunnalle venäläistä rulettia.

      ps konservatiivinen kristinusko on ahdasmielinen, määräilevä ja kaikkeen nautintoon kielteisesti suhtautuva ja siksi erityisen vastenmielinen

    • Vaikuttaa siltä, että kristinusko ei ole edes uskonto.

      Se on vain nimitys.

      Kuka tahansa voi kutsua itseään kristityksi, jos niin haluaa. Sillä ei näytä olevan mitään väliä saarnaako rakkautta vai rangaistusta. Anteeksiantoa vai kostoa.

      Eikö ole selvääkin selvempää, ettei ilmiön takana ole mitään yhtä jumalaa; ainoastaan tuhansia ja taas tuhansia ihmisiä erilaisine uskomuksineen.

      • >>>Vaikuttaa siltä, että kristinusko ei ole edes uskonto...
        Kuka tahansa voi kutsua itseään kristityksi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe