Tarvitsisin kiireesti bentsoja,kamala ahdistava olo aamusta iltaan enkä yöllä saa nukuttua kun ajattelen kaikenlaista ja sitten saan kauheita paniikkikohtauksia..tuntuu etten saa henkeä,on se kumma kun lääkärit ei voi auttaa..eikö ne ole juuri sen takia että auttaisivat. Pystyisikö joku täällä auttamaan,vaikka postitse..maksan hyvin.kiitos.
bentsoja
5
315
Vastaukset
- yritä jaksaa
Kannattaako mennä ihan lääkärille puhumaan saat varmasti sieltä apua tiedän miten inhottavaa on kun ahistaa masentaa.yritä ajatella ilosia asioita ja ei sulla oikeesti ole hätää Se on vaan tunne sun sisällä joka menee ohi..
- mene lenkille
Vieläkö valvottaa?
- huumeeläääke
Bentsot maksaa enemmän ja vaikeampi saada lääkäriltä kuin kadulta nykyään...
perustelen lääkärin "nuoleskelua" ja sitä kusettamista mitä pitää tehdä jotta bentsot saa sekä maksua jota yksityiset perivät. TKsta turha yrittää mtn..
Tiedän koska molemmista paikoista joudun bentsoni hommaamaan... :((- aloittaja1
Pystyisitkö sä auttamaan mua, korvaan hyvin.. tiedän kyllä ettei ole kovin järkevää netin kautta pyydellä,mutta ajattelin kokeilla kun olen kerran aikaisemmikin näinkin saanut niitä (postin välityksellä hoidettiin asiat)
- Pppppppppp
aloittaja1 kirjoitti:
Pystyisitkö sä auttamaan mua, korvaan hyvin.. tiedän kyllä ettei ole kovin järkevää netin kautta pyydellä,mutta ajattelin kokeilla kun olen kerran aikaisemmikin näinkin saanut niitä (postin välityksellä hoidettiin asiat)
Ei lääkäri voi noin ahdistuneelle mitään määrätä. Pitää olla vahva ihminen ettei jää koukkuun.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861540
- 711190
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1711067Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46851- 47848
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38838Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!52782- 46782
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35769Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9763