NYC:n täydelliset naiset

lillimilli

Mahtavaa hömppää. Rikkaat aikuiset naiset käyttäytyvät kuin teini-ikäiset kakarat. Koko ajan nahistellaan, juorutaan ja puukotetaan selkään. Onkohan tämäkin sarja käsikirjoitettu ja tilanteet täysin lavastettuja? Tuntuu niin käsittämättömältä että keski-ikäiset naiset käyttäytyisivät noin lapsellisesti oikeasti. No onpahan hauskaa ja viihdyttävää katsottavaa.

29

1540

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiptipu

      Katon kans, hulluja muijia kaikki, etenki se Ramona. Ja sit se LuAnn joka on olevinaan niin hienoa leidiä että oksat pois. Oikeesti ihan moukkia kaikki, ei mitään käytöstapoja kellään. Tuntuu välillä siltä että tilanteet on ennakkoon sovittu.

    • Katson silti

      Ramona on, miten sen kauniisti sanoisi, aika erikoinen.

      Oikeasti, hauska katsoa miten osa naisista ei ole kypsynyt koulukiusausajoista ollenkaan. Sarjasta näkee, että eivät oikeasti ole ystäviä, vaan laitettu yhteen rahan takia. Ja täysin käsikirjoitettu ja sopivasti leikattu sarja.

    • Ei tohtoreita ole

      Piti ihan katsoa, kun Amerikan Tohtorilla oli haastateltavana yksi naisista,
      jonka mies oli (ehkä) ohjelman seurauksena tappanut itsensä (Tai tapettu).
      Kuinka täydellinen nainen tekee rahaa kuolemalla, kirjoittamalla kirjan.

      Olen joskus jopa guukkeloint onko noita naisia laisinkaan olemassa ?
      ja mitä ovat teneet työkseen tai ovatko mitään merikttävää saaneet aikaiseksi ??

      • Yummie -Heather

        Yummie by Heather Thomson, jotain hommia ainakin .


    • seonelämääse....

      Kuvitteletko että tämä on joku poikkeus naisen elämässä, Only in NY. Joka puolella maailmaa naiset käyttäytyvät juuri noin, oli sitten rikas tai köyhä. Myös siis suomessa. Tyhmyys tiivistyy laumassa ja nokittavaa riittää. Miehet ovat myös samanlaisia juorukelloja ja pahansuopaisia toisiaan kohtaan. Kyseessä on reviiritaistelu, olemmehan eläinmaailman Kuninkaita. Jos Jumala olisi meidät luonut, olisi maailma parempi paikka elää, myös naisille ja ennekaikkea lapsille. Valitettavasti (?) olemme komeetan tuoma elämä maapallolle.

      Toki ohjelman "ämmät" on hirveen näkösiä kotkia. Juutalaisen nenän aina tunnistaa.

    • spoileri !!!

      SPOILERI !!!!!!!

      Muistatteko, kun NYC:n naiset olivat Marokossa, jossa kävivät ennustajalla. Ramonalle ennustettiin, että tämän aviomiehellä on toinen nainen. Kuinka kävikään...
      Ramona ja Mario ovat nyt eroamassa. Mariolla on kuin onkin suhde nuoren naisen kanssa.

      • lolalola2

        Jep, mä muistan sen ennustuksen. Luin kans jostain että Mariolla olis sutinaa jonkun nuoren pimun kanssa. Ja tais olla että se muija on jo raskaanakin. Ramonahan on koko ajan kehuskellut mahtavalla avioliitollaan ja kuinka onnellisia he ovat. Toisin kävi. Joskus oon ihmetelly, että miten se Mario on kestänyt niin kauan yhteiselämää Ramonan kans. Melkosen vaikea ja kreisi muija se Ramona!


      • isä voisi olla
        lolalola2 kirjoitti:

        Jep, mä muistan sen ennustuksen. Luin kans jostain että Mariolla olis sutinaa jonkun nuoren pimun kanssa. Ja tais olla että se muija on jo raskaanakin. Ramonahan on koko ajan kehuskellut mahtavalla avioliitollaan ja kuinka onnellisia he ovat. Toisin kävi. Joskus oon ihmetelly, että miten se Mario on kestänyt niin kauan yhteiselämää Ramonan kans. Melkosen vaikea ja kreisi muija se Ramona!

        Tämä "nuori" nainen on 32-vuotias ja Mario on 60-vuotias. Aborttiin oli neito kuulemma päätynyt.


    • Eivoiodottaa

      Olen koukuttanut itseni katsomaan, miten typeriin tilanteisiin (muka) fiksut naiset itsensä altistavat,

      Ehdoton suosikkini on Ramona. Hän on tyypillinen ahdh-tapaus, joka ei kykene oikeisiin ihmissuhteisiin. Odotan aina,kenen kanssa hän missäkin jaksossa räjähtää. Ei tuollaisen henkilön kanssa voi oikeasti tehdä yhteistyötä.

      Sonjalla oli edellisten kausien jaksoissa päihde- ym. ongelmia, joita hänen sisarensa Kyle yritti hoitaa. Kyle on nyt poissa kuvioiista, mutta Sonja on edelleen yhtä kahjo. Hänen touhuissaan ei ole päätä ei häntää. Grilliuuneja?

      Uusista naisista se malli- mikä Avajotain -on edelleen kiinni menetetystä jalastaan, joka on hänen tärkein työkalunsa joka väittelyssä. Hän ei voi edes lentää eikä tehdä mitään muutakaan, ellei hänen aviomiehensä ole paikalla.

      "Prinsessa" Radziwill taasen tyrkyttää itseään muka Kennedyn sukuun kuuluvana älykkönä. Tosiasiat ovat ihan muuta. Puolalainen R-suku ei ole koskaan ollut kuningasperhe, saati että heillä olisi ollut maata hallittavana, ja Carole kuuluu nimeltään sukuun vain edesmenneen miehensä kautta. Miehen äiti oli Jackie Kennedyn sisko, mutta so what?

      LuAnn on edes ollut naimissa oikean kreivin kanssa, joten hän voi oikeasti kutsua itseään "countessaksi"avioeron jälkeenkin.

      Heather vai mikä se uusin tulokas onkaan nimeltään, niin hän näyttää edes olevan oikea bisnesnainen, jolla on yritys ja kaikki.

      Nyt pitää taas seuraavaksi päästä katsomaan, mitä Ramona keksii hänen selkänsä takana puhuttavaksi. Minä olen totaalisesti koukussa...

      • beverlyhills

        Taidat sekoittaa Sonja Morganin Kim Richardsiin, joka on Beverly Hillsin täydellisissä naisissa. Kimin sisko on Kyle Richards.


      • Korjauksesta kiitos
        beverlyhills kirjoitti:

        Taidat sekoittaa Sonja Morganin Kim Richardsiin, joka on Beverly Hillsin täydellisissä naisissa. Kimin sisko on Kyle Richards.

        Olet oikeassa, Kimhän on se on/off -pillerikkö-juopottelija Beverly Hillsin naisissa. Olenkin ihmetellyt, miten Sonja voi vetää viiniä naamaansa ilman huolen häivää...

        Kiva olisi nähdä niitäkin naisia uudelleen.


    • nycccc

      Oon kanssa ihan koukussa tähän täysin älyttömään sarjaan :D Oon myös tullut heti ekasta jaksosta asti siihen tulokseen et tää on kyllä ihan käsikirjoitettua soopaa mut mitä sitten! :D
      Hyvä että täältä löytyi keskustelu tästä kun kukaan kavereistani ei (tietääkseni) tätä seuraa enkä ole itsekään kyllä kehdannut puheeksi ottaa. :D Mutta, mutta..

      Ramona siis on ihan sekopäinen muija kaikin puolin.. Aloittaa aina riidan varsinkin Heatherin kanssa ja heti kun Heather koittaa sanoa jotakin takaisin niin Ramona livistää dramaattisesti karkuun.. Suurin osa asioista muutenkin mitä Ramona Heatherista puhuu on täyttä soopaa.. Ramona on sellainen henkilö kenen kanssa en itse tulísi viittä minuuttia toimeen :D

      LuAnn taas on aika "turha" hahmo tässä sarjassa mun mielestä.. Laulajahan sen nykyään pitäisi olla mut mulle se ainakin on ihan nevöhööd.. :D Ratsastaa vaan sillä "countessilla" joka paikassa.

      Heather taas on kyllä mun suosikki. Kaikista mukavin ja aidoin ihminen tästä porukasta. Vissiinkin on ihan menestyväkin tää hänen firmansa ja mukavaa ku on sellanen nainen joka tulee itsenäisesti toimeen sen lisäksi että on mies ja lapsiakin. Kaikkein symppiksin porukasta.

      Aviva taas.. argh. Ensin pidin häntäkin mukavana ja symppiksenä mut on kyllä porukan ehdottomasti kaksnaamaisin tyyppi.Sitten se että hänen pitää joka soppaan päästä mukaan niinkun riitelemään mm, se kun ramonaa ei kutsuttu lontooseen ja se viininmaisteluhässäkkä mistä Ramona ei ees tajunnut suuttua ennenku Aviva vähän kuin yllytti ramonan suuttumaan.
      Ja sit nää sen fobiat ym,, no ok ymmärrän kyllä et jollakin ne voi olla tosi pahoja mut tää et voi matkustaa vaan mehensä kanssa nii on vähän omituista. Puhumattakaan kun nytkin on suunnítelmissa se saint Bartsin matka nii kauhee poru siitä et ei pärjää ilman reediä ja saako reed tulla mukaan. Tosi erikoista ja inhottavan kuuloista.

      Carole nyt on sellanen vähän mitään sanomaton mut sinänsä hyvä tyyppi ettei ole kauhean kaksnaamaímen eikä väkisin änkeä riitoihin mukaan.
      Carolella tulee kans hyviä kommentteja aina sillon tällön :D

      Sonja taasen.. Noh, ei oikeen muuta sanottavaa vielä tässä vaiheessa muutakun että mtä ihmettä se tekee niillä harjoittelijoilla :D Mikäli näitä pätkiä tulevasta oon oikein tulkinnut niin kyllähän se Sonjakin vielä paremmin esille tulee. :D

      Sarjaa tosiaan olen seurannut vain tämän kauden mutta tunnollsesti joka jakson. ;)

      Vähän sellanen "viha-rakkaus suhde" mulla on tähän ohjelmaan niin kirjoitin nyt äkkipikaisesti mielipiteeni tähän että toivottavasti tästä saa jotain selkoa! :) Jeejee, ensi viikon jaksoja innolla odottaen! ;D

    • Unelma on mennyttä

      Nämä tyrkky naiset ja muka rikkaat ihmiset , ovatkohan nähneet dokumenttia ,
      Köyhyys - miksi , unelmia ( tv 1, klo 12.35 ) ?

      Amerikkalainen unelma kaatuu pian omaan mahdottomuuteensa, jos keskiluokkaisia ei ole yhteiskunnassa riittävästi, syntyy kapina .
      Amerikassa köyhyys on jo niin suurta, että vain 1% on rikkaita.

      Amerikkalaisuudesta ei ole. Mitään ihailtavaa, surkea järjestys, joka palvelee vain muutamia rikkaita.
      Puppua on että kaikki olisi mahdollista Amerikassa.

    • 23prlgk

      Vastaava sarja Orange County täydelliset,varsinkin Tamran vaiheet ja Beverly Hills ovat parempia ja kiinnostavia katsoa. Vastenmielisiä ovat New York ja Miami.

    • leakesnene
    • rahaasevainon

      Onko naisilla unelma rikastua, miehen kustannuksella...

      Sen jälkeen perustetaan oma yritys, ex-miehen rahoilla...

    • aviva1
    • asdfv

      Onpa ämmälauma. Kyllä koukuttaa, mutta miksi? En usko, että sarja olisi käsikirjoitettu ainakaan repliikkien osalta, sillä eukot on kyllä niin tosissaan avautumisissaan. Tietenkin tapahtumia ja kohtaamisia on järjestelty tuottajien toimesta, mutta hyvä niin. Rähinää ja sähinää kyllä riittää. Avelonia on alun jälkeen muuttunut. Olisikohan niin, että hänet on usutettu aiheuttamaan skismoja. Hyvin hän roolinsa? joka tapauksessa hoitaa. Isänsä on kyllä omituinen pakkaus.
      Sarjaan ei kovin montaa normaalia hahmoa mahdu - ja kukapa viitsisi seuratakkaan normaalia puuhastelua. Heather on ok, enkä LuAnniakaan kovin arvostelisi. Hauska sarja kaiken kaikkiaan, mutta en kyllä seurassa ensimmäisenä tuo julki seuraavani ko. sarjaa. m64.

    • hirviölehmä

      SE RAMONA on joku narkki tai ADHD. ihan kamala lutkandeeros.

      en sietäisi hetkeäkään sen seuraa.

      • Peukutan

        Samaa mieltä , todella ärsyttävä rouva. Melkein toivoisi saavan nelinneen , tarvitsisi jonkin kolauksen .


    • teme2

      nyt on menossa nuo jälleentapaamiset kauden loputtua. voi voi, olen niin koukussa! jatkuuhan tämä sit uusilla jaksoilla? mun läppäri vetelee viimeisiään, yritin katsoa bravo.tv mut ei onnistu.

    • koska 6. kausi?

      Sarjan viides tuotantokausi alkaa uusintana pe 25.4.2014 klo 22.30 AVA:lla.

    • nyc visitor

      Ramona on eronnut elokuussa 2014.

      • Tirlittaa

        Vaikka tuo sarja ei tosiaan aivotyötä tarjoa, niin silti siihen koukuttuu helposti...ainakin minä. Katselen samalla yleensä Amerikan elämää...taloja, katuja, ravintoloita, yleensä meininkiä...ja tietenkin näiden naisten toilailuja.

        Kyllä aikaansa voi huonomminkin käyttää...Yllätys on, että Ramona on eronnut.. Vasta eilen tuli kertaustapaaminen ja Ramona kielsi erohuhut.

        Mielenkiintoista on seurata Sonjan ja Harryn (?) seikkailua...päättyykö sormus uudestaan sormeen vai tuleeko LuAnnista seuraava morsku.


    • comeback

      Vanha tuttu sarjan alkuajoilta palaa takaisin ensi kaudella. Kyseessä on Bethenny Frankel, joka muistetaan Skinnygirl-coctaileistaan.

    • tamra1

      Maanantaina alkoi o.c:n täydelliset naiset uusi kausi Avalla. Katsomosta voitte katella jos jäi väliin. Se tulee siis ma-ke klo 22 Avalta.

    • BLOOD IS LIFE

      Siellä ei nostettu kissaa pöydälle vaan jalkaproteesi!

    • Heatherluann

      Avalla alkoi eilen torstaina NYC:n täydellisten naisten 7. kausi. Uusinta sunnuntaina klo 16.

      • crazyramona

        On tullut taas katsottua jokainen jakso. Aina yhtä hauskaa ja viihdyttävää katsottavaa. Kyllä joskus käy mielessä, että miten ne muijat voikin olla niin lapsellisia :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7060
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2741
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2313
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      87
      1996
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      14
      1717
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1515
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1298
    Aihe