Tule jeesus ja pelasta minut. Älä laita minua helvettiin.
Mitä minun pitäisi tehdä, että Saan nopean vastauksen
Hirtän itseni mutta tuskin sen jälkeen tulen enää kertomaan.
Ihiset jotkut kikevat että heitä suuremoia kuolemattomia olentoja on.
OK Tule arkkienkeli tänään meille juttelemaan perheeni kanssa, Tämä ei ole riunausta,
Jos olette oikeita hyvä enkeleitä tulkaa ijmisten tyko. Tulkaa meille tänään n klo 17.00.
Jeesus sinä ymmärrät
AAmen
Haluan tavata
Missä On Jumala Missä on jeesus??
Jumalan enkelin.
1
138
Vastaukset
- KuolemanEnkeli
Ei missään tai ole kuullut että satukirjoissa on ja tämä on vain elämää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1816818Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1223248Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?1111924- 191779
"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?481778Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am651700Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.31655Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m161501- 691343
Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko111340