Millä niitä poistatte nainen olen siis? en mä uskalla höylää sokkona sinne iskeä :)
Karvat pepun ympäriltä?
5
936
Vastaukset
- Teuvo69
Kyykkyyn ja käsipeili pepun alle avuksi.
- Ajelua
Jos meidän miesten on vaikea ajella peppukarvat, niin miksei sitten naistenkin? Itse olen pariin otteeseen lähes sokkona laittanut paljon saippuaa pepulle ja ajellut karvoja pois. Kerran menin liian syvälle ja verta tuli oikein kunnolla. Parempi löytää joku kaveri, mies tai nainen, joka voisi auttaa ongelmassa.
Jep, kyykkyyn tai sohvalle ihme kippuralle ja sitten tukee käsipeilin jollain tyynyillä oikeeseen asentoon ja eikun sheivaamaan!
- -m35---
Pärse ja sänki on sitten kamaluus! Itse olen ratkonut asiaa kuuraamalla ahterin kunnon saippualla ja sitten vaan raa'asti sormineen nyppimällä.
- Anonyymi
tee vaha sokeroimalla nopeata . sohvalle köllöttelee kyljelleen kato samalla vaikka astudiota ja laita ja vedä et tartte persukseen katella eikä tule haavoja,
lopuksi levitä vakoon lämmintä hunajaa . mene kontalleen , perse ihan pystyyn ja vaimo nuolee
ne pois , on kuin lapsenpeppu .
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1625656
- 2653334
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413293Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?442728- 361864
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?281637Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411596- 161467
- 231447
- 241357