Ymmärtääkseni samaa firmaa kaikki, netissä paljon negatiivistä ettei vastaa sähköposteihin, puheluihin, ei palauta rahoja moniin kuukauksiin jos peruu tilauksen.
Kokemuksia FACEDIILI, KIMPPADIILI, OFFERIUM??
2
384
Vastaukset
- KTM2006
Lähinnä ehkä se, että diilit ovat äärettömän huonoja yrittäjille ja parasta (heh), mitä sieltä löytyy ovat tatuointidiilit. Takuuvarmasti tulee niin kammottavaa arpea, ettei uskalla katsoa edes pimeässä. Sama koskee myös ripsenpidennyksiä, moni innostuu kokeilemaan halvan diilin perässä ymmärtämättä, että se tarjous tarkoittaa vain tietyn ajan palvelua, ei sitä, mikä normaalisti pidennykseen käytetään eli lopputulos saattaa olla muutama karvatupsu siellä sun täällä.
- fq3q3r
No eipä se näin mene.
Jos ottaa tatskakortin niin se tarkoittaa juuri sitä mitä ehdoissa lukee. Itse olen ostanut esim. 100e lahjakortin kahdella kympillä. Kuva minkä otin oli normaalihinnoin 160 euroa niin maksoin lisää sen 60 euroa. Kaikkinensa siis 160 euron kuva tuli 80 eurolla.
Idea noissa diileissä on toimia sisäänheittäjinä yritykselle. Kun firma tekee hommansa hyvin, oletusarvoisesti tietty prosentti tyytyväisistä asiakkaista palaa takaisin ja maksaa seuraavalla kerralla listahinnan. Itse tuosta diilistä firmalle ei jää juuri mitään käteen. Tavoite onkin saada tuloa tulevista käynneistä.
Kaikki firmat eivät osaa silti hyödyntää noita diilejä parhaalla mahdollisella tavalla. Esim. yksityisyrittäjänä toimiva parturikampaaja ei voi myydä 200 diiliä, koska silloin voi huonolla tuurilla joutua tekemään suurinpiirtein 2kk palkatta duunia ja sitä ei monenkaan yrittäjän kukkaro kestä.
Yritykselle paras ratkaisu on yleensä myydä diilillä hyväkatteista käyttötavaraa tai vastaavaa, josta vielä diilinkin jälkeen jää jotain pientä käteen. Diilin avulla myyntivolyymi saadaan yleensä suureksi ja näin pienestä katteesta muodostuu lopulta kuitenkin ihan kohtuullinen voitto.
Ensimmäisenähän tuli Citydeal(nykyinen Groupon) joka on aivan omassa mammuttisarjassaan verrattuna kysyjän mainitsemiin kimppa- yms. diileihin.
On tullut osteltua kymmenkunta diiliä Grouponilta, eikä huonoja kokemuksia. Olen kyllä lukenut monien huonoista kokemuksistakin. Olen myös yrittäjä ja olen perehtynyt tuohon diilibisneksen toiseenkin puoleen. Eli miten yritys voi siitä hyötyä tai olla hyötymättä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552540Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64891
- 65829
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85700Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658