Olen Lulu, kissa jota luultiin tytöksi

pitkä tarina :)

Hei! Minä olen Lulu :) maatiaiskissa, joka sanoo aina ruokapussin rapistessa "puURR!". Rakastan silittelyä, rapsuttelua, langanpätkiä ja -keriä joita perheessämme on vain tuhat, lasereita, peilin heijastuksia, syliin ottamista ja ruokaa. Tänään 12-vuotias tyttö, rakas omistajani tuli koulusta... Eipä mennä vielä siihen. Kävelin kuutostien vieressä, Lappeenrannan ABCllä. Mitenköhän päädyin sinne? No, 40 vuotias nainen näki minut, pysäköi auton tien viereen, nousi autosta ja kutsui minua. Ryntäsin kovempaa kuin ikinä ennen. Hyppäsin autoon. "Mitä minä sinun kanssa teen, minun piti käydä vaikka missä! Lidlissä, Apteekissa, Biltemassa... No, käyn äkkiä Lidlissä. Odota täällä autossa sillä välin. Sitten mennään kotiin" Olihan kesä ja kello vasta kymmenen aamulla, oli se tyttö vielä nukkumassa. Ulko-ovi aukeni ja tutkin taloa innoissani, kuitenkin säikähtäneenä, missä olen? Aukeni tytön sotkuisen huoneen ovi. "Ronja, tuutsie vähän auttamaan? Mulla ois täällä sulle kaveri" Pomppasi sängystä ruskeatakkutukkainen 11v tyttö. Jäin tytön kanssa tutkimaan taloa kun se outo nainen meni hakemaan kaupasta mulle ruokaa ja hiekkaa.
Sitä tultiin kissanruuan kanssa. Laittoi lautaselle ja ruoka maistuikin hyvältä. Tyttö kysyi heti, olenko tyttö vai poika. No sitä miettivätkin hetken.

Kahdelta heräsi toinen takkujurvelo, 18 vuotias tytär. Nainen oli etsimässä vanhaa hiekkalaatikkoa. Tyttö katsoi kanssani telkkaria. "Hei kato mikä meillä täällä on!" O.O oli ilme joka 18v tytöllä oli. Outo nainen mitä äidiksi kutsuttiin, tuli sisälle selittämään mitä kävi.
Omistajaa etsittiin. Kaksi soittoa, toisessa kysyttiin voiko adoptoida, toisessa poikakissaa jolla oranssi masu. Ei. Valkoinen masu minulla on.

Omistajaani ei näy. Minulla on kuitenkin rakastava perhe kunnes koti löytyy.

Mikä ruskea pikku pörrökorva toi on?? Shhhhh! Mrrrrr... " Paha tyttö!" En ottanut uutta kissanpentua vastaan ilolla. Jääkö toi tänne?
"Olisiko Tico hyvä nimi pikkukisulle? Ja Lullukka tytölle? " pikkukissasta tuli Max ja minusta Lulu. Muutaman tappelun jälkeen Max piti minua emona.

Nyt tähän päivään. Syyskuussa 12 täyttänyt tyttö tuli kahdelta kotiin. Äiti katsoi hassusti. "Moi! Arvaa mitä, Lulu on poika..." Mitä? Eikö poikakissa voi olla pieni ja siro mutta pullea? "Se selitti tappelut Maxin ja sen ison kollin kanssa." äiti totesi. Isä tuli kotiin ja nauroi asialle. Minua luultiin puoli vuotta tytöksi! Olen poika ilman palleja... Onpa ihmiset outoja. Nyt he opettelevat tuskissaan sanomaan minua pojaksi.

Okei, tässä olen, se 12 v dorka :D Max on poika joka on ujo mutta seikkailunhaluinen. Nukkuu yöllä vieressäni ja kehräys kuuluu viiden metrin päähän. Lulu on siis poika, tytön nimellä. Kuten tyttö nimeltä Charlie. Olen vähän hämmentynyt vieläkin, mutta eipä tarvitse leikauttaa Lulua. Tämä venyi aika pitkäksi mutta kiitos lukemisesta :)

0

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

        On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
        Maailman menoa
        298
        3279
      2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

        Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
        Sinkut
        234
        1783
      3. By the way, olet

        mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
        Ikävä
        91
        1315
      4. J-miehelle toivon

        Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
        Ikävä
        85
        1273
      5. Onko kaivattunne suosittu?

        Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
        Ikävä
        78
        1171
      6. Haluatko S

        vielä yrittää?
        Ikävä
        59
        1168
      7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

        En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
        Ikävä
        53
        1103
      8. Onkohan sulla enää tunteita

        kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
        Ikävä
        36
        984
      9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

        Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
        Haapavesi
        46
        916
      10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

        kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
        Ikävä
        65
        854
      Aihe