Näkyy taas jehovan todistajien sensurointi toimivan, kun jäävät toiseksi keskustelussa pitää poistaa, kun muita keinoja ei ole.
HAH HAH HAAA!!!
28
221
Vastaukset
- Sanavoima
Tämä raamatun paikka soveltuu hyvin arto nissiin,joka pimentynyt,aivan kuten hänen pappinsakin,mieleltään ja sielultaan..Mutta jumalattomalle Jumala sanoo:Mikä sinä olet puhumaan minun käskyistäni ja ottamaan minun liittoni suuhusi?Sinä,joka vihaat kuritusta ja HEITÄT MINUN SANANI SELKÄSI TAAKSE!Jos sinä näet varkaan,niin sinä mielistyt häneen,ja pidät yhtä avionrikkojien kanssa.(lut.kirkko vihkii homoja ja suurin osa heistä rikkovat avion.).Sinä päästät suusi puhumaan pahaa ja sinun kielesi punoo petosta.Sinä istut ja puhut veljeäsi vastaan,sinä PANETTELET äitisi poikaa.NÄITÄ SINÄ TEET,JA MINÄKÖ OLISIN VAITI?LUULETKO,ETTÄ MINÄ OLEN SINUN KALTAISESI?Minä nuhtelen sinua ja asetan nämä SINUN SILMÄISI ETEEN.Ymmärtäkää tämä te,jotka (YHVH.N) Jumalan unhotatte,etten minä raatelisi,eikä olisi pelastajaa!Psal.50:16-22.
- Ylläpidon ratkaisut
Ylläpito poistaa asiattomat kirjoitukset.siis ei _todistajat_ suinkaan.
S24 on Aller-konsernin omistuksessa,
ei siis Vartiotorniseuran kuten artonissiSanamies luulee asianlaidan olevan.
Lisäopiskelu aiheesta olisi hyväksi muillekin.
Katolisten palstan Luotsi poisti off topicit
niitten saitilta,
samanlaista *ryhtiliikettä* kaipailee moni muukin palsta......Poistaisikin ne asiattomat kirjoitukset, mutta kun poistaakin kaikki asialliset kirjoitukset jotka kritisoi jehovan todistajia
- Banni harmitta?
Katoliset laittoivat Sanamiehen *pannaan*,
sekös nyt kiukuttaa häntä,
siksi inisee täällä harmissaan...
__
--2) Erilaisten omatekoisten totuuden julistajien,
kuten nimimerkin "Totuusvoittaaaina" viestit pääsääntöisesti poistetaan saman tien. Tämä on katolisuuspalsta.
Loputon ja hedelmätön vääntö esimerkiksi Pyhän Marian asemasta ei kuulu tänne
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12012628------
Opettele Sanamies positiivisempi tapa ottaa kontaktia eli
keskustelua syntyy mukaemmin
kun et heti alkajaisiksi vedä turpaan juttukaveriasi...Pannaan julistamalla katoliset tunnustivat oppinsa olevan hataralla pohjalla
Samoin on jehovan todistajatkin kyllä hekin vielä minut sulkevat- Seiskasaitti ruletta
totuusvoittaaaina kirjoitti:
Pannaan julistamalla katoliset tunnustivat oppinsa olevan hataralla pohjalla
Samoin on jehovan todistajatkin kyllä hekin vielä minut sulkevattäälläpä ei todistajia ole.
Sen voit tarkistaa
vaikkapa
www.jw.org saitin julkaisuista.
Tämä on ALLER-konsernin omistama palsta, eikä __sillä__ole
MITÄÄN tekemistä Vartiotorni-seuran kanssa :D
Olet toooosi typerä,
varmaan sun kengännumero on puolet suurempi kuin sun ÄO - Sanavoima
Pannaan julistamalla katoliset tunnustivat oppinsa olevan hataralla pohjalla
Samoin on jehovan todistajatkin kyllä hekin vielä minut sulkevatTämä arto nissi kuvittelee olevansa Martti Luther!:D..Tälläisistä Jeesus varoittakin..Niin hän sanoi:Katsokaa,ettei teitä eksytetä.Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen:Minä olen se,ja:Aika on lähellä.Mutta ÄLKÄÄ MENKÖ HEIDÄN PERÄSSÄÄN..Luuk.21:8..Jos joku sanoo teille:Katso,täällä on Kristus,tahi:Tuolla,NIIN ÄLKÄÄ USKOKO.Matt.24:23.,.Ja teille sanotaan:Katso,tuolla hän on!Katso täällä!ÄLKÄÄ MENKÖ SINNE ÄLKÄÄKÄ JUOSKO PERÄSSÄ.Luuk.17:23..Tosin Martti Luther jos näkisi arto nissin kirjoitukset,hän olisi raivoissaan.Saattas luterilaiset kirkot olla tulessa.?:D..Martti Luther antaisi sanamiehelle miehen kädestä,ja tukka saattaisi pölistä?
Sanavoima kirjoitti:
Tämä arto nissi kuvittelee olevansa Martti Luther!:D..Tälläisistä Jeesus varoittakin..Niin hän sanoi:Katsokaa,ettei teitä eksytetä.Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen:Minä olen se,ja:Aika on lähellä.Mutta ÄLKÄÄ MENKÖ HEIDÄN PERÄSSÄÄN..Luuk.21:8..Jos joku sanoo teille:Katso,täällä on Kristus,tahi:Tuolla,NIIN ÄLKÄÄ USKOKO.Matt.24:23.,.Ja teille sanotaan:Katso,tuolla hän on!Katso täällä!ÄLKÄÄ MENKÖ SINNE ÄLKÄÄKÄ JUOSKO PERÄSSÄ.Luuk.17:23..Tosin Martti Luther jos näkisi arto nissin kirjoitukset,hän olisi raivoissaan.Saattas luterilaiset kirkot olla tulessa.?:D..Martti Luther antaisi sanamiehelle miehen kädestä,ja tukka saattaisi pölistä?
Martti Luther oli Jumalan suuri uskonpuhdistaja. Ilman olisimme vielä anekaupoissa ja latinankielissä jumalanpalveluksisssa ja Raamatussa
Martti Luther oli Ilmestyskirjan enkeli joka julisti oikeaa oppia. ILM.14:6. Ja minä näin lentävän keskitaivaalla erään toisen enkelin, jolla oli iankaikkinen evankeliumi julistettavana maan päällä asuvaisille, kaikille kansanheimoille ja sukukunnille ja kielille ja kansoille.
7. Ja hän sanoi suurella äänellä: "Peljätkää Jumalaa ja antakaa hänelle kunnia, sillä hänen tuomionsa hetki on tullut, ja kumartakaa häntä, joka on tehnyt taivaan ja maan ja meren ja vetten lähteet"
Jehovan todistajat tarvitsisivat Martti Lutherintotuusvoittaaaina kirjoitti:
Martti Luther oli Jumalan suuri uskonpuhdistaja. Ilman olisimme vielä anekaupoissa ja latinankielissä jumalanpalveluksisssa ja Raamatussa
Martti Luther oli Ilmestyskirjan enkeli joka julisti oikeaa oppia. ILM.14:6. Ja minä näin lentävän keskitaivaalla erään toisen enkelin, jolla oli iankaikkinen evankeliumi julistettavana maan päällä asuvaisille, kaikille kansanheimoille ja sukukunnille ja kielille ja kansoille.
7. Ja hän sanoi suurella äänellä: "Peljätkää Jumalaa ja antakaa hänelle kunnia, sillä hänen tuomionsa hetki on tullut, ja kumartakaa häntä, joka on tehnyt taivaan ja maan ja meren ja vetten lähteet"
Jehovan todistajat tarvitsisivat Martti Lutherin"Sanamie luulee todistajilla olevan jotain
*yliluonnollisia* voimia joilla ne poistaa hänen skrivaukset?
En luule vaan tiedän heillä olevan s.a.a.t.a.n.a.n voimia
Onneksi Kristus on voimakkaampi ja minä olen Kristuksen puolella ja Kristus voitaa jehovan todistajat- ML =tappakoon, ken v
Jehovan todistajat tarvitsisivat Martti Lutherin**Luther oli paitsi taitava kääntäjä myös kyvykäs kirjailija.
Hänen sanotaan laatineen kirjoitelman aina kahden viikon välein koko uransa ajan. Jotkin niistä olivat yhtä riitaisia kuin kirjoittajansakin.
Jos Lutherin varhaisten kirjoitusten tyyli oli terävää,
niin ikä ei millään tavoin tylsyttänyt hänen kynäänsä.
Hänen kirjoituksensa muuttuivat ajan myötä entistä purevammiksi.
Teoksen Lexikon für Theologie und Kirche mukaan Lutherin teokset paljastavat ”hänen ylettömän suuttumuksensa” ja ”nöyryyden ja rakkauden puutteensa” samoin kuin hänen ”voimakkaan kutsumuksensa”.
Kun Saksassa puhkesi talonpoikaissota ja ruhtinaskunnat kylpivät veressä, kapinaan kysyttiin Lutherin mielipidettä.
Oliko talonpojilla oikeus valittaa lääninherroistaan?
Luther ei yrittänyt taata kansansuosiotaan enemmistöä miellyttävällä vastauksella. Hän uskoi, että Jumalan palvelijoiden tulisi totella vallanpitäjiä (Roomalaisille 13:1).
Suorasukaisesti Luther kehotti tukahduttamaan kapinan voimakeinoin.
”Pistäköön, lyököön, tappakoon, ken voi”, hän sanoi.
Hanns Lilje totesi,
että tämä vastaus maksoi Lutherille ”hänen siihenastisen ainutlaatuisen kansansuosionsa”.
Lisäksi Lutherin myöhemmät kirjoitukset juutalaisista, jotka kieltäytyivät kääntymästä kristillisyyteen,
varsinkin teos Juutalaisista ja heidän valheistaan,
ovat saaneet monet luokittelemaan Lutherin juutalaisvastaiseksi.
http://goo.gl/UlAVB1
- koominen ardonisu
Sanamie luulee todistajilla olevan jotain
*yliluonnollisia* voimia joilla ne poistaa hänen skrivaukset?
hehe, Katoliikki pisti sen banniin ni rähjää sitten täällä senkin edestä.. :P- vai oot Kiesus?
Onneksi Kristus on voimakkaampi ja minä voitan jehovan todistajat*****
nomutta Pårvåålainen uhoaa olevansa jo Kristus ???
ojjojj, ihan on Pappa Pårgååsta sekaisin.... :D
Sumopainijan kroppa hällä on
mut aivoit on pähkinän kokoa. - Sanis todistaa;
Lihavuus tuhoaa aivoja!
http://tiedostot.taloussanomat.fi/img4x3.php?f=LihavuusElokuu.jpg&w=468
---Ylipainosta on Britanniassa toteutetun tutkimuksen mukaan haittaa älyllisistä tehtävistä suoriutumiseen, BBC uutisoi.
Jo aiemmin on osoitettu lihavuuden lisäävän dementian riskiä.
Tutkimuksen mukaan lihavat
ja epäterveellisistä aineenvaihdunnan muutoksista kärsivät
suoriutuivat selvästi huonommin kognitiivisista tehtävistä terveisiin verrattuna.
Kognitiivisia tehtäviä ovat esimerkiksi
päättelyyn, muistiin ja kielitaitoon liittyvät toiminnot.
Tutkijat eivät BBC:n mukaan ole varmoja siitä,
mikä lihavuudessa haittaa aivotoimintaa,
mutta korkea verensokeri ja kohonnut kolesteroli ovat luultavasti osasyitä.---
http://www.taloussanomat.fi/ihmiset/2012/08/21/tutkimus-varoittaa-lihavuus-tuhoaa-aivoja/201236131/139
Todisteeksi suomalainen esimerkki===>
totuusvoittaaaina27.1.2014 00:04
Onneksi Kristus on voimakkaampi ja minä voitan jehovan todistajat****
Lihavuus surkastuttaa aivotoimintaa pahasti näköjään... - pallomahat ry
Sanis todistaa; kirjoitti:
Lihavuus tuhoaa aivoja!
---Ylipainosta on Britanniassa toteutetun tutkimuksen mukaan haittaa älyllisistä tehtävistä suoriutumiseen, BBC uutisoi.
suoriutuivat selvästi huonommin kognitiivisista tehtävistä terveisiin verrattuna.
http://www.taloussanomat.fi/ihmiset/2012/08/21/tutkimus-varoittaa-lihavuus-tuhoaa-aivoja/201236131/139
Todisteeksi suomalainen esimerkki===>
totuusvoittaaaina27.1.2014 00:04
Onneksi Kristus on voimakkaampi ja minä voitan jehovan todistajat****
Lihavuus surkastuttaa aivotoimintaa pahasti näköjään...Sumopainijahan se...
http://dmqg0yef478ix.cloudfront.net/6e/14/i72619118._szw565h2600_.jpg - 121.
pallomahat ry kirjoitti:
Sumopainijahan se...
http://dmqg0yef478ix.cloudfront.net/6e/14/i72619118._szw565h2600_.jpgLihavat on lepposia, ei ne keksi kepposia...
Kiltti ja tasainen luonnehan on tuo Sanamies,
pysyy vakaasti omassa kannassaan,
kuin Kalliopaasi hän on,
Järkähtämätön, Järkäle suorastaan.
- Special GIFT
***Loputon ja hedelmätön vääntö***
se on Sanamiehen spesiaalitaito. - Clown's Tear
kovin on kolkko
toi itkunsekainen tekonauru ardoilla - syyt löytyikin...
HAH HAH HAA!!!
Lihavuus tuhoaa aivoja!
http://www.taloussanomat.fi/ihmiset/2012/08/21/tutkimus-varoittaa-lihavuus-tuhoaa-aivoja/201236131/139 - LIHAVEMPI HOH
ho-HO-HO
- Hou hou vaan
ho ho ho..." -
Joulupukkisetäkös se siellä , Ho Ho Hoo ? - Tämä setä kun on vain yhtenä päivänä vuodesta töissä , ja loput päivät etelässä vesijeteillä ajelemassa viinipullojen ja -gou -gou - tyttöjen kanssa , niin eipä kolesteroli pääse yllättämään ,
-Mitäs muuta luulitte pukin joutopäivinä harrastavan ? , Täällä ei ole alkoholiongelmiakaan ; Viini ei ole päässyt koskaan loppumaan , - Kuivin suinnko te luulitte Pukin hohottelevan ?
- LIHAVIN HAHAHHHH
pukki on Luotsin ja YP:n kanssa päivittelemässä
S24 sääntöjä... ? - Voi tapojen huonous!
Poista sinä se alastonkuva vaimostas omalta fb-sivultas,
jos sit väärinkäsitykset hänestä hiipuisi.
Seksi- kuvan laitto omasta vaimosta nettiin
ei ole Kristityn Aviomiehen ajatuksien mukaista mut Pagana Sanamies tekeen niinkin. - HAH HAH HAAA!!!
Tipaton Tammikuu oli sitten mahdoton toteuttaa
Yökirjoittaja-HAH HAH HAA !!!
kirjoitteli taas yöt päisssäänn apinan raivolla- eehhehe!
Tuo oli hyvä ja varmasti tottakin!:D..:D,.kova se ardo on kaljottelemaan.Maha todistaa!:D
- tyrkky gubbe toi
Mitä täältä muka poistettu?
Sanamiehen aivopieuja kaikki ketjut ja palstat pullollaan,
eri nikeillä...
totuusonvoittajatotuusvoittaaainaartosanamiesartonissi,plaaplaa - Shrinkered
Pitää näköjään paikkansa se tutkimus
joka todisti että vakava ylipaino kutistaa ihmisen aivoja... - heh heh hoh hoh
Sanamies ei osaa edes Facebookin asetuksia laittaa?
Koulutus: Ammattikorkeakoulu
Ammatti: ATK/IT/tietoliikenne
http://www.suomi24.fi/yhteisö/Sanamies/kuvat/10617985
siis...Ammatti: ATK/IT/tietoliikenne----eikä osaa edes facen asetuksia, jotka
osaa 13-vuotiaat kakaratkin.... - sitäsaamitätilaa
aina valitetaan, että kun Facebookissa kaikki muka näkyy kaikille.
Sitten kun laitetaan ohjeet, millä suojata yksityisyys,
niin sitten valitetaan, että miksi asioita pitäisi peitellä......
Sanamies laittaa kyl vaimon nakukuvankin omalle FB-aikajanalleen,
sit ihmettelee kun vaimo saa 'asiattomia' viestejä.....
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123690MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721934Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811224Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671057Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33988Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778