Rasvattomia tai vähärasvaisia maitoja ei voi maidoksi sanoa. Punainen maito on hyvä ruokajuoma. Maistuu maidolle. Sininen maito on kuin vettä joisi.
Vastaukset 20
Juon rasvatonta maitoa. En muita maitoja käytäkään. Se, kun on lapsesta asti tottunut tuota rasvatonta juomaan, niin se tuntuu ihan ok:lta. Kerran yhdessä kyläpaikassa oli tarjolla vain punaista maitoa ja join lasillisen. Se oli niin ällöttävää, etten pystynyt juomaan mitään maitoa liki vuoteen.
- ingalina
Mie en juo maitoa ollenkaan.Piimä on minun ruokajuoma.Olen kyllä juonut maitoa joskus mutta se vain jäi pois jossain vaiheessa.Eikä kyllä maitoa enää tee mielikään.
- inkkaritar
Vaaleansinistä :) Joo, rasvatonta maitoa käytän silloin jos maitoa juon ja onhan se todellakin vähän sinertävää kun on niin ohutta. Säännöllisesti en maitoa juo, joskus menee piimää mutta yleensä ruokajuomana on vesi. Juustolla selvitän kalsiumintarpeeni.
Riisipuuro ja makroonilaatikko vaatii punaisen maidon :) - basaschka
nyt maistuisi maito.. kylmää maitoa lasillinen. menköön vaikka koko värisuora!
mutta ei oo kuin olutta ja vettä. juonkin sitten olutta.
bärkkele :-) sitä on nykyään aika hämillään kun menee maito-osastolle ,. erilaisia maitoja on ainakin kymmenen metrin rintamassa jo normikaupassakin. On maitoa, tosimaitoa, täysmaitoa, maidon kaltaista, maidohkon omaista, maitomaista, maidolta maistuvaa, maitoa etäisesti muistuttavaa, kevyttä, raskasta, yöllä lypsettyä, vastapoikineen maitoa, yöllä lypsettyä vastapoikineen maitoa, ja jäikö vielä jotain mainitsematta ,.
Unohdit arkimaidon. :) Mä tuossa joku tovi sitten käyskentelin kaikessa rauhassa maito-osastolla valitsemassa maitopurkkia ja siinä sitten katselin hintoja, niin miten lie kiinnitin huomiota kaikista halvimpaan. Joku uutuus tää arkimaito. Valion maitojuoma. Ostin sitten sitä ja ihan maidolta tuo maistui.
- inkkaritar
Pyhämaitoa odotellessa..... :D
Arkimaidosta on pikkuisen nipistetty proteiinia vähemmäksi ja siksi siitä täytyy käyttää nimitystä maitojuoma., osui silmiin tämmöinen tieto.- Tiistain tislattua.
Jokaiselle viikon päivälle soisin oman maidon. Tietäisi mikä päivä on menossa.
Maidon kulutus on tosi vähäistä. Ostan joskus harvoin ruuanlaittoon ja/tai leipomiseen. Itse en juo maitoa ollenkaan.
Mielestäni maito maistuu omituiselta. Lasillinen vettä, tai vissyä menee helpommin alas.Kevytmaitoa menee lasillinen ruoan kanssa, ja kaffeen kanssa tietysti pitää olla maitoa. On aina vaan vähentynyt tuo maidon käyttö. Vaikka joskus lopettaisin kokonaan maidon juonnin, niin kahvimaidosta tuskin tulee luovuttua. :)
Muutes, tulikin tuosta mieleen, et ku sanotaan että pitää juoda maitoa kalsiumin takia, niin mites ulkomaalaiset sitten, ku harvoinhan siellä juodaan maitoa..Eikös he tarvi sitä kalsiumia ollenkaan...:P- basaschka
ite nappaan kalssiumit poretabletistä. kuten myös magneessiumit ja e-vitskut ja c-vitskut.
maitoa menee kaffen kanssa, muttei tarpeeksi luustollisen aineenvaihdunnan kunnolliseen ylläpitämiseen. basaschka kirjoitti:
ite nappaan kalssiumit poretabletistä. kuten myös magneessiumit ja e-vitskut ja c-vitskut.
maitoa menee kaffen kanssa, muttei tarpeeksi luustollisen aineenvaihdunnan kunnolliseen ylläpitämiseen.Hitsi..unohin näköjään kokonaan sen, että eihän täälläkään sentäs kaikki juo maitoa. :)) Juu..silloin pitää ottaa purkista noi kalsiumit. :)
- riisseli mersu
Juon pelkästään dieseliä joisin polttoöljyä, mut tarttis maksaa vero erikseen
- Herman's Hermits
http://www.youtube.com/watch?v=32bVUFshSAo
Ei eilen, eikä huomennakaan. Muuten kyllä, mutta tuo vatsanlaukku ei sitä kestä. - maalainen,
Oikea aito maito on parempaa kuin nuo kauppojen keitetyt maidot:)
mii-su kirjoitti:
Tarkoitatko ternimaitoa?? Ternimaidosta tulee ihanaa uunijuustoa!
Odotan kutsua kylään *slurps*
- maalainen,
mii-su kirjoitti:
Tarkoitatko ternimaitoa?? Ternimaidosta tulee ihanaa uunijuustoa!
Sitä mikä on lehmästä lypsetty ja ei käsitelty mitenkään.
Sen kerran kun maitoa ostan, niin ehdottomasti punaista. Pitäköön rasvattomat litkunsa :)
- tähän pakko sanoa
Meidän maito on valkoista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39675
- 95667
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32599Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38547Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63516- 34515
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511- 63491
- 68479