Jokerin arvontakone

votelo

Minusta on näyttänyt siltä, että kun Jokerin arvontakone laitetaan käyntiin, niin jokainen numerorulla pyörii joka kerta yhtä kauan, eli ensimmäinen rulla lyhimmän ja viimeinen rulla pisimmän ajan. Vai pyöriikö? Kun numerosarja voi tietenkin alkaa millä numerolla tahansa ja loppua millä numerolla tahansa ja muutkin numerot voivat olla mitä tahansa. Vai onko niin, että jos numerosarjan ensimmäinen numero on esim. 5, niin seuraava numero on suuremmalla todennäköisyydellä esim. 6 kuin mikään toinen numero?

10

344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pohdintoja

      Niinhän tuo asia on, ainakin mekaanisessa koneessa tosiaan, se viimeinen

      numerorulla pyöri pisimpään. Tiedä sitten miten tämä tietokone toimii.

      Ratkaisevaa, on se hetki, jolloin kukin rulla "lukitaan" Periaatteessa ainakin

      mekaanisessa laitteessa, on mahdollista ohjelmoida kone tekemään ennalta

      haluttu rivi. nollarivistä ainakin ennen aloitti pyörimisen, jokainen rullahan pyöri

      tietyn ajan, lukitushetki, miten se sitten tapahtui? Arpoja painoi vain koneen päälle.

      joka tapauksessa Pelissä jotakin outoa. Vieläkö se pellehahmo esiintyy vitseineen?

      • votelo

        Ei esiinny se pelle enää. Loton ja Jokerin arvonnat suoritetaan nykyään MTV3-kanavalla klo 22.15. Moni taitaa olla helpottunut kun ei enää ole sitä pelleä. :D


      • Pohdintoja
        votelo kirjoitti:

        Ei esiinny se pelle enää. Loton ja Jokerin arvonnat suoritetaan nykyään MTV3-kanavalla klo 22.15. Moni taitaa olla helpottunut kun ei enää ole sitä pelleä. :D

        Siitä, siis on luovuttu vähin äänin, taisi olla sellainen väliaikainen mainoshahmo, jolla

        yritettiin mainostaa jokeriuudistusta.

        "Mikäli seitsemän oikein tuloksia ei löydy, potti siirtyy seuraavalle kierrokselle. Jokerin päävoitto voi kuitenkin kasvaa korkeintaan 6 miljoonaan euroon. Tämän summan yli menevä osa jaetaan toisessa voittoluokassa seuraavalla Lauantai-Jokerin tai Keskiviikko-Jokerin kierroksella, jolla löytyy 6 oikein tulos, riippumatta siitä, löytyykö kierroksella 7 oikein tulosta."

        Mitenköhän tuo jokerin potti oikein sitten menee, kun ensin se oli 1 miljoona kaikissa Ke-Pe-La jokereissa, sitten korotettiin 2 miljoonaan, ja nyt ollut siinä
        jo kuukausia. Potti ei siis kasva, miksi?


      • Pohdintoja
        Pohdintoja kirjoitti:

        Siitä, siis on luovuttu vähin äänin, taisi olla sellainen väliaikainen mainoshahmo, jolla

        yritettiin mainostaa jokeriuudistusta.

        "Mikäli seitsemän oikein tuloksia ei löydy, potti siirtyy seuraavalle kierrokselle. Jokerin päävoitto voi kuitenkin kasvaa korkeintaan 6 miljoonaan euroon. Tämän summan yli menevä osa jaetaan toisessa voittoluokassa seuraavalla Lauantai-Jokerin tai Keskiviikko-Jokerin kierroksella, jolla löytyy 6 oikein tulos, riippumatta siitä, löytyykö kierroksella 7 oikein tulosta."

        Mitenköhän tuo jokerin potti oikein sitten menee, kun ensin se oli 1 miljoona kaikissa Ke-Pe-La jokereissa, sitten korotettiin 2 miljoonaan, ja nyt ollut siinä
        jo kuukausia. Potti ei siis kasva, miksi?

        Itse itselle vastaten ja samalla ihmetellen:

        28. Jos ensimmäisessä voittoluokassa ei löydy voittoon oikeuttavaa tulosta, tämän voittoluokan kierroskohtaisesta kokonaisvaihdosta laskettu jakosumma siirtyy jaettavaksi Keskiviikko-Jokerin, Perjantai-Jokerin tai Lauantai-Jokerin myöhemmin ilmoitettaville kierroksille yhtiön määräämällä tavalla.

        - Ei hyvä, yhtiö saa päättää, koska se jakaa, oikeasti potin tulisi kasvaa, kunnes osuu.

        31. Ensimmäiseen ja/tai toiseen voittoluokkaan voidaan vahvistaa kierroskohtaisesta kokonaisvaihdosta riippumaton vähimmäisjakosumma.

        - Ei hyvä, pottia kerätään ja jaetaan kun huvittaa, jotakin, vähintään tämän voimme

        toki kun ensin 28 pykälällä olemme saaneet kerättyä, ties miten kauan.


    • Ei. esinmmäinen vitonen ei vaikuta millään tavalla, että seuraava olisi 6.

      Toisen numeron todennäköisyys on 1/10=0,1*100= 10%

      ja miettiä voit myös sitä, että kun on seitsemän numeroa ja jo yksi on vaan 10% niin kuinka matalat todennäköisyydet jokerissa on . Joka on syy siihen. Miksi et voita tai voitat harvoin.

      • votelo

        Olen viime viikkoina pelannut Jokeria, mutta enpä kyllä toistaiseksi ole päässyt isoilla voitoilla juhlimaan. Tänään viidellä oikealla olisi saanut reilut 900 € ja kuudella 8500 ja vähän päälle. Mutta olen siksi pelannut Jokeria koska siinä on kuitenkin mahdollisuus voittaa jopa miljoonia euroja ja se perustuu täysin sattumaan. Pitkävetoa olen pelannut vain joitakin kertoja ja kerran voitin siinä joitakin kymppejä. Olen sellainen ihminen, että jos haluan voittaa rahaa, haluan voittaa sitä kerralla paljon. Pitkäveto ei houkuttele, koska en ole mikään suuri urheilufriikki eikä suurin mahdollinen voitto ole kuin 200 000 euroa. Jääkiekon mm-kisojen 2007 puolivälierien voittajia kuitenkin veikkasin ja ainoa, joka meni väärin, oli Suomi-USA-ottelu. Veikkasin, että Suomi voittaisi, mutta varsinainen peliaika päättyi tasapeliin.


      • votelo kirjoitti:

        Olen viime viikkoina pelannut Jokeria, mutta enpä kyllä toistaiseksi ole päässyt isoilla voitoilla juhlimaan. Tänään viidellä oikealla olisi saanut reilut 900 € ja kuudella 8500 ja vähän päälle. Mutta olen siksi pelannut Jokeria koska siinä on kuitenkin mahdollisuus voittaa jopa miljoonia euroja ja se perustuu täysin sattumaan. Pitkävetoa olen pelannut vain joitakin kertoja ja kerran voitin siinä joitakin kymppejä. Olen sellainen ihminen, että jos haluan voittaa rahaa, haluan voittaa sitä kerralla paljon. Pitkäveto ei houkuttele, koska en ole mikään suuri urheilufriikki eikä suurin mahdollinen voitto ole kuin 200 000 euroa. Jääkiekon mm-kisojen 2007 puolivälierien voittajia kuitenkin veikkasin ja ainoa, joka meni väärin, oli Suomi-USA-ottelu. Veikkasin, että Suomi voittaisi, mutta varsinainen peliaika päättyi tasapeliin.

        Pitkä ja tulosvedoissa voitot ovat pienempiä, mutta voitat huomattavasti useammin kuin jossain jokerissa missä todennäköisyydet voittohin ovat hyvin matalat.

        Jos siis haluat voiton usein pelaa pitkäveto singlenä.


      • Pohdintoja

        Noinhan se asia tietysti on. Ihmeellistä, että noinkin surkea peli pelaajan kannalta

        pidetään mukana. Yhden käden sormin laskettavissa on päävoittojen määrät/vuosi

        Pelaaminen huomattavasti vähäisempää, kuin loton, vaikka laskennallinen

        päävoitontodennäköisyys yhdellä rivillä 1: 10 miljoonaan.

        Edes potin korotus 1 ---> 2 miljoonaan ei riittänyt, milloin taas potti nousee 5 miljoonaan.


    • Virallinen Valvoja-u

      Jokerin arvotut numerot eivät vaikuta seuraavan numeron arvontaan.

    • ...........

      ainoa mikä pyörii on video jossa valmiiksi valittu numero

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      313
      3638
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      268
      2095
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      99
      1449
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1353
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      92
      1319
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1198
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1197
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1034
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1028
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      914
    Aihe