Minusta on näyttänyt siltä, että kun Jokerin arvontakone laitetaan käyntiin, niin jokainen numerorulla pyörii joka kerta yhtä kauan, eli ensimmäinen rulla lyhimmän ja viimeinen rulla pisimmän ajan. Vai pyöriikö? Kun numerosarja voi tietenkin alkaa millä numerolla tahansa ja loppua millä numerolla tahansa ja muutkin numerot voivat olla mitä tahansa. Vai onko niin, että jos numerosarjan ensimmäinen numero on esim. 5, niin seuraava numero on suuremmalla todennäköisyydellä esim. 6 kuin mikään toinen numero?
Jokerin arvontakone
10
445
Vastaukset
- Pohdintoja
Niinhän tuo asia on, ainakin mekaanisessa koneessa tosiaan, se viimeinen
numerorulla pyöri pisimpään. Tiedä sitten miten tämä tietokone toimii.
Ratkaisevaa, on se hetki, jolloin kukin rulla "lukitaan" Periaatteessa ainakin
mekaanisessa laitteessa, on mahdollista ohjelmoida kone tekemään ennalta
haluttu rivi. nollarivistä ainakin ennen aloitti pyörimisen, jokainen rullahan pyöri
tietyn ajan, lukitushetki, miten se sitten tapahtui? Arpoja painoi vain koneen päälle.
joka tapauksessa Pelissä jotakin outoa. Vieläkö se pellehahmo esiintyy vitseineen?- votelo
Ei esiinny se pelle enää. Loton ja Jokerin arvonnat suoritetaan nykyään MTV3-kanavalla klo 22.15. Moni taitaa olla helpottunut kun ei enää ole sitä pelleä. :D
- Pohdintoja
votelo kirjoitti:
Ei esiinny se pelle enää. Loton ja Jokerin arvonnat suoritetaan nykyään MTV3-kanavalla klo 22.15. Moni taitaa olla helpottunut kun ei enää ole sitä pelleä. :D
Siitä, siis on luovuttu vähin äänin, taisi olla sellainen väliaikainen mainoshahmo, jolla
yritettiin mainostaa jokeriuudistusta.
"Mikäli seitsemän oikein tuloksia ei löydy, potti siirtyy seuraavalle kierrokselle. Jokerin päävoitto voi kuitenkin kasvaa korkeintaan 6 miljoonaan euroon. Tämän summan yli menevä osa jaetaan toisessa voittoluokassa seuraavalla Lauantai-Jokerin tai Keskiviikko-Jokerin kierroksella, jolla löytyy 6 oikein tulos, riippumatta siitä, löytyykö kierroksella 7 oikein tulosta."
Mitenköhän tuo jokerin potti oikein sitten menee, kun ensin se oli 1 miljoona kaikissa Ke-Pe-La jokereissa, sitten korotettiin 2 miljoonaan, ja nyt ollut siinä
jo kuukausia. Potti ei siis kasva, miksi? - Pohdintoja
Pohdintoja kirjoitti:
Siitä, siis on luovuttu vähin äänin, taisi olla sellainen väliaikainen mainoshahmo, jolla
yritettiin mainostaa jokeriuudistusta.
"Mikäli seitsemän oikein tuloksia ei löydy, potti siirtyy seuraavalle kierrokselle. Jokerin päävoitto voi kuitenkin kasvaa korkeintaan 6 miljoonaan euroon. Tämän summan yli menevä osa jaetaan toisessa voittoluokassa seuraavalla Lauantai-Jokerin tai Keskiviikko-Jokerin kierroksella, jolla löytyy 6 oikein tulos, riippumatta siitä, löytyykö kierroksella 7 oikein tulosta."
Mitenköhän tuo jokerin potti oikein sitten menee, kun ensin se oli 1 miljoona kaikissa Ke-Pe-La jokereissa, sitten korotettiin 2 miljoonaan, ja nyt ollut siinä
jo kuukausia. Potti ei siis kasva, miksi?Itse itselle vastaten ja samalla ihmetellen:
28. Jos ensimmäisessä voittoluokassa ei löydy voittoon oikeuttavaa tulosta, tämän voittoluokan kierroskohtaisesta kokonaisvaihdosta laskettu jakosumma siirtyy jaettavaksi Keskiviikko-Jokerin, Perjantai-Jokerin tai Lauantai-Jokerin myöhemmin ilmoitettaville kierroksille yhtiön määräämällä tavalla.
- Ei hyvä, yhtiö saa päättää, koska se jakaa, oikeasti potin tulisi kasvaa, kunnes osuu.
31. Ensimmäiseen ja/tai toiseen voittoluokkaan voidaan vahvistaa kierroskohtaisesta kokonaisvaihdosta riippumaton vähimmäisjakosumma.
- Ei hyvä, pottia kerätään ja jaetaan kun huvittaa, jotakin, vähintään tämän voimme
toki kun ensin 28 pykälällä olemme saaneet kerättyä, ties miten kauan.
Ei. esinmmäinen vitonen ei vaikuta millään tavalla, että seuraava olisi 6.
Toisen numeron todennäköisyys on 1/10=0,1*100= 10%
ja miettiä voit myös sitä, että kun on seitsemän numeroa ja jo yksi on vaan 10% niin kuinka matalat todennäköisyydet jokerissa on . Joka on syy siihen. Miksi et voita tai voitat harvoin.- votelo
Olen viime viikkoina pelannut Jokeria, mutta enpä kyllä toistaiseksi ole päässyt isoilla voitoilla juhlimaan. Tänään viidellä oikealla olisi saanut reilut 900 € ja kuudella 8500 ja vähän päälle. Mutta olen siksi pelannut Jokeria koska siinä on kuitenkin mahdollisuus voittaa jopa miljoonia euroja ja se perustuu täysin sattumaan. Pitkävetoa olen pelannut vain joitakin kertoja ja kerran voitin siinä joitakin kymppejä. Olen sellainen ihminen, että jos haluan voittaa rahaa, haluan voittaa sitä kerralla paljon. Pitkäveto ei houkuttele, koska en ole mikään suuri urheilufriikki eikä suurin mahdollinen voitto ole kuin 200 000 euroa. Jääkiekon mm-kisojen 2007 puolivälierien voittajia kuitenkin veikkasin ja ainoa, joka meni väärin, oli Suomi-USA-ottelu. Veikkasin, että Suomi voittaisi, mutta varsinainen peliaika päättyi tasapeliin.
votelo kirjoitti:
Olen viime viikkoina pelannut Jokeria, mutta enpä kyllä toistaiseksi ole päässyt isoilla voitoilla juhlimaan. Tänään viidellä oikealla olisi saanut reilut 900 € ja kuudella 8500 ja vähän päälle. Mutta olen siksi pelannut Jokeria koska siinä on kuitenkin mahdollisuus voittaa jopa miljoonia euroja ja se perustuu täysin sattumaan. Pitkävetoa olen pelannut vain joitakin kertoja ja kerran voitin siinä joitakin kymppejä. Olen sellainen ihminen, että jos haluan voittaa rahaa, haluan voittaa sitä kerralla paljon. Pitkäveto ei houkuttele, koska en ole mikään suuri urheilufriikki eikä suurin mahdollinen voitto ole kuin 200 000 euroa. Jääkiekon mm-kisojen 2007 puolivälierien voittajia kuitenkin veikkasin ja ainoa, joka meni väärin, oli Suomi-USA-ottelu. Veikkasin, että Suomi voittaisi, mutta varsinainen peliaika päättyi tasapeliin.
Pitkä ja tulosvedoissa voitot ovat pienempiä, mutta voitat huomattavasti useammin kuin jossain jokerissa missä todennäköisyydet voittohin ovat hyvin matalat.
Jos siis haluat voiton usein pelaa pitkäveto singlenä.- Pohdintoja
Noinhan se asia tietysti on. Ihmeellistä, että noinkin surkea peli pelaajan kannalta
pidetään mukana. Yhden käden sormin laskettavissa on päävoittojen määrät/vuosi
Pelaaminen huomattavasti vähäisempää, kuin loton, vaikka laskennallinen
päävoitontodennäköisyys yhdellä rivillä 1: 10 miljoonaan.
Edes potin korotus 1 ---> 2 miljoonaan ei riittänyt, milloin taas potti nousee 5 miljoonaan.
- Virallinen Valvoja-u
Jokerin arvotut numerot eivät vaikuta seuraavan numeron arvontaan.
- ...........
ainoa mikä pyörii on video jossa valmiiksi valittu numero
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 662975
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252093Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671678Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241530- 281281
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161277Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61196Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281160Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101117Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001