Kotini ryöstettiin

Lappapuuro

Olin ystäväni kanssa baarissa kun hän lähti hieman ennen minua kotiin. Viimeinen muistikuva on kun jätin juomani pöydälle ja lähdimme tanssimaan. Aamulla heräsin kotoani alasti ja ihmettelin missä puhelimeni on. Pian tajusin että tietokonekin on hävinnyt ja seinäkello sekä tekonahkainen kaiutintuolini. Kaapin sisältö oli lattialla sekä lompakon kortit levitettynä lattialla. Menin samantien naapuriin puettuani ja kerroin tilanteen jolloin sain puhelimen käteeni "menee jo hätänumeroon" ja pian olin tekemässä rikosilmoitusta. Tämä kaikki järkytti niin että päivän mittaan aloin ajatella että mitä jos ois käyny huonommin.....mitä jos se hullu ois tappanu mut tms.... ja onko mut raiskattu? Tärisin ja itkin vain.... Voiko phelinta/tietokonetta jäljittää? Millä todennäköisyydellä saan tavarani takaisin? Olen köyhä paska ja mietin miten selviän... Puhelin on älypuhelin, mutta se on suljettu ja uskon että simkortti paiskattu hankeen tms... ainakaan samsung kies ei saanut jäljitettyä plus ei saa yhteyttä.... onko neuvoja miten toimin vielä? huuto.nettiä selailin ja pian tori käyn katsomassa....mutta muita neuvoja? Rikosilmoitus on siis tehty.

3

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaapin sisältö

Otapa selvää, onko sut raiskattu.

• Lappapuuro

Voipi olla ettei se enää selviä kun tulin ajatelleeksi turhan myöhään sitä mahdollisuutta....

• ss3

Ihan selvää ainakin ulkomailla että mitään juomia ei jätetä pöytään valvomatta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      381
      5570
    2. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      15
      1572
    3. Onko kaivatullasi ruuvit löysällä

eli himmeä pääkoppa? 🪚
      Ikävä
      106
      971
    4. Miltä se tuntui

Miltä se tuntui, kun ymmärsit minun ikävöineen sinua?
      Ikävä
      78
      851
    5. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      50
      832
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      41
      823
    7. Asentajako putosi radiomastosta

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss
      Tampere
      44
      822
    8. Haikeaa miten kaikki meni

Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.
      Ikävä
      56
      817
    9. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      56
      794
    10. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      39