* "EU ja Suomi siinä mukana on tukemassa järjetöntä islamilaista terrorisimia tukiessaan palestiinalaisvaltiota havittelevia antisemitistejä ja Hamasia, joiden johtajien tavoite on - ei suinkaan parantaa maamiestensä oloja, vaan - tuhota Israel.
* Uutinen terroristien koulutusleiriltä:
"Nuorten valmistumistilaisuudessa Hamasin pääministeri Ismail Haniyeh varoitti Israelia tulevista itsemurhaiskuista.
- Tämä sukupolvi ei tunne pelkoa. Se on ohjusten, salakuljetustunneleiden ja itsemurhaiskujen sukupolvi, hän kiteytti Clarion Project -uutispalvelun mukaan.
Toinen ministeri sanoi, että nämä nuoret tulevat niittämään "Jumalan viholliset"." (Seurakuntalainen.fi) "
Tosiasiaa Israelin tuhoojista !
43
141
Vastaukset
* ( Seurakuntalainen.fi )
* " Nuorten valmistumistilaisuudessa Hamasin pääministeri Ismail Haniyeh varoitti Israelia tulevista itsemurhaiskuista.
Hamas-terroristijärjestön hallitsemalla Gazan alueella 13 000 uutta nuorta osallistui järjestön vastikään järjestämään puolisotilaalliseen koulutukseen.
Pyhään sotaan Israelia ja siionismin kannattajia vastaan koulutettujen nuorten määrä kasvoi merkittävästi, sillä viime vuonna koulutuksen kävi 5 000 nuorta.
Koulutusleirillä opeteltiin muun muassa itsemurhaiskujen tekemistä, erilaisten aseiden käyttöä ja vakoojien tunnistamista.
Nuorten valmistumistilaisuudessa Hamasin pääministeri Ismail Haniyeh varoitti Israelia tulevista itsemurhaiskuista.
- Tämä sukupolvi ei tunne pelkoa. Se on ohjusten, salakuljetustunneleiden ja itsemurhaiskujen sukupolvi, hän kiteytti Clarion Project -uutispalvelun mukaan.
Toinen ministeri sanoi, että nämä nuoret tulevat niittämään "Jumalan viholliset". "* Niin, ja tuo avaus osa ei olekkaan seurakunta.fi sivulta, vaan facebuukin sivulta, ja siinä voi olla muutakin, mutta minä en ole siihen lisännyt mitään, vaikka allekirjoitankin koko jutun, tottahan se on, olkoonkin kirjoittanut kuka hyvänsä !
Mohikaani_27 kirjoitti:
* Niin, ja tuo avaus osa ei olekkaan seurakunta.fi sivulta, vaan facebuukin sivulta, ja siinä voi olla muutakin, mutta minä en ole siihen lisännyt mitään, vaikka allekirjoitankin koko jutun, tottahan se on, olkoonkin kirjoittanut kuka hyvänsä !
No, nyt myönnät kopiointisi olevan Facebookista ja ilmeisesti jonkun mielipidekirjoitus.
Kai nyt pyydät anteeksi solvauksiasi, kun kopiointisi ei ollutkaan Seurakuntalaisen sivustolta, kuten useassa viestissä väität..- ei hellari
Pe.ku kirjoitti:
No, nyt myönnät kopiointisi olevan Facebookista ja ilmeisesti jonkun mielipidekirjoitus.
Kai nyt pyydät anteeksi solvauksiasi, kun kopiointisi ei ollutkaan Seurakuntalaisen sivustolta, kuten useassa viestissä väität..Tapasin hiljattain ihan oikean ateistin. Juttelimme monen moista ja läksi puhe sinun kirjoittelustasi tälle palstalle. Hän sanoi suoraan, että sellainen, joka on kiinniostunut kristinuskosta ei oel oikea ateisti, vaan luulottelee niin. Oikeat ateistit eivät halua olla missään tekemisissä kristinuskon kanssa saati kirjoitelisivat tälle palstalle. Sanoi pekun kaltaisten tyyppien olevan naurettavia pellejä ateistien mielestä.
Seurakuntalainen.fi ei tollasia kerro.
Olet pieniä pätkiä laittanut siltä sivustolta ja lisännyt väliin omiasi, ihan kuin sinunkin kirjoituksesi olisivat siltä sivustolta.
Kopiointi ilman linkkiä lähteeseen on kiellettyyä ja pahemmaksi sen tekee, se että laitat omia juttujasi sen sivun piikkiin.* Älä ny viitti ruikuttaa, mee kattoon itse sinne, niin kaikki mitä olen kopsannut, on sieltä, eikä ole mun sanomaani sanakaan, Mikä ihmeen nettipoliisi sinä luulet olevasi ?
* Mee jhonkin h-seurakuntaan, ja pyydä, että he rukoilisivat Jeesusta poistamaan sinusta tuon iänikuisen kiusanhenki riivaajan, jota täällä palvelet ja sen metkuja toimitat !Mohikaani_27 kirjoitti:
* Älä ny viitti ruikuttaa, mee kattoon itse sinne, niin kaikki mitä olen kopsannut, on sieltä, eikä ole mun sanomaani sanakaan, Mikä ihmeen nettipoliisi sinä luulet olevasi ?
* Mee jhonkin h-seurakuntaan, ja pyydä, että he rukoilisivat Jeesusta poistamaan sinusta tuon iänikuisen kiusanhenki riivaajan, jota täällä palvelet ja sen metkuja toimitat !"* Älä ny viitti ruikuttaa, mee kattoon itse sinne, niin kaikki mitä olen kopsannut...."
Ja nyt myönnät toisessa viestissä itse erehtyneesi:
"* Niin, ja tuo avaus osa ei olekkaan seurakunta.fi sivulta, vaan facebuukin sivulta"- Suomen laki hanskaan
Totta kirjoitat. Kun lainaa toisten tekstejä, ne pitää erottaa selittävästi omasta tekstistä, esim. lainausmerkeillä ja selvästi esim. vuorotella lainausta ja omaa tekstiä.
"Seurakuntalainen:..."
"Omasta mielestäni:..."
Mutta Mohis taitaa olla jo iäkkäämpi herrasmies, joten tällaiset kirjalliset metkut, jopa lakipykälät, eivät ehkä ole tuttuja.
Internet on julkinen tiedoitusväline. Aivan sama, kuin kirjoittaisi esim. Hesariin, tai kertoisi asiansa YLEn Ajankohtais-ohjelmassa, eli Suomen lakia on noudatettava, myös netissä, kuten muussakin omassa elämässään.
- luth. uskis
Miksi Mohikaani on niin epärehellinen?
Eikö uudestisyntyneen pitäisi olla rehellisyyden kuvajainen vaan hän on kummajainen.Ei tuo epärehellisyys tullut yllätyksenä.
seurakuntalainen.fi sivusto on julkaissut Ristin voiton uutisen, josta Mohikaani on kopioinut pätkiä ja laittanut omiansa sekaan, niin ettei niitä erota kopioinneista.Pe.ku kirjoitti:
Ei tuo epärehellisyys tullut yllätyksenä.
seurakuntalainen.fi sivusto on julkaissut Ristin voiton uutisen, josta Mohikaani on kopioinut pätkiä ja laittanut omiansa sekaan, niin ettei niitä erota kopioinneista.* Mohisfobiako teitä riivaa, ite olette valehtelijoita ja epärehllisä tuollaisten herjojenne myötä ! Että voi ihminen olla nurja ja kiero ja pirun hengen vallassa oleva kuin "iilimato" !
Mohikaani_27 kirjoitti:
* Mohisfobiako teitä riivaa, ite olette valehtelijoita ja epärehllisä tuollaisten herjojenne myötä ! Että voi ihminen olla nurja ja kiero ja pirun hengen vallassa oleva kuin "iilimato" !
"ite olette valehtelijoita....iilimato"
Kukaan ei ole sinun sanonut valehtelevan ja itse nyt toisessa viestissä myönnätkin itse erehtyneesi alla olevin sanoin:
"* Niin, ja tuo avaus osa ei olekkaan seurakunta.fi sivulta, vaan facebuukin sivulta,...."- ei hellari
Mohikaani_27 kirjoitti:
* Mohisfobiako teitä riivaa, ite olette valehtelijoita ja epärehllisä tuollaisten herjojenne myötä ! Että voi ihminen olla nurja ja kiero ja pirun hengen vallassa oleva kuin "iilimato" !
So so mohikani! Ei saa nimitellä muita ihmisiä. Se on rumaa ja syntiä! Ei varmaan ketään vaivaa mohisfobiakaan. Koeta nyt rauhoittua vihan puuskastasi Anna Jumalan tehdä työs, älä sinä sotkeudu siihen. Se aiheutrtaa vaan eripuraa ja naurua! En sano tätä pahalla, vaan koetan saada sinut tajuamaan, ettei vihalla voiteta mitään!
- mohiksen omat asiat
ei hellari kirjoitti:
So so mohikani! Ei saa nimitellä muita ihmisiä. Se on rumaa ja syntiä! Ei varmaan ketään vaivaa mohisfobiakaan. Koeta nyt rauhoittua vihan puuskastasi Anna Jumalan tehdä työs, älä sinä sotkeudu siihen. Se aiheutrtaa vaan eripuraa ja naurua! En sano tätä pahalla, vaan koetan saada sinut tajuamaan, ettei vihalla voiteta mitään!
Älä nyt sinäkään puutu lähimmäisesi tekoihin, sosotellen Mohista. Mohis seisoo Jumalansa edessä, eikä hänen henk.koht. asiansa kuulu muille. Tuo muiden syntien kertominen, nickiltä ja nimeltä mainiten, on ihan helluntailaisten omia syntejä (mainitsen ryhmän, en herjaa kenenkään yksityisen kirjoittajan nickiä).
- ei hellari
mohiksen omat asiat kirjoitti:
Älä nyt sinäkään puutu lähimmäisesi tekoihin, sosotellen Mohista. Mohis seisoo Jumalansa edessä, eikä hänen henk.koht. asiansa kuulu muille. Tuo muiden syntien kertominen, nickiltä ja nimeltä mainiten, on ihan helluntailaisten omia syntejä (mainitsen ryhmän, en herjaa kenenkään yksityisen kirjoittajan nickiä).
Et kai sitten sinä puuttunut asioihin! Et kai sinä kirjoittanut mitään! Etpä tietenkään! Se oli vaan aave, joka naputteli tekstisi palstalle, eikö vain? En minä mohikaania moittinut millään muotoa, vaan tahdoin kertoa sen, ettei kiivastumisella voiteta mitään muuta, kuin entistä enemmän vain tulikiven katkua puolin ja toisin. Mitä syntejä sitten nickiläiset toisistaan kertovat? En oikein ymmärrä tuollaista puhetta. Selitä mitä tarkoitat!
- j.t.p.
En suosittele sinua "keskustelemaan" pe.ku:n ja hänen kaltaistensa niin sanottujen ateistien kanssa. Esille nostamasi asia ja kysymys on tärkeä. Uskovina ja Israelin-ystävinä toki tiedämme, miten asiat ovat.
Ulkopuolella olevien ja jumalanvihollisten kanssa ei ole suotavaa käydä tällaisia keskusteluita. Ne johtavat vääjäämättä vahinkoon. Jumalaton ei käsitä, eikä hyväksy minkäänlaisia Israelia koskevia, varsinkaan esille ottamasi kaltaisia asioita.
Varsinaiset hengelliset asiat ovat sitten vielä asia aivan erikseen. Helmiä ei saa heittää sikojen eteen. Raamattu tästä aivan yksiselitteisen selkeästi sanoo. On suuri vaara ja todennäköisyys, että uskova joutuu sillioin itse tavalla tai toisella vahinkoon.
Näitä asioita pitää jokaisen uudestisyntyneen vakavasti harkita ja pohtia, ennen kuin ryhtyy "käräjöimään" jumalattoman kanssa.* No, enhän oikeastaan ole keskutellutkaan varsinaisesta asiasta, vaan vastasin Pe.kun vääristelyyn ja valehteluun !
- j.t.p.
Mohikaani_27 kirjoitti:
* No, enhän oikeastaan ole keskutellutkaan varsinaisesta asiasta, vaan vastasin Pe.kun vääristelyyn ja valehteluun !
Paras kommentti (ja usein viisainkin) on olla kommentoimatta pe.ku:n ja hänen kaltaistensa jumalankieltäjien ja herjaajien edesottamuksia.
On usein niin, että juuri tätä kommentoimista ja ärsyyntymistä em. henkilön kaltaiset odottavatkin. Heidän aikomukseen ei siis todellisuudessa ole keskustella ja rakentaa millään tavalla, vaikka niin antavat ymmärtääkin.
Se on pe.ku:n kaltaisten nimenomainen pyrkimys, aiheuttaa vahinkoa. Toki pe.ku:kin on sen verran "fiksu", ettei sitä ihan heti jokainen saa selville. Onhan hän perillä asioista, monellakin tapaa. Hän vain käyttää tätä aseenaan ja vahingoittamistarkoituksessa, usein jopa hyvin hienovireisen oloisesti. Sen kuitenkin hetikin huomaa.
On ehdottomasti parempi olla osallistumatta hänen provoiluunsa ja suotta polttaa hermopintojaan. Nimittäin - siihen hän pyrkii. Usko pois ja uskokaa muutkin. j.t.p. kirjoitti:
Paras kommentti (ja usein viisainkin) on olla kommentoimatta pe.ku:n ja hänen kaltaistensa jumalankieltäjien ja herjaajien edesottamuksia.
On usein niin, että juuri tätä kommentoimista ja ärsyyntymistä em. henkilön kaltaiset odottavatkin. Heidän aikomukseen ei siis todellisuudessa ole keskustella ja rakentaa millään tavalla, vaikka niin antavat ymmärtääkin.
Se on pe.ku:n kaltaisten nimenomainen pyrkimys, aiheuttaa vahinkoa. Toki pe.ku:kin on sen verran "fiksu", ettei sitä ihan heti jokainen saa selville. Onhan hän perillä asioista, monellakin tapaa. Hän vain käyttää tätä aseenaan ja vahingoittamistarkoituksessa, usein jopa hyvin hienovireisen oloisesti. Sen kuitenkin hetikin huomaa.
On ehdottomasti parempi olla osallistumatta hänen provoiluunsa ja suotta polttaa hermopintojaan. Nimittäin - siihen hän pyrkii. Usko pois ja uskokaa muutkin.Mohikaani myöntääkin jo ylempänä, että ei hän kopioinut asiaa Seurakuntalaisen sivulta, kuten väitti, vaan jonkun turinat Facebookista.
- Uskossa .
Hengellistä terrorismia harjoittavat ne, jotka horjuttavat sanoillaan uskovien luottamusta sananpalvelijoihin.
Kaikissa Suomen helluntaiseurakunnissa kunnioitetaan Marko Selkomaan suoraselkäistä ja raitista julistusta.
Ota sinäkin vastaan terve opetus tai eroa helluntaiseurakunnasta.- ei hellari
Ei kukkaan harrasta hengellistä terrorismia, jos varoittaa väärästä opetusksesta ja toiminnasta selkeästi. Saar´naajakin voi olla mennyt harhaan ja lujaa, josko on ottanut opetuksekseensa tuolliaset kaatumisilmiöt, kuin nykyään paljon tapahtuu! Ne eivät ole Jumalasta, vaan ovat silumaailmoiden hurmostuotteita. Hyvä kun varoitetaan!
- ei hellari
Ei muuten pidä paikkaansa tuo väittämäsi, että kaikissa Suomen hell.srk:ssa kunnioitettaisiin Marko Selkomaan julistusta. Eihän se ole raitista eikä suoraselkäistä puhetta. Lieve ilmiöt todistavat vallan muuta! Olen sen verran liikkuessani tekemisissä hellareiden kansssa, että ei lähes tulkoonkaan kaikissa tuollaista opetusta ja toimintaa hyväksytä! Itse en ole hellari enkä liity!
- ~~tähkäpää~~
ei hellari kirjoitti:
Ei muuten pidä paikkaansa tuo väittämäsi, että kaikissa Suomen hell.srk:ssa kunnioitettaisiin Marko Selkomaan julistusta. Eihän se ole raitista eikä suoraselkäistä puhetta. Lieve ilmiöt todistavat vallan muuta! Olen sen verran liikkuessani tekemisissä hellareiden kansssa, että ei lähes tulkoonkaan kaikissa tuollaista opetusta ja toimintaa hyväksytä! Itse en ole hellari enkä liity!
No, annahan sellaisen helluntaiseurakunnan nimi,
joka vastustaa Selkomaan toimintaa tai haluaa sanoutua
siitä irti?!
Onko jokin helluntaiseurakunta ilmoittanut luottamuksen puutteesta Marko Selkomaan kohdalla?
En halua riidellä, vaan etsiä totuutta, ettemme kukaan puhu omiamme seurakuntien nimissä ja helluntaiseurakuntiin nojaten. - ei hellari
~~tähkäpää~~ kirjoitti:
No, annahan sellaisen helluntaiseurakunnan nimi,
joka vastustaa Selkomaan toimintaa tai haluaa sanoutua
siitä irti?!
Onko jokin helluntaiseurakunta ilmoittanut luottamuksen puutteesta Marko Selkomaan kohdalla?
En halua riidellä, vaan etsiä totuutta, ettemme kukaan puhu omiamme seurakuntien nimissä ja helluntaiseurakuntiin nojaten.Sorry vaan tähkis! En ala nimetä mitään seurakuntia nimeltä, mutta kun olen liikkunut Suomessa evankeliumin työn ohella jonkin verran, niin olen tavannut koko joukon helluntailaisia, jotka sanovat, ettei Selkomaan toiminta ole Jumalan Hengestä lähtöisin. Eikä sellainen olekaan, joka puhuu vastoin Jumalan Sanan selvää kieltä ja toiminnassa ilmenee kaatumisilmiökin, joka ei ole alkuunkaan Jumalan Sanan mukainen ilmiö! En puhu minkään helluntai- tai muunkaan seurakunnan nimissä, vaan tuon asian esiin, niin kuin olen kuullut suoraan helluntaiuskovien suusta!
- ~~tp~~
ei hellari kirjoitti:
Sorry vaan tähkis! En ala nimetä mitään seurakuntia nimeltä, mutta kun olen liikkunut Suomessa evankeliumin työn ohella jonkin verran, niin olen tavannut koko joukon helluntailaisia, jotka sanovat, ettei Selkomaan toiminta ole Jumalan Hengestä lähtöisin. Eikä sellainen olekaan, joka puhuu vastoin Jumalan Sanan selvää kieltä ja toiminnassa ilmenee kaatumisilmiökin, joka ei ole alkuunkaan Jumalan Sanan mukainen ilmiö! En puhu minkään helluntai- tai muunkaan seurakunnan nimissä, vaan tuon asian esiin, niin kuin olen kuullut suoraan helluntaiuskovien suusta!
Juu, on ihan eri asia puhua yksittäisistä helluntailaisista,
kuin puhua Hell.srk:nista, kuten tuossa edellä puhuttiin.
>>"Suomen hell.srk:ssa" ~~tp~~ kirjoitti:
>>"Suomen hell.srk:ssa"Helluntaiseurakunnathan koostuvat yksittäisistä helluntailaisista ja heillä on varsin erilaisia mielipiteitä Marko Selkomaasta, Helluntaikirkosta ja monesta muusta asiasta.
- ei hellari
~~tp~~ kirjoitti:
>>"Suomen hell.srk:ssa"Kyllä joissakin seurakunnissa on julkisesti otettu kantaa Selkomaan toiminnasta ja julkisesti puhujaaitiosta vasroitettu toiminnansta. Satuin muutaman kerran jossakin päin Suomea tällaiseen tilaisuuteen hell.srk:ssa.
- Marko on rakas veli
Kertokaa yhdenkin helluntaiseurakunnan nimi, jossa ei hyväksytä Marko Selkomaan toimintaa?
Helluntaiseurakuntien johdon suut on tukittu Helluntaikirkon määräysvallan takia myös perinteisissä yhdistyspohjaisissa helluntaiseurakunnissa, mutta pinnan alla kuohuu. Tapaus Marko Selkomaa on jakanut helluntaiseurakuntien jäsenistön kahtia; helluntaikirkkolaiseen uuskarismaattiseen linjaan ja perinteiseen helluntaiherätyksen linjaan.
Toivokaamme yhdistyspohjaisilta seurakunnilta jämäkämpää otetta puhdistaa Helluntaiherätys harhaopeista, Selkomaa mukaanlukien.- ~~tähkäpää~~
mazdels kirjoitti:
Helluntaiseurakuntien johdon suut on tukittu Helluntaikirkon määräysvallan takia myös perinteisissä yhdistyspohjaisissa helluntaiseurakunnissa, mutta pinnan alla kuohuu. Tapaus Marko Selkomaa on jakanut helluntaiseurakuntien jäsenistön kahtia; helluntaikirkkolaiseen uuskarismaattiseen linjaan ja perinteiseen helluntaiherätyksen linjaan.
Toivokaamme yhdistyspohjaisilta seurakunnilta jämäkämpää otetta puhdistaa Helluntaiherätys harhaopeista, Selkomaa mukaanlukien.Voi voi tätä omien oletusten määrää ja laajuutta.
Vielä koskaan ei ole mazdels kyennyt antamaan minkäänlaista facktatietoa näistä omista oletuksistaan.
Syyt sen antamattomuuteen ovat olleet mitkä milloinkin, mutta omia olettamuksiaan voi toki levitellä helluntailaisten nimissä.
Tuo Mazdelsin jakokaavio on TÄYSIN hänen omiin olettamuksiinsa perustuva ja minkäänlaista todistusaineistoa hänellä ei ole tuoda siitä esille. - j.t.p.
~~tähkäpää~~ kirjoitti:
Voi voi tätä omien oletusten määrää ja laajuutta.
Vielä koskaan ei ole mazdels kyennyt antamaan minkäänlaista facktatietoa näistä omista oletuksistaan.
Syyt sen antamattomuuteen ovat olleet mitkä milloinkin, mutta omia olettamuksiaan voi toki levitellä helluntailaisten nimissä.
Tuo Mazdelsin jakokaavio on TÄYSIN hänen omiin olettamuksiinsa perustuva ja minkäänlaista todistusaineistoa hänellä ei ole tuoda siitä esille.Senpä vuoksi, suosituksena sinullekin, älä osallistu näiden mazdelsin tapaisten viesteihin ja kommentoi niitä.
Foorumilla on jatkuvasti enemmän ja vähemmän sellaisia henkilöitä, joiden tarkoituskaan ei ole rakentaa, vaan hajoittaa.
Foorumilaiset, sinä mukaan lukien, pitävät yllä näiden provoilijoiden toimintaa. On viisautta pysytellä niistä erillään. Riittää, kun näitä ihmisiä kerran ja kaksi varoittaa toiminnastaan. Näinhän on tehtykin, mutta tuloksetta.
Sen pitäisi riittää. Raamattu antaa tässäkin asiassa varsin selkeät ja yksiselitteiset ohjeet. Joskus ja useinmitenkin on parempi antaa olla. ~~tähkäpää~~ kirjoitti:
Voi voi tätä omien oletusten määrää ja laajuutta.
Tuo Mazdelsin jakokaavio on TÄYSIN hänen omiin olettamuksiinsa perustuva ja minkäänlaista todistusaineistoa hänellä ei ole tuoda siitä esille.Helluntaikansaan kuuluvat perinteiset helluntaiseurakunnat eivät ottane Marko Selkomaata puhujaksi seurakuntiinsa. On tosiasia, että Helluntaikirkko pyrkii sulkemaan kaiken kriittisen keskustelun helluntaiherätyksessä mm määräämällä Ristin Voiton linjaukset. Ristin Voitolla on tärkeä merkitys Helluntaiherätyksen päälehtenä ja se ei julkaise mitään kriittistä mielipidettä Marko Selkomaasta eikä koko Helluntaikirkosta.
Edelleenkin, tämä on keskustelupalsta, jossa keskustelijat voivat esittää myös omia olettamuksiaan ja mielipiteitään helluntailaisuuteen liittyen. Tällä keskustelupalstalla on helluntaiseurakuntiin kuuluvien kirjoittajien keskuudessa havaittavissa se kuohuminen, mikä helluntaiherätyksen sisällä käy suhtautumisessa Marko Selkomaan toimintaan ja moneen muuhunkin asiaan.- ei hellari
mazdels kirjoitti:
Helluntaikansaan kuuluvat perinteiset helluntaiseurakunnat eivät ottane Marko Selkomaata puhujaksi seurakuntiinsa. On tosiasia, että Helluntaikirkko pyrkii sulkemaan kaiken kriittisen keskustelun helluntaiherätyksessä mm määräämällä Ristin Voiton linjaukset. Ristin Voitolla on tärkeä merkitys Helluntaiherätyksen päälehtenä ja se ei julkaise mitään kriittistä mielipidettä Marko Selkomaasta eikä koko Helluntaikirkosta.
Edelleenkin, tämä on keskustelupalsta, jossa keskustelijat voivat esittää myös omia olettamuksiaan ja mielipiteitään helluntailaisuuteen liittyen. Tällä keskustelupalstalla on helluntaiseurakuntiin kuuluvien kirjoittajien keskuudessa havaittavissa se kuohuminen, mikä helluntaiherätyksen sisällä käy suhtautumisessa Marko Selkomaan toimintaan ja moneen muuhunkin asiaan.Helluntaikansan tilaisuudessa vierrailleena voin sanoa, ettei tuossa joukossa ainakaan hyväksytty Selkomaan toimintaa. Selkeäsrti varoitettiin puhujanaitiosta osallistumnmasta mitenkään hänen epäraittiiseen toimintaansa! En kerro paikkakuntaa, koska se olisi asiaan kuulumatonta!
- ei kommari
ei hellari kirjoitti:
Helluntaikansan tilaisuudessa vierrailleena voin sanoa, ettei tuossa joukossa ainakaan hyväksytty Selkomaan toimintaa. Selkeäsrti varoitettiin puhujanaitiosta osallistumnmasta mitenkään hänen epäraittiiseen toimintaansa! En kerro paikkakuntaa, koska se olisi asiaan kuulumatonta!
On ihan viisastakin pitää paikkakunnat omana tietonaan ettei vain totuus pääse paljastumaan.
Ja viisasta on välillä vaihtaa nimimerkkiänkin ettei pääse siinäkään totuus paljastumaan. - en minäkään hellari
ei hellari kirjoitti:
Helluntaikansan tilaisuudessa vierrailleena voin sanoa, ettei tuossa joukossa ainakaan hyväksytty Selkomaan toimintaa. Selkeäsrti varoitettiin puhujanaitiosta osallistumnmasta mitenkään hänen epäraittiiseen toimintaansa! En kerro paikkakuntaa, koska se olisi asiaan kuulumatonta!
ei hellari ei levitä juoruja ja kunnioittaa ihmisten yksityisyyttä. Tätä lahjaa ei itse hellareilla ole., Jos vain on jokin asia, vieläpä henkilökohtainen salaisuus tiedossa, se pitää heti levittää ympäri eri foorumeita.
- Hell.kirkon olemus:
mazdels kirjoitti:
Toivokaamme yhdistyspohjaisilta seurakunnilta jämäkämpää otetta puhdistaa Helluntaiherätys harhaopeista, Selkomaa mukaanlukien.Jumalaton uuskarismaattisuus ja sen äänitorvi, tuhanten harhojen Helluntaikirkko, tulivat hajoittamaan helluntaiherätyksen, varastamaan helluntaiuskovien omaisuuden , tappamaan suuren, elävän herätysliikkeen ja tuhoamaan kaiken, jo oraalla olleen kristittyjen yhteyden.
- ei hellari
en minäkään hellari kirjoitti:
ei hellari ei levitä juoruja ja kunnioittaa ihmisten yksityisyyttä. Tätä lahjaa ei itse hellareilla ole., Jos vain on jokin asia, vieläpä henkilökohtainen salaisuus tiedossa, se pitää heti levittää ympäri eri foorumeita.
Ei todellakaan saa levittää toisen uskomia salaisuuksia muualle. Raamatun mukaan tulee olla lukittu lähde, joka ei tiedä mistään mitään eikä hänelle sielunhoidollisesti uskottuja asioita levittele muulle. Juoruaminen on kielen syntiä. Raamatun mukaan kielen synti hukuttaa ihan samalla tavoin kuin mikä muukin tekosynti! On todella kunnioitettava toisen ihmisen yksityisyyttä. Kiitos sinulle "en minäkään hellari" oikeasta kannan otostasi asioihin!
- suom.saks.jude
Ketju ei kuulu tälle, vaan Maailman politiikan sivustolle.
Ei liity helluntailaisuuteen millään tavalla ja loukkaa juutalaisia.- näin on.
Kyse on kyseisen ihmisten oikeuksista elää alueella, riistoa tapahtuu puolin ja toisin, alueen alkuperäiset asukkaat eivät hyväksy juutalaisten asutus politiikkaa.
- Totuudessa
Taas paljastuivat räikeät valheet tässä kirjoitusketjussa. Eräät yrittävät saada mustamaalattua Marko Selkomaata, jota kaikki terveessä uskossa olevat kaikkialla kannattavat. Kaikissa Suomen seurakunnissa arvostetaan Marko Selkomaata ja hänen suoraa evankeliumin julistustaan. Hänen parjaajansa ovat valheen hengen johtamia.
- ei hellari
Ei paljastuneet valheet Selkomaan toiminnasta, vaan se, ettei hänen toimintansa ole Jumalan Sanan mukaista toimintaa! Kaikki terveesti uskossa olevat ymmärtävät tämän ja eivät tue millään tavoin hänen toimintaansa!Älkää eksykö!
- Elämän tie
Minkä tähden tämä sotiin ja konflikteihin liittyvä aloitus saa edelleen olla täällä, vaikka se ei millään tavoin liity helluntaiuskontoon, kun aivan läheisimmän, suuren juutalaisvaltion suurinta tragediaa käsittelevä ketju nopeasti täältä poistettiin?
- tiedä se
Ei suomi tue terroristeja, alueen alkuperäisillä asukkailla on yhtäläinen oikeus asua alueella, ei juutalaiset ole erikois asemassa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1383459Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2742960Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2271864- 651822
Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641788- 671563
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa901336Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä781272Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3291191Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391072