Luontaistuotteiden teho?

miranda..

Lueskelin äsken erään lehden "Terveysuutisia" ja melkein aloin jo uskomaan, että Luontaistuote kaupasta se terveys alkaa, vaan onkohan siinä perää? Uskomatonta mainosta, kun paranee syöpä ja juopa?;)))

Toki olen itsekkin käyttänyt niitä, jopa Superfoodeja, mutta flunssa vain nyt pahenee ja minä en ainakaan huomannut mitään mainittavaa muutosta olotilaani.

Sama laiska, kuten ennenkin ja pakosta minut saa edes ulos lähtemään lähikauppaan, ...sitä maitoa hakemaan!

Onko kukaan saanut niistä mitään apua?

6

60

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

Omasta kokemuksestani kirjoitan. Minulla oli muinoin tosi paha ihottuma, kävin monta kertaa ihotautilääkärillä.
      Lehdestä huomasin erääseen luontaistuotekauppaan tulevan ulkomaisen miehen, jonka sanottiin silmistä näkevän vaivan.
      Hän suositteli minulle luontaistuotetta, jonka avulla ihottumani parani nopeasti.

Tiedä sitten, oliko sattumaa, mutta näin minulle kävi.

Tulee ostettu milloin mitäkin pullon ja purnukkaa, ja pian jäävät kaapin hylylle avaamatta.
      Paljon hupaa on minun ymmärtääkseni tällä alalla.

• miranda ..

..... Muistatko sen lääkkeen? Minulla on "Tea tree oil" stikki (nestemäinen) putkilo, joka auttaa moneen ihottumaan.

Aika moni vaiva paranee kyllä itsekseen ja olen jo usein maininnut täällä olkapääni vammasta, joka ei mukamas parane. Kyllä se paranee, mutta ei hetkessä, eikä vuodessa, mutta nyt on parempi, kuin toinen olkapää.

Jotenkin olen tottunut siihen lapsuudesta saakka, että joka "rykäisystä" ei mennä lääkäriin hakemaan antibioottia. Parani myös lopuksi se käsivartenikin, joka alkoi jo pahasti mätimään heinäkuussa. Useita vesi pesuja ja ratamonlehtiä oli silloin onneksi, koska en viitsinyt mennä apteekista hakemaan mitään rasva laastareita.

Tuota silmistä näkemistä kyllä ihmettelen, sillä jotkut muka näkee alkavan raskaudenkin niistä? Työkaverini huone oli meidän naisten vessan vieressä, jossa kävin aamuisin oksentamassa! Hyvä hänen oli nähdä silmistä, kun ne punoitti oksennuksen seurauksesta ja kuulihan hän joka pierunkin sieltä!!!

Olenkin usein ihmetellyt näitä "Jumalan" parantamia, että olisikohan se sittenkin niin, että "aika parantaa haavat" systeemi? Tosin onhan nyt todettu, että lumelääke on melkein saman veroinen, kuin oikea.

Vaatisi ehkä uuden aloituksen, mutta kuka katseli ohjelmaa Eero Mäntyrannasta?
        Siinä oli mökki Lapissa, jossa pelattiin korttia....ja...pelaajalta tuli jalka esiin, jossa oli hevosen kavio???

Joskus kuulin Yö-radiosta myös ohjelman Lapista, jossa oli kertomus talosta, että siihen ei saanut mennä syömään, vaikka kuinka pyydettäisiin?

Jotenkin minua kiehtoo nämä uskomukset, kuten tarinat Kuikka Koposesta, josta isäni kertoi yö satuna.

Mutta se on ainakin tosi, että "hävitin" autoni kotipihalla, koska olin "varma" että mieheni oli vienyt sen. Sitä en uskoisi tänäpäivänäkään muutoin, mutta kun lapseni sanoivat 100 m käveltyämme bussipysäkille, että miksi emme mene autolla, kun se on tuossa pihassa???

• miranda .. kirjoitti:

..... Muistatko sen lääkkeen? Minulla on "Tea tree oil" stikki (nestemäinen) putkilo, joka auttaa moneen ihottumaan.

Aika moni vaiva paranee kyllä itsekseen ja olen jo usein maininnut täällä olkapääni vammasta, joka ei mukamas parane. Kyllä se paranee, mutta ei hetkessä, eikä vuodessa, mutta nyt on parempi, kuin toinen olkapää.

Jotenkin olen tottunut siihen lapsuudesta saakka, että joka "rykäisystä" ei mennä lääkäriin hakemaan antibioottia. Parani myös lopuksi se käsivartenikin, joka alkoi jo pahasti mätimään heinäkuussa. Useita vesi pesuja ja ratamonlehtiä oli silloin onneksi, koska en viitsinyt mennä apteekista hakemaan mitään rasva laastareita.

Tuota silmistä näkemistä kyllä ihmettelen, sillä jotkut muka näkee alkavan raskaudenkin niistä? Työkaverini huone oli meidän naisten vessan vieressä, jossa kävin aamuisin oksentamassa! Hyvä hänen oli nähdä silmistä, kun ne punoitti oksennuksen seurauksesta ja kuulihan hän joka pierunkin sieltä!!!

Olenkin usein ihmetellyt näitä "Jumalan" parantamia, että olisikohan se sittenkin niin, että "aika parantaa haavat" systeemi? Tosin onhan nyt todettu, että lumelääke on melkein saman veroinen, kuin oikea.

Siinä oli mökki Lapissa, jossa pelattiin korttia....ja...pelaajalta tuli jalka esiin, jossa oli hevosen kavio???

Joskus kuulin Yö-radiosta myös ohjelman Lapista, jossa oli kertomus talosta, että siihen ei saanut mennä syömään, vaikka kuinka pyydettäisiin?

Jotenkin minua kiehtoo nämä uskomukset, kuten tarinat Kuikka Koposesta, josta isäni kertoi yö satuna.

Mutta se on ainakin tosi, että "hävitin" autoni kotipihalla, koska olin "varma" että mieheni oli vienyt sen. Sitä en uskoisi tänäpäivänäkään muutoin, mutta kun lapseni sanoivat 100 m käveltyämme bussipysäkille, että miksi emme mene autolla, kun se on tuossa pihassa???

Olihan Kuikka todeliinen henkilö, silmänkääntäjä, luonnonoikku ja lahjakkuus. Nykyään näitä sanotaan mentalisteiksi.

Kuulin vuosia sitten, myös radiosta, että Lapissa asui tietäjänainen, joa esim vaikean ihottuman nähtyään, tiesi miten se on tullut.
        Hän haki luonnosta parantavat yrtit, teki niistä voiteet tai nesteen, jolla osasi parantaa tuon ihottuman.
        Luonnonkansojen poppamiehillä mm. intiaaneilla oli näitä taitoja. Tosin ne on suunnilleen samanlaisia kaikilla maailman mantereilla.

• .....
        miranda .. kirjoitti:

Se oli punaista jauhetta pussissa. Se sekoitettiin kuumaan veteen ja sillä siveltiin ihottumakohdat. Parani tosi nopeasti.

Vannoohan moni iirisdiagnostiikan nimiin.

• Luonto on parantaja

Jotkut homeopaatit katsovat silmän pohjaan jollain laitteella, ei silmästä silmään, niin kuin minä katsoisin sinua, jos olisit tämän toosan paikalla nyt.

• miranda ..

Luonto on parantaja

Nyt kyllä uskon jo ennustajiin! Ei voi olla totta? Minulle on ennustettu, että löydän vielä uuden kumppanin ja sitä olenkin odottanut jo vuosia.

Lapsenikin sanoo, että ei sinua kukaan tule kotisohvalta hakemaan, jos et evääsi väräytä siitä ulos, mutta siinähän näkevät nyt!!!

Mutta, voi surkeus! Ruunehan se siellä ruikuttaa rakkauttaan, joten ei kiitos. Mieluummin olen ilman.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6754
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4562
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      32
      3618
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      3047
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1915
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1630
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1626
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1543
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1409
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      47
      1360
    Aihe