WinThruster

mummeli2

Onko kokemuksia WinThruster ohjelmasta?

12

2841

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nöde

      On, hyvä ohjelma, eikä kovin kalliskaan.

    • älä koske!!!

      Samaa huuhaa-ohjelmien kööriä kuin nämä PC Mechanicit, SPeedUpMyPC:t ynnä muut. Rekisteriä "putsaamalla" et tee koneestasi yhtään nopeampaa, mutta väärällä muutoksella saat sen uudelleenasennuskuntoon.

      Mistä ihmeestä ihmisille on jäänyt päälle tämä luulo, että Windowsin rekisteriä pitää jatkuvasti höylätä jollain ohjelmalla? Tai että taustalla pitäisi koko ajan pyöriä joku tehoja ja muistia syövä kusetussofta, joka reaaliajassa nopeuttaa konettasi tai jotain muuta yhtä urpoa :D

      • Isi-setä-täti-äiskä

        Pikku Urpo ei näköjään tiedä mitään koska et osaa antaa neuvoja sitä kysyvälle, ota se tuttis suuhun ja mee isin koneelta leikkimään leegoillas


      • älä_koske
        Isi-setä-täti-äiskä kirjoitti:

        Pikku Urpo ei näköjään tiedä mitään koska et osaa antaa neuvoja sitä kysyvälle, ota se tuttis suuhun ja mee isin koneelta leikkimään leegoillas

        Tiedän enemmän kuin sinä ja annoin parhaan mahdollisen neuvon: pysykää kaukana noista "koneen nopeutusohjelmista", "rekisterinkorjaajista" ym sonnasta, jolla ainoastaan saa koneensa sekaisin.

        Sinä taas olet se täällä pyörivä katkera linuxtrolli, joka on valmis levittämään ihan mitä tahansa Microsoftin ja Windowsin vastaista propagandaa ja antamaan ihmisille tarkoituksellisesti vahingollisia neuvoja, joiden seuraukset laitat Windowsin syyksi.


      • Hyväohjelma
        älä_koske kirjoitti:

        Tiedän enemmän kuin sinä ja annoin parhaan mahdollisen neuvon: pysykää kaukana noista "koneen nopeutusohjelmista", "rekisterinkorjaajista" ym sonnasta, jolla ainoastaan saa koneensa sekaisin.

        Sinä taas olet se täällä pyörivä katkera linuxtrolli, joka on valmis levittämään ihan mitä tahansa Microsoftin ja Windowsin vastaista propagandaa ja antamaan ihmisille tarkoituksellisesti vahingollisia neuvoja, joiden seuraukset laitat Windowsin syyksi.

        Ite oot troilli!


    • CCCleanerP

      Täysin tarpeeton!

    • VauVe

      On kokemusta. Maksoin lopulta 34 €, ja ajettuani sain osin koneen sekaisin. Löytyi yli 1100 putsattavaa rekisteriä, mutta samalla hävisivät kameroiden USB-ajurit. Nyt pitää joka käynnistyksen jälkeen poisasentaa kaikki kameran tiedot (järjestelmähallinta) ja sitten käyttää kamerasta virrat pois. Ajuri asentuu uudestaan, mutta toimii vain niin kauan kuin koneen virrat ovat päällä. Palauttaminen aiempaan pisteeseen ei auta. Tyhmyydestä sakotetaan; poistin välittömästi WinThrusterin, enkä siihen enää koske. Huijausta. Windows 7.

    • pajukka

      itselleni sovellus tuli kun yritin asentaa maksullisia pelejä ilmaiseksi. Sovellus josta WinThruster tuli niin oli joku installeri. En lukenut ehtoja. Painoin vaan "continue" jne. Sovelluksen voi poistaa näin: C:\Program Files (x86)\WinThruster. paina vasenta näppäintä hiiressä ja valitse poista. Itse sain poistettua WinThrusterin tolla tavalla. HUOM! ÄLKÄÄ VITUTTELKO MINULLE EN TIEDÄ OLENKO OIKEASSA VAI VÄÄRÄSSÄ LUULTAVASTI OIKEASSA. OLEN ITSE 12v POIKA!

      • kakrulleköniin

        "itselleni sovellus tuli kun yritin asentaa maksullisia pelejä ilmaiseksi."

        No ylläri että kävi noin. Juuri tuolla tavalla urpot houkutellaan asentamaan ne haittaohjelmat koneelle. Helpoimmalla pääset kun vaan kiltisti maksat sen mitä kuuluu. Jos ei ole rahaa niin sitten olet ilman. Helppoa.


    • ejdsjtkhuh

      Kyllähän se on niin että paska on paskaa vaikka sen paskaan sekottas!

      Välttäkää tarpeettomia ohjelmia ja ennen kaikkea ilmoittakaa niistä sivustoista ja niiden vaarallisista ilmais. tai/ja maksullisista ohjelmista jotka ovat vaarallisia käyttäjien tietokoneille.

    • JoSenijori

      Kyllä rekisterin siivoaminen on oikea juttu, mutta sen voi tehdä hyväksi tunetulla ohjelmalla. Minä käytän Ccleaner ohjelmaa, eikä ole koskaan ollut ongelmia sen kanssa.

      Tuo Thurster on nyt tapetilla kun virustentorjunta löysi vanhasta varmuuskopiosta pöpön, joka lataa koneelle sontaa (mainoksia ja ehkä muutakin), oli luokiteltu hyvin vaaraliseksi.

      Kun rekisteri menee pahemmankerran sotkuun, niin viisainta on tehdä Windowsin oma uudelleen asenus Windows Defenderillä. Se lataa Windowsin uudelleen ja säästää omat tiedostot koskematta, mutta kaikki muut kuin winukan omaan asenukseen kuuluvat ohjelmat lähtevät, eli hommia piisaa koneen lopulliseen käyttään saatamisessa. Se silti kannattaa, kun on hyvässä kunossa jälleen.

    • En_asenna_sitä

      Minä luen WinThrusterin ei-toivotuksi ohjelmaksi, jolla pyritään vain rahastamaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      346
      3895
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1719
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      1480
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe