Mikä on henkilöauton edullisin katsastusasema Seiäjoella, vai onko hinta sama kaikilla ?
Auton katsastus Seinäjoella
18
1109
Vastaukset
- Harmaa talous kuriin
Kannattaa sitten muistaa että kun käytät A-katsastusta, K1-katsastajia tai Itikan katsastusta menee rahasi veroparatiisiin kun nämä veroparatiisiyhtiöt kiertää veroja.
- jyyzs
Niin, yksinään toinen firma ei kierrä suomessa veroja, eikä liioin yksityisetkään
- Hyvä katsastusasema
Suosittelen Etelä-Pohjanmaan Katsastusta. Kohtuullinen hinta ja ystävällinen palvelu. Sijaitsee Seinäjoen teollisuusalueella lähellä rehutehdasta.
- Hyvä paikka
Minä suosittelen kans. Eikä mee rahat veroparatiisiin, kuten monella muulla konttorilla.
- Lännen asemalle
Minä kehoitan välttämään Lännen Katsastusasemaan sen vuoksi koska asioin aina siellä ja en halua että sinna alkaa olemaan tunkua liikaa hyvän palvelun ansiosta ja myös kun siellä saa odotellessa juoda kuumaa kahvia, kokista, yms
Olen siellä asioinut jo monia vuosia ja siksi kehoitan teitä välttämään kyseistä paikkaa. Tilalle voisin suositella muita asemia, esim Joupin konttoria, siellä kun ei jonoja ole koskaa niin siellä teidänkin autonne nopeasti katsastetaan.
Ja eikä tuo Lännen asemakaan ole kuin vähän muita halvempi ja sitäpaitsi ikävänä asiana he nykyään veloittavat uusintakatsastuksesta peräti 5e :(- Syy Lännen suosioon
No kahvia nyt saa kaikilla muillakin konttoreilla.
Lännen katsastus on siksi suosittu, koska siellä menee kaikki aatamin aikaiset sirpalepommitkin kerralla läpi, joita en hyväksyttäisi missään muualla. Huomaa jo jonosta missä on enimmäkseen romuautoja. - hyikl
Syy Lännen suosioon kirjoitti:
No kahvia nyt saa kaikilla muillakin konttoreilla.
Lännen katsastus on siksi suosittu, koska siellä menee kaikki aatamin aikaiset sirpalepommitkin kerralla läpi, joita en hyväksyttäisi missään muualla. Huomaa jo jonosta missä on enimmäkseen romuautoja.Noh no, iskiköhän nyt vain jonkin sortin kateus.
Ettei olisi jotain ........... muuta kaiken takana.
Hinta laatu suhdehan ratkaisee ihan taatusti ja palvelukin.
- eepeelle siis
E-P:n katsastus perii uusinnasta myös 5€,mutta siellä katotaan auto kyllä perusteellisesti. Samaa mieltä lännen katsastuksesta, romut menee jollain ihmeen kaupalla läpi, että minkälaisia katsastusmiehiä siä oikein on?? Jätti muuten kerran konepellin raolleen ja pomppas auki liikkeellä ollessa...Koskaa ole enää sen jälkeen käyny enkä käy!
- _.~-
Faktaa löytyy täältä.
http://www.katsastushinnat.fi/seinajoki/ - jkjjjjjjjjjjjjjjjjjj
Saas nähärä kuinka käy heinäkuus kun katsatusluvat omaava autopaja saa ruveta katsastamahan autoja, tippuuko hinnat.
- Anonyymi
Seinäjoen Ideaparkkiin tulee KONTTIKATSASTUS.
- Anonyymi
Loppuukos seinäjoen katsastettavat autot
- Anonyymi
Ihan syvältä Seinäjoen konttikatsastus. Kuullut paljon negatiivista palautetta. Hylkää autoja aiheettomasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan syvältä Seinäjoen konttikatsastus. Kuullut paljon negatiivista palautetta. Hylkää autoja aiheettomasti.
Mä kävin auton uusinta katsastamassa konttikatsastuksessa. Rennon oloista porukkaa oli. Suosittelen lämpimästi kyseista paikkaa.
- Anonyymi
En suosittele
- Anonyymi
Seinäjoen katsastus on osoittautunut meidän yrityksen luottamuksen arvoiseksi.Osaava ja fiksu henkilökunta,ja Seinäjokinen yritys.
- Anonyymi
Käykääpä siinä katsastuspaikassa joka nykyisen Joupin Cittarin takana. Oli ennen A-katsastus, nyt jollain muulla nimellä. Siellä on automaatissa takuulla Seinäjoen parasta kahvia. Ihan vain siksi käyn aina siellä ;)
- Anonyymi
Mä käsittäisin niin että ny alkaa traficomin aika kova syyni noihin konttoreihin ton hintakilpailun takia.autoja menee välillä läpi vaikka kuinka liukuhihnalta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491536Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 211035
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871026- 87955
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187896Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99825- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70759