Muistatteko, minkä nimisiä henkilöitä oli Megatyttöinä Megavisassa?
Megavisan tytöt
8
2559
Vastaukset
- votelo
Eräs minua vanhempi henkilö kertoi minulle, että yksi Megatytöistä olisi hermoillut ohjelmassa ja sanonut sellaista, mistä Jukka-Pekka palo ei pitänyt ja sen näki Palon ilmeistä. Oli käynyt myös niin, että hän oli sanonut jotain: Voi herra jumala, onnistuukohan tämä tai jotain sentapaista, ja sen kuuli sitten koko Suomen kansa.
- Elsa-Pekka
Yksi oli Marika Saukkonen.
- gigavisa
Joka pärjäsi Megavisasta saamansa julkisuuden ansiosta myöhemmin myös Miss Suomi-kisassa, vaikkei mitenkään erityisen missityyppinen ollutkaan.
Eikös siinä ollut joku toinenkin Marika-niminen tyttö Palon kaverina? Semmoinen punkero jostain helkutin Tohmajärveltä joka näytti siltä kuin olisi navetassa kasvanut, ja se läskin vääntämä karjalainen murre oli jotain niin helvetin ärsyttävää ettei vastaavaa voi edes kuvitella. - ♥♥♥♡♥♥
gigavisa kirjoitti:
Joka pärjäsi Megavisasta saamansa julkisuuden ansiosta myöhemmin myös Miss Suomi-kisassa, vaikkei mitenkään erityisen missityyppinen ollutkaan.
Eikös siinä ollut joku toinenkin Marika-niminen tyttö Palon kaverina? Semmoinen punkero jostain helkutin Tohmajärveltä joka näytti siltä kuin olisi navetassa kasvanut, ja se läskin vääntämä karjalainen murre oli jotain niin helvetin ärsyttävää ettei vastaavaa voi edes kuvitella.Ei kait
- lahtelaiset
♥♥♥♡♥♥ kirjoitti:
Ei kait
Nimittäin muistan vaan marika saukkosen
- Megatyttö
http://static.iltalehti.fi/viihde/megavisa130629AA_820_vi.jpg
Googlella löytyi Katja Kaasinen. - hki_man
Ennen Saukkosta megatyttönä oli vaalea nainen, joka myös oli nimeltään Marika.
- Anonyymi
Tällä videolla taitaa olla se Marika? Ilmeisesti joulukuussa 1993 kun puhuu itsenäisyyspäivästä, eli 6.12.1993 varmaankin tehty jakso ja Marika kertoo olevansa 19v.
Satuinpa itsekin olemaan silloin 19v nuori mies :P
https://www.youtube.com/watch?v=dwebjfLsUO8
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851778Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201194YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621070- 62946
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74866Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli79808Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029806- 57800
Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.46800Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.116763