Saksassa on kuulemma räjähtänyt navetta kun 90 lehmää piereskeli.Missä viipyy aiheesta Satu Hassin pierudirektiivi, jotta moista ei enään missään tapahtuisi? Tämän direktiivin tulisi olla koko maailmaa koskeva ja vain hän pystyy moiseen direktiivin laadintaan, eikä enään vain Suomea rangaistaisi moisilla direktiiveillä.Nämäkin kaasut ovat uusiutuvaa energiaa eli palstakin on oikea, joten viherhiipparit ei pääse asiasta vithuilemaan.
Lehmien pierut talteen.
15
429
Vastaukset
- Siitä ei tiedä
Älä yllytä hyllua, voi vielä tosissaan laatia sellaisenkin, mutta taas vain Suomea koskevana.
- nosturi
Kiinnostava aihe vieläkin.
- biometaani
Lehmät röyhtäilevät, eivät piereskele!
- Ana Lyysi
Nähtävästi asiasta uutisoineet eivät menneet viereen tutkimaan kummasta päästä se haju tulee.
- Ville Sakkomestari
Ana Lyysi kirjoitti:
Nähtävästi asiasta uutisoineet eivät menneet viereen tutkimaan kummasta päästä se haju tulee.
Ei ehdi Satu Hassikaan enään tarkempaa hajun lähdettä tutkimaan koska ei ole enään meppi, onneksi.
- Antin.LYYSSIÄ
Ville Sakkomestari kirjoitti:
Ei ehdi Satu Hassikaan enään tarkempaa hajun lähdettä tutkimaan koska ei ole enään meppi, onneksi.
Mutta eduskunnassa on. Tosin siellä ei saa niin paljoa vahinkoa Suomelle mitä meppinä sai.
Kiinassa pärjää kuusihenkinen maalaisperhe omalla yksinkertaisella biokaasugeneraatorilla ilman ulkopuolista energiatuonti, pelkästään omista jätteista tuotettulla biokaasulla.
Sehän ei ole täällä mahdollista, mutta se näyttää, että on muunlaistakin kuin vaarallisen ydinenergian törssämistä.- Kansa tietää
Pierudirektiivin kannattajat voitaisiin laittaa pilottihankkeena koeryhmäksi. Ihmisiä kiusaavat toimet tulisi heille ensin käytännössä tutuksi ja typerät hankkeet hautautua unholaan.
- mauri lappi
Myöhemmin kerrottiin, että koko tuo uutinen oli silkka ANKKA!
Eli navetta EI räjähtänyt lehmien metaaneista. Ylipäätään metaanin räjähtäminen palona ei juurikaan onnistuisi.
Voisihan senkin tänne SUPO-valehtelijoiden foorumiin lopulta tuoda esille?- - lauri mappi
Olenkin suunnitellut kaasuautoa, ruuaksi pelkkää papusoppaa ja letku persiistä kaasuttimeen ja eikun kovaa menoa
- Vihreät päästöt
Seuraavaksi viheruskovaiset vaativat tänne pierupoliiseja, ettei kukaan päästä pieruja muualle kuin päästöjen talteenottoasemalle. Kansalaisia vihaavasta Satu Hassista tulisi kyseisen viraston päällikkö matkarahaetuineen.
- Kaksi.ihmettä
Satu Hassin on nähty hymyilevän. Lieneekö pieruidea kehittymässä kansalaisia rassaavaksi?
- Anonyymi
Ilmastomuutosuskossa voi joku asian viedäkin eteenpäin. EU.n energiakomissaarille hommia.
- Anonyymi
Vieläkö jokin viherkiihkoilija ajaa yleensäkin näiden päästöjen talteenottoa?
- Anonyymi
Missä viipyy piiperöiden mielenosoitukset hankkeen puolesta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta344571Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203175Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692311Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui492182- 1632039
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171643
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601641Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1111611M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151269