Evoluutio biologia

Mailmakuva 6.9

Nimimerkkini ymmärävät tuntevat jo paljon minusta. Elämä on uskomattoman hykerryttävä mysteeri kun lähdemme sitä kaukoputken sekä mikroskoopin läpi katselun jälkeen pohtimaan.

Uskon että täältä löytyy joku kuka ymmärtää minun ajatukseni. Katselin tuossa viikonloppuna elokuvaa missä meteoriitin mukana maapallolle saapui vierasta elämää ja se sai ajatukseni taas kerran evoluutio biologian ympärille.

Mihin olisivat dinosaurukset kehittyneet ilman suurta tuhoa. Niin käsittämättömän kiehtovaa että sieltä se elämä taas ponnisti mihin ponnistikaan. Elämä kehittyi ihmiseksi. Siis voi että.

Tässä tää ajatus. Ottiko elämä oppia suuresta tuhosta ja kehittyi ihmiseksi? Alkoi kehittymään otukseksi joka pystyy puolustautumaan meteoriittia vastaan. Tässä on tietenkin takana ajatus siitä että selviytyminen, nopeammat syövät hitaammat, luonnon valinta olisi ihmisen pikkumielisyyden tulosta. Vaan kaikki tämä planeetan maa elämä olisi organismi tukemaan omaa kehitystään suuntaan mihin matkaa. Villi ajatus, mutta hyvin mukava tarkasteltavaksi.

37

280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mailmakuva 6.9

      Antaisin 0.1 pistettä Jumalaan uskomisesta sille että hän heitti meteoriitin planeetallemme ohjataksemme kehitystämme. Tämähän tekee Jumalasta niin käsittämättömän asian kuin tieteellisesti voisimme hänen todeta olevan.

    • attexfact

      planeetan maa elämä olisi organismi tukemaan omaa kehitystään

      "minä olen"

      missä kuka mitä häh?

    • 4 jKr

      Kuu on sopivankokoinen ja sopivalla etäisyydellä vakauttamaan maapallon pyörintää, ja pitää käynnissä ravinteita kierrättävää vuorovesi-ilmiötä. Kuun muodostamiseen tarvittu törmäys on kymmenen pisteen laukaus, siinä olivat ennakot ja nopeudet kohdallaan!

      Muurahaispesän toiminta on omankaltaisensa ihme, jossa suhteellisen yksinkertaiset otukset saavat rakennettua yhteistyöllä monimutkaisia rakenteita. Jos maapallon koko eliösysteemi olisi muurahaisyhteisön kaltainen yhteen hiileen puhaltava ryhmä, niin tällainen "kokonaisuus" saattaisi alkaa kehittää taistelukykyä meteoriittejä vastaan. Tämä ajatus edellyttäisi, että kuten muurahaispesässä, kokonaisuuden yhteenlaskettu älykkyys olisi huomattavasti suurempi kuin yksittäisen eliön tai lajin. Teistisessä ajattelutavassa tämä ei ole mikään ongelma, mutta toisaalta teisteillä ei ole tarvetta olettaa ihmisen elämän tarkoituksen olevan meteoriittien tuhoaminen.

      • Mailmakuva 6.9

        Kuten testeissä ei ole tarvetta olettaa Jumalan leikkivän luomuksellaan. Tämä on silti hauska bonus teorialle.

        Elämällä on aina juurikin suunta selviytyä siitä mikä sitä koetteli. Joten todella suuren naurun saava ajatus lieneekin että tarkoituksemme on olla meteoriitin torjunta yksikkö. HiioHoi!!


      • "Kuun muodostamiseen tarvittu törmäys on kymmenen pisteen laukaus, siinä olivat ennakot ja nopeudet kohdallaan!"

        Höpöhöpö. Elämä on sopeutunut ympäristöön, ei päinvastoin.

        "Muurahaispesän toiminta on omankaltaisensa ihme, jossa suhteellisen yksinkertaiset otukset saavat rakennettua yhteistyöllä monimutkaisia rakenteita. Jos maapallon koko eliösysteemi olisi muurahaisyhteisön kaltainen yhteen hiileen puhaltava ryhmä, niin tällainen "kokonaisuus" saattaisi alkaa kehittää taistelukykyä meteoriittejä vastaan."

        Höpöhöpö. Muurahaiset toimivat yksinkertaisten ärsykkeiden pohjalta yksinkertaisten sääntöjen mukaan. Näitä ärsykkeitä tulee melko tiuhaan. Tuo meteoriittijuttu ei ole mitenkään verrannollinen siihen.


    • Mailmankuva 6.9

      Seuraavaksi kait tuhoamme itsemme ja alamme kehittymään puolustautumaan itseämme vastaan. Nyt kun meillä on avaruusalukset ja bunkkerit mihin pääsemme luontoa piiloon.

    • Mailmankuva 6.9

      Jos ootte kattonu koskaa Nicolas Cagen leffaaTieto ni kannattaa nyt kattoo. Ymmärrätte millanen olo silla tiedemiehellä on. Mutta en usko että ihmiset ihan äkkiä itteään tuhoaa.

      Tässä on organismin itsensä tuottama catalyytti näkemään itsestään paljon.

    • Mailmankuva 6.9

      Joku on joskus sanonut että DNA:mme sisältää 12 porttia mistä 3 on tällä hetkellä auki.

      3 tarkoittaa selviytymistä, 4 rakkautta, 5 viisautta ja niin ees päin.

      Kunnes Jahve availee meidät loppuun saakka ;)

    • so simple pattern

      Jumala lähti kehittämään ihmistä, että ihminen kehittää laitteen, joka estää meteorin maapallon tuhoamisen. Ympyrä siis sulkeutuu.

    • Mailmankuva 6.9
    • "Villi ajatus, mutta hyvin mukava tarkasteltavaksi. "

      Sekä täysin epälooginen.

      • Mailmakuva 6.9

        Ai täysin epälooginen että geenialtaamme on kehittynyt selviytymään siitä mikä sen meinasi tuhota?

        Juuu, täysin epäloogista. Todellakin. sinunkin kehosi DNA juontaa juurensa sinne missä se meinasin tuhoutua kun dinosaurukset tuhoutuivat. Ehkä se halus varmistua selviytymisestään. Olet niin suppeamielinen että tämä näyttää sinusta epäloogiselta.

        Kerrotko minulle käytännön siitä miten DNA tiesi ääniaaltojen tai valon aaltoliikkeen olemassa olosta ja kehittyi sitä havaitsemaan? Arvelenkin ettet pahemmin ole aiheeseen perehtynyt.


      • Mailmakuva 6.9 kirjoitti:

        Ai täysin epälooginen että geenialtaamme on kehittynyt selviytymään siitä mikä sen meinasi tuhota?

        Juuu, täysin epäloogista. Todellakin. sinunkin kehosi DNA juontaa juurensa sinne missä se meinasin tuhoutua kun dinosaurukset tuhoutuivat. Ehkä se halus varmistua selviytymisestään. Olet niin suppeamielinen että tämä näyttää sinusta epäloogiselta.

        Kerrotko minulle käytännön siitä miten DNA tiesi ääniaaltojen tai valon aaltoliikkeen olemassa olosta ja kehittyi sitä havaitsemaan? Arvelenkin ettet pahemmin ole aiheeseen perehtynyt.

        "Ai täysin epälooginen että geenialtaamme on kehittynyt selviytymään siitä mikä sen meinasi tuhota?"

        Juuri niin. Sinun täytyy nyt huomioida, millaisesta tuhosta on kyse. Tuollaiset tapahtumat ovat liian harvinaisia ja satunnaisia, jotta niihin voisi geneettisesti sopeutua.

        "Ehkä se halus varmistua selviytymisestään."

        DNA:lla ei ole haluja.

        "Kerrotko minulle käytännön siitä miten DNA tiesi ääniaaltojen tai valon aaltoliikkeen olemassa olosta ja kehittyi sitä havaitsemaan?"

        DNA ei ole tietoinen ääniaalloista tai valosta.

        "Arvelenkin ettet pahemmin ole aiheeseen perehtynyt. "

        Huomattavasti paremmin kuin sinä.


      • Mailmakuva 6.9 kirjoitti:

        Ai täysin epälooginen että geenialtaamme on kehittynyt selviytymään siitä mikä sen meinasi tuhota?

        Juuu, täysin epäloogista. Todellakin. sinunkin kehosi DNA juontaa juurensa sinne missä se meinasin tuhoutua kun dinosaurukset tuhoutuivat. Ehkä se halus varmistua selviytymisestään. Olet niin suppeamielinen että tämä näyttää sinusta epäloogiselta.

        Kerrotko minulle käytännön siitä miten DNA tiesi ääniaaltojen tai valon aaltoliikkeen olemassa olosta ja kehittyi sitä havaitsemaan? Arvelenkin ettet pahemmin ole aiheeseen perehtynyt.

        Geeniallas? Hih. Pitäisiköhän tästä tehdä tuloste jonka voisi tallettaa kielikukkaskansioon...

        Oletko käynyt Englannin Maksa-altaassa?


      • asdx8
        naapurin.kissa kirjoitti:

        Geeniallas? Hih. Pitäisiköhän tästä tehdä tuloste jonka voisi tallettaa kielikukkaskansioon...

        Oletko käynyt Englannin Maksa-altaassa?

        Minä kannatan maksa-allasta.


    • Mailmankuva 6.9

      Teoria on että tää elämä on Jahven tänne istuttamaa, kehitystä se ohjailee välillä heittämällä meteoriitin tänne. Miksokooppiin ja kaukoputkeen kun tarpeeks kauan tuijjotta ni pystyy tän oivaltaa.

      Olen edelleenkin Richard Dawkinssin kanssa samaa mieltä että elämä on uskomattoman ihmeellinen asia. Ja hänen uskon asteikollaan samassa kohdassa kuin hän 6.9

      Mutta tuo 0.1 mitä jää jäljelle sisältää Jahven kuten hänelläkin. Sitä vain ei pysty tieteellisesti todistamaan joten se jää teoriaksi.

    • Mailmankuva 6.9

      Tällä sivustolla ei pahemmin näytä olevan älykkäytä tieteeseen perehtyneitä ihmisiä ketkä kykenisivät keskustelemaan siitä onko kehitys tullut tähän pisteeseen sen takia että DNA selviytyisi siitä mikä sen meinasi tuhota.

      Tämä geeniallas olisi itsensä kehitystä tukeva organismi eikä yksilön selviytymiseen keskittävä kilpailu.

      Suorastaan surkea taso tällä foorumilla vallitsee.

    • kielillä puhuja

      keskustelua organismin kanssa

      random sekvenssi sekvenssi random.......kohinaa
      (hgfcgf 12 12 uhgfuyjhh..................................kohinaa)

      gcfcf1212ijhjnb....................????

      uihgiuhg1212iuhubhg......1212ok!

      uhghgkg1212jhbvhv........kuka olet?

      1212........................................minä olen,minä olen-ok1212sinäoletsinäolet!

      tcdjc12....................minä olen, ok sinä olet
      iuhgoguy12.....................minä/sinä olet, minä olen sinä

      tycfccx123...............minä olen herra 123-ok,sinä olet herra

      gfjchcfx33...............sanoo herra,herra

      .................................... olet(2) herra(3), kuka minä(1) olen(2)

      rfdrrtdfc1/1tfcf1/1gfcgf..........minä/sinä(1/1) minussa/sinussa(1/1) ( /peili)

      .........................näen sinut/minut-ketkä ovat muut?

      trd1/1tyfufd,4...........ok, olemme yksi-he

      tfrtd1/1g12vgh4/4........ok, olemme yksi, minä olen he/he..ok, olemme yksi, minä olen heille peili,katsovat itse itseänsä minussa

      gfgfjgfd - - ...............ok... -, hyvä-paha?

      iuhgy12yug........12?, minä olen, ok=12!

      random sekvenssi sekvenssi random......ok, jutellaan taas!

      • potentiaalikieli

        tfdjycfgcjgy..............0


      • kuydfd12
        potentiaalikieli kirjoitti:

        tfdjycfgcjgy..............0

        herra puhuu norjassa:
        -
        -
        -
        tcdjc12....................minä olen, ok sinä olet
        iuhgoguy12.....................minä/sinä olet, minä olen sinä

        tycfccx123...............minä olen herra 123-ok,sinä olet herra

        "Kyseessä on jo kolmas Norjan länsirannikolla muutamassa päivässä. Alueella on poikkeuksellisen kuivaa. "

        http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2014013017991591_ul.shtml

        ghfdjgdfxc1 gfjhgf2bvjhgvhgc3gh.......123.......minä olen Herra

        Kuunnelkaa hyvät ihmiset kuin teille jutellaan


      • ++++++++++++++++++
        kuydfd12 kirjoitti:

        herra puhuu norjassa:
        -
        -
        -
        tcdjc12....................minä olen, ok sinä olet
        iuhgoguy12.....................minä/sinä olet, minä olen sinä

        tycfccx123...............minä olen herra 123-ok,sinä olet herra

        "Kyseessä on jo kolmas Norjan länsirannikolla muutamassa päivässä. Alueella on poikkeuksellisen kuivaa. "

        http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2014013017991591_ul.shtml

        ghfdjgdfxc1 gfjhgf2bvjhgvhgc3gh.......123.......minä olen Herra

        Kuunnelkaa hyvät ihmiset kuin teille jutellaan

        plyys


      • GJHF1 IYTD2HJLVG
        ++++++++++++++++++ kirjoitti:

        plyys

        MITÄ KIELI ON?

        PUHUESSASI SANOILLASI ON LATAUS/POTENTIAALI-JOKAISELLA SANALLA OMA LATAUKSENSA/POTENTIAALINSA.

        ESIM SANA puu ON YHTEISESTI KÄYTÖSSÄ MUTTA RIIPPUEN SUHTEESI SIIHEN SANAAN LATAUS VAIHTELEE.

        MITEN DEBUNKATAAN TUNTEMATON KIELI?

        POTENTIAALIT, FREKVENSSI JA JÄRJESTYS
        123=POTENTIAALI1, 2, 3
        123=FREKVENSSI123
        123=JÄRJESTYS123

        MITÄ OLENTO KOKEE?
        POTENTIAALIT, FREKVENSSIT JA JÄRJESTYKSET

        MINÄ=1=MINÄTIETOISUUS
        OLEN=2=MINÄTIETOISUUDEN VAHVISTAMINEN OLEVAISUUDEKSI
        HERRA=3=MINÄTIETOISEN OLEVAISUUDEN KEHITTYMINEN MÄÄRITTELEVÄKSI
        HE=4=YMPÄRISTÖN OLEVAISUUDEN TIEDOSTAMINEN

        NÄMÄ OVAT TIETOISUUDEN SYNNYN KEHITYS JA KIELI

        POTENTIAALI, FREKVENSSI JA JÄRJESTYS

        KUUNNELKAA KUIN TEILLE PUHUTAAN-ETTE ELÄÄ OMASSA SISÄISESSÄ KUPLASSANNE/KULTTUURISSANNE VAAN TOISEN KUPLASSA VIERAILIJOINA

        http://www.tilannehuone.fi/halytys.php

        potentiaali-frekvenssi-järjestys


      • onseonse
        GJHF1 IYTD2HJLVG kirjoitti:

        MITÄ KIELI ON?

        PUHUESSASI SANOILLASI ON LATAUS/POTENTIAALI-JOKAISELLA SANALLA OMA LATAUKSENSA/POTENTIAALINSA.

        ESIM SANA puu ON YHTEISESTI KÄYTÖSSÄ MUTTA RIIPPUEN SUHTEESI SIIHEN SANAAN LATAUS VAIHTELEE.

        MITEN DEBUNKATAAN TUNTEMATON KIELI?

        POTENTIAALIT, FREKVENSSI JA JÄRJESTYS
        123=POTENTIAALI1, 2, 3
        123=FREKVENSSI123
        123=JÄRJESTYS123

        MITÄ OLENTO KOKEE?
        POTENTIAALIT, FREKVENSSIT JA JÄRJESTYKSET

        MINÄ=1=MINÄTIETOISUUS
        OLEN=2=MINÄTIETOISUUDEN VAHVISTAMINEN OLEVAISUUDEKSI
        HERRA=3=MINÄTIETOISEN OLEVAISUUDEN KEHITTYMINEN MÄÄRITTELEVÄKSI
        HE=4=YMPÄRISTÖN OLEVAISUUDEN TIEDOSTAMINEN

        NÄMÄ OVAT TIETOISUUDEN SYNNYN KEHITYS JA KIELI

        POTENTIAALI, FREKVENSSI JA JÄRJESTYS

        KUUNNELKAA KUIN TEILLE PUHUTAAN-ETTE ELÄÄ OMASSA SISÄISESSÄ KUPLASSANNE/KULTTUURISSANNE VAAN TOISEN KUPLASSA VIERAILIJOINA

        http://www.tilannehuone.fi/halytys.php

        potentiaali-frekvenssi-järjestys

        loogista


      • kghcct
        GJHF1 IYTD2HJLVG kirjoitti:

        MITÄ KIELI ON?

        PUHUESSASI SANOILLASI ON LATAUS/POTENTIAALI-JOKAISELLA SANALLA OMA LATAUKSENSA/POTENTIAALINSA.

        ESIM SANA puu ON YHTEISESTI KÄYTÖSSÄ MUTTA RIIPPUEN SUHTEESI SIIHEN SANAAN LATAUS VAIHTELEE.

        MITEN DEBUNKATAAN TUNTEMATON KIELI?

        POTENTIAALIT, FREKVENSSI JA JÄRJESTYS
        123=POTENTIAALI1, 2, 3
        123=FREKVENSSI123
        123=JÄRJESTYS123

        MITÄ OLENTO KOKEE?
        POTENTIAALIT, FREKVENSSIT JA JÄRJESTYKSET

        MINÄ=1=MINÄTIETOISUUS
        OLEN=2=MINÄTIETOISUUDEN VAHVISTAMINEN OLEVAISUUDEKSI
        HERRA=3=MINÄTIETOISEN OLEVAISUUDEN KEHITTYMINEN MÄÄRITTELEVÄKSI
        HE=4=YMPÄRISTÖN OLEVAISUUDEN TIEDOSTAMINEN

        NÄMÄ OVAT TIETOISUUDEN SYNNYN KEHITYS JA KIELI

        POTENTIAALI, FREKVENSSI JA JÄRJESTYS

        KUUNNELKAA KUIN TEILLE PUHUTAAN-ETTE ELÄÄ OMASSA SISÄISESSÄ KUPLASSANNE/KULTTUURISSANNE VAAN TOISEN KUPLASSA VIERAILIJOINA

        http://www.tilannehuone.fi/halytys.php

        potentiaali-frekvenssi-järjestys

        toisin sanoen:

        Jos informaatio on koodattu DNA-molekyyleihin geeneiksi, tuloksena on kaikkien tuntema ja rakastama menestystarina omasta alkuperästämme, biologinen evoluutio. Jos informaatio on koodattu hermoverkkoihimme meemeiksi, tuloksena on toinen menestystarina ihmisiä alustanaan käyttävästä kulttuurievoluutiosta.

        http://www.tiede.fi/alue/rajankayntia


      • kuyfytf
        kghcct kirjoitti:

        toisin sanoen:

        Jos informaatio on koodattu DNA-molekyyleihin geeneiksi, tuloksena on kaikkien tuntema ja rakastama menestystarina omasta alkuperästämme, biologinen evoluutio. Jos informaatio on koodattu hermoverkkoihimme meemeiksi, tuloksena on toinen menestystarina ihmisiä alustanaan käyttävästä kulttuurievoluutiosta.

        http://www.tiede.fi/alue/rajankayntia

        sekasorron keskellä yritetään luoda uusi järjestys
        on vain yksi järjestys ja se on ja pysyy
        maailmanloppuun asti


      • nostokotämäon
        GJHF1 IYTD2HJLVG kirjoitti:

        MITÄ KIELI ON?

        PUHUESSASI SANOILLASI ON LATAUS/POTENTIAALI-JOKAISELLA SANALLA OMA LATAUKSENSA/POTENTIAALINSA.

        ESIM SANA puu ON YHTEISESTI KÄYTÖSSÄ MUTTA RIIPPUEN SUHTEESI SIIHEN SANAAN LATAUS VAIHTELEE.

        MITEN DEBUNKATAAN TUNTEMATON KIELI?

        POTENTIAALIT, FREKVENSSI JA JÄRJESTYS
        123=POTENTIAALI1, 2, 3
        123=FREKVENSSI123
        123=JÄRJESTYS123

        MITÄ OLENTO KOKEE?
        POTENTIAALIT, FREKVENSSIT JA JÄRJESTYKSET

        MINÄ=1=MINÄTIETOISUUS
        OLEN=2=MINÄTIETOISUUDEN VAHVISTAMINEN OLEVAISUUDEKSI
        HERRA=3=MINÄTIETOISEN OLEVAISUUDEN KEHITTYMINEN MÄÄRITTELEVÄKSI
        HE=4=YMPÄRISTÖN OLEVAISUUDEN TIEDOSTAMINEN

        NÄMÄ OVAT TIETOISUUDEN SYNNYN KEHITYS JA KIELI

        POTENTIAALI, FREKVENSSI JA JÄRJESTYS

        KUUNNELKAA KUIN TEILLE PUHUTAAN-ETTE ELÄÄ OMASSA SISÄISESSÄ KUPLASSANNE/KULTTUURISSANNE VAAN TOISEN KUPLASSA VIERAILIJOINA

        http://www.tilannehuone.fi/halytys.php

        potentiaali-frekvenssi-järjestys

        onko tämä nosto?


      • väitejohtaatapahtuma
        GJHF1 IYTD2HJLVG kirjoitti:

        MITÄ KIELI ON?

        PUHUESSASI SANOILLASI ON LATAUS/POTENTIAALI-JOKAISELLA SANALLA OMA LATAUKSENSA/POTENTIAALINSA.

        ESIM SANA puu ON YHTEISESTI KÄYTÖSSÄ MUTTA RIIPPUEN SUHTEESI SIIHEN SANAAN LATAUS VAIHTELEE.

        MITEN DEBUNKATAAN TUNTEMATON KIELI?

        POTENTIAALIT, FREKVENSSI JA JÄRJESTYS
        123=POTENTIAALI1, 2, 3
        123=FREKVENSSI123
        123=JÄRJESTYS123

        MITÄ OLENTO KOKEE?
        POTENTIAALIT, FREKVENSSIT JA JÄRJESTYKSET

        MINÄ=1=MINÄTIETOISUUS
        OLEN=2=MINÄTIETOISUUDEN VAHVISTAMINEN OLEVAISUUDEKSI
        HERRA=3=MINÄTIETOISEN OLEVAISUUDEN KEHITTYMINEN MÄÄRITTELEVÄKSI
        HE=4=YMPÄRISTÖN OLEVAISUUDEN TIEDOSTAMINEN

        NÄMÄ OVAT TIETOISUUDEN SYNNYN KEHITYS JA KIELI

        POTENTIAALI, FREKVENSSI JA JÄRJESTYS

        KUUNNELKAA KUIN TEILLE PUHUTAAN-ETTE ELÄÄ OMASSA SISÄISESSÄ KUPLASSANNE/KULTTUURISSANNE VAAN TOISEN KUPLASSA VIERAILIJOINA

        http://www.tilannehuone.fi/halytys.php

        potentiaali-frekvenssi-järjestys

        pinnallista


    • "Ottiko elämä oppia suuresta tuhosta ja kehittyi ihmiseksi?"

      -- Ei. Joukkotuho vapautti ekologisia lokeroita, joka muutti tämän planeetan eliöstöä.

      "Alkoi kehittymään otukseksi joka pystyy puolustautumaan meteoriittia vastaan."

      -- Meillä ei ole minkäänlaisia puolustusta meteoriitteja vastaan.

      "Tässä on tietenkin takana ajatus siitä että selviytyminen, nopeammat syövät hitaammat, luonnon valinta olisi ihmisen pikkumielisyyden tulosta."

      -- Tuo on hyvin rajallinen käsitys luonnonvalinnasta.

      "Mihin olisivat dinosaurukset kehittyneet ilman suurta tuhoa. Niin käsittämättömän kiehtovaa että sieltä se elämä taas ponnisti mihin ponnistikaan. Elämä kehittyi ihmiseksi. Siis voi että."

      -- Mahdotonta sanoa. Mutta ihminen ei ole mikään evoluution korkein tuotos eikä evoluutio tähtää ihmiseen.

      • Mailmankuva 6.9

        Tästä juuri on kyse. Joukkotuho kyllä vapautti ekologisia lokeroita. Mutta niinhän se on ilmiselvää että aurinko kiertää maaplaneettaa. Kun katsot taivaalle voit todeta sen. Istut päivän pihalla ja tarkkailet auringon liikkeitä niin huomaat auringon kiertävän maata.

        Kopernikus ei ollut näin sinisilmäinen. Hän otti kaukoputken ja lähti katsomaan tarkemmmin.

        Jos nyt vielä on ongelmia tän ajatuksen ymmärtämiseen niin ei mahda minkään.

        DNA oli fiksumpi kuin aikaisemmin ja täytti ekologiset lokerot eliömuodoilla jotka voivat lähteä avaruuteen tai maan alle bunkkereihin.

        Että jatkakaa vaan siinä maakeskeisessä universumissanne hiippailua :D

        Joku tuolla manitsi että DNA ei tiedosta äänen aaltoliikettä tai valon. Kuules kuules. Emme vielä tiedä DNA:n sisältämästä informaatiosta kuin sen pinta raapaisun minkä voimme todeta päivällä katsellessamme taivaalle että selvästikkin aurinko kiertää maata.


      • Grammar macht frei
        Mailmankuva 6.9 kirjoitti:

        Tästä juuri on kyse. Joukkotuho kyllä vapautti ekologisia lokeroita. Mutta niinhän se on ilmiselvää että aurinko kiertää maaplaneettaa. Kun katsot taivaalle voit todeta sen. Istut päivän pihalla ja tarkkailet auringon liikkeitä niin huomaat auringon kiertävän maata.

        Kopernikus ei ollut näin sinisilmäinen. Hän otti kaukoputken ja lähti katsomaan tarkemmmin.

        Jos nyt vielä on ongelmia tän ajatuksen ymmärtämiseen niin ei mahda minkään.

        DNA oli fiksumpi kuin aikaisemmin ja täytti ekologiset lokerot eliömuodoilla jotka voivat lähteä avaruuteen tai maan alle bunkkereihin.

        Että jatkakaa vaan siinä maakeskeisessä universumissanne hiippailua :D

        Joku tuolla manitsi että DNA ei tiedosta äänen aaltoliikettä tai valon. Kuules kuules. Emme vielä tiedä DNA:n sisältämästä informaatiosta kuin sen pinta raapaisun minkä voimme todeta päivällä katsellessamme taivaalle että selvästikkin aurinko kiertää maata.

        Ja minun pitäisi luottaa sellaisen kaverin tietämykseen, joka ei edes tiedä, että evoluutiobiologia kirjoitetaan yhteen?


      • Mailmankuva 6.9 kirjoitti:

        Tästä juuri on kyse. Joukkotuho kyllä vapautti ekologisia lokeroita. Mutta niinhän se on ilmiselvää että aurinko kiertää maaplaneettaa. Kun katsot taivaalle voit todeta sen. Istut päivän pihalla ja tarkkailet auringon liikkeitä niin huomaat auringon kiertävän maata.

        Kopernikus ei ollut näin sinisilmäinen. Hän otti kaukoputken ja lähti katsomaan tarkemmmin.

        Jos nyt vielä on ongelmia tän ajatuksen ymmärtämiseen niin ei mahda minkään.

        DNA oli fiksumpi kuin aikaisemmin ja täytti ekologiset lokerot eliömuodoilla jotka voivat lähteä avaruuteen tai maan alle bunkkereihin.

        Että jatkakaa vaan siinä maakeskeisessä universumissanne hiippailua :D

        Joku tuolla manitsi että DNA ei tiedosta äänen aaltoliikettä tai valon. Kuules kuules. Emme vielä tiedä DNA:n sisältämästä informaatiosta kuin sen pinta raapaisun minkä voimme todeta päivällä katsellessamme taivaalle että selvästikkin aurinko kiertää maata.

        Voi ei, sinä olet taas näitä tapauksia. Kaikki on mahdollista ja mikään ei ole mahdotonta, joten kaikki vastaukset ovat oikein ja mikään vastaus ei ole väärin...

        ...paitsi että sinä olet enemmän oikeassa kun muut, koska kaikki vastaukset ovat oikein ja kaikki muut ovat väärässä, koska muuten sinä voisit olla väärässä eikä mikään vastaus ole väärin. 1 1 = ihan mitä haluat, koska kaikki on mahdollista - eihän matematiikastakaan tiedetä kaikkea, joten jokainen aivopieru ja huumetripin lopputulos on tasavertainen ja yhtä oikeassa.


      • Mailmankuva 6.9
        jason_dax kirjoitti:

        Voi ei, sinä olet taas näitä tapauksia. Kaikki on mahdollista ja mikään ei ole mahdotonta, joten kaikki vastaukset ovat oikein ja mikään vastaus ei ole väärin...

        ...paitsi että sinä olet enemmän oikeassa kun muut, koska kaikki vastaukset ovat oikein ja kaikki muut ovat väärässä, koska muuten sinä voisit olla väärässä eikä mikään vastaus ole väärin. 1 1 = ihan mitä haluat, koska kaikki on mahdollista - eihän matematiikastakaan tiedetä kaikkea, joten jokainen aivopieru ja huumetripin lopputulos on tasavertainen ja yhtä oikeassa.

        Nooh, tarpeeks kun on hakannu raamattua irti uskovista ni pitää kokeilla mite jumalan vois upottaa ateistiin. Elikkä ilmeisesti ei mitenkään. Hyvin houkutteleva kyllä tämä teorini minkä kehittelin.

        Jos olisin omana itsenä täällä niin minulla olisi tunnukset sekä naama näkyvillä. Mut mitä helvettii täällä tekisin kun on niin törkeen komee että treffi palstalla täyttyy laatikko kaiken näkösten naisten viesteistä xD Vetäkää käteen vaa.


      • Mailmankuva 6.9 kirjoitti:

        Nooh, tarpeeks kun on hakannu raamattua irti uskovista ni pitää kokeilla mite jumalan vois upottaa ateistiin. Elikkä ilmeisesti ei mitenkään. Hyvin houkutteleva kyllä tämä teorini minkä kehittelin.

        Jos olisin omana itsenä täällä niin minulla olisi tunnukset sekä naama näkyvillä. Mut mitä helvettii täällä tekisin kun on niin törkeen komee että treffi palstalla täyttyy laatikko kaiken näkösten naisten viesteistä xD Vetäkää käteen vaa.

        "Hyvin houkutteleva kyllä tämä teorini minkä kehittelin."

        -- Se ei ole teoria. Se ei ole edes hypoteesi.

        "Vetäkää käteen vaa."

        -- Alkaako maailmanmestari väsyä? Vaihda välillä kättä.


    • jhvhvvh(random=0)

      iguyouyf

    • .lljöouhöilugöooiu

      evoluutiota koskeva kirjallisuus keskittyy selittämään miten biologinen kone voi muunnella - ei miten se on voinut syntyä.

      • kana voitu

        Osoite yhdelle-tarkoitettu kollektiiviseksi


      • nhtdyjdthmt
        kana voitu kirjoitti:

        Osoite yhdelle-tarkoitettu kollektiiviseksi

        nii gmf


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1829
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe