HERSECRET KOKEMUKSIA!!!!!

Bambina+

Ei ole koskaan jäännyt kurjempia fiiliksiä kuin Hersecret-verkkokaupasta. Ensinnäkin hieman ilkeää myydä todella heikkolaatuisia kiinalaisia vaatteita samalla hinnalla kuin saisi Suomesta jo on ihan hyvän laatuisen vaatteen... ja vielä samoille kiinaisten myyjien kuvilla..

Se on hyvä pistää googlen kuvahakuun jonkun Hersecretin vaatteen kuvan ja löytää taas jälleen kerran Ebaysta 5 kertaa halvemmalla sis postikulut.

Noooh.. Olin hyvin tietoinen mitä laatua tässä myydään, mutta kerran oli pakko saada eräs asuste, jota en jaksanut odottaa Ebaysta 4 viikkoa. Kyseinen tilaus ei koskaan saapunut perille. Hersecret lähettin minulle tämän tuotteen uudestaan. Vihdoinkin sain tämän tuotteen, mutta asusteeni pikkuhameen verkko oli rispaantunut pahasti irti saumasta.. Palautin.

Myöhemmin sain työni kautta tarjouskoodin -30% tähän samaan Hersecrettiin. Taas oli semmoinen tilanne, että täytyi saada 1-3 päivän toimistusajalla jotain hyvin näyttävää ja erilaista kuin kaupungin kaupoissa eräisiin kuvauksiin. Annoin uuden mahdollisuuden, kun kuitenkin tilasin heidän yhteistyökumppanille annetulla tarjouskoodilla.

Sitten tilasin 80e arvoisen paketin (tarjouskoodillani n.50e), johon sisältyi mekko, legginsit ja pitsitunika. Tilausta sitten odotin kuukauden. Muutamaan yhteydenottooni minulle ei vastattu. Kun sitten vastattiin, sain kuulla että pakettini on mukamas palautunut takaisin, eivätkä ole invertaario-kiireiden vuoksi ehtineet lähettään minulle uudestaan ( LUE NÄIN: uudenvuoden juhlamme vähän venähtivät, emmekä jaksaneet pitää kiiretttä paketin lähettämisessä)

Sitten pakettini saapui.. Vaatteet hyvin käytetyn oloisia..No heikosta laadusta en valita, koska tiesin että semmoista on tulossa, mutta pitsitunikan pitsi oli hyvin nukkaista, S-M onesize legginsit olivat mielestäni sitä lasten XS extra lyhyt -kokoa ja kauniissa sifonkimekossani oli viiniätahroja muistuttavia jälkiä.

Toivottovasti palautusaika lasketaan siitä päivästä kun noutaa paketin postista :(

Ei enää ainuttakaan mahdollisuutta tälle verkkokaupalle.

myymät 5 kertaa kalliimmalla hinnalla Kiinasta tilattuja vaatteita ja vielä kiinalaisten

3

1221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bambina++

Ja lisäsäys, toimitusiaika tässä verkkokaupassa on 1-3 vrk

• Kiitos tiedosta

Kiitos tiedoista. Näitä on aina hyvä tietää.
      Itselläni joululahjoja tilatessa 3 eri kaupasta jätettiin maksuni jälkeen vastaamatta mihinkään yhteydenottoihin. Sinne menivät rahat. :(
      Ja harmittaahan se, varsinkin kun olin vuodeosastolla potilaana ja kaupoissa shoppailu oli mahdotonta, netissä piti käydä ostoksilla..

• Anonyymi

Itse tilasin heiltä nuorena tosi kauniin laukun kyllä, mutta meni heti ennen ensimmäistä käyttöä rikki, asiallisen sähköpostin lähetettyäni he lähettivät uuden mutta antoivat porttikiellon todella ikävän tekstin kera, mitä en yhtään osannut odottaa:D Uusi meni myös heti rikki mutta rikkinäisellä sitten mentiin. ^^

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2900
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2545
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2249
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1870
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      391
      1706
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1652
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      311
      1561
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe